Ja! Ik herken het niet echt van de andere zwangerschappen, maar ik heb nu al dagen een zeurende buikpijn, ik word er soms echt naar van. Ik heb het wel bijna continu trouwens, ook als ik lig.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:48 schreef twist02 het volgende:
Zet 'm op, DJMO!![]()
Lekker geregeld trouwens inderdaad met die verkeerde datum
Is dit herkenbaar voor iemand?
Ik heb nu al een paar keer 's nachts last gehad van een irritant soort buikpijn. Het zijn geen steken of krampen ofzo, en het is ook niet zo dat ik echt door de grond ga van de pijn. Maar meer zo'n constant zeurend gevoel, zeg maarAlsof er iets verkeerd gevallen is qua eten ofzo (maar dat is het volgens mij niet).
Vannacht was het ook alleen aan de rechterkant van m'n buik, maar dan vooral als ik op m'n linkerzij lag (snappen jullie 'm nog?). Op m'n rug heb ik eigenlijk nergens last van (en op m'n rechterzij mag ik niet liggen van Mini, geloof ik).
Mini is wel heel erg bewegelijk de hele dag door, dus ergens vermoed ik dat ze gewoon meer ruimte opeist met d'r geduikel dan dat ze eigenlijk heeft, waardoor m'n lijf af en toe protesteertMaar dan vind ik het weer gek dat het alleen 's nachts is als ik lig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu even douchen. Heerlijk warm en zelfstandig al![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:29 schreef Risu het volgende:
Oeh nog een baby onderweg. Zet hem op![]()
Misschien mijn verhaal nog even uitstellen voor je niet meer wilt? Onder spoiler dan. Kunnen jullie het overslaan.
Gefeliciteerd Risu, klinkt heftig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan ga ik nu even douchen. Heerlijk warm en zelfstandig al
Ik hoop dat t herstel van je ks net zo voorspoedig verloopt als bij mij! Ik vond het ook reuze meevallen (maar kij daarmee ook wel uit dat je niet teveel doet te snel want het haalt je keihard in).
Fijn dat je meisje de ellende van de bevalling nu al beter maakt voor je!Kwak
Oh dat is ook heftig joh, had je zo veel pijn?quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:45 schreef klumsy het volgende:
Wat fijn dat je nu al zelf kan douchen Risu! Hoop dat ik bij de ks net zo snel weer op de been ben... Vorige keer heb ik de eerste 2 weken bijna alleen maar in bed door kunnen brengen
Mja, bij mij is het dus lang niet elke nacht (overdag eigenlijk helemaal niet), dat maakt het ook zo vreemd vind ik. Ik denk dat het toch gewoon die kleine is die veel draait ofzo, want ik voel ook constant ergens anders bewegingen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja! Ik herken het niet echt van de andere zwangerschappen, maar ik heb nu al dagen een zeurende buikpijn, ik word er soms echt naar van. Ik heb het wel bijna continu trouwens, ook als ik lig.
Balen zeg. Een ks vond ik sowieso geen peanuts, maar als het herstel dan ook nog tegenvalt.. Oh ja, dat van die conditie herken ik wel. Eigenlijk is zwanger zijn best zwaar, waarom doen we ditquote:Op woensdag 11 maart 2015 09:49 schreef klumsy het volgende:
Ja m'n herstel viel zwaar tegen, had wel 6 weken nodig voor ik weer kleine stukjes kon wandelen... Maar het kan er ook mee te maken hebben gehad dat ik al vanaf 1 december thuis zat en weinig kon ivm m'n bekken en pas 21-2 ben bevallen... Dus ook echt een belabberde conditie had! Nu merk ik ook wel dat ik steeds minder mobiel aan het worden ben en last van m'n bekken krijg, maar ben inmiddels ook "al" 31,5 week, dus hoop omdat ik nu fitter ben het herstel ook beter zal verlopen
Haha, nee ik bedoelde als bevaltip! Doe je Skydda eronder om je vliezen te laten brekenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:25 schreef pessie het volgende:
[..]
Vanaf week 36/37 komt de Skydda er gewoon weer om hoor. Ook fijn tijdens de bevalling, mocht er wel iets langs gaan (is bij mij nog nooit gebeurd) is het matras goed beschermt. En na deze baby kopen we een nieuw matras
Whuuuut, niet! Jeetje!quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:10 schreef DJMO het volgende:
Het zal toch godverdomme niet waar zijn he. Op mijn kaart staat duidelijk 11-03 maar in het systeem sta ik pas voor morgen ingepland...
Oeh, geniet ervan!quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:15 schreef mousemicky het volgende:
[..]
t Mooie is dat deze variant gewoon 'mag' als je zwanger bent![]()
![]()
(de echte puristen maken het roomijs ook nog zelf, maar ik vind de lokale ijszaak ook prima, die verkopen ook per liter
... Oooooh, ik zie dat ze gisteren weer open zijn gegaan
)
Flip ligt ook altijd rechts, met zijn voeten onder zijn bips. Ik heb dus altijd een asymmetrische buik die hard is aan de rechterkant en meegeeft aan de linkerkant.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:48 schreef Lijnloos het volgende:
Cho, geniet van je ijsje!![]()
Minke was geen stuitligger dus ik ga er ook vanuit dat Henk ook nog wel draait. Hij heeft ruimte zat nog dus en bewegelijk as hell dus zal vast nog wel een keer de goeie kant op gaan liggen. Wel grappig dat hij echt enorme voorkeur voor mijn rechterkant heeft, hij ligt altijd aan die kant of overdwars. Mafkees
Hier zeiden ze dat het extra vocht kwam door het vochtinfuus wat bij de pijnstilling wordt aangesloten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:36 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, en voor ze je proberen gek te maken over dat ze 'te' snel afvalt, mij werd verteld door de kraam en de vk dat ks kindjes vaak wat sneller afvallen, en dat ze vroeger dachten dat dat was omdat de moeder niet genoeg melk aanmaakte, maar dat het ws ook te maken heeft met dat ze ter wereld komen met nog meer vocht in hun lijfje dan een kindje dat door t geboortekanaal is geperst, en dat raken ze heel snel kwijt na de geboorte. Er is nog te weinig onderzoek naar gedaan om er beleid op te maken...
Mijn M kwam op t randje van teveel afvallen, maar de vk en de kraam zagen dat t gewoon goed was met hem dus ik hoefde toch niet bij te voeden.
Je moest eens weten hoe machteloos je je voelt als man. Dan is naar de mac gaan om iets te kunnen betekenen echt een gevoel alsof je je prinses bevrijdt uit de toren waar ze zit opgesloten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:44 schreef Mineola het volgende:
Ik moet altijd grinniken als ik lees over mannen die langs de Mac 'moeten' en dat dan doen ookIk kan me dat zo niet voorstellen!
NIKOoooooooooos !!quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe machteloos je je voelt als man. Dan is naar de mac gaan om iets te kunnen betekenen echt een gevoel alsof je je prinses bevrijdt uit de toren waar ze zit opgesloten.
En zelf iets snacken
Win winquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe machteloos je je voelt als man. Dan is naar de mac gaan om iets te kunnen betekenen echt een gevoel alsof je je prinses bevrijdt uit de toren waar ze zit opgesloten.
En zelf iets snacken
Mijn vriend wacht nog steeds op Mac/ burger King cravings, want dan kon hij zelf ook wat halen. Too bad for himquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Nikooos het volgende:
[..]
En zelf iets snacken
Je mag mijn bevalling doen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:09 schreef Nikooos het volgende:
Stelletje egoisten. Laat ons partners ook eens iets betekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |