http://www.powned.tv/nieu(...)_bij_aanslag_hu.htmlquote:De woning van de Brabantse PVV-kandidaat Jake Owen Raats in Etten-Leur is vandaag weer bekogeld met een steen, precies op het moment dat PowNed-verslaggever Tom Staal aan het filmen was.
Staal was met cameraman aan het filmen in het huis van Raats voor het programma Studio PowNed. Toen ze aan de keukentafel thee zaten te drinken, vloog er een steen door de ruit.
De 20-jarige Raats is al twee weken lang slachtoffer van aanslagen op zijn huis.
De politie laat aan het ANP weten dat er extra wordt gesurveilleerd rondom het huis maar dat er nog geen verdachten in beeld zijn.
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Normaal gesproken ben ik tegen geweld, maar ik sta vierkant achter deze trend van stenen bij politici door de ruiten gooien
Levert jou weer werk op als glazenmakerquote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
Normaal gesproken ben ik tegen geweld, maar ik sta vierkant achter deze trend van stenen bij politici door de ruiten gooien.
Was ook het eerste waar ik aan moest denkenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:49 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Levert jou weer werk op als glazenmaker
Je bent dus gewoon een fascist in hart en nieren.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/nieu(...)_bij_aanslag_hu.html
Normaal gesproken ben ik tegen geweld, maar ik sta vierkant achter deze trend van stenen bij politici door de ruiten gooien.
De politieke kleur van het slachtoffer boeit jou dan waarschijnlijk niet eens?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Alle politici? Dat zijn een boel ruiten.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hij kijkt al reikhalzend uit naar #gr2018quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Alle politici? Dat zijn een boel ruiten.
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een fascist in hart en nieren.
Dikke money in de pocket je weet toch. Een naamgrapje niet herkennenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Al die andere vernielingen de afgelopen weken heeft powned ook veroorzaakt?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:01 schreef Janneke141 het volgende:
Als dit niet door Powned in scène is gezet weet ik het ook niet meer.
Ik ben als rasechte fokker een enorme autist, dus sarcasme en grapjes herken ik niet zo snelquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dikke money in de pocket je weet toch. Een naamgrapje niet herkennen.
[..]
Al die andere vernielingen de afgelopen weken heeft powned ook veroorzaakt?
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:15 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik ben als rasechte fokker een enorme autist, dus sarcasme en grapjes herken ik niet zo snel
Er zijn zat stenen hoor, wees maar niet bang.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Gisteren liep er nog een meute Turkse kinderen door mijn straat steentjes naar elkaar te gooien tussen de geparkeerde auto's door. Is het nou echt onmogelijk dat deze kindertjes 10 jaar later nog steeds met steentjes gooien?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:18 schreef imikethat het volgende:
Natuurlijk ensceneert powned/de pvv dit
Duidelijke false flag jaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:18 schreef imikethat het volgende:
Natuurlijk ensceneert powned/de pvv dit
Werkt de politie mee, of gaat een groot gedeelte van de PVV politici over een paar weken de gevangenis in? Het is allemaal overduidelijk dus ze zullen hun straf niet ontlopen!quote:
Domme mensen zitten niet alleen bij de PVV......quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:41 schreef Glazenmaker het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |