Die vond ik ook erg mooi!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Congratz! Had trouwens op de haai van GekkePoes gestemd.
Daar heb ik ook heel lang aan zitten werken. Er was eerst ook nog een robot en een fotograaf maar die heb ik op het laatst maar weggehaald, beter zo...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:35 schreef ToT het volgende:
Ik heb trouwens op de alien fashion show gestemd.
Ja dat is allemaal ook wel te zien!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 22:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook heel lang aan zitten werken. Er was eerst ook nog een robot en een fotograaf maar die heb ik op het laatst maar weggehaald, beter zo...
En op het eind een hele tijd met kleuren, contrast en scherpte zitten spelen om er één geheel van te maken...
Lijkt mij prima... Heeft iedereen in het weekend tijd om aan een meesterwerk te werken...quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:57 schreef ToT het volgende:
Oh, en zondag als deadline aanhouden? 20.00?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
Heb ik ook op gestemd... Is ook mooi qua belichting, echt een zonnig tafereel...quote:Op maandag 23 maart 2015 10:35 schreef jodelahity het volgende:
Gestemd op die van 'ga eens bier halen kut' omdat ik die situatie mooi vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |