En daar maken ze het niet van softijs uit een softijsmachine?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:08 schreef gestreeptestoel het volgende:
En bij mijn ouders in t dorp wordt n milkshake voor je neus vers gemaakt en geshaked
Milkshakes kun je ook anders maken he, met verse melk, opkloppen, evt met slagroom of ander ingredient wat t dikker maakt (bolletje roomijsquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
En daar maken ze het niet van softijs uit een softijsmachine?
Dat kloppen ze met de hand! Met melk. Daar komt niks uit de machine.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
En daar maken ze het niet van softijs uit een softijsmachine?
Ik had ook niet echt cravings (op radijsjes na de eerste weken) of aversies, maar had gewoon sowieso heel weinig zin in eten. Denk dat het hormonaal was. Gewoon nergens zin in, bij alles denken "he bah nee", dus at ik maar veel nats, kouds en knapperigs want dat voelde wel prettig (rauwkost, appels, waterijs).quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb echt helemaal geen cravings, en ook geen aversies tegen eten, wellicht alleen tegen vis (maar als het voor me staat eet ik het ook wel). Gek, hoe dat zo verschillend is voor iedereen!
Ik ben de rest van de dag weg en zal pas later updates lezen. Nogmaals heel heel heel veel succes en plezier en alles. Je kunt het! En als je roosvisee nodig hebt, dan zijn er hier genoeg meiden die dat voor je kunnen regelenquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:43 schreef DJMO het volgende:
Lol! Ik begrijp dat ik nu pas op de oxycitine ben aangesloten. Daarnet was alleen maar een zoutoplossing. Toch zag ik al weeën activiteit op de monitor.
t Mooie is dat deze variant gewoon 'mag' als je zwanger bentquote:Op woensdag 11 maart 2015 08:40 schreef McLaura het volgende:
Oeh MM, dan zou ik ineens een milkshake kunnen waarderen!
Wat onaardig van je vent, Kris.quote:Op woensdag 11 maart 2015 09:16 schreef Krisvc het volgende:
Nu heb ik echt trek in een milkshake.![]()
DJMO, hup hup!![]()
Ik werd vannacht wakker omdat iemand hard aan het aan stampen was in m'n zij.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |