abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150522721
Risu, mooie naam en wat jammer dat de bevalling zo gelopen is. Maar ze is er en zo te horen gaat het met jou inmiddels ook steeds beter. Fijn herstel mop en geniet van je mooie meis! O+

Henk is net ook weer goedgekeurd, ligt lekker te stuit-eren... baarmoeder is aan de grote (maar niet té) kant, maar ze had ook niet anders verwacht bij mijn postuur en Minke was ook aan de maat :? Oh well, jochie doet het goed, ik doe het goed... op naar het laatste trimester!
pi_150523045
Prachtige naam Risu O+ succes met het herstel en geniet op je roze wolk :*
pi_150523088
Mooie naam Risu. En hele pittige bevalling. :*
pi_150523094
Risu, wat een mooie naam heeft jullie meisje gekregen! Sterkte met je herstel.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150523136
Mooie naam Risu, lekker genieten nu!
pi_150523143
Inderdaad een hele mooie naam Risu. Gefeliciteerd!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150523270
Succes DJMO! Lekker start met de verkeerde datum, goed dat je voet bij stuk hebt gehouden!

Risu ik ben een beetje verliefd op de naam van je dochter! O+ Je bevalling klinkt heel heftig, maar er lijkt al wat berusting in je verhaal door te klinken. Nogmaals ik hoop dat je vlot hersteld, maar ook dat je de adviezen van de ervaringsdeskundigen hier ter harte neemt! :*

Die buikpijn klinkt nasty Twist! Ik had nog weleens dat ik het gevoel had dat mijn buik doormidden scheurde, maar daar heb ik gelukkig al zes weken geen last meer van gehad.

Fijn dat Henk het goed doet Lijnloos, die stuit kan nog goed komen toch? Of was je dochter ook een stuiter?

Verder ga ik zo een milkshake halen bij de Mac of een ijsje bij de Italiaanse ijssalon en dat is jullie schuld! Softijs vertrouw ik wel van de Mac, de HACCP wordt er goed in de gaten gehouden en de omloopsnelheid ligt hoog. Ik zal geen milkshake halen bij een snackbar die gerund wordt door (bijvoorbeeld) Chinezen, maar dat doe ik ook niet als ik niet zwanger ben.

Ik werd net wakker zonder door te hebben dat ik zwanger ben en na een halve minuut viel het kwartje pas. Omdat ik Frits niet in die halve minuut had gevoeld (die jongen moet natuurlijk ook af en toe slapen) legde ik een beetje angstig mijn hand op mijn buik, uiteraard schopte hij lieflijk tegen mijn hand dus ik ben weer gerustgesteld. :') :)
pi_150523282
Risu, mooie naam! En wat jammer dat het toch anders liep dan je had gewild. Gelukkig maakt je meiske het goed. Geniet en laat je verwennen door de kraam!

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 17:25 schreef pessie het volgende:

[..]

Vanaf week 36/37 komt de Skydda er gewoon weer om hoor :7 . Ook fijn tijdens de bevalling, mocht er wel iets langs gaan (is bij mij nog nooit gebeurd) is het matras goed beschermt. En na deze baby kopen we een nieuw matras *O*
Haha, nee ik bedoelde als bevaltip! Doe je Skydda eronder om je vliezen te laten breken :+

quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 07:10 schreef DJMO het volgende:
Het zal toch godverdomme niet waar zijn he. Op mijn kaart staat duidelijk 11-03 maar in het systeem sta ik pas voor morgen ingepland...
Whuuuut, niet! Jeetje! :o Oh toch gelukkig gelukt, succes! Zet m op!

Geen cravings hier, bij de eerste ook niet. Wel beide keren met name in het eerste trimester minder/geen trek in warm eten of vette dingen en veel zin in rauwkost en vers sap. Ik moet altijd grinniken als ik lees over mannen die langs de Mac 'moeten' en dat dan doen ook :+ Ik kan me dat zo niet voorstellen!

Oh, herkent iemand trouwens dat je sneller misselijk bent/moet kokhalzen als je moe bent?

[ Bericht 17% gewijzigd door Mineola op 11-03-2015 10:51:03 ]
pi_150523386
Cho, geniet van je ijsje! :9
Minke was geen stuitligger dus ik ga er ook vanuit dat Henk ook nog wel draait. Hij heeft ruimte zat nog dus en bewegelijk as hell dus zal vast nog wel een keer de goeie kant op gaan liggen. Wel grappig dat hij echt enorme voorkeur voor mijn rechterkant heeft, hij ligt altijd aan die kant of overdwars. Mafkees O+
pi_150523450
Frits heeft ook een grote voorkeur voor mijn rechterkant, zeker nu hij toch al best groot is zie je hem echt hangen aan die kant.
pi_150523872
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:15 schreef mousemicky het volgende:

[..]

t Mooie is dat deze variant gewoon 'mag' als je zwanger bent *O* *O* *O* (de echte puristen maken het roomijs ook nog zelf, maar ik vind de lokale ijszaak ook prima, die verkopen ook per liter :9~... Oooooh, ik zie dat ze gisteren weer open zijn gegaan *O* )
Oeh, geniet ervan!
Ik verdraag sowieso geen milkshake en softijs enzo, er zit veel te veel suiker in. Ik houd het dus bij een Raket (of 2) per dag :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150523918
quote:
17s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:48 schreef Lijnloos het volgende:
Cho, geniet van je ijsje! :9
Minke was geen stuitligger dus ik ga er ook vanuit dat Henk ook nog wel draait. Hij heeft ruimte zat nog dus en bewegelijk as hell dus zal vast nog wel een keer de goeie kant op gaan liggen. Wel grappig dat hij echt enorme voorkeur voor mijn rechterkant heeft, hij ligt altijd aan die kant of overdwars. Mafkees O+
Flip ligt ook altijd rechts, met zijn voeten onder zijn bips. Ik heb dus altijd een asymmetrische buik die hard is aan de rechterkant en meegeeft aan de linkerkant.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150524012
Lijnloos, fijn dat de controle goed was! En dat Henk nog maar mooi even draait. Hup Henk Hup!

Hier geen behoefte aan softijs en milkshakes. Ik eet altijd veel fruit en dat is nu niet minder geworden. Maar normaal eet ik bijvoorbeeld nooit bananen, nu ik zwanger ben wel. Vind ze ineens lekkerder?? Verder veel verse ananas, appel, meloen, sinaasappel.
En soep. Waar ik normaal altijd heel trouw in de keuken sta voor van alles en nog wat, betrap ik mezelf erop dat we inmiddels twee keer in de week soep eten (met brood/gevuld stokbrood/salade/enz). Man begon het ook op te vallen. Heeft niks te maken met niet willen koken, maar alles met soep willen eten :).
pi_150524013
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:36 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, en voor ze je proberen gek te maken over dat ze 'te' snel afvalt, mij werd verteld door de kraam en de vk dat ks kindjes vaak wat sneller afvallen, en dat ze vroeger dachten dat dat was omdat de moeder niet genoeg melk aanmaakte, maar dat het ws ook te maken heeft met dat ze ter wereld komen met nog meer vocht in hun lijfje dan een kindje dat door t geboortekanaal is geperst, en dat raken ze heel snel kwijt na de geboorte. Er is nog te weinig onderzoek naar gedaan om er beleid op te maken...

Mijn M kwam op t randje van teveel afvallen, maar de vk en de kraam zagen dat t gewoon goed was met hem dus ik hoefde toch niet bij te voeden.
Hier zeiden ze dat het extra vocht kwam door het vochtinfuus wat bij de pijnstilling wordt aangesloten.
  woensdag 11 maart 2015 @ 11:22:15 #240
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150524243
Wat een mooie naam Risu! Jammer dat de bevalling anders liep dan gehoopt.

Ik ben 15 weken en 1 dag maar heb nog niks van plopjes gevoeld. Ben benieuwd wanneer dat komt :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150524335
Ik begon het voorzichtige "popcorn" gevoel te voelen met ongeveer 15-16 weken, maar dat is mede ook door de ligging van de placenta en lange benen van onze wurm O+

En dat is dan echt niet de gehele dag of zo geweest, maar zo nu en dan (nog veel ruimte om ongemerkt te wiebelen)

met 15+ weken had ik onwijze drang om een swirl te (laten) halen, maar aangezien je die bij ons in de buurt niet kunt krijgen :') moest ik het maar doen met mijn andere craving bruine bruine bruine boterhammen met een crunchy korst O+ :9~
------------
Risu wat een mooie naam hebben jullie uitgekozen!
-----------
DJMO *O* zet hem op *O*

[ Bericht 14% gewijzigd door Stippelrientje op 11-03-2015 11:31:05 ]
Schudden voor gebruik
  woensdag 11 maart 2015 @ 11:37:12 #242
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150524745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 10:44 schreef Mineola het volgende:

Ik moet altijd grinniken als ik lees over mannen die langs de Mac 'moeten' en dat dan doen ook :+ Ik kan me dat zo niet voorstellen!
Je moest eens weten hoe machteloos je je voelt als man. Dan is naar de mac gaan om iets te kunnen betekenen echt een gevoel alsof je je prinses bevrijdt uit de toren waar ze zit opgesloten. :')

En zelf iets snacken :+
pi_150525515

:+
pi_150525578
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:37 schreef Nikooos het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoe machteloos je je voelt als man. Dan is naar de mac gaan om iets te kunnen betekenen echt een gevoel alsof je je prinses bevrijdt uit de toren waar ze zit opgesloten. :')

NIKOoooooooooos !! O+

echt precies wat mijn meneer ook zegt O+
Schudden voor gebruik
pi_150525617
quote:

[..]

Win win *O*
pi_150525645
quote:

[..]

Mijn vriend wacht nog steeds op Mac/ burger King cravings, want dan kon hij zelf ook wat halen. Too bad for him :D!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150525710
Serieus? Ik zit de hele ochtend al te denken aan macdonalds en hebben jullie het er hier ook gewoon over!

Naast een halve banaan en een cracker nog niets naar binnen gewerkt, verder nergens zin in.
Vanmorgen ook voor het eerst overgegeven op het werk :o
Toilet zit op 40 meter lopen ofzo. ;(
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:09:18 #248
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150525714
Stelletje egoisten. Laat ons partners ook eens iets betekenen :+
pi_150525723
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:09 schreef Nikooos het volgende:
Stelletje egoisten. Laat ons partners ook eens iets betekenen :+
Je mag mijn bevalling doen?
pi_150525756
Mijn man denkt zoals Nikoos, al vraagt hij bij de wat ongezondere zaken of ik het heel zeker weet. En dan kies ik meestal toch maar iets gezonds.

Ik werd net gebeld door de vk of alles goed ging en wat dan de reden was dat ik de afspraak van vanochtend gemist had.... Oops ik dacht dat ik vanmiddag aan de beurt was. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')