abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150475205
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tyf op met je naampjes.

Verder snap je er geen ene tyfus van, en heb ik al spijt dat ik überhaupt op je heb gereageerd met je infantiele opmerkingen.
wat jij wil shmmie.

We weten beide dat ik gelijk heb.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_150475348
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat jij wil shmmie.

We weten beide dat ik gelijk heb.
Doe normaal of pleur op.
BFF met GGMM
pi_150475681
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef Scrummie het volgende:
Interview Guidetti met Rijnmond:

Blijf het een schitterende gozer vinden.
Laat maat maar komen hoor vormcrisisje helpen we hem wel overheen O+
blablablabla
pi_150475745
quote:
12s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:23 schreef Divje het volgende:

[..]

Had je willen waarschuwen maar dit was best vermakelijk :Y
#dommerdanJetro.
pi_150475763
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Laat maat maar komen hoor vormcrisisje helpen we hem wel overheen O+
Ik zeg 't zelfde!
  maandag 9 maart 2015 @ 21:34:04 #106
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150475872
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

#dommerdanJetro.
:Y
Dacht dat we klaas alleen op wedstrijddagen zouden zien? Of heb ik dat verkeerd begrepen :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150475992
Moet eerlijk zeggen dat ik er wel vrede mee heb dat het BAM-plannetje niet doorgaat.. liever een goed plan dan een plan waar je niet 100% achterstaat en dat jarenlang als een financiële molensteen om je nek hangt
pi_150476295
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik er wel vrede mee heb dat het BAM-plannetje niet doorgaat.. liever een goed plan dan een plan waar je niet 100% achterstaan en dat jarenlang als een financiële molensteen om je nek hangt
Het is gewoon vermoeiend. Wat ik begrijp is dat het stuk is gelopen op een verschil van 15 miljoen.
Dat is nog 10% van de totale kosten. Niet echt een overtuigend argument imo.
Ik ben wel benieuwd naar de exacte toedracht.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150476485
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:41 schreef eight het volgende:

[..]

Het is gewoon vermoeiend. Wat ik begrijp is dat het stuk is gelopen op een verschil van 15 miljoen.
Dat is nog 10% van de totale kosten. Niet echt een overtuigend argument imo.
Ik ben wel benieuwd naar de exacte toedracht.
Denk dat het niet bij 15 miljoen was gebleven.. zoals zo vaak gebeurt zijn de kosten te laag ingeschat om de opdracht binnen te halen, waarna er bij de realisatie steeds meer 'onvoorziene' kosten bij komen..
pi_150479280
Van mij mag RdK nu wel een nieuwe kans krijgen.. hun ontwerp vond ik ook mooier.
pi_150479898
Ik snap het allemaal niet zo goed.

Vroeger was alles beter joh..

Gewoon een stadion maken met alleen staanplaatsen. Kunnen er 100000 mensen in en we besparen minimaal 30 miljoen op de stoeltjes. En de sfeer is veel beter.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_150480068
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Van mij mag RdK nu wel een nieuwe kans krijgen.. hun ontwerp vond ik ook mooier.
Alsof die het dan wel voor elkaar kunnen krijgen als zelfs BAM het niet lukt, waarom zou zo'n bijelkaar geraapt zooitje het dan wel moeten kunnen?
pi_150480287
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:29 schreef Muto het volgende:

[..]

Ja, tjonge, zeg het gewoon even in aantal jaar. Nu moet ik gaan rekenen.

17 december 2007 -> 7 jaar, 2 maanden en 3 weken (ongeveer).
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_150480376
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
RdK was al eerder afgevallen.

Jouw eerdere suggestie lijkt mij trouwens zeer aannemelijk. In de onderhandelingen is zeer waarschijnlijk gebleken dat vernieuwbouw veel duurder zou gaan uitvallen als in eerste instantie door BAM voorgesteld.

Persoonlijk denk ik niet dat het dan om 10 tot 20 miljoen overschrijding gaat, maar dat is giswerk.

Edit: lees op nos teletekst dat het BAM plan op 250 miljoen zou uitkomen, een overschrijding van 25% dus en slechts marginaal goedkoper dan een volledig nieuw stadion dat voor 265 miljoen mogelijk moet zijn in de bestaande driehoek.

Ik ga er nu vanuit dat Feyenoord weer gaat voorsorteren op de keuze voor een volledig nieuw stadion.

[ Bericht 11% gewijzigd door Tomatenboer op 09-03-2015 22:47:35 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_150481080
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Alsof die het dan wel voor elkaar kunnen krijgen als zelfs BAM het niet lukt, waarom zou zo'n bijelkaar geraapt zooitje het dan wel moeten kunnen?
Dat is wel zo.. ik las dat ze hun plan inmiddels hebben aangepast maar erg veel vertrouwen krijg je niet van al dat knip- en plakwerk.
  maandag 9 maart 2015 @ 22:53:57 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150481343
Van Ierschot laat de NOS weten dat het BAM-plan mislukte op een bedrag van zo'n 15 miljoen euro op 206-220 miljoen. #Feyenoord #Kuip
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_150481605
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Denk dat het niet bij 15 miljoen was gebleven.. zoals zo vaak gebeurt zijn de kosten te laag ingeschat om de opdracht binnen te halen, waarna er bij de realisatie steeds meer 'onvoorziene' kosten bij komen..
Zo gaat dat normaal gesproken idd. maar ik meen dat feyenoord zich hiervoor wilde indekken/verzekeren. Dat zal natuurlijk ook wel de reden zijn dat het nu beide partijen zijn die de deal niet zien zitten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150481622
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Edit: lees op nos teletekst dat het BAM plan op 250 miljoen zou uitkomen, een overschrijding van 25% dus en slechts marginaal goedkoper dan een volledig nieuw stadion dat voor 265 miljoen mogelijk moet zijn in de bestaande driehoek.
Oh? Nee hoor.

En RDK doet weer mee, geloof dat 1 van die stadion mensen dat heeft getwittert vanavond. "Alle opties zijn weer open, ook RDK". Ofzoiets.
  maandag 9 maart 2015 @ 23:04:36 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150481840
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh? Nee hoor.

En RDK doet weer mee, geloof dat 1 van die stadion mensen dat heeft getwittert vanavond. "Alle opties zijn weer open, ook RDK". Ofzoiets.
Ja, wel schattig dat ze dat bij RDK denken. Sowieso dat kansloze media-offensiefje van hun de laatste tijd. Komen over als een klein kind dat wordt overgeslagen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_150481962
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh? Nee hoor.
Jawel, dat betreft dan alleen de kosten voor een nieuw stadion zonder parkeergarage, en zonder dat hierbij de kosten voor gebiedsontwikkeling en een nieuwe trainingsaccomodatie bij in zijn begrepen.

quote:
Het zal mij benieuwen. Maar van RDK heb ik geen hoge verwachtingen, bij elkaar geraapt zooitje vind ik het, en zo zien hun plannen er tot nu toe ook uit.

Maar ik laat me graag verrassen. Ik word tot nu toe iedere keer opnieuw verrast in deze stadion soap. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_150482039
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, wel schattig dat ze dat bij RDK denken. Sowieso dat kansloze media-offensiefje van hun de laatste tijd. Komen over als een klein kind dat wordt overgeslagen.
Die van Ierschot twitterde dat schijnbaar, dus niet van RDK ofzo.
pi_150482265
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jawel, dat betreft dan alleen de kosten voor een nieuw stadion zonder parkeergarage, en zonder dat hierbij de kosten voor gebiedsontwikkeling en een nieuwe trainingsaccomodatie bij in zijn begrepen.

[..]

Het zal mij benieuwen. Maar van RDK heb ik geen hoge verwachtingen, bij elkaar geraapt zooitje vind ik het, en zo zien hun plannen er tot nu toe ook uit.

Maar ik laat me graag verrassen. Ik word tot nu toe iedere keer opnieuw verrast in deze stadion soap. :)
Dit gaat nu gewoon nieuwbouw worden. Waren de totale kosten daarvan niet op 360 miljoen geraamd?
pi_150482356
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:14 schreef eight het volgende:

[..]

Dit gaan nu gewoon nieuwbouw worden. Waren de totale kosten daarvan niet op 360 miljoen geraamd?
Klopt, maar dat was dan op een andere locatie, dus grondaankoop (deels, want ook deels op Varkenoord als ik goed ben geinformeerd), en daar zaten de kosten voor een trainingsaccomodatie, parkeergarage en volledige gebiedsontwikkeling bij inbegrepen.

Een nieuw stadion op de plek van De Kuip kan goedkoper dan die 360 miljoen als je ook die gebiedsontwikkeling achterwege laat (en dan hoeft de gemeente ook minder bij te dragen).

[ Bericht 11% gewijzigd door Tomatenboer op 09-03-2015 23:23:02 ]
pi_150482554
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, maar dat was dan op een andere locatie, dus grondaankoop (deels, want ook deels op Varkenoord als ik goed ben geinformeerd), en daar zaten de kosten voor een trainingsaccomodatie, parkeergarage en volledige gebiedsontwikkeling bij inbegrepen.
Dus nu is het gewoon 265 voor nieuwbouw? Oh wacht, nu dat de concurrentie weg is gaan ze natuurlijk weer alles opnieuw berekenen ;(
pi_150485784
Als we het WK'18 hadden binnengehengeld had het stadion er over 3 jaar wel gestaan, ben nu heel benieuwd hoe lang het nu weer moet gaan duren. Alles weer de prullenbak in en een verkapte en uitgeklede vorm van HNS dat over een jaar gepresenteerd wordt om vervolgens te kijken of er tegen die tijd geld is...
Ik denk dat we '19-'20 nog wel in de Kuip ballen. En al vind ik dat wel een fijn idee, puur op gevoel, dat we de Kuip nog niet hoeven te verlaten, is het eigenlijk natuurlijk tragisch en dramatisch voor de ontwikkeling van de club ;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 01:24:37 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150485831
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:19 schreef ace_eleven het volgende:
Als we het WK'18 hadden binnengehengeld had het stadion er over 3 jaar wel gestaan, ben nu heel benieuwd hoe lang het nu weer moet gaan duren. Alles weer de prullenbak in en een verkapte en uitgeklede vorm van HNS dat over een jaar gepresenteerd wordt om vervolgens te kijken of er tegen die tijd geld is...
Ik denk dat we '19-'20 nog wel in de Kuip ballen. En al vind ik dat wel een fijn idee, puur op gevoel, dat we de Kuip nog niet hoeven te verlaten, is het eigenlijk natuurlijk tragisch en dramatisch voor de ontwikkeling van de club ;(
Als men had doorgezet met een renovatievariant dan was dat naar mijn mening nog vele malen dramatischer geweest voor de ontwikkeling van de club. Ja, miljoenen door de plee. Ja, al 7 jaar lang niks opgeschoten. Maar op de lange termijn is de beslissing die vanavond is gevallen een zegen voor Feyenoord.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 10 maart 2015 @ 07:10:34 #127
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_150486769
Achahbar wil graag blijven.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 08:00:57 #128
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150487142
Laten we eerst maar het hele bestuur eruit kankeren, voordat we weer opnieuw beginnen met die kansloze stadion discussies.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 10 maart 2015 @ 09:27:35 #129
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_150488246
Ik zeg het voor de 16e keer hier: Er komt geen nieuw stadion. Er komt geen verbouwing.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_150488374
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 08:00 schreef Happel het volgende:
Laten we eerst maar het hele bestuur eruit kankeren, voordat we weer opnieuw beginnen met die kansloze stadion discussies.
Dit dus. Al kan je het mooiste stadion neerzetten voor het goedkoopst mogelijke tarief; deze bestuurders zouden er nóg een teringzooi van maken.
pi_150489364
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Als men had doorgezet met een renovatievariant dan was dat naar mijn mening nog vele malen dramatischer geweest voor de ontwikkeling van de club. Ja, miljoenen door de plee. Ja, al 7 jaar lang niks opgeschoten. Maar op de lange termijn is de beslissing die vanavond is gevallen een zegen voor Feyenoord.
Eens, mits er niet nog eens 10 jaar over heengaan. Stilstand is meestal slechter dan een vernieuwbouw die slechts matig rendeert.
pi_150489520
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 01:19 schreef ace_eleven het volgende:
De stroperige aanpak is echt absurd.
Qatar is later begonnen met hun stadionplannen en hebben straks 12 (!!!) stadions gerealiseerd terwijl er bij ons nog geen enkel nieuw stadion staat. Het is appels met peren vergelijken maar toch.. :{
pi_150489563
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:33 schreef eight het volgende:

[..]

Qatar is later begonnen met hun stadionplannen en hebben straks 12 (!!!) stadions gerealiseerd terwijl er bij ons nog geen enkel nieuw stadion staat. Het is appels met peren vergelijken maar toch.. :{
Als geld geen issue is...
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 10 maart 2015 @ 10:38:16 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150489615
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:33 schreef eight het volgende:

[..]

Doe dat dan ook niet, je komt namelijk nogal dom over.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_150489668
quote:
Johan Derksen is nog altijd niet tevreden over Mitchell te Vrede, maar heeft wel het idee dat de spits meer een neusje voor de goal heeft dan Colin Kazim-Richards. Dat vertelde Derksen maandagavond in het voetbalpraatprogramma Voetbal International.

"Als hij een heel seizoen blijft staan met goede buitenspelers, maakt hij zo 15 tot 20 goals. Het blijft weliswaar een slechte spits, hij is niet van het niveau Feyenoord, maar kiest wel vaak de goede positie. Hij is koeler dan Kazim-Richards voor het doel", zo sprak Derksen zich uit.

Te Vrede kwam dit seizoen aan 730 speelminuten in achttien competitieduels. Daarin scoorde de spits zeven goals. In de Europa League scoorde de 23-jarige speler twee keer in vijf duels.
Is dit een grap? :X
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_150489752
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Doe dat dan ook niet, je komt namelijk nogal dom over.
Ik had gewoon zin om effe de populist uit te hangen
pi_150489777
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:40 schreef H.FR het volgende:

[..]

Is dit een grap? :X
Vergeleken met Kazim klopt het wel
pi_150489805
Jan Boskamp volgend seizoen. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_150489894
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:46 schreef eight het volgende:

[..]

Vergeleken met Kazim klopt het wel
Dat vind ik nog heel vies tegenvallen. Kazim beweegt nog wat, maar Te Vrede staat gewoon een beetje te staan in de hoop dat de bal bij hem komt. Zal nooit een gat trekken voor een ploeggenoot. Dát is ook goed lopen.
pi_150489968
Achahbar wil best bij Feyenoord blijven. Hopelijk wil Feyenoord de Haagse Messi (niet Immers, maar Achahbari) ook verlengen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_150490066
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:51 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat vind ik nog heel vies tegenvallen. Kazim beweegt nog wat, maar Te Vrede staat gewoon een beetje te staan in de hoop dat de bal bij hem komt. Zal nooit een gat trekken voor een ploeggenoot. Dát is ook goed lopen.
Dat was tegen Utreg heel goed te zien, kon hij een paar keer een gat voor immers trekken, maar verzuimde dat.
pi_150490254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 09:27 schreef satecl het volgende:
Ik zeg het voor de 16e keer hier: Er komt geen nieuw stadion. Er komt geen verbouwing.
Terecht, ik weet dat veel Feyenoorders een nieuw stadion en de clubprestaties volledig los willen zien, want het komt ze goed uit, maar laat Feyenoord eerst maar eens nationaal behoorlijk presteren (CL halen of kampioen worden) voordat ze praten over een nieuw stadion
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_150490280
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Terecht, ik weet dat veel Feyenoorders een nieuw stadion en de clubprestaties volledig los willen zien, want het komt ze goed uit, maar laat Feyenoord eerst maar eens nationaal behoorlijk presteren (CL halen of kampioen worden) voordat ze praten over een nieuw stadion
Dat gaat helaas nooit meer gebeuren.
pi_150490303
Het joden-troll-uurtje is weer begonnen :Z
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_150490308
quote:

[..]

Waarom? Als het meestal vol zit, en je skyboxen hebben een wachtrij, dan is het toch geen gek idee het daar over te hebben?
pi_150490322
quote:

[..]

Ga eens terug je hok in : VBL / AFC AJAX #2471: Op naar Heerenveen
pi_150490360
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:14 schreef ace_eleven het volgende:
Het joden-troll-uurtje is weer begonnen :Z
Want? Feyenoord is Europees gezien de 5e club van Nederland.(Na Ajax, PSV, AZ en Twente)
Kun je wel steeds denken dat Feyenoord er nog bij hoort maar dat doen ze al jaren niet meer.
pi_150490512
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:17 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Want? Feyenoord is Europees gezien de 5e club van Nederland.(Na Ajax, PSV, AZ en Twente)
Kun je wel steeds denken dat Feyenoord er nog bij hoort maar dat doen ze al jaren niet meer.
Apart. Deze eeuw nog niets gepresteerd in Europa maar wel met deze diarree komen..
pi_150490709
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:17 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Tenminste één Feyenoorder die realistisch is
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:39:27 #150
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_150490806
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]

_O- :')
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:40:44 #151
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150490843
Is het vakantie in het land?
Elite
Tegen TTIP
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:42:41 #152
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_150490893
Haha wat een figuren weer in dit topic. :')
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:43:22 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150490910
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:42 schreef Lastpost het volgende:
Haha wat een figuren weer in dit topic. :')
Ah, je hebt toch forumdebielen nodig. Als je zelfs in het neuzenvreugdtopic uitgekotst wordt moet je toch wat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_150490956
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:25 schreef eight het volgende:

[..]

