Ow ik zat aan woensdag te denken!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, het is dinsdagavond...
Sluit dan wel vast even de poll... Dan zijn er 2 eerste plaatsen en kan die ander dit keer de battlemaster zijn...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zat aan woensdag te denken!
Momentje, ben op Radio49 bezig te draaien, ik kijk ff of ik zo tijd heb!
Ik heb de ink daar niet meer voor!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:19 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Sluit dan wel vast even de poll... Dan zijn er 2 eerste plaatsen en kan die ander dit keer de battlemaster zijn...
Ohja ik wilde daar ook nog even buurten maar is er niet van gekomen...quote:Op dinsdag 24 maart 2015 23:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow ik zat aan woensdag te denken!
Momentje, ben op Radio49 bezig te draaien, ik kijk ff of ik zo tijd heb!
Ow is ook goed.quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:20 schreef Osvaldo2 het volgende:
Volgens het nieuwe puntentelling-systeem zou GekkePoes nu toch op de tweede plaats moeten uitkomen en 2 punten moeten krijgen?
Ow, ik ga even op zoek.....quote:Op woensdag 25 maart 2015 00:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
En ik wil geen battlemaster zijn, ben dat dit jaar al zo vaak geweest...
Dus HeaN82 mag het dit keer zijn...
quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:18 schreef HeaN82 het volgende:
Nieuwe opdracht...
Hoop dat jullie er iets leuks mee kunnen verzinnen...
[ afbeelding ]
Inleveren tot zondagavond 20.00 uur...
Nog steeds geen goed idee? Hmmm, ik vind hem eigenlijk wel makkelijk. Denk bijv. eens aan alle spreekwoorden en gezegdes die er over schapen zijn... Daar zijn leuke GIFjes van te maken...quote:
Ik ben een beetje druk, misschien ligt het daaraan!quote:Op donderdag 26 maart 2015 23:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nog steeds geen goed idee? Hmmm, ik vind hem eigenlijk wel makkelijk. Denk bijv. eens aan alle spreekwoorden en gezegdes die er over schapen zijn... Daar zijn leuke GIFjes van te maken...
Terecht, nu men ons een heel uur met die zomertijd heeft afgenomen... Mooie paints vergen nu eenmaal wel wat tijd...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 21:39 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[info]Ik verzet de inleverdatum naar maandag 20.00 uur[/info]
Goed of slecht, stuur de volgende keer je soep naar de battlemaster!quote:Op zondag 29 maart 2015 21:09 schreef IkbenzogenaamdnieuwopFok het volgende:
Ik huil mezelf in slaap.Heel slecht deze
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |