abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150520153
Zo naar de huisarts. Beetje zenuwachtig eerlijk gezegd en het is alleen voor de doorverwijzing. Wat ben ik ook een zenuwlijer

DJMO *O* *O* *O* ~O>
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 maart 2015 @ 07:10:59 #152
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150520171
Het zal toch godverdomme niet waar zijn he. Op mijn kaart staat duidelijk 11-03 maar in het systeem sta ik pas voor morgen ingepland...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150520175
Och DJMO, en nu?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 maart 2015 @ 07:12:50 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150520178
Afwachten tot deooverdracht
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_150520179
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 07:10 schreef DJMO het volgende:
Het zal toch godverdomme niet waar zijn he. Op mijn kaart staat duidelijk 11-03 maar in het systeem sta ik pas voor morgen ingepland...
Wuuuuuuuut? En nu?
pi_150520184
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 07:03 schreef faptist het volgende:
Djmo,
Precies je meldtijd. Succes vandaag lieverd! En wat heeft je zoontje een humor en inzicht. Helemaal gelijk,haha.

Softijs mag niet vanwege de kans op listeria.
Je moet eens weten hoe slecht die apparaten schoon te maken zijn.
Eigenlijk lust je het daarna sowieso niet meer...
Over softijs worden wel heel veel verschillende dingen gezegd.

Toevallig van het weekend een softijsje van IKEA op. Niet bij nagedacht eigenlijk..
pi_150520189
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 07:13 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Over softijs worden wel heel veel verschillende dingen gezegd.

Toevallig van het weekend een softijsje van IKEA op. Niet bij nagedacht eigenlijk..
Heb je nu spulletjes gekocht? ;)
pi_150520190
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 07:12 schreef DJMO het volgende:
Afwachten tot deooverdracht
En dan weet je pas of je vandaag aan de beurt ben.

Oh ik zou echt not amused zijn en dat ook goed laten merken denk ik!
pi_150520191
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 07:14 schreef Daui het volgende:

[..]

Heb je nu spulletjes gekocht? ;)
Ja en het staat ook allemaal al! Naja 1 kast :P met deurtjes en manden!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 maart 2015 @ 07:19:48 #160
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150520207
Ah ik 'mag' blijven :') ik heb mn ongenoegen ook wel laten merken hoor. Ik heb van alles moetenrregelen voor vandaag (oa een vrije dag voor degene die bij me blijft vandaag) dus ik was echt niet zomaar naar huis gegaan haha

pi_150520214
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 07:19 schreef DJMO het volgende:
Ah ik 'mag' blijven :') ik heb mn ongenoegen ook wel laten merken hoor. Ik heb van alles moetenrregelen voor vandaag (oa een vrije dag voor degene die bij me blijft vandaag) dus ik was echt niet zomaar naar huis gegaan haha
Gelukkig!

Veel succes *O*
pi_150520254
Nou.. Ik heb gewoon mcflurrys op in de vorige zwangerschap.

En plopjes bij 13 weken.. Ik denk ze ook te voelen. Als ik in bed lig voel ik ook steeds aan de zijkant v m'n buik. Ik weet wel dat je bij n tweede t sneller kan herkennen, maar dit is wel heel vroeg! En toch voel ik wat :+ (wat t ook is)

Djmo, mooi zo dat mag blijven
pi_150520311
Goh, geen softijs of milkshakes. Ik had echt géén idee, nobody told me nuthing. Bah, en ik heb er nog steeds zo'n zin in. Je mag ook niks als zwangere he? :'(

Succes DJMO! Stom van je afspraak, yay dat je kan blijven!
pi_150520344
Wat een blunder DJMO, gelukkig mag je blijven :)

En over softijs... Tja het schijnt volgens mij vooral op locties waar weinig ijs "getapt" word, dat je dan beter niet kunt nemen omdat dat ijs al even stilstaat/in de machine zit ivm bacteriën... Maar volgens mij is de doorlooptijd bij de Mac zo kort fat het daar weer geen probleem was :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150520367
Succes DJMO! Wel prut dat het weer verkeerd in het systeem stond.

Als Risu nog meeleest: gefeliciteerd met je kleine meid!!

Softijs en milkshakecravings: check! Voorlopig hou ik het maar bij voorverpakte ijsjes :) (maar die drang he!)

De eerste plopjes voelde ik met 16 weken pas maar kan me voorstellen dat je het ook eerder kunt voelen. Geen idee eigenlijk!

En tot slot: geen blaasontsteking hier! Na jullie adviezen maandag gelijk gebeld en gisteren laten onderzoeken. Zag er goed uit, maar de huisarts wil voor de zekerheid volgende week nog een keer testen.
pi_150520387
En dan nog vraag ik me af hoe groot de kans is dat jij of je baby er echt wat van krijgt... Ja als je door slecht ijs ofzo een voedsvergiftiging krijgt lijkt me dat niet tof, maar dat kan ook bij een "goed" restaurant gebeuren... Ik zou zeggen gebruik je gezonde verstand en als het er hygiënisch uitziet en je hebt er een goed gevoel bij dan neem je toch een milkshake of wat dan ook... Maat that's me, alleen ben ik volgens mij een van de weinige niet paniekzaaiers wbt eten :) zolang je geen liters alcohol, kilo's rauw vlees enzo eet, lijkt het mij dat je jezelf echt niet alles hoeft te ontzeggen, en krijg je toch iets binnen wat twijfelachtig was, ga dan vooral niet lopen panieken, stress is in mijn beleving een stuk ongezonder dan BV dat ene plakje leverworst
pi_150520399
Ik neem gewoon softijs en flurry's hoor :9 :Y wel alleen waar veel ijs wordt verkocht
pi_150520516
En bij mijn ouders in t dorp wordt n milkshake voor je neus vers gemaakt en geshaked O+
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:12:50 #169
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150520557
Ik mocht vroeger van mijn moeder in de zomer al nooit softijs :P bacteriengalore blijkbaar.
Gelukkig vind ik het smerig :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 maart 2015 @ 08:17:35 #170
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150520615
Hopla. Vliezen gebroken met 3 cm ontsluiting. Lig nu aan de oxycitine (infuus). Vruchtwater was mooi helder. Zojuist overgedragen aan de dagploeg die ook de anesthesie gaat inseinen voor de ruggenprik.

woensdag 11 maart 2015 @ 08:19:58 #171
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150520652
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 22:52 schreef faptist het volgende:
Oh djmo,
Morgen alweer! Spannend zeg. Dat melden is alleen wel erg vroeg zeg..
Zei je niet "ik heb dan verlof dus misschien kunnen we het na 11 uur plannen?" Haha
Oh wat leuk.. Morgen weer een verse baby. Doe je best en vooral rustig aan!

Ploppen bij 13 weken lijkt me wel heeeuuuuuul vroeg.. Zijn het geen opspelende darmen?

Geurtjes? Wat voor geurtjes? Heb ik wat gemist?
-poezen hebben trouwens ook een typische nestgeur dus ik heb me wel ingesteld op een Vreemd luchtje...

Eh.. Even denken,, what else..
Nuggets.. Nee dankje..
Dat biefstukje met wit brood en jus uit de pan daarentegen....
Heb m'n moeder al laten beloven dat wanneer ik bevallen ben ze een lekker rare stukje voor me bakt. Kijk daar zooooo naar uit. Net als een wrap met zalm!
Softijs mag toch niet? Ik heb me in ieder geval bijna 9 maanden onthouden van mcflurry of zo'n hardere Hoorn met lekker veel discodip..
Ben blij dat de zomer er weer aan komt, haha.

Vandaag heel de dag geluierd. Thee gedronken. Chocolaatjes gegeten. Films gekeken (oa 50 shades.. Serieus.. Wat een crappy film).

En af en toe hele venijnige pijntjes iets boven m'n bekken.
Hopelijk is dat morgen weer over :)
Jawel hoor, mag gewoon, als t apparaat goed schoon gehouden wordt en het ijs niet oud is. Juist bij grote ketens als mcdonalds wordt zoveel verkocht dat dat wel goed zit.
Kwak
  woensdag 11 maart 2015 @ 08:20:31 #172
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_150520657
Oh spuit elf :')
Kwak
pi_150520674
Spannend DJMO!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 maart 2015 @ 08:22:45 #174
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150520693
Ze zijn nu brood en koffie halen voor me.. Honger!

pi_150520738
Spannend DJMO je hebt straks je kleintje gewoon in je handen O+ wat een mooi vooruitzicht moet dat zijn!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')