Apart. Deze eeuw nog niets gepresteerd in Europa maar wel met deze diarree komen..
Feyenoords prestatie in Europa is inmiddels ook weer 13 jaar geleden. Ga je ook in 2050 ook nog roepen, wanneer ze nog altijd geen landskampioen zijn geworden, dat Feyenoord wel deze eeuw de UEFA cup heeft gewonnen? :')
pi_150491091
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:44 schreef Shreyas het volgende:
dat Feyenoord wel deze eeuw de UEFA cup heeft gewonnen?
Het blijft een feit.
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_150491276
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat kun jij als PSV supporter inderdaad wel zeggen.
pi_150491321
quote:

[..]

Feyenoords prestatie in Europa is inmiddels ook weer 13 jaar geleden. Ga je ook in 2050 ook nog roepen, wanneer ze nog altijd geen landskampioen zijn geworden, dat Feyenoord wel deze eeuw de UEFA cup heeft gewonnen? :')
Het is een Europese prestatie na het Bosman-arrest wat het des te knapper maakt.
pi_150491346
quote:

[..]

fc twente is ook meer een nederlandse topclub dan feyenoord want fc twente is recenter kampioen geworden
pi_150491415
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:49 schreef Differ het volgende:

[..]

Het blijft een feit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 11:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Het is een Europese prestatie na het Bosman-arrest wat het des te knapper maakt.
Dat ontken ik ook niet en ik vind het prima als Feyenoord niet meer de ambitie heeft om meer prijzen te pakken in de toekomst. Maar kijk dan niet raar op als meer en meer mensen Feyenoord niet meer zien als topclub en dat mensen het begrijpelijk vinden als Feyenoord in de toekomst geen nieuw stadion meer krijgt.
pi_150491438
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 10:51 schreef H.FR het volgende:

[..]

Je bedoelt waar zondag de 3-0 uit viel? Dat is exact wat ie daar deed namelijk.

Niettemin een schande voor onze spits positie, die Te Vrede.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-03-2015 12:05:06 ]
pi_150491476
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het is nog te vroeg om Te Vrede te verdedigen... ;(
BFF met GGMM
pi_150491480
Ik moest best lachen toen Te Vrede de bal met de rug probeerde aan te nemen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_150491493
Gaan we nu serieus discussiëren over Te Vrede? :') Hij mag de veters van Beukering nog niet strikken. En die veters kun je nog strikken terwijl van Beukering een sprint trekt.
pi_150491497
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef Muto het volgende:
Ik moet altijd lachen om Te Vrede :'). Gozer kan er niks van. Maar wel een klein beetje positie kiezen. Klein beetje.
pi_150491524
quote:
De bal een keer kwijt zijn kan gebeuren. Bij Te Vrede is dit echter chronisch.
BFF met GGMM
pi_150491529
quote:

Gewoon bijna net zo goed als Ronaldo.
pi_150491647
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaan we nu serieus discussiëren over Te Vrede? :') Hij mag de veters van Beukering nog niet strikken. En die veters kun je nog strikken terwijl van Beukering een sprint trekt.
Niet zo zwart wit he ;).

Als ik 1 positief ding benoem, wat hij een (klein) beetje kan, betekent dat niet dat ik een discussie wil starten ofzo. Hij kan gewoon 1 ding wel een heel klein beetje en dat is positie kiezen. Verder kan ie er he-le-maal geen ene tyfus van en heeft ie de uitstraling van een verrotte wortel.
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 12:14:55 #168
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_150491710
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niettemin een schande voor onze spits positie, die Te Vrede.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:06 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De bal een keer kwijt zijn kan gebeuren. Bij Te Vrede is dit echter chronisch.
quote:
Laat ik vooropstellen dat ik ook geen fan van deze man ben. Maar om alles in perspectief te stellen ;

7 keer een basis plaats. 4 keer gescoord. 2x was ie de gouden wissel met een beslissende goal.

Die statistieken zijn beter dan "onze held" Kazim Kazim.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_150491744
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Laat ik vooropstellen dat ik ook geen fan van deze man ben. Maar om alles in perspectief te stellen ;

7 keer een basis plaats. 4 keer gescoord. 2x was ie de gouden wissel met een beslissende goal.

Eens hoor. Maar als hij niet scoort heb je ook helemaal niks aan hem.
pi_150491748
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Niet beter dan Kazim met aantal assists erbij, toch?
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:18:15 #171
319979 Fok-it
All is well
pi_150491799
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Leuk die statistieken, maar tijdens de wedstrijd heb je 10x meer aan Kazim dan aan zoutzak te Vrede
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_150491853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:12 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Niet zo zwart wit he ;).

Als ik 1 positief ding benoem, wat hij een (klein) beetje kan, betekent dat niet dat ik een discussie wil starten ofzo. Hij kan gewoon 1 ding wel een heel klein beetje en dat is positie kiezen. Verder kan ie er he-le-maal geen ene tyfus van en heeft ie de uitstraling van een verrotte wortel.
Maar dat is 't toch ook gewoon. ;) Hij kiest beter positie dan Kazim, maar dat is logisch. Het zijn heel andere spelers. Te Vrede zal nooit in z'n leven een duel in de diepte of man tegen man winnen. Zelfs niet bij de amateurs. Dus zal hij alleen kunnen scoren als hij op de juiste momenten uitstapt of voor z'n man komt. Dat uitstappen lukt 'm nog wel. Voor z'n man komen zie ik 'm eigenlijk niet zo vaak doen. Mist hij de acceleratie voor.

Probleem is dat zelfs qua positionering hij niet geweldig is. Beter dan Kazim =/= geweldig. Neem nu spitsen die je nodig hebt als topclub en die wij gehad hebben. Tomasson was vrij snel en kon wel iemand voorbij komen, kon ook in de diepte aangespeeld worden. Hij was tevens qua positionering beter dan Te Vrede. Minder sterk met het hoofd en kon natuurlijk niet gebruikt worden om door te koppen, maar over het geheel een betere speler want meer mogelijkheden. Kuyt was niet echt snel dus niet echt de man voor de diepte maar was ondanks z'n mindere lengte wel een zeer sterk kopper, tevens fysiek sterk en meedogenloos voor de goal. Pelle is meer vergelijkbaar met Te Vrede omdat ze beide op dezelfde manier gebruikt kunnen worden. Echter is Te Vrede langzamer, een mindere kopper, fysiek nog geen 10% van Pelle en was Pelle ook beter qua looplijnen en afmaken.

Ik wil best proberen een lans te breken voor Te Vrede maar de enige manier waarop die zichzelf kan handhaven is als hij nu 24/7 gewichten gaat pompen. Als hij z'n lichaam op een serieuze manier kan gebruiken om de bal met de rug naar het doel af te schermen dan kan hij het langer volhouden om zich voor te doen als prof.
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 12:21:42 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_150491901
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:18 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Leuk die statistieken, maar tijdens de wedstrijd heb je 10x meer aan Kazim dan aan zoutzak te Vrede
Ach ja, als je niet scoort win je 'm ook niet hé. Ik ga liever uit van harde cijfers. Daar heb je meer aan. Dat is in een wedstrijd ook zo, je kan meer aan iemand hebben maar als het na 90 min 0-0 staat heb je daar ook niks aan.

Dan liever een spits waar je geen tyfus aan hebt, maar die wel de 0-1 weet te maken.
4045
onlogisch
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:22:52 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150491943
Statistieken zeggen echt geen fuck in het geval van Te Vrede. Ik kwam er zondag na een minuut of 30 pas achter dat hij meedeed, toen kopte hij een keer een balletje door.

Die zien we over 3 jaar bij De Graafschap voetballen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:24:07 #175
319979 Fok-it
All is well
pi_150491971
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ach ja, als je niet scoort win je 'm ook niet hé. Ik ga liever uit van harde cijfers. Daar heb je meer aan. Dat is in een wedstrijd ook zo, je kan meer aan iemand hebben maar als het na 90 min 0-0 staat heb je daar ook niks aan.

Dan liever een spits waar je geen tyfus aan hebt, maar die wel de 0-1 weet te maken.
Maar dat kon iedereen tegen NAC, het was toeval dat Clasie hem aflegde en dat te Vrede er stond om binnen te koppen. Kazim had die bal ook echt wel binnen gekopt :P het is gewoon beide veel te zwak maar dan heb ik nog liever iemand met inzet. Kazim heeft er ook gewoon 10 inliggen?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 12:24:31 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_150491989
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:22 schreef Caland het volgende:
Statistieken zeggen echt geen fuck in het geval van Te Vrede. Ik kwam er zondag na een minuut of 30 pas achter dat hij meedeed, toen kopte hij een keer een balletje door.

Die zien we over 3 jaar bij De Graafschap voetballen.
Dat had ik met Toornstra.
4045
onlogisch
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:24:51 #177
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150492005
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

:')

Hij kreeg een bal op zijn rug.

:')
Elite
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 12:26:54 #178
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_150492078
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:24 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar dat kon iedereen tegen NAC, het was toeval dat Clasie hem aflegde en dat te Vrede er stond om binnen te koppen. Kazim had die bal ook echt wel binnen gekopt :P het is gewoon beide veel te zwak maar dan heb ik nog liever iemand met inzet. Kazim heeft er ook gewoon 10 inliggen?
Dat klopt.

Kazim 20 /10
Te Vrede 18 / 7

Met als kanttekening dat Te Vrede véél minder minuten heeft gespeeld in 18 wedstrijden t.o.v. Kazim.
4045
onlogisch
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:28:42 #179
319979 Fok-it
All is well
pi_150492120
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat klopt.

Kazim 20 /10
Te Vrede 18 / 7

Met als kanttekening dat Te Vrede véél minder minuten heeft gespeeld in 18 wedstrijden t.o.v. Kazim.
Dat maakt niet veel uit. Kazim loopt 1 op 2. meer dan te Vrede
pi_150492123
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat klopt.

Kazim 20 /10
Te Vrede 18 / 7

Onlo, ik kan met veel meegaan. Maar Te Vrede is gewoon geen voetballer.
BFF met GGMM
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:29:16 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150492136
Niet voor niets kwam Te Vrede al direct op de bank te zitten toen Kazim voor 70% fit was. Te Vrede kan écht helemaal niks behalve af en toe een keer met zijn hoofd tegen een bal aanlopen, en zelfs dat vertikt hij regelmatig. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 12:29:20 #182
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_150492138
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Onlo, ik kan met veel meegaan. Maar Te Vrede is gewoon geen voetballer.
Ik zeg ook nergens dat het een goeie voetballer is :?
4045
onlogisch
pi_150492148
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat het een goeie voetballer is :?
Ik laat zelfs het woord goeie weg.
BFF met GGMM
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 12:30:10 #184
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_150492163
Ik probeer dat gebash op hem alleen wat in perspectief te zetten. Want hij scoort wel. En was 2 keer gewoon beslissend. Net als zijn onvermogen tot voetballen zijn dat ook feiten die genoemd mogen worden.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 12:33:06 #185
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_150492227
quote:
Feyenoord moet na het debacle met bouwer BAM nu vol gaan voor nieuwbouw. Dat zegt architect Roberto Meyer, die destijds de SuperKuip van VolkerWessels ( :D ) ontwierp. ,,Verbouwen is niet haalbaar, dat is nu wel bewezen,'' zegt hij.

Volgens hem zitten de leden van het consortium rond VolkerWessels binnenkort weer om de tafel om een mogelijke come-back in Rotterdam-Zuid te bespreken. De SuperKuip - nieuwbouw op de plek van het huidige stadion - viel een jaar geleden af als optie. Feyenoord koos voor BAM en daarmee voor het moderniseren van het bestaande monument.

Meyer: ,,We hebben destijds de mogelijkheid van renoveren uitgebreid onderzocht. Is dat een haalbare kaart? Wordt het een gebouw dat kan functioneren, logistiek in orde is, en - heel belangrijk - onder de streep voor Feyenoord geld oplevert? Nee dus. Ik hoop nu dat de emotie terzijde wordt geschoven, en de ratio overwint.''

Ofschoon het projectteam na het verliezen van de strijd vorig jaar niet is doorgegaan, wil de architect graag weer met Feyenoord in gesprek. ,,We hopen weer in beeld te komen en de opdracht te krijgen. Om samen met alle betrokken een topstadion te maken dat Feyenoord verdient.''

Eerlijke kans
Ook Red de Kuip hoopt - nu BAM is gesneuveld - een nieuwe kans te krijgen. De initiatiefgroep heeft zijn plan (70.000 stoeltjes, schuifdak, maximaal 200 miljoen euro kosten) afgelopen maandag gepresenteerd. ,,We hopen dat Feyenoord nu een stap in onze richting maakt. Ze hoeven helemaal niet 2 tot 5 jaar te wachten. We hopen op een eerlijke kans en horen dat ook om ons heen: maak het waar,'' zegt woordvoerder Erwin Eekelaar.

Eerlijke kans
Ook Red de Kuip hoopt - nu BAM is gesneuveld - een nieuwe kans te krijgen. De initiatiefgroep heeft zijn plan (70.000 stoeltjes, schuifdak, maximaal 200 miljoen euro kosten) afgelopen maandag gepresenteerd. ,,We hopen dat Feyenoord nu een stap in onze richting maakt. Ze hoeven helemaal niet 2 tot 5 jaar te wachten. We hopen op een eerlijke kans en horen dat ook om ons heen: maak het waar,'' zegt woordvoerder Erwin Eekelaar.

De Rotterdamse architect Erick van Egeraat, destijds ook in de running met een plan, hoopt eveneens te mogen aanschuiven bij een team dat zich gaat buigen over de toekomst van Zuid 'en de Kuip in het bijzonder'. Zijn mening is dat de gemeente Rotterdam eerst een gebiedsontwikkeling op papier moet zetten, waarvan het stadion dan onderdeel uitmaakt.

,,Dit gebied kan een enorme impuls krijgen, onder meer door er retail in onder te brengen, parkeervoorzieningen, kantoren en woongebouwen. Hoe mooi zou het zijn om hier te wonen? Al die ontwikkelingen moeten elkaar versterken. Daar heb je goede mensen voor nodig om daar over na te denken, en ik zou daar graag bij zitten. Laat het nu eindelijk eens een serieus, professioneel dossier worden in Rotterdam.''
Die discussie hier wordt weer heerlijk :')
4045
onlogisch
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:33:47 #186
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_150492239
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:29 schreef Caland het volgende:
Niet voor niets kwam Te Vrede al direct op de bank te zitten toen Kazim voor 70% fit was. Te Vrede kan écht helemaal niks behalve af en toe een keer met zijn hoofd tegen een bal aanlopen, en zelfs dat vertikt hij regelmatig. _O-
Huntelaar is er rijk mee geworden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:34:31 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150492261
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Haha, nee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:34:46 #188
319979 Fok-it
All is well
pi_150492268
quote:
4s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Ik probeer dat gebash op hem alleen wat in perspectief te zetten. Want hij scoort wel. En was 2 keer gewoon beslissend. Net als zijn onvermogen tot voetballen zijn dat ook feiten die genoemd mogen worden.
Het valt niet in perspectief te zien. Ik zag nog liever van Beukering in de spits staan, het is gewoon verschrikkelijk :')
  Moderator dinsdag 10 maart 2015 @ 12:35:02 #189
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_150492273
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het valt niet in perspectief te zien. Ik zag nog liever van Beukering in de spits staan, het is gewoon verschrikkelijk :')
Oké man.
4045
onlogisch
pi_150492562
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Die vind ik wel leuk. Huntelaar was echt wel een klasse of drie/vier beter. Nog steeds wel beperkt qua mogelijkheden maar Te Vrede is dus zeg maar een mislukte kopie van een beperkte spits.

Misschien vergeten we dat we eigenlijk op de spitspositie na gewoon een erg goed elftal hebben voor Eredivisie-begrippen. Het is ook niet zo vreemd dat onze middenvelders nog hoog staan in de klassementen terwijl we al een tijd voor de derde plek voetballen.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:51:43 #191
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_150492689
Voor de 3e plek? Dan eindig je weeeer achter Ajax. Gewoon voor 2e plek gaan hoppakee.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:53:59 #192
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_150492750
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:56:02 #193
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_150492799
Elite
Tegen TTIP
pi_150494135
Ajacieden worden voor Joden uitgemaakt ?

Ze noemen zichzelf zo ja...
  dinsdag 10 maart 2015 @ 15:11:01 #195
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150496490
Tijd voor het CIDI om weer eens een huilverhaal op te hangen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_150496532
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:11 schreef Caland het volgende:
Tijd voor het CIDI om weer eens een huilverhaal op te hangen.
Er zal vast ook wel ergens een unie van grootgeneusden zijn, die nu ook tot in hun ziel geraakt zijn door deze barbaarse manier van kwetsen. :{
BFF met GGMM
  dinsdag 10 maart 2015 @ 15:13:50 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150496564
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 15:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Er zal vast ook wel ergens een unie van grootgeneusden zijn
Ja, dat zeg ik. Het CIDI.
VBL SC influencer
Left, right, behind