ik zit net met m;n 2dequote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef Blistering het volgende:
Haha, ik heb net m'n 5de veld gekocht. M'n stad wordt alleen maar groter en onoverzichtelijker![]()

Picquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:54 schreef Blistering het volgende:
Haha, ik heb net m'n 5de veld gekocht. M'n stad wordt alleen maar groter en onoverzichtelijker![]()

Nouja, ik bouw de velden eigenlijk ook bij lange na niet vol hoor. Ik moest nu een 5de veld hebben i.v.m. de spoorlijn die ik daarmee kreeg.quote:

komend vanaf de brug over het water: een aftakking rechts op die straat maken. En vanaf de andere kant een aftakking aan de linker kan maken.quote:

Hehe ik vind hem wel sterk, anyway fylax scheld ze gewoon al hun moeder uit dat werktquote:

quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:29 schreef opgebaarde het volgende:
Als ik ontslagen wordt, dan weet ik wel meteen wat het geluksmomentje op dat moment is

Hi, hoe de fuck bouw je een dam?:$quote:Op woensdag 11 maart 2015 00:08 schreef Divje het volgende:
Moeha. Dammetje met 1600MW (zelfde plek als quill, maar dan mooier)
Weg met die windmolens die mn mensen doof maakt! Hufters
Kan wel de halve stad omschoffelen omdat er domme fouten gemaakt zijn

kijk wel uit want hij doet at random overstromenquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:18 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je een bepaald inwoners aantal voor hebben.. dan staat hij bij je power buildings

M'n eerste deed helemaal niksquote:Op woensdag 11 maart 2015 00:20 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
kijk wel uit want hij doet at random overstromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |