Heel veel commercie is ook niet nodig, probeer eens wat te de-zonen anders.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Black-Hole het volgende:
Ik heb nagenoeg geen vraag naar commercie terwijl mijn education goed zit. Kan nog geen universiteit bouwen alleen. Maar misschien heeft het een heel andere reden...?

Ik knal er nu een dam in. Weg met die windmolens!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wordt gek van al die windmills die ik neer moet zetten

Je moet wel tegen de weg aan bouwen hequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alles in vierkantjes bouwen gaat problemen geven als je dalijk rond de 50-100k inwoners hebtBeste is altijd om huizen niet tegen de weg aan te bouwen, maar er juist vanaf

Ja maar niet tegen de hoofdweg zeg maar waar het juist druk is qua verkeer (aftakkingen maken etc)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je moet wel tegen de weg aan bouwen he

Budget verhogen, leveren ze meer opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wordt gek van al die windmills die ik neer moet zetten

Ik ga vannacht verder streamen. Teveel grote streamers nu die alle viewers stelen zeg maarquote:

Kolencentrale neerzetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:50 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Budget verhogen, leveren ze meer op

Geldverspilling.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:50 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Budget verhogen, leveren ze meer op

Windmolens zijn efficiënter en goedkoper, helaas.quote:

Auto's kunnen niet meer gemod worden, geen idee of dat permanent is maar met gebouwen en zo kan je helemaal wild gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:05 schreef Hermanna het volgende:
Is het spel helemaal te modden? Dus een volledige Star Wars setting bijv.?

Ja ok maar in je UI. Zou je al moeten kunnen zien alleen is het icoontje zwart.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Energie, als je 8500 inwoners hebt als t goed is.

Geen ideequote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |