quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:30 schreef Hermanna het volgende:
Ik kom steeds in de knoop met die water leidingen.
Wat vervuild?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:33 schreef yamiown het volgende:
Ik ben drie keer begonnen, twee keer kreeg ik na een aantal weken een ziekte golf, waarna 600 van mijn 700 man ziek werden, terwijl 1 kliniek op 700 man toch genoeg zou moeten zijn.
Hoe kan dit?
Vervuild water?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:33 schreef yamiown het volgende:
Ik ben drie keer begonnen, twee keer kreeg ik na een aantal weken een ziekte golf, waarna 600 van mijn 700 man ziek werden, terwijl 1 kliniek op 700 man toch genoeg zou moeten zijn.
Hoe kan dit?
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:30 schreef Hermanna het volgende:
Ik kom steeds in de knoop met die water leidingen.
Zuiveringsinstallaties?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:44 schreef yamiown het volgende:
[..]
Hoe zorg ik ervoor dat het water niet vervuild wordt?
Kaart is wel mooi met dat eiland in de rivier.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[ afbeelding ]
het hoeft niet mooi te zijn. Als het maar werkt.
ik zit net met m;n 2dequote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef Blistering het volgende:
Haha, ik heb net m'n 5de veld gekocht. M'n stad wordt alleen maar groter en onoverzichtelijker![]()
Picquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef Blistering het volgende:
Haha, ik heb net m'n 5de veld gekocht. M'n stad wordt alleen maar groter en onoverzichtelijker![]()
Nouja, ik bouw de velden eigenlijk ook bij lange na niet vol hoor. Ik moest nu een 5de veld hebben i.v.m. de spoorlijn die ik daarmee kreeg.quote:
komend vanaf de brug over het water: een aftakking rechts op die straat maken. En vanaf de andere kant een aftakking aan de linker kan maken.quote:
Hehe ik vind hem wel sterk, anyway fylax scheld ze gewoon al hun moeder uit dat werktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |