Haha, nee ik bedoelde als bevaltip! Doe je Skydda eronder om je vliezen te laten brekenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:25 schreef pessie het volgende:
[..]
Vanaf week 36/37 komt de Skydda er gewoon weer om hoor. Ook fijn tijdens de bevalling, mocht er wel iets langs gaan (is bij mij nog nooit gebeurd) is het matras goed beschermt. En na deze baby kopen we een nieuw matras
Whuuuut, niet! Jeetje!quote:Op woensdag 11 maart 2015 07:10 schreef DJMO het volgende:
Het zal toch godverdomme niet waar zijn he. Op mijn kaart staat duidelijk 11-03 maar in het systeem sta ik pas voor morgen ingepland...
Oeh, geniet ervan!quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:15 schreef mousemicky het volgende:
[..]
t Mooie is dat deze variant gewoon 'mag' als je zwanger bent![]()
![]()
(de echte puristen maken het roomijs ook nog zelf, maar ik vind de lokale ijszaak ook prima, die verkopen ook per liter
... Oooooh, ik zie dat ze gisteren weer open zijn gegaan
)
Flip ligt ook altijd rechts, met zijn voeten onder zijn bips. Ik heb dus altijd een asymmetrische buik die hard is aan de rechterkant en meegeeft aan de linkerkant.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:48 schreef Lijnloos het volgende:
Cho, geniet van je ijsje!![]()
Minke was geen stuitligger dus ik ga er ook vanuit dat Henk ook nog wel draait. Hij heeft ruimte zat nog dus en bewegelijk as hell dus zal vast nog wel een keer de goeie kant op gaan liggen. Wel grappig dat hij echt enorme voorkeur voor mijn rechterkant heeft, hij ligt altijd aan die kant of overdwars. Mafkees
Hier zeiden ze dat het extra vocht kwam door het vochtinfuus wat bij de pijnstilling wordt aangesloten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:36 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, en voor ze je proberen gek te maken over dat ze 'te' snel afvalt, mij werd verteld door de kraam en de vk dat ks kindjes vaak wat sneller afvallen, en dat ze vroeger dachten dat dat was omdat de moeder niet genoeg melk aanmaakte, maar dat het ws ook te maken heeft met dat ze ter wereld komen met nog meer vocht in hun lijfje dan een kindje dat door t geboortekanaal is geperst, en dat raken ze heel snel kwijt na de geboorte. Er is nog te weinig onderzoek naar gedaan om er beleid op te maken...
Mijn M kwam op t randje van teveel afvallen, maar de vk en de kraam zagen dat t gewoon goed was met hem dus ik hoefde toch niet bij te voeden.
Je moest eens weten hoe machteloos je je voelt als man. Dan is naar de mac gaan om iets te kunnen betekenen echt een gevoel alsof je je prinses bevrijdt uit de toren waar ze zit opgesloten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 10:44 schreef Mineola het volgende:
Ik moet altijd grinniken als ik lees over mannen die langs de Mac 'moeten' en dat dan doen ookIk kan me dat zo niet voorstellen!
NIKOoooooooooos !!quote:Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe machteloos je je voelt als man. Dan is naar de mac gaan om iets te kunnen betekenen echt een gevoel alsof je je prinses bevrijdt uit de toren waar ze zit opgesloten.
En zelf iets snacken
Win winquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe machteloos je je voelt als man. Dan is naar de mac gaan om iets te kunnen betekenen echt een gevoel alsof je je prinses bevrijdt uit de toren waar ze zit opgesloten.
En zelf iets snacken
Mijn vriend wacht nog steeds op Mac/ burger King cravings, want dan kon hij zelf ook wat halen. Too bad for himquote:Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Nikooos het volgende:
[..]
En zelf iets snacken
Je mag mijn bevalling doen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:09 schreef Nikooos het volgende:
Stelletje egoisten. Laat ons partners ook eens iets betekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |