SPOILER: KlimatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Je kan de hele stad hun eigen poep laten drinken.
Zolang het maar de zoetige smaak van sc13 is die je een beetje tussen de bittere teleurstelling door kon proeven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:25 schreef mschol het volgende:
althans, dat is nu het idee dat ik heb, ondanks dat er nog steeds een flinke simcity 2013 smaak aanzit
[ afbeelding ]
in dit screenshot mag ik al een extra gebied kopen
simcity smaak? Staat je verkeer al vast dan...?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:25 schreef mschol het volgende:
althans, dat is nu het idee dat ik heb, ondanks dat er nog steeds een flinke simcity 2013 smaak aanzit
[ afbeelding ]
in dit screenshot mag ik al een extra gebied kopen
ik zie een potentieel probleem voor in de toekomstquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:28 schreef Thrilled het volgende:
[..]
simcity smaak? Staat je verkeer al vast dan...?
ik snap je wel, wil ff stangenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie een potentieel probleem voor in de toekomst
maar met smaak bedoel ik hoe het speelt en hoe hij eruit ziet, lastig uit te leggen..
En ik ben het hier weer helemaal eens meequote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:34 schreef Klonk het volgende:
Helemaal eens met de TT, na een uurtje klooien kan ik alleen maar zeggen dat dit alles is wat SC had moeten en willen zijn. Kan nu al zeggen dat ik hier heel wat uurtjes in ga steken.
Samequote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:48 schreef mschol het volgende:
ik kan gewoon niet de residential vraag bijhouden, shit
met een blauwe tag en dan nog vragen?quote:
Dat ik blauw ben wil niet zeggen dat ik niet lui ben. Had laatst 21 euro bij GMG gehoord, maar misschien dattie ergens nog goedkoper is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
met een blauwe tag en dan nog vragen?
http://www.allkeyshop.com(...)-key-compare-prices/quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat ik blauw ben wil niet zeggen dat ik niet lui ben. Had laatst 21 euro bij GMG gehoord, maar misschien dattie ergens nog goedkoper is.
Heb 'm voor 24,04 bij g2playquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat ik blauw ben wil niet zeggen dat ik niet lui ben. Had laatst 21 euro bij GMG gehoord, maar misschien dattie ergens nog goedkoper is.
Yeah. Lig een paar minuten op je achter.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
die van dat politiebureau?
[ afbeelding ]
yay
Kan het wel, wil het niet Heb net 3 straten ofzo en die probeer ik nog draaiende te houdenquote:
Ik moet helaas anders kan ik geen afritten bouwen naar de snelweg En anders staat alles vast.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:01 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Kan het wel, wil het niet Heb net 3 straten ofzo en die probeer ik nog draaiende te houden
Lenen!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:53 schreef Thrilled het volgende:
fuck geld op.. zit nog maar op 1000 inwoners
rustiger aan doenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:53 schreef Thrilled het volgende:
fuck geld op.. zit nog maar op 1000 inwoners
hoe kan dat nou Er breekt brand én de pleuris uit, criminelen over straat en ik moet er drie windmolens bij zetten omdat mijn stroom op is.. en dan zeuren ze om scholenquote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:03 schreef yosander het volgende:
Damn. Lang geleden dat een game mijn aandacht heeft getrokken. Mag volgens mij meteen een nieuwe pc aanschaffen
in het begin wachten met services bouwen en funding op water/electra omlaaggooien..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hoe kan dat nou Er breekt brand én de pleuris uit, criminelen over straat en ik moet er drie windmolens bij zetten omdat mijn stroom op is.. en dan zeuren ze om scholen
mooi stadje bij mij is alles vierkant misschien moet ik ook maar opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
pff, who needs more space..
[ afbeelding ]
Dit jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hoe kan dat nou Er breekt brand én de pleuris uit, criminelen over straat en ik moet er drie windmolens bij zetten omdat mijn stroom op is.. en dan zeuren ze om scholen
Zo min mogelijk kruispunten, meer t-splitsingen helpt al een hele hoop.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:20 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
No.. Nooo. NOOOOOOOO its a trafficjam
ik begin met een weg, ik gok de meestenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:24 schreef I.C.O.N. het volgende:
Wtf hoe beginnen jullie? Ik kom niet boven de 1000 inwoners want mijn infrastructuur sucks
Al meer dan 40 uur streams gekeken. dus ik heb wel een idee van wat ik moet doen.quote:
we spreken jou over een uurtje welquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:30 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ook maar even aangeschaft. Maar ik geloof niet dat ik er meer plezier mee ga hebben dan ik met sc4 heb gehad
Als het net zulke kwaliteit is als de rest van de paradox-serie, dan ben ik nog wel even bezig denk ikquote:
Het is een beetje overweldigend in het begin.quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:42 schreef mschol het volgende:
Wat vinden jullie van de curved road tool?
ik vind het ook echt een heerlijke tool om wegen mee te bouwenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is een beetje overweldigend in het begin.
[..]
Heerlijk
Het is net schilderenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:44 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het ook echt een heerlijke tool om wegen mee te bouwen
Heel prettig, al wil ik nog al wel eens uitschieten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:42 schreef mschol het volgende:
Wat vinden jullie van de curved road tool?
Oh fuck, het maakt net als met de one-way roads blijkbaar uit welke kant je ze op legtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:03 schreef Mystikvm het volgende:
Hmm, elke keer als ik een three-way intersection of cloverleaf intersection plop, en ik sluit mijn bestaande snelwegen er op aan, dan roept hij altijd van één van de wegen dat deze niet goed verbonden is. Terwijl ze dat visueel toch echt zijn, sluiten perfect aan.
Zo wil er geen verkeer overheen, verdomme. En om nou zelf een klaverblad te bouwen, dat trek ik echt niet
Dat ene huisje daarquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:08 schreef Blistering het volgende:
Deze situatie had ik toch anders moeten aanpakken
[ afbeelding ]
Dat ziet er inderdaad weinig efficiėnt uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:08 schreef Blistering het volgende:
Deze situatie had ik toch anders moeten aanpakken
[ afbeelding ]
Om te beginnen doet de game het gewoon bij launch.. bij Simcity kon ik na een dag of 3 pas eens de game opstartenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
EN EN EN EN? Hoe is het? Is het beter dan simcity 2013?
ctrl+Z en ctrl+S mis ikquote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:49 schreef Metalbas het volgende:
[..]
Heel prettig, al wil ik nog al wel eens uitschieten.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:17 schreef jogy het volgende:
Oké, best een lelijk park maar ik ga hem helemaal de tering in gebruiken, overal!
somsquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:18 schreef Metalbas het volgende:
Gebruikt iemand uberhaupt nog rechte wegen?
Bij t inkomen ff gedaan, maar ben nu ook aan de curved roads gegaanquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:18 schreef Metalbas het volgende:
Gebruikt iemand uberhaupt nog rechte wegen?
.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:22 schreef jogy het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405860585 Iedereen gebruiken! .
Sorry!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:22 schreef jogy het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405860585 Iedereen gebruiken! .
Moet je in Steam zoeken blijkbaar (Stom)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:24 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Sorry!
An error was encountered while processing your request:
The item is either marked as hidden or you do not have permission to view it
Ik heb je gewaarschuwd .quote:
Nee, dat klopt niet. Je hebt dit soort mods (gebouwen, parkjes en andere fysieke ongein) en je hebt de game-mods zoals 25 tiles, unlimited money etc die dus wel je achievements kost.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:26 schreef Thrilled het volgende:
Maar begrijp ik het goed als je zo'n parkje maakt en gebruikt in je game dat je geen enkele achievement meer kan scoren?
Is zo slecht niet.. Ik heb nu overal files met al mijn smalle wegen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:30 schreef I.C.O.N. het volgende:
Wtf... Dit spel is moeilijk! Ik denk dat ik te hard van stapel loop en dat dan m'n onderhoudskosten te hoog worden. Gebruik veelal 4 lange wegen vanaf het begin.. Altijd rond de 2.5k ga ik in de zeik
Ok.. ik zie dat je maximaal 3 mods actief kan hebben? of geļnstalleerd in totaal? Als ik nu die all spaces mod download, is ie dan gelijk actief of kan ik dan nog terug?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Je hebt dit soort mods (gebouwen, parkjes en andere fysieke ongein) en je hebt de game-mods zoals 25 tiles, unlimited money etc die dus wel je achievements kost.
Ik zou graag instappen maar mijn laptop (videokaart) gaat het niet trekken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:59 schreef Fir3fly het volgende:
Godverdegodver, ook maar gekocht. Verdomde hypetrain .
iemand?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:27 schreef over_hedge het volgende:
hoe laat je je industry specialiseren?
District tekenen en vervolgens een specialisatie kiezen en op dat district klikkenquote:
tnxs!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:50 schreef Divje het volgende:
[..]
District tekenen en vervolgens een specialisatie kiezen en op dat district klikken
regio aanmaken en dan één van de vier 'specialisaties' kiezen. knopje naast het maken van zonesquote:
jouw grafische instellingen lijken meer contrast/kleur te bevatten.. heb je dat zo ingesteld of is dit standaard installatie?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
gedrocht city voor teh geld
heb alle instellingen op z'n max gezet. alles wat goed is staat aan en op max. Heb niet specifiek iets aan de kleuren gedaan. Heb wel de tilt shift helemaal uitgezet.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:54 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jouw grafische instellingen lijken meer contrast/kleur te bevatten.. heb je dat zo ingesteld of is dit standaard installatie?
zie je die screen van Tweemeter? Die waas/mist/wolken zorgen bij mij voor een wat vale look, ik heb ook alles op ultra staan dus zou hetzelfde moeten hebben als jij?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb alle instellingen op z'n max gezet. alles wat goed is staat aan en op max. Heb niet specifiek iets aan de kleuren gedaan. Heb wel de tilt shift helemaal uitgezet.
wat ik heb begrepen zijn dat idd levellende huizenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:03 schreef Blistering het volgende:
Wat is dat ''kaching'' geluidje wat je steeds hoort? Zijn dat gebouwen die levellen ofzo?
ik had energie en water conservatie aangezet..quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
zie je die screen van Tweemeter? Die waas/mist/wolken zorgen bij mij voor een wat vale look, ik heb ook alles op ultra staan dus zou hetzelfde moeten hebben als jij?
The item is either marked as hidden or you do not have permission to view it.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Map staat op de workshop: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=405886562
Nu maar eens met een stadje aan de gang
dat de horizon wazig is. Dat alles heel klein lijkt.quote:
hint: gebruik de steam upload functiequote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:28 schreef ElmarO het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn eerste poging tot een stad.
die snap ik nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat de horizon wazig is. Dat alles heel klein lijkt.
dat snap ik wel..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:25 schreef Thrilled het volgende:
/edit het miniatuur-effect (voorin wazig, middenin scherp, ver weg wazig)
Draait je laptop het?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:34 schreef JanCees het volgende:
Ik ben de enige met een grid city volgens mij hier
Nice.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Alles op low of uit en een na kleinste resolutie (4:3) en nog verrassend soepel
Mwoah, mijn woonwijken zijn wel vrij grid based binnenin de hoofdwegenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:34 schreef JanCees het volgende:
Ik ben de enige met een grid city volgens mij hier
dat begin is even pittig, maar ik heb nu 5454 inwoners en maak +/-4k winst wat opzich genoeg is om allerlei gekke uitbreidingen op te vangen...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:39 schreef Poepz0r het volgende:
Geweldige game, maar verrassend lastig nog (zeker in het begin). Heb maar besloten hem te marathonstreamen als ik dat vol ga houden
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:34 schreef JanCees het volgende:
Ik ben de enige met een grid city volgens mij hier
Wij zitten bij elkaar in de buurt qua cijfersquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
dat begin is even pittig, maar ik heb nu 5454 inwoners en maak +/-4k winst wat opzich genoeg is om allerlei gekke uitbreidingen op te vangen...
Loopt het spel ook soepel als je grotere stad heb?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:49 schreef prefix1 het volgende:
Int begin ff moeilijk nu lekker aant spele loopt fucking soepel
kan altijd nogquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:44 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Tot nu toe nergens problemen
Zometeen die snelweg-rotonde eens omtoveren tot knooppunt.
NONBDEJUDE. Vergeten een stadsnaam te kiezen
quote:
doe je goed.. bij elke vraag plop ik weer een rits zones neer gaat jouw density nu omhoog bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:11 schreef mschol het volgende:
nog steeds de eerste stad en nog steeds maar 1 vakje (maar ik groei ook niet zo hard):
[ afbeelding ]
Ze offroaden er gewoon naar toe. Gekkies.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:58 schreef Thrilled het volgende:
hmm ook als je een nieuw vak met wegen aanlegt, welke niet is verbonden aan de rest van je wegen, komen er tóch nieuwe mensen wonen?
ik ben nu low density aan het vervangen door hidensity en dat lijkt wel te werkenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:12 schreef Thrilled het volgende:
[..]
doe je goed.. bij elke vraag plop ik weer een rits zones neer gaat jouw density nu omhoog bijvoorbeeld?
ik probeer heel hard het te voorkomen, maar door die uberrelaxte curved road tool lukt dat makkelijker als gedachtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi trouwens, die steden van jullie! Ik ben een ouderwetse SimCity2000-speler, grid cities ftw
Je inwoneraantal groeit best hard, als je eenmaal high density hebt. Zit nu al op 14.000 inwoners.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben nu low density aan het vervangen door hidensity en dat lijkt wel te werken
Gaat lekker stinken zoquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
is echt al een half uur zo
En dat op een drukke schoolquote:
Alles in vierkantjes bouwen gaat problemen geven als je dalijk rond de 50-100k inwoners hebt Beste is altijd om huizen niet tegen de weg aan te bouwen, maar er juist vanafquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
is echt al een half uur zo
quote:
Geen probleem zolang het low-dens is, ofc.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alles in vierkantjes bouwen gaat problemen geven als je dalijk rond de 50-100k inwoners hebt Beste is altijd om huizen niet tegen de weg aan te bouwen, maar er juist vanaf
ik wordt gek van al die windmills die ik neer moet zettenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:36 schreef TigerXtrm het volgende:
Power plants leveren wel bar weinig stroom trouwens. Piep klein stadje en ik zit aan capaciteit
Maar goed, 4 uur verder, ik moet echt eten
Stelletje lamme patersquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:38 schreef Blistering het volgende:
Boo, al m'n industrie staat leeg. Volgens mij zijn m'n bewoners te slim, of voelen ze zich te goed om in de fabriek te gaan werken
Het gaat met schokken, heb ik gemerkt. Duurt even voor vraag en aanbod elkaar gevonden hebben, en dan krijg je teijdelijk abandoned buildings.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:38 schreef Blistering het volgende:
Boo, al m'n industrie staat leeg. Volgens mij zijn m'n bewoners te slim, of voelen ze zich te goed om in de fabriek te gaan werken
Bij Parks.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Waterdrinker het volgende:
Op de streams zag ik wel eens paden voor voetgangers, hoe krijg ik die?
Mensen zijn te slim en hebben geen interesse in winkelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Black-Hole het volgende:
Ik heb nagenoeg geen vraag naar commercie terwijl mijn education goed zit. Kan nog geen universiteit bouwen alleen. Maar misschien heeft het een heel andere reden...?
Tabblad tussen de bomen en je parken inquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Waterdrinker het volgende:
Op de streams zag ik wel eens paden voor voetgangers, hoe krijg ik die?
Heel veel commercie is ook niet nodig, probeer eens wat te de-zonen anders.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:39 schreef Black-Hole het volgende:
Ik heb nagenoeg geen vraag naar commercie terwijl mijn education goed zit. Kan nog geen universiteit bouwen alleen. Maar misschien heeft het een heel andere reden...?
Ik knal er nu een dam in. Weg met die windmolens!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wordt gek van al die windmills die ik neer moet zetten
Je moet wel tegen de weg aan bouwen hequote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alles in vierkantjes bouwen gaat problemen geven als je dalijk rond de 50-100k inwoners hebt Beste is altijd om huizen niet tegen de weg aan te bouwen, maar er juist vanaf
Ja maar niet tegen de hoofdweg zeg maar waar het juist druk is qua verkeer (aftakkingen maken etc)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je moet wel tegen de weg aan bouwen he
Budget verhogen, leveren ze meer opquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wordt gek van al die windmills die ik neer moet zetten
Ik ga vannacht verder streamen. Teveel grote streamers nu die alle viewers stelen zeg maar Plus dat ik net een fantastische foutmelding ingame al kreeg map failed etc.quote:
Kolencentrale neerzetten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:50 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Budget verhogen, leveren ze meer op
Geldverspilling.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:50 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Budget verhogen, leveren ze meer op
Windmolens zijn efficiėnter en goedkoper, helaas.quote:
Auto's kunnen niet meer gemod worden, geen idee of dat permanent is maar met gebouwen en zo kan je helemaal wild gaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:05 schreef Hermanna het volgende:
Is het spel helemaal te modden? Dus een volledige Star Wars setting bijv.?
Energie, als je 8500 inwoners hebt als t goed is.quote:
Ja ok maar in je UI. Zou je al moeten kunnen zien alleen is het icoontje zwart.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Energie, als je 8500 inwoners hebt als t goed is.
Geen idee . Met de laatste update was ie opeens weg. Komt wel terug denk ik.quote:
Mwoah, ken krek.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:30 schreef Hermanna het volgende:
Ik kom steeds in de knoop met die water leidingen .
Wat vervuild?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:33 schreef yamiown het volgende:
Ik ben drie keer begonnen, twee keer kreeg ik na een aantal weken een ziekte golf, waarna 600 van mijn 700 man ziek werden, terwijl 1 kliniek op 700 man toch genoeg zou moeten zijn.
Hoe kan dit?
Vervuild water?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:33 schreef yamiown het volgende:
Ik ben drie keer begonnen, twee keer kreeg ik na een aantal weken een ziekte golf, waarna 600 van mijn 700 man ziek werden, terwijl 1 kliniek op 700 man toch genoeg zou moeten zijn.
Hoe kan dit?
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:30 schreef Hermanna het volgende:
Ik kom steeds in de knoop met die water leidingen .
Hoe zorg ik ervoor dat het water niet vervuild wordt?quote:
Zuiveringsinstallaties?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:44 schreef yamiown het volgende:
[..]
Hoe zorg ik ervoor dat het water niet vervuild wordt?
Kaart is wel mooi met dat eiland in de rivier.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
het hoeft niet mooi te zijn. Als het maar werkt.
Heb ik totaal niet gezien :x.quote:
quote:
ik zit net met m;n 2dequote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef Blistering het volgende:
Haha, ik heb net m'n 5de veld gekocht. M'n stad wordt alleen maar groter en onoverzichtelijker
Picquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef Blistering het volgende:
Haha, ik heb net m'n 5de veld gekocht. M'n stad wordt alleen maar groter en onoverzichtelijker
en het erge is dat ik hem dus al verlegd heb om het beter in goede banen te leidenquote:
Nouja, ik bouw de velden eigenlijk ook bij lange na niet vol hoor. Ik moest nu een 5de veld hebben i.v.m. de spoorlijn die ik daarmee kreeg.quote:
komend vanaf de brug over het water: een aftakking rechts op die straat maken. En vanaf de andere kant een aftakking aan de linker kan maken.quote:
Hehe ik vind hem wel sterk, anyway fylax scheld ze gewoon al hun moeder uit dat werktquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:29 schreef opgebaarde het volgende:
Als ik ontslagen wordt, dan weet ik wel meteen wat het geluksmomentje op dat moment is
Hi, hoe de fuck bouw je een dam?:$quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:08 schreef Divje het volgende:
Moeha. Dammetje met 1600MW (zelfde plek als quill, maar dan mooier )
Weg met die windmolens die mn mensen doof maakt! Hufters
Kan wel de halve stad omschoffelen omdat er domme fouten gemaakt zijn
moet je een bepaald inwoners aantal voor hebben.. dan staat hij bij je power buildingsquote:
kijk wel uit want hij doet at random overstromenquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je een bepaald inwoners aantal voor hebben.. dan staat hij bij je power buildings
M'n eerste deed helemaal niks Kwam het water niet hoog genoeg, poging 2 was een nationale ramp en poging 3 lijkt het goed te doenquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:20 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
kijk wel uit want hij doet at random overstromen
Bij hoeveel inwoners? 10k+?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je een bepaald inwoners aantal voor hebben.. dan staat hij bij je power buildings
iemand?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:15 schreef mschol het volgende:
kan ik trouwens ergens zien welke demands ze precies hebben?
in de screenshot manager van steam?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:28 schreef SoldMayor het volgende:
waar kan je de screenshots vinden die je in steam maakt?
Dat is idd heel raar..quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze game
Enige irritatie is dat de service gebouwen voor mijn gevoel totaal niet in proportie zijn tot je stad. Ik ben iets van 8000 inwoners en op de één of andere manier heb ik daar 3 krachtcentrales, 5 vuilnisbelten, 3 clinics, 3 politie bureau's, 3 brandweer kazernes, 6 waterpompen en 3 scholen voor nodig
Misschien moet ik nog een beetje van de Simcity mindset af komen en dit gewoon leren spelen. Ff wennen.
Maar goed, morgen weer vroeg op helaas
Ik ben er net achter gekomen dat als je het budget vergroot, gebouwen meer aankunnen. Scholen kunnen bijvoorbeeld meer scholieren aannemen, krachtcentrales kunnen meer stroom opwekken, de vuilnisbelt kan meer afvalwagens sturen. Dat hebben al die streamers nooit gedaan volgens mij.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze game
Enige irritatie is dat de service gebouwen voor mijn gevoel totaal niet in proportie zijn tot je stad. Ik ben iets van 8000 inwoners en op de één of andere manier heb ik daar 3 krachtcentrales, 5 vuilnisbelten, 3 clinics, 3 politie bureau's, 3 brandweer kazernes, 6 waterpompen en 3 scholen voor nodig
Misschien moet ik nog een beetje van de Simcity mindset af komen en dit gewoon leren spelen. Ff wennen.
Maar goed, morgen weer vroeg op helaas
Thanks voor de tipquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat als je het budget vergroot, gebouwen meer aankunnen. Scholen kunnen bijvoorbeeld meer scholieren aannemen, krachtcentrales kunnen meer stroom opwekken, de vuilnisbelt kan meer afvalwagens sturen. Dat hebben al die streamers nooit gedaan volgens mij.
Geen dank, maar het valt wel mee. Een middelbare school met een volle educatie budget kan 1250 leerlingen aannemen in plaats van 1000quote:
Mja dat wist ik op zich wel, maar het is het extra geld maar tot op zekere hoogte waard. Proporties kloppen gewoon niet echt naar mijn idee.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat als je het budget vergroot, gebouwen meer aankunnen. Scholen kunnen bijvoorbeeld meer scholieren aannemen, krachtcentrales kunnen meer stroom opwekken, de vuilnisbelt kan meer afvalwagens sturen. Dat hebben al die streamers nooit gedaan volgens mij.
Shots fucking firedquote:SIMulated City
Have an area the size of nine map tiles
ohquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:45 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Geen dank, maar het valt wel mee. Een middelbare school met een volle educatie budget kan 1250 leerlingen aannemen in plaats van 1000
services toevallig aan het eind van een oneway street gezet?quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:33 schreef TigerXtrm het volgende:
Deze game
Enige irritatie is dat de service gebouwen voor mijn gevoel totaal niet in proportie zijn tot je stad. Ik ben iets van 8000 inwoners en op de één of andere manier heb ik daar 3 krachtcentrales, 5 vuilnisbelten, 3 clinics, 3 politie bureau's, 3 brandweer kazernes, 6 waterpompen en 3 scholen voor nodig
Misschien moet ik nog een beetje van de Simcity mindset af komen en dit gewoon leren spelen. Ff wennen.
Maar goed, morgen weer vroeg op helaas
Nope.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
services toevallig aan het eind van een oneway street gezet?
ik geef ook meer uit aan vuilnis dan aan zorg, brandweer, politie en onderwijs samen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:25 schreef Blistering het volgende:
Potverdomme TOET TOET
[ afbeelding ]
8 Incinerators hier op een populatie van ~11.000quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik geef ook meer uit aan vuilnis dan aan zorg, brandweer, politie en onderwijs samen.
bij mij lijkt hij dat ding altijd verkeerd om neer te zetten.. dus dat filterding aan de buitenkant i.p.v. de binnen(water) kantquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:58 schreef Divje het volgende:
Hij deed t niet
[ afbeelding ]
Oja, ik geef best wel veel een verzonnen naam en volg mensen naar hun werk, en weer terug naar huis.
Een tip op deze map, ik kreeg de dam niet aan het werk 'boven' die railbrug, dichter bij zee werkt beter. Scheelt je geld
Voor 50% extra budget krijg je 25% meer capaciteit. Niet echt rendabel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat als je het budget vergroot, gebouwen meer aankunnen. Scholen kunnen bijvoorbeeld meer scholieren aannemen, krachtcentrales kunnen meer stroom opwekken, de vuilnisbelt kan meer afvalwagens sturen. Dat hebben al die streamers nooit gedaan volgens mij.
Heel voorzichtig en precies. Als je de gebogen wegen hebt 4 keer precies dezelfde 90 graden hoek maken en hopen dat het geen misvormd ei wordt.quote:Op woensdag 11 maart 2015 01:42 schreef Glazenmaker het volgende:
Weet iemand hoe je zelf een rotonde kan tekenen? Gebogen wegen lukken me wel, maar dan heb je om de 10 meter een stoplicht en dat zuigt. De standaard rotondes hebben dat niet.
de tandjesquote:Op woensdag 11 maart 2015 02:00 schreef Blistering het volgende:
Potverdorrie 2 uur al. 8 uur gespeeld Wat een verschrikkelijke mengelmoes aan wegen nu zeg, bwoh.
[ afbeelding ]
Maar wat een spel
Dat was in SimCity4 trouwens ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:41 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik ben er net achter gekomen dat als je het budget vergroot, gebouwen meer aankunnen. Scholen kunnen bijvoorbeeld meer scholieren aannemen, krachtcentrales kunnen meer stroom opwekken, de vuilnisbelt kan meer afvalwagens sturen. Dat hebben al die streamers nooit gedaan volgens mij.
tuurlijk wel, je hoofd aders moeten enigsinds geordend zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:18 schreef Metalbas het volgende:
Gebruikt iemand uberhaupt nog rechte wegen?
Dat zeker, natuurlijk doet Simcity 4 op een aantal fronten beter, maar op andere fronten weer minder.quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
is het echt een goede opvolger voor de simcity reeks?
Ja. Simcity 4 is ook alweer een jaar of 10 geleden, dus werd wel weer tijd. En als het soortgelijk goed is met betere graphics is het alleen maar mooiquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:19 schreef RaXz het volgende:
[..]
Dat zeker, natuurlijk doet Simcity 4 op een aantal fronten beter, maar op andere fronten weer minder.
Ik ben blij dat er eindelijk weer een goede city builder is die echt gericht is op het city builder publiek.
Nope ben ook nog bezigquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:20 schreef RaXz het volgende:
Zo te zien ben ik niet de enige die zo laat nog wakker is.
Het mooiste van SC4 was de hele community eromheen die het spel actueel en vernieuwend hielden. Ik hoop dat dat met Skylines ook gebeurd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja. Simcity 4 is ook alweer een jaar of 10 geleden, dus werd wel weer tijd. En als het soortgelijk goed is met betere graphics is het alleen maar mooi
Ik denk dat er miljoenen mensen heel erg lang hebben gewacht op een fatsoenlijke opvolger voor SimCity, inclusief de modders, dus ik ga uit van wel.quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:25 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Het mooiste van SC4 was de hele community eromheen die het spel actueel en vernieuwend hielden. Ik hoop dat dat met Skylines ook gebeurd.
@RaXz, tis pas half vier smiddags hier, ik ga nog niet slapen
Moet wel zeggen dat het meteen al beter is dan de laatste simcity hoor en dat helpt ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat er miljoenen mensen heel erg lang hebben gewacht op een fatsoenlijke opvolger voor SimCity, inclusief de modders, dus ik ga uit van wel.
Qua sales een redelijk succes, maar wat betreft iedereen die van SimCity 4 hield een gigantische flop met ontzettend veel shit (DRM, multiplayer, DLC, bugs, etc)quote:Op woensdag 11 maart 2015 04:06 schreef RaXz het volgende:
Was Simcity Societies geen flop dan?
Ik heb beide niet gespeeld want ik was toen al erg allergisch geworden door EA, Spore deed het hem voor mij.
Zeker. Maar toch vind ik Simcity 4 gebruiksvriendelijker.quote:Op woensdag 11 maart 2015 04:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Het zoveelste pareltje van Paradox
En ook moeilijker, ik moest daar echt een stuk meer op het budget letten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 04:38 schreef Trebo het volgende:
[..]
Zeker. Maar toch vind ik Simcity 4 gebruiksvriendelijker.
Budget is bijzaak. Ik speel met moneycheat of sandbox.quote:Op woensdag 11 maart 2015 04:52 schreef RaXz het volgende:
[..]
En ook moeilijker, ik moest daar echt een stuk meer op het budget letten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |