http://www.powned.tv/nieu(...)_bij_aanslag_hu.htmlquote:De woning van de Brabantse PVV-kandidaat Jake Owen Raats in Etten-Leur is vandaag weer bekogeld met een steen, precies op het moment dat PowNed-verslaggever Tom Staal aan het filmen was.
Staal was met cameraman aan het filmen in het huis van Raats voor het programma Studio PowNed. Toen ze aan de keukentafel thee zaten te drinken, vloog er een steen door de ruit.
De 20-jarige Raats is al twee weken lang slachtoffer van aanslagen op zijn huis.
De politie laat aan het ANP weten dat er extra wordt gesurveilleerd rondom het huis maar dat er nog geen verdachten in beeld zijn.
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Normaal gesproken ben ik tegen geweld, maar ik sta vierkant achter deze trend van stenen bij politici door de ruiten gooien
Levert jou weer werk op als glazenmakerquote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Normaal gesproken ben ik tegen geweld, maar ik sta vierkant achter deze trend van stenen bij politici door de ruiten gooien.
Was ook het eerste waar ik aan moest denkenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Levert jou weer werk op als glazenmaker
Je bent dus gewoon een fascist in hart en nieren.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)_bij_aanslag_hu.html
Normaal gesproken ben ik tegen geweld, maar ik sta vierkant achter deze trend van stenen bij politici door de ruiten gooien.
De politieke kleur van het slachtoffer boeit jou dan waarschijnlijk niet eens?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Alle politici? Dat zijn een boel ruiten.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij kijkt al reikhalzend uit naar #gr2018quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alle politici? Dat zijn een boel ruiten.
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een fascist in hart en nieren.
Dikke money in de pocket je weet toch. Een naamgrapje niet herkennenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Al die andere vernielingen de afgelopen weken heeft powned ook veroorzaakt?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:01 schreef Janneke141 het volgende:
Als dit niet door Powned in scène is gezet weet ik het ook niet meer.
Ik ben als rasechte fokker een enorme autist, dus sarcasme en grapjes herken ik niet zo snelquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dikke money in de pocket je weet toch. Een naamgrapje niet herkennen.
[..]
Al die andere vernielingen de afgelopen weken heeft powned ook veroorzaakt?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik ben als rasechte fokker een enorme autist, dus sarcasme en grapjes herken ik niet zo snel
Er zijn zat stenen hoor, wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gisteren liep er nog een meute Turkse kinderen door mijn straat steentjes naar elkaar te gooien tussen de geparkeerde auto's door. Is het nou echt onmogelijk dat deze kindertjes 10 jaar later nog steeds met steentjes gooien?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:18 schreef imikethat het volgende:
Natuurlijk ensceneert powned/de pvv dit
Duidelijke false flag jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:18 schreef imikethat het volgende:
Natuurlijk ensceneert powned/de pvv dit
Werkt de politie mee, of gaat een groot gedeelte van de PVV politici over een paar weken de gevangenis in? Het is allemaal overduidelijk dus ze zullen hun straf niet ontlopen!quote:
Domme mensen zitten niet alleen bij de PVV......quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Verdachte stenengooier gespot.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:41 schreef Fripsel het volgende:
Ik ken hemzijn Facebook Posts halen ook altijd wel het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ik heb begrepen dat domme mensen vaak pound stupid zijn, dus misschien je naam veranderen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:43 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Domme mensen zitten niet alleen bij de PVV......
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Werkt de politie mee, of gaat een groot gedeelte van de PVV politici over een paar weken de gevangenis in? Het is allemaal overduidelijk dus ze zullen hun straf niet ontlopen!
Why? Jij komt met de onbezonnen uitspraak.....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:47 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat domme mensen vaak pound stupid zijn, dus misschien je naam veranderen.
Zelfs na een dikke hint dringt het nog niet tot je door dat ik een grapje maakte. Respect. Je bent de meest trage van geest in dit topic.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:54 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Why? Jij komt met de onbezonnen uitspraak.....
Je samenzwering valt uit elkaar bij de eerste kritische noot en je enige verweer is een smiley. Goed man.quote:
Jouw UI blijft magisch.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Was ook het eerste waar ik aan moest denken
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je samenzwering valt uit elkaar bij de eerste kritische noot en je enige verweer is een smiley. Goed man.
dacht dat de politie nog geen spoor van de dader had?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Het is opvallend hoe links altijd bang is voor rechts-extremisten maar dat de laatste decennia elke vorm van agressie en geweld vrijwel zonder uitzondering van linkse extremisten lijken te komen.
In dit geval nog niet maar het zou prima aansluiten bij de trend van het al gewelddadiger worden van links-extremisme.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:23 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
dacht dat de politie nog geen spoor van de dader had?
Mensen die lid zijn van een partij die zelf niet aan terrorisatie doet zouden inderdaad vrij moeten zijn van terreur.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:51 schreef Elfletterig het volgende:
Matig grapje van TS. Het onderwerp is eigenlijk diep droevig. Mensen moeten gewoon kandidaat voor een politieke partij kunnen zijn zonder dat ze worden geterroriseerd.
De PVV doet niet aan terreur. Iedereen in Nederland zou vrij moeten zijn van terreur. Als mensen moeten worden bestraft, beslist een rechter daarover, niet één of andere aso die stenen gooit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Mensen die lid zijn van een partij die zelf niet aan terrorisatie doet zouden inderdaad vrij moeten zijn van terreur.
Och. Ik keur het niet goed, maar snap het wel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De PVV doet niet aan terreur. Iedereen in Nederland zou vrij moeten zijn van terreur. Als mensen moeten worden bestraft, beslist een rechter daarover, niet één of andere aso die stenen gooit.
De PVV zet niet aan tot geweld en is ook niet voor discriminatie veroordeeld.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Och. Ik keur het niet goed, maar snap het wel.
Zolang rechters nog schijt hebben aan de wet en die toepassen naar gelang de richting van het geld en een politieke partij vrij laat in openlijke discriminatie en aanzetting tot geweld is het niet raar dat er af en toe een uiterste op staat en van zich laat horen op een onbetamelijke manier.
Zoals ik al zei, rechters en hun eigen portemonnee. Dat ze er niet voor veroordeeld zijn omdat er een rechter met spontane verstandsverbijstering zitting hield neemt niet weg dat ze het wel degelijk doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De PVV zet niet aan tot geweld en is ook niet voor discriminatie veroordeeld.
Lastige situatie. Stel dat iemand Hitler had vermoord, was er een dode te betreuren en moord is misselijkmakend natuurlijk. Anderzijds waren er miljoenen gespaard gebleven.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een fascist in hart en nieren.
Powned heeft zeer duidelijk een PVV/VVD-signatuur, zoiets levert de PVV zetels op, want de PVV meet zich weer de slachtofferrol aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:01 schreef Janneke141 het volgende:
Dan nog ga je geen stenen bij PVV-politici door de ramen gooien.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, rechters en hun eigen portemonnee. Dat ze er niet voor veroordeeld zijn omdat er een rechter met spontane verstandsverbijstering zitting hield neemt niet weg dat ze het wel degelijk doen.
Deze uiting heb ik vaker gehoord na een recentelijke gebeurtenis in Parijs.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Bedoel je terrorisme? Volgens mij ploffen er weinig Pvv'ers hoor. Op wat lomp taalgebruik na doen ze weinig verkeerd.quote:
Welke soort mensen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:53 schreef Braindead2000 het volgende:
En dit soort mensen waant zich het geweten van Nederland.
Glazenmaker, ruiten stuk gooien. Bijna een slechte grap. Maar je bent een verschrikkelijke klootzak als je dit echt meent. Ziek in je hoofd ben je dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Kalm aan Henk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Glazenmaker, ruiten stuk gooien. Bijna een slechte grap. Maar je bent een verschrikkelijke klootzak als je dit echt meent. Ziek in je hoofd ben je dan.
Is het erg om verschillig te zijn en Groenlinks te stemmen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:03 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Verschillige mensen als TS. Ludieke acties, taart gooien, etc.
Niks kalm aan. Je respecteert een ander z'n mening niet, dus is het ok om stenen door de ruiten te flikkeren? En er komt niets bij je op dat denkt 'hmm, da's toch niet zo netjes'?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kalm aan Henk.
[..]
Is het erg om verschillig te zijn en Groenlinks te stemmen?
Ga je vandaag nog stenen werpen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
Erg 'Nederlandse' naam ook, 'Jake Owen'.
Jouw favoriete website bedoel je, reaguurer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Heel toevallig allemaal. En ook uit het niets. En toevallig is PVV-website Powned erbij.
Ben je niet goed bij je hoofd of wat.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben je niet goed bij je hoofd of wat.
Zieke geest.
Bij politici is een mening niet zomaar een mening, maar een opinie met een geweer aan het einde.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niks kalm aan. Je respecteert een ander z'n mening niet, dus is het ok om stenen door de ruiten te flikkeren? En er komt niets bij je op dat denkt 'hmm, da's toch niet zo netjes'?
Kalm aan Henkie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben je niet goed bij je hoofd of wat.
Zieke geest.
Wat heeft de portemonnee van een rechter daar in vredesnaam mee te maken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, rechters en hun eigen portemonnee. Dat ze er niet voor veroordeeld zijn omdat er een rechter met spontane verstandsverbijstering zitting hield neemt niet weg dat ze het wel degelijk doen.
Hoe moet ik dit lezen? Een opinie geven als politicus en dan een pistool zien aan je einde voor die mening?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bij politici is een mening niet zomaar een mening, maar een opinie met een geweer aan het einde.
Waarom? Jij vindt het prima dat stenen door ruiten worden gegooid bij mensen die jou mening niet hebben.quote:[..]
Kalm aan Henkie.
Als het de opinie van de PVV is dat immigratie moeilijk moet en ze komen aan de macht zoals hun doel is dan staat er een gewapende kerel tussen stelletjes die in hetzelfde land willen wonen en vluchtelingen en de weg naar relatieve vrijheid. Als een politicus de belasting wil verhogen en jij hebt een andere mening, dan komt er uiteindelijk ook weer een gewapend persoon aan je deur.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen? Een opinie geven als politicus en dan een pistool zien aan je einde voor die mening?
[..]
De propaganda viert hoogtij. ... . .quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:01 schreef Janneke141 het volgende:
nou ik ken hem niet, doe eens paar voorbeelden dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:41 schreef Fripsel het volgende:
Ik ken hemzijn Facebook Posts halen ook altijd wel het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ook Wilders grote voorbeeld Nigel moet de glazenmaker/glazenwasser regelmatig laten langskomen.twitter:Nigel_Farage twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 21:32:43Utterly disgraceful what was done to @JamesJimCarver's office overnight. No doubt by freedom-hating cowards. http://t.co/1vJPt40dZS reageer retweet
Dit lijken trouwens typische linkschmenschen als je deze foto zo ziet.quote:
Goede vergelijking.......quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lastige situatie. Stel dat iemand Hitler had vermoord, was er een dode te betreuren en moord is misselijkmakend natuurlijk. Anderzijds waren er miljoenen gespaard gebleven.
Een moreel-ethische kwestie waar ik niet het antwoord op weet.
Heel matig dan wel.....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:14 schreef waht het volgende:
TS maakt een grapje mensen. Niet zo aangebrand.
En Geert Wilders bedreigt zichzelf ook dagelijks volgens deze redenatie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:05 schreef Kosmoproleet het volgende:
Heel toevallig allemaal. En ook uit het niets. En toevallig is PVV-website Powned erbij.
Mwah, of je wil gewoon voorkomen dat de Turken wéér zo ver als Wenen komen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij kom je ook ernstig aandacht tekort als je besluit op de kieslijst van de PVV te gaan staan.
Zonder Hitler hadden we geen Saving Private Ryan/Schindler's List/Call of Duty 2/Boeken etc..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Lastige situatie. Stel dat iemand Hitler had vermoord, was er een dode te betreuren en moord is misselijkmakend natuurlijk. Anderzijds waren er miljoenen gespaard gebleven.
Een moreel-ethische kwestie waar ik niet het antwoord op weet.
Door zulke incidenten krijgen ze wel nog meer aandacht....quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij kom je ook ernstig aandacht tekort als je besluit op de kieslijst van de PVV te gaan staan.
Of je houdt gewoon niet van shoarma.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:46 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, of je wil gewoon voorkomen dat de Turken wéér zo ver als Wenen komen.
Ik denk dat er genoeg PVV stemmers na het nodige bier best vaak shoarma bestellen, dus dat kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je houdt gewoon niet van shoarma.
-Ten 1e zou de PVV een absolute meerderheid moeten krijgen in zowel de 1e als de 2e kamer en geen enkele partij gaat dat ooit lukken in Nederland.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als het de opinie van de PVV is dat immigratie moeilijk moet en ze komen aan de macht zoals hun doel is dan staat er een gewapende kerel tussen stelletjes die in hetzelfde land willen wonen en vluchtelingen en de weg naar relatieve vrijheid. Als een politicus de belasting wil verhogen en jij hebt een andere mening, dan komt er uiteindelijk ook weer een gewapend persoon aan je deur.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:07 schreef KoosVogels het volgende:
Idioterie natuurlijk. Ondanks dat die Jake Owen een hoofd heeft om op te stampen, zijn dit soort acties onze democratie onwaardig.
Mensen met andere standpunten bestrijd je met argumenten, niet met bakstenen.
Nog vrij onverkiesbaar ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ik mag voor je hopen dat je gewoon aan het trollen in plaats van zwakzinnig bent. Hoeveel veilige, vrije landen doorkruisen die lui ook alweer zogenaamd op zoek naar "relatieve vrijheid" (en veiligheid)?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als het de opinie van de PVV is dat immigratie moeilijk moet en ze komen aan de macht zoals hun doel is dan staat er een gewapende kerel tussen stelletjes die in hetzelfde land willen wonen en vluchtelingen en de weg naar relatieve vrijheid. Als een politicus de belasting wil verhogen en jij hebt een andere mening, dan komt er uiteindelijk ook weer een gewapend persoon aan je deur.
Is er bewijs dat Wilders zichzelf niet bedreigt dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En Geert Wilders bedreigt zichzelf ook dagelijks volgens deze redenatie.
Deze uitspraak is zelfs voor jou van een bedroevend laag niveau.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Is er bewijs dat Wilders zichzelf niet bedreigt dan?
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze uitspraak is zelfs voor jou van een bedroevend laag niveau.
Het is dezelfde vraag die Smack stelt in topics waarin soortgelijke voorvallen met moslima's worden aangehaald. Iets met dubbele maten enzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Deze uitspraak is zelfs voor jou van een bedroevend laag niveau.
Grappig dat je me gelijk geeft om daarna in dezelfde alinea zelfverdediging walgelijk te noemen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
-Ten 1e zou de PVV een absolute meerderheid moeten krijgen in zowel de 1e als de 2e kamer en geen enkele partij gaat dat ooit lukken in Nederland.
-Ten 2e werkt een democratie nu eenmaal zo. Als dat is wat de meerderheid van de politici dat zou willen en ze zijn gewoon democratisch gekozen dan wordt dat beleid. Dit tegengaan door geweld te gebruiken is walgelijk en terecht ten alle tijden strafbaar.
-Maar het debielste van jouw stelling is dat de PVV dit helemaal niet wil en jij dingen loopt te verzinnen om geweld tegen politici goed te kunnen praten.
In alle landen die ze doorkuisen op de weg naar Nederland zijn er zelfs regeltjes over welk onkruid wel in je tuin mag staan en welke niet. Als jij denkt dat Europa ''vrij'' is dan ben je zelf een zwakzinnige.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:15 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik mag voor je hopen dat je gewoon aan het trollen in plaats van zwakzinnig bent. Hoeveel veilige, vrije landen doorkruisen die lui ook alweer zogenaamd op zoek naar "relatieve vrijheid" (en veiligheid)?![]()
![]()
Still not sure if trolling.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In alle landen die ze doorkuisen op de weg naar Nederland zijn er zelfs regeltjes over welk onkruid wel in je tuin mag staan en welke niet. Als jij denkt dat Europa ''vrij'' is dan ben je zelf een zwakzinnige.
Noem een EU land waar je zelf mag beslissen welk zaad je in je tuin wil strooien. Zelfs de horigen in de middeleeuwen mochten dat.quote:
Zeg ben jij toevallig zo'n "souvereine mens"?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Noem een EU land waar je zelf mag beslissen welk zaad je in je tuin wil strooien. Zelfs de horigen in de middeleeuwen mochten dat.
Dan zijn beide uitspraken betreurenswaardig.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is dezelfde vraag die Smack stelt in topics waarin soortgelijke voorvallen met moslima's worden aangehaald. Iets met dubbele maten enzo.
Quote 1 recente vergelijkende uitspraak van mij en ik geef hier direct mijn fout toe. Je zal van mij nooit geweld tegen welke politici dan ook goed horen praten. Of welke figuur dan ook die zich niet met verschrikkelijk strafbare zaken bezig houdt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nu plots wel? Interessant. Normaal heb je daar weinig bezwaar tegen.
Als jij je eigen zaad in je eigen tuin wil strooien ga je je gang maar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Noem een EU land waar je zelf mag beslissen welk zaad je in je tuin wil strooien. Zelfs de horigen in de middeleeuwen mochten dat.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zeg ben jij toevallig zo'n "souvereine mens"?
Werd veel gepest zeker, die gast?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:47 schreef Gezicht het volgende:
Die gast zat vorig jaar bij me op de opleidingToen al een klapjosti
Denk dat niemand de illusie had dat zo iemand een jaar geleden nog een acceptabele en relaxe kerel was.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:47 schreef Gezicht het volgende:
Meende wel alles beter te weten. Uiteraard het eerste jaar niet eens afgemaakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werd veel gepest zeker, die gast?
Check die PI anders eens.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zijn beide uitspraken betreurenswaardig.
Als je zelfs al te dom bent om mijn vorige post niet te begrijpen dan houd het op.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Grappig dat je me gelijk geeft om daarna in dezelfde alinea zelfverdediging walgelijk te noemen.
[..]
In alle landen die ze doorkuisen op de weg naar Nederland zijn er zelfs regeltjes over welk onkruid wel in je tuin mag staan en welke niet. Als jij denkt dat Europa ''vrij'' is dan ben je zelf een zwakzinnige.
Lekker belachelijkquote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik ben blij dat je even reageert, dan kan ik meteen even zeggen dat hier feitelijk iets gebeurt en mensen wegrennen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:26 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is dezelfde vraag die Smack stelt in topics waarin soortgelijke voorvallen met moslima's worden aangehaald. Iets met dubbele maten enzo.
Hoho, wie zegt dat die autist geen mensen heeft ingehuurd om juist op dat moment stenen door zijn raam te gooien?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je even reageert, dan kan ik meteen even zeggen dat hier feitelijk iets gebeurt en mensen wegrennen.
Dat is heel iets anders dan alleen zeggen dat je in elkaar geslagen bent met een lach op je gezicht waar dan ook niks van bewijs voor is.
Je weet prima waar ik op doel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dan zijn beide uitspraken betreurenswaardig.
[..]
Quote 1 recente vergelijkende uitspraak van mij en ik geef hier direct mijn fout toe. Je zal van mij nooit geweld tegen welke politici dan ook goed horen praten. Of welke figuur dan ook die zich niet met verschrikkelijk strafbare zaken bezig houdt.
Ik vind het verder erg triest dat jij van mening bent dat ik zoiets prima zou vinden.
Ik vind dat een minder aannemelijk scenario dan dat waarin iemand met een antipathie jegens de PVV die steen heeft gegooid.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, wie zegt dat die autist geen mensen heeft ingehuurd om juist op dat moment stenen door zijn raam te gooien?
Je ziet feitelijk helemaal niets gebeuren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je even reageert, dan kan ik meteen even zeggen dat hier feitelijk iets gebeurt en mensen wegrennen.
We hadden het over iemand die geweld tegen politici toejuicht. Dat vind ik walgelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Je weet prima waar ik op doel.
En het is niet erger omdat het een politicus is.
Het gaat erom dat jij wel vaak te vinden bent in topics waar men constant roept dat moslima's zouden verzinnen dat ze zijn aangevallen. En je ageert daar nooit tegen. Vaak zit je zelfs in dat kamp. Nu ben je opeens principiële dramaqueen. Valt gewoon op.
Hij heeft inmiddels genoeg stenen om een klein tuinpaadje mee te bestraten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij zoekt een loopbaan als stratenmaker?
Vertel eens welke aanwijzingen je daarvoor hebt dan?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, wie zegt dat die autist geen mensen heeft ingehuurd om juist op dat moment stenen door zijn raam te gooien?
Kijk maar uit, Ivo O leest overal mee (legaal of illegaal).quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Volgende keer tegen die kutkop van hem.
Dat ventje heeft een zwaar vervelend smoelwerk. Ik acht hem daar wel toe in staat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vertel eens welke aanwijzingen je daarvoor hebt dan?
Ik ook. Nu nog even uitzoeken waar SP en PVDA kandidaten wonen.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Ja maar hij maakt een grapje omdat zijn username glazenmaker is. Hij is leuk tot je de uitleg hoort.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lekker belachelijk.
De PVV mag dan wel eeb politieke partij zijn waar ik het totaal mee oneens ben en die ik het liefst nooit aan de macht zie. Maar dat rechtvaardigt zulke acties totaal niet.
Hang jij je PVV poster op? Dan tief ik persoonlijk je ruit inquote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:53 schreef Braindead2000 het volgende:
En dit soort mensen waant zich het geweten van Nederland.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:54 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Google geeft ook een hele andere suggestie bij Jake Owen.
Ik hang geen posters op maar als je stoer wil doen kan je altijd even langskomen, de koffie is warm.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hang jij je PVV poster op? Dan tief ik persoonlijk je ruit in
Wij zijn met veel minder, keren jullie zwaar op de vluchtquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:16 schreef Gilders het volgende:
PVV-haters zijn de grootste tokkies, dat blijkt wel weer eens
Dat zie je inderdaad wel op fok hier.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:16 schreef Gilders het volgende:
PVV-haters zijn de grootste tokkies, dat blijkt wel weer eens
Dan ga ik verkleed als zwarte piet, je persoonlijk van 1 november tot 1 maart stalken en elke stap die je buiten de deur zet mieter ik een lading pepernoten naar je hoofd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hang jij je PVV poster op? Dan tief ik persoonlijk je ruit in
Wat vind jij zo stoer aan ruiten ingooienquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik hang geen posters op maar als je stoer wil doen kan je altijd even langskomen, de koffie is warm.
Voor links-extremisten evengoed, maar bedankt voor wederom een kortzichtige reactie.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:19 schreef Kandijfijn het volgende:
Het is opvallend hoe links altijd bang is voor rechts-extremisten
Misschien ben ik dit jaar wel een keertje pro piet, maar dat neemt niet weg dat die baardpedo moet en zal stervenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan ga ik verkleed als zwarte piet, je persoonlijk van 1 november tot 1 maart stalken en elke stap die je buiten de deur zet mieter ik een lading pepernoten naar je hoofd.
Dat wordt weer geen cadeautjes in december. De sint weet alles.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien ben ik dit jaar wel een keertje pro piet, maar dat neemt niet weg dat die baardpedo moet en zal sterven [ afbeelding ]
Je ziet Rutger nog net wegrennenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:32 schreef Loekie1 het volgende:
Hang een camera op en je hebt 'm of haar.
Die werkt al heel lang niet meer voor Pownedquote:
Hij presenteert het nu, baklapquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die werkt al heel lang niet meer voor Powned
Het werkt 2 kanten op he, jullie PVV-ers behoren tot dezelfde groep als de religekkies, en je maar verschuilen achter vrijheid van meningsuiting en vrijheid van godjesdienst.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:38 schreef Loekie1 het volgende:
Ik vind het pure intimidatie en er moet veel harder tegen opgetreden worden. Het islamofascisme rukt op. Straks mogen we niks meer zeggen of vinden wat niet in een bepaald straatje past.
Ik ben helemaal geen PVV'er, ik ben van de Partij voor de Dieren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het werkt 2 kanten op he, jullie PVV-ers behoren tot dezelfde groep als de religekkies, en je maar verschuilen achter vrijheid van meningsuiting en vrijheid van godjesdienst.
En dus was hij niet in dat huis toen er een steen door de ruit vloog, kleuterquote:
Hij gooide de steen en rende weg, peuter.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En dus was hij niet in dat huis toen er een steen door de ruit vloog, kleuter
Het beste is om gewoon van jezelf te zijn en sluit je niet aan bij een groep. Groepsgedrag is de duivel.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:52 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen PVV'er, ik ben van de Partij voor de Dieren.
Goed voor het MKB idd.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Zodra een PVV'er iets verkeerds zegt liggen er voor-ingevulde aangiftes klaar en zijn de politiebureau's langer open.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goed voor het MKB idd.![]()
Maar hebben ze nu nog steeds geen idee wie het zijn, dat is zo langzamerhand wel treurig aan het worden
Nigel heeft ook een rechtse economische politiek. Dat kun je van linkse rakker Wilders niet zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:09 schreef Ryon het volgende:
Ook Wilders grote voorbeeld Nigel moet de glazenmaker/glazenwasser regelmatig laten langskomen.twitter:Nigel_Farage twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 21:32:43Utterly disgraceful what was done to @JamesJimCarver's office overnight. No doubt by freedom-hating cowards. http://t.co/1vJPt40dZS reageer retweet
Als je een beetje had opgelet dan wist je dat naast mogelijk ondeugende drugsplantjes ook alles van aardbeien tot bonen zijn gereguleerd voor eigen thuisgebruik.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:37 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Als jij je eigen zaad in je eigen tuin wil strooien ga je je gang maar.
On topic:
Belachelijk dat ruiten worden ingegooid om verkiezingsposters.
Ik begrijp je wel, maar ik vraag me af of jij begrijpt wat je zegt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je zelfs al te dom bent om mijn vorige post niet te begrijpen dan houd het op.
Iedereen die geweld tegen democratisch gekozen politici toejuicht blijf ik walgelijk vinden. Hopelijk is dat wel te begrijpen voor jou.
Je reageert op iemand die glazenmaker heet en toejuicht dat er glazen sneuvelen. Aangezien ik het niveau hier op het forum heb onderschat ben ik maar begonnen met bovenstaande mensen woest maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Lekker belachelijk.
De PVV mag dan wel eeb politieke partij zijn waar ik het totaal mee oneens ben en die ik het liefst nooit aan de macht zie. Maar dat rechtvaardigt zulke acties totaal niet.
Altijd al geweest. Je hoeft geen PVV'er te zijn om cult aanhangers van een lang dode pedofiele warlord met achterlijke ideeën over de maatschappij eng te vinden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 13:38 schreef Kosmoproleet het volgende:
Sinds wanneer is Glazenmaker tegen de PVV dan?
Goede troll, dat wel.
Lees de eerste pagina maar.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:16 schreef Gezicht het volgende:
Ik weet nog steeds niet of die post van Glazenmaker een goede woordgrap was of een vuige anti PVV-opmerking
Zodra een PVV'er (of welke politicus dan ook) een steen door zijn ruit krijgt is er meteen extra surveillance, daar moet je als gewone burger eens om komenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Zodra een PVV'er iets verkeerds zegt liggen er voor-ingevulde aangiftes klaar en zijn de politiebureau's langer open.
Nederland.![]()
Het zou grappig zijn als het niet zo triest was natuurlijk.
Werkt goed ook dan, de 9de steen pas.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra een PVV'er (of welke politicus dan ook) een steen door zijn ruit krijgt is er meteen extra surveillance, daar moet je als gewone burger eens om komen
Waar blijft je quote van mij waaruit blijkt dat ik geweld tegen een politicus (of willekeurige moslima, wat jij wilt) toe hebt gejuicht?quote:
Een beetje laat, aangezien ze inmiddels Volendam hebben bereikt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:46 schreef waht het volgende:
[..]
Mwah, of je wil gewoon voorkomen dat de Turken wéér zo ver als Wenen komen.
Hitler was tenminste nog vegetariër, kon schilderen, had goede smaak en cultuur, hield van de natuur inderdaad.quote:
Jij reist dagelijks op en neer naar Breda vanuit Limburg?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:47 schreef Gezicht het volgende:
Nee joh, veuls te ver. Ik woon op kamers.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:01 schreef CaryAgos het volgende:
[..]
Jij reist dagelijks op en neer naar Breda vanuit Limburg?
Volendam is een roomblank incestdorp, waar je opa tevens je vader is.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:44 schreef Irakees het volgende:
[..]
Een beetje laat, aangezien ze inmiddels Volendam hebben bereikt.
Dat willen ze graag zo houden natuurlijk. Daarom PVVquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Volendam is een roomblank incestdorp, waar je opa tevens je vader is.Geen allochtoon te zien in Volendam.
Snap je zelf wel wat je hier nu zegt....?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 17:53 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Eigenlijk een belediging voor Adolf om hem met een zwabber als Geert te vergelijken.
Eh ... ik denk van wel, hoezo?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 19:06 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Snap je zelf wel wat je hier nu zegt....?
Dat verklaart een hoop, zat je ook bij Davy in de klas?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:02 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nee joh, veuls te ver. Ik woon op kamers.
Juist, maximaal 3 aardbijenplantjes en geen snijbonen naast de sperziebonen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Als je een beetje had opgelet dan wist je dat naast mogelijk ondeugende drugsplantjes ook alles van aardbeien tot bonen zijn gereguleerd voor eigen thuisgebruik.
quote:'Drie stenengooiers opgepakt voor bekogelen huis PVV’er Jake Owen Raats uit Etten-Leur'
ETTEN-LEUR - De politie heeft drie stenengooiers opgepakt voor het bekogelen van het huis van PVV’er Jake Owen Raats uit Etten-Leur.
Het trio heeft volgens de jonge politicus een bekentenis afgelegd. Dat laat Jake Owen Raats dinsdagavond via Twitter weten. De politie heeft nog niets over de zaak bekendgemaakt.
Het huis van de Brabantse PVV-kandidaat werd de afgelopen periode meerdere malen bekogeld met een steen waardoor er meerdere ruiten sneuvelden.
Raats had na een bekogeling al eens drie jongeren zien wegfietsen. Hij deed aangifte. Raats staat op nummer twaalf van de kandidatenlijst van de PVV in Brabant.
http://www.omroepbrabant.(...)gelen+huis+PVV’;er+Jake+Owen+Raats+uit+Etten-Leur.aspx
Sluit je aan bij IS, de retoriek heb je al geïndoctrineerd gekregen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zolang rechters nog schijt hebben aan de wet en die toepassen naar gelang de richting van het geld en een politieke partij vrij laat in openlijke discriminatie en aanzetting tot geweld is het niet raar dat er af en toe een uiterste op staat en van zich laat horen op een onbetamelijke manier.
Ik zou het niet goedkeuren als iemand een steen op jouw hoofd gooit, maar ik zou het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 02:04 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
mooi zo. Had enige twijfels bij deze zaak, maar blijkbaar was ie echt slachtoffer.quote:
Ik ook, gebeurd nog wel eens op de bouw.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik zou het niet goedkeuren als iemand een steen op jouw hoofd gooit, maar ik zou het wel begrijpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |