quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:58 schreef HeaN82 het volgende:
[info]Stemmen kan nog tot morgen +/- 20.00 uur....[/info]
MED / Oerbeerquote:Op woensdag 1 april 2015 00:04 schreef Osvaldo2 het volgende:
Gaan die modjes hier opeens allemaal met van die blauwe info-balken lopen patsen...![]()
Ik moet ook maar eens modje worden...![]()
Nee, was maar een geintje, vandaar ook die nee schuddende smiley... Heb ik ook helemaal de tijd niet voor...quote:
Is maar een mythe, ik ben nog drukker geweest met een stormlooptopic in NWS dan al die tijd in EXAquote:Op woensdag 1 april 2015 00:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nee, was maar een geintje, vandaar ook die nee schuddende smiley... Heb ik ook helemaal de tijd niet voor...
Nee, is ook niet echt iets voor mij. Een tijd geleden was er vraag om een apart paint-subforum te starten. Daar had ik dan nog wel interesse voor gehad...quote:Op woensdag 1 april 2015 00:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is maar een mythe, ik ben nog drukker geweest met een stormlooptopic in NWS dan al die tijd in EXA
Kijken of we iets kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:58 schreef GekkePoes het volgende:
Ok, Nieuwe ronde![]()
[ afbeelding ]
Ik zal de deadline zetten op .Maandag om 20:00
Plaatjes via de PM insturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
Prima!quote:Op vrijdag 3 april 2015 22:32 schreef GekkePoes het volgende:
Het zal wel een keer leuk zijn als we 10 inzendingen hebben
Misschien dat tijdens de pasen heel veel mensen vrij hebben. Zal ik de deadline maar op dinsdag zetten vanwege pasen.?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |