Wuuuuuuuut? En nu?quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:10 schreef DJMO het volgende:
Het zal toch godverdomme niet waar zijn he. Op mijn kaart staat duidelijk 11-03 maar in het systeem sta ik pas voor morgen ingepland...
Over softijs worden wel heel veel verschillende dingen gezegd.quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:03 schreef faptist het volgende:
Djmo,
Precies je meldtijd. Succes vandaag lieverd! En wat heeft je zoontje een humor en inzicht. Helemaal gelijk,haha.
Softijs mag niet vanwege de kans op listeria.
Je moet eens weten hoe slecht die apparaten schoon te maken zijn.
Eigenlijk lust je het daarna sowieso niet meer...
Heb je nu spulletjes gekocht?quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Over softijs worden wel heel veel verschillende dingen gezegd.
Toevallig van het weekend een softijsje van IKEA op. Niet bij nagedacht eigenlijk..
En dan weet je pas of je vandaag aan de beurt ben.quote:
Ja en het staat ook allemaal al! Naja 1 kastquote:
Gelukkig!quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:19 schreef DJMO het volgende:
Ah ik 'mag' blijvenik heb mn ongenoegen ook wel laten merken hoor. Ik heb van alles moetenrregelen voor vandaag (oa een vrije dag voor degene die bij me blijft vandaag) dus ik was echt niet zomaar naar huis gegaan haha
Jawel hoor, mag gewoon, als t apparaat goed schoon gehouden wordt en het ijs niet oud is. Juist bij grote ketens als mcdonalds wordt zoveel verkocht dat dat wel goed zit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:52 schreef faptist het volgende:
Oh djmo,
Morgen alweer! Spannend zeg. Dat melden is alleen wel erg vroeg zeg..
Zei je niet "ik heb dan verlof dus misschien kunnen we het na 11 uur plannen?" Haha
Oh wat leuk.. Morgen weer een verse baby. Doe je best en vooral rustig aan!
Ploppen bij 13 weken lijkt me wel heeeuuuuuul vroeg.. Zijn het geen opspelende darmen?
Geurtjes? Wat voor geurtjes? Heb ik wat gemist?
-poezen hebben trouwens ook een typische nestgeur dus ik heb me wel ingesteld op een Vreemd luchtje...
Eh.. Even denken,, what else..
Nuggets.. Nee dankje..
Dat biefstukje met wit brood en jus uit de pan daarentegen....
Heb m'n moeder al laten beloven dat wanneer ik bevallen ben ze een lekker rare stukje voor me bakt. Kijk daar zooooo naar uit. Net als een wrap met zalm!
Softijs mag toch niet? Ik heb me in ieder geval bijna 9 maanden onthouden van mcflurry of zo'n hardere Hoorn met lekker veel discodip..
Ben blij dat de zomer er weer aan komt, haha.
Vandaag heel de dag geluierd. Thee gedronken. Chocolaatjes gegeten. Films gekeken (oa 50 shades.. Serieus.. Wat een crappy film).
En af en toe hele venijnige pijntjes iets boven m'n bekken.
Hopelijk is dat morgen weer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |