Ja ok maar in je UI. Zou je al moeten kunnen zien alleen is het icoontje zwart.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Energie, als je 8500 inwoners hebt als t goed is.
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:30 schreef Hermanna het volgende:
Ik kom steeds in de knoop met die water leidingen.
Wat vervuild?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:33 schreef yamiown het volgende:
Ik ben drie keer begonnen, twee keer kreeg ik na een aantal weken een ziekte golf, waarna 600 van mijn 700 man ziek werden, terwijl 1 kliniek op 700 man toch genoeg zou moeten zijn.
Hoe kan dit?
Vervuild water?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:33 schreef yamiown het volgende:
Ik ben drie keer begonnen, twee keer kreeg ik na een aantal weken een ziekte golf, waarna 600 van mijn 700 man ziek werden, terwijl 1 kliniek op 700 man toch genoeg zou moeten zijn.
Hoe kan dit?
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:30 schreef Hermanna het volgende:
Ik kom steeds in de knoop met die water leidingen.
Zuiveringsinstallaties?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:44 schreef yamiown het volgende:
[..]
Hoe zorg ik ervoor dat het water niet vervuild wordt?
Kaart is wel mooi met dat eiland in de rivier.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
het hoeft niet mooi te zijn. Als het maar werkt.
ik zit net met m;n 2dequote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef Blistering het volgende:
Haha, ik heb net m'n 5de veld gekocht. M'n stad wordt alleen maar groter en onoverzichtelijker![]()
Picquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef Blistering het volgende:
Haha, ik heb net m'n 5de veld gekocht. M'n stad wordt alleen maar groter en onoverzichtelijker![]()
Nouja, ik bouw de velden eigenlijk ook bij lange na niet vol hoor. Ik moest nu een 5de veld hebben i.v.m. de spoorlijn die ik daarmee kreeg.quote:
komend vanaf de brug over het water: een aftakking rechts op die straat maken. En vanaf de andere kant een aftakking aan de linker kan maken.quote:
Hehe ik vind hem wel sterk, anyway fylax scheld ze gewoon al hun moeder uit dat werktquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:29 schreef opgebaarde het volgende:
Als ik ontslagen wordt, dan weet ik wel meteen wat het geluksmomentje op dat moment is
Hi, hoe de fuck bouw je een dam?:$quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:08 schreef Divje het volgende:
Moeha. Dammetje met 1600MW (zelfde plek als quill, maar dan mooier)
Weg met die windmolens die mn mensen doof maakt! Hufters
Kan wel de halve stad omschoffelen omdat er domme fouten gemaakt zijn
kijk wel uit want hij doet at random overstromenquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je een bepaald inwoners aantal voor hebben.. dan staat hij bij je power buildings
M'n eerste deed helemaal niksquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:20 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
kijk wel uit want hij doet at random overstromen
Bij hoeveel inwoners? 10k+?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je een bepaald inwoners aantal voor hebben.. dan staat hij bij je power buildings
iemand?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:15 schreef mschol het volgende:
kan ik trouwens ergens zien welke demands ze precies hebben?
in de screenshot manager van steam?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:28 schreef SoldMayor het volgende:
waar kan je de screenshots vinden die je in steam maakt?
Dat is idd heel raar..quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze game![]()
Enige irritatie is dat de service gebouwen voor mijn gevoel totaal niet in proportie zijn tot je stad. Ik ben iets van 8000 inwoners en op de één of andere manier heb ik daar 3 krachtcentrales, 5 vuilnisbelten, 3 clinics, 3 politie bureau's, 3 brandweer kazernes, 6 waterpompen en 3 scholen voor nodig
Misschien moet ik nog een beetje van de Simcity mindset af komen en dit gewoon leren spelen. Ff wennen.
Maar goed, morgen weer vroeg op helaas
Ik ben er net achter gekomen dat als je het budget vergroot, gebouwen meer aankunnen. Scholen kunnen bijvoorbeeld meer scholieren aannemen, krachtcentrales kunnen meer stroom opwekken, de vuilnisbelt kan meer afvalwagens sturen. Dat hebben al die streamers nooit gedaan volgens mij.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze game![]()
Enige irritatie is dat de service gebouwen voor mijn gevoel totaal niet in proportie zijn tot je stad. Ik ben iets van 8000 inwoners en op de één of andere manier heb ik daar 3 krachtcentrales, 5 vuilnisbelten, 3 clinics, 3 politie bureau's, 3 brandweer kazernes, 6 waterpompen en 3 scholen voor nodig
Misschien moet ik nog een beetje van de Simcity mindset af komen en dit gewoon leren spelen. Ff wennen.
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat als je het budget vergroot, gebouwen meer aankunnen. Scholen kunnen bijvoorbeeld meer scholieren aannemen, krachtcentrales kunnen meer stroom opwekken, de vuilnisbelt kan meer afvalwagens sturen. Dat hebben al die streamers nooit gedaan volgens mij.
Geen dank, maar het valt wel mee. Een middelbare school met een volle educatie budget kan 1250 leerlingen aannemen in plaats van 1000quote:
Mja dat wist ik op zich wel, maar het is het extra geld maar tot op zekere hoogte waard. Proporties kloppen gewoon niet echt naar mijn idee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat als je het budget vergroot, gebouwen meer aankunnen. Scholen kunnen bijvoorbeeld meer scholieren aannemen, krachtcentrales kunnen meer stroom opwekken, de vuilnisbelt kan meer afvalwagens sturen. Dat hebben al die streamers nooit gedaan volgens mij.
Shots fucking firedquote:SIMulated City
Have an area the size of nine map tiles
ohquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:45 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Geen dank, maar het valt wel mee. Een middelbare school met een volle educatie budget kan 1250 leerlingen aannemen in plaats van 1000
services toevallig aan het eind van een oneway street gezet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze game![]()
Nope.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
services toevallig aan het eind van een oneway street gezet?
ik geef ook meer uit aan vuilnis dan aan zorg, brandweer, politie en onderwijs samen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:25 schreef Blistering het volgende:
Potverdomme TOET TOET![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
8 Incinerators hier op een populatie van ~11.000quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik geef ook meer uit aan vuilnis dan aan zorg, brandweer, politie en onderwijs samen.
bij mij lijkt hij dat ding altijd verkeerd om neer te zetten.. dus dat filterding aan de buitenkant i.p.v. de binnen(water) kantquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:58 schreef Divje het volgende:
Hij deed t niet
[ afbeelding ]
Oja, ik geef best wel veel een verzonnen naamen volg mensen naar hun werk, en weer terug naar huis.
Een tip op deze map, ik kreeg de dam niet aan het werk 'boven' die railbrug, dichter bij zee werkt beter. Scheelt je geld
Voor 50% extra budget krijg je 25% meer capaciteit. Niet echt rendabel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Heel voorzichtig en precies. Als je de gebogen wegen hebt 4 keer precies dezelfde 90 graden hoek maken en hopen dat het geen misvormd ei wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Weet iemand hoe je zelf een rotonde kan tekenen? Gebogen wegen lukken me wel, maar dan heb je om de 10 meter een stoplicht en dat zuigt. De standaard rotondes hebben dat niet.
de tandjesquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:00 schreef Blistering het volgende:
Potverdorrie 2 uur al. 8 uur gespeeldWat een verschrikkelijke mengelmoes aan wegen nu zeg, bwoh.
[ afbeelding ]
Maar wat een spel
Dat was in SimCity4 trouwens ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
tuurlijk wel, je hoofd aders moeten enigsinds geordend zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:18 schreef Metalbas het volgende:
Gebruikt iemand uberhaupt nog rechte wegen?
Dat zeker, natuurlijk doet Simcity 4 op een aantal fronten beter, maar op andere fronten weer minder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
is het echt een goede opvolger voor de simcity reeks?
Ja. Simcity 4 is ook alweer een jaar of 10 geleden, dus werd wel weer tijd. En als het soortgelijk goed is met betere graphics is het alleen maar mooiquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat zeker, natuurlijk doet Simcity 4 op een aantal fronten beter, maar op andere fronten weer minder.
Ik ben blij dat er eindelijk weer een goede city builder is die echt gericht is op het city builder publiek.
Nope ben ook nog bezigquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:20 schreef RaXz het volgende:
Zo te zien ben ik niet de enige die zo laat nog wakker is.
Het mooiste van SC4 was de hele community eromheen die het spel actueel en vernieuwend hielden. Ik hoop dat dat met Skylines ook gebeurd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja. Simcity 4 is ook alweer een jaar of 10 geleden, dus werd wel weer tijd. En als het soortgelijk goed is met betere graphics is het alleen maar mooi
Ik denk dat er miljoenen mensen heel erg lang hebben gewacht op een fatsoenlijke opvolger voor SimCity, inclusief de modders, dus ik ga uit van wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:25 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Het mooiste van SC4 was de hele community eromheen die het spel actueel en vernieuwend hielden. Ik hoop dat dat met Skylines ook gebeurd.
@RaXz, tis pas half vier smiddags hier, ik ga nog niet slapen
Moet wel zeggen dat het meteen al beter is dan de laatste simcity hoor en dat helpt ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat er miljoenen mensen heel erg lang hebben gewacht op een fatsoenlijke opvolger voor SimCity, inclusief de modders, dus ik ga uit van wel.
Qua sales een redelijk succes, maar wat betreft iedereen die van SimCity 4 hield een gigantische flop met ontzettend veel shit (DRM, multiplayer, DLC, bugs, etc)quote:Op woensdag 11 maart 2015 04:06 schreef RaXz het volgende:
Was Simcity Societies geen flop dan?
Ik heb beide niet gespeeld want ik was toen al erg allergisch geworden door EA, Spore deed het hem voor mij.
Zeker. Maar toch vind ik Simcity 4 gebruiksvriendelijker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 04:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Het zoveelste pareltje van Paradox
En ook moeilijker, ik moest daar echt een stuk meer op het budget letten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 04:38 schreef Trebo het volgende:
[..]
Zeker. Maar toch vind ik Simcity 4 gebruiksvriendelijker.
Budget is bijzaak. Ik speel met moneycheat of sandbox.quote:Op woensdag 11 maart 2015 04:52 schreef RaXz het volgende:
[..]
En ook moeilijker, ik moest daar echt een stuk meer op het budget letten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |