Ik las dit voor aan mijn vriend omdat ik van hem geen McD mocht en ik daar zo'n trek in heb.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn man haalt nu nuggetsOmdat ik daar niet misselijk van word
whahaha. Mjah, ik weet inmiddels wel wat me te wachten staat morgen, dus daar kijk ik niet meer van op. Denk dat ik juist vannacht slaap als een blokquote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:41 schreef Limone het volgende:
Succes morgen? Succes met proberen te slapen vanavond!Mij zou het denk ik niet meer lukken.
Herkenbaar. Ik heb gisteren zowat een heel blok kaas zitten wegsnacken. Had ik ook even zin in.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik las dit voor aan mijn vriend omdat ik van hem geen McD mocht en ik daar zo'n trek in heb.
Toen moest hij me toch wel even vertellen dat hij voor mij pannenkoeken met spek heeft gemaakt![]()
Maar het is ook echt een schat, klaagt echt totaal niet terwijl hij toch echt heel veel in huis doet op het moment.
Maar hier ook echt heel weinig trek, frisse dingen (rauwkost e.d) is lekker. Maar warm eten. Blegh. Vette hap daarentegen
Raar lijf
Nu gaan mijn ogen dicht. Ben op!
Nee joh! Ik bedoel dat je hem morgen gaat zien. Heeft hij haar? Lijkt hij op zijn broers? Zo'n heel klein kindje weer op je.. Daar zou ik niet van kunnen slapen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
whahaha. Mjah, ik weet inmiddels wel wat me te wachten staat morgen, dus daar kijk ik niet meer van op. Denk dat ik juist vannacht slaap als een blok
oh zo ..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:41 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee joh! Ik bedoel dat je hem morgen gaat zien. Heeft hij haar? Lijkt hij op zijn broers? Zo'n heel klein kindje weer op je.. Daar zou ik niet van kunnen slapen.
Hoe dan ook: truste en succes morgen!
Wat een slechte film was dat! Die mannelijke acteur was het ergste. Heb wel heel hard gelachenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 22:52 schreef faptist het volgende:
Oh djmo,
Morgen alweer! Spannend zeg. Dat melden is alleen wel erg vroeg zeg..
Zei je niet "ik heb dan verlof dus misschien kunnen we het na 11 uur plannen?" Haha
Oh wat leuk.. Morgen weer een verse baby. Doe je best en vooral rustig aan!
Ploppen bij 13 weken lijkt me wel heeeuuuuuul vroeg.. Zijn het geen opspelende darmen?
Geurtjes? Wat voor geurtjes? Heb ik wat gemist?
-poezen hebben trouwens ook een typische nestgeur dus ik heb me wel ingesteld op een Vreemd luchtje...
Eh.. Even denken,, what else..
Nuggets.. Nee dankje..
Dat biefstukje met wit brood en jus uit de pan daarentegen....
Heb m'n moeder al laten beloven dat wanneer ik bevallen ben ze een lekker rare stukje voor me bakt. Kijk daar zooooo naar uit. Net als een wrap met zalm!
Softijs mag toch niet? Ik heb me in ieder geval bijna 9 maanden onthouden van mcflurry of zo'n hardere Hoorn met lekker veel discodip..
Ben blij dat de zomer er weer aan komt, haha.
Vandaag heel de dag geluierd. Thee gedronken. Chocolaatjes gegeten. Films gekeken (oa 50 shades.. Serieus.. Wat een crappy film).
En af en toe hele venijnige pijntjes iets boven m'n bekken.
Hopelijk is dat morgen weer over
ik vond het wel clever van hemquote:Op woensdag 11 maart 2015 05:34 schreef Daui het volgende:
Hopelijk is de baby net zo'n grapjas
Hoe laat begint het feest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |