wat jij wil shmmie.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tyf op met je naampjes.
Verder snap je er geen ene tyfus van, en heb ik al spijt dat ik überhaupt op je heb gereageerd met je infantiele opmerkingen.
Doe normaal of pleur op.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat jij wil shmmie.
We weten beide dat ik gelijk heb.
Laat maat maar komen hoor vormcrisisje helpen we hem wel overheenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef Scrummie het volgende:
Interview Guidetti met Rijnmond:
Blijf het een schitterende gozer vinden.
#dommerdanJetro.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Had je willen waarschuwen maar dit was best vermakelijk
Ik zeg 't zelfde!quote:Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat maat maar komen hoor vormcrisisje helpen we hem wel overheen
quote:
Het is gewoon vermoeiend. Wat ik begrijp is dat het stuk is gelopen op een verschil van 15 miljoen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik er wel vrede mee heb dat het BAM-plannetje niet doorgaat.. liever een goed plan dan een plan waar je niet 100% achterstaan en dat jarenlang als een financiële molensteen om je nek hangt
Denk dat het niet bij 15 miljoen was gebleven.. zoals zo vaak gebeurt zijn de kosten te laag ingeschat om de opdracht binnen te halen, waarna er bij de realisatie steeds meer 'onvoorziene' kosten bij komen..quote:Op maandag 9 maart 2015 21:41 schreef eight het volgende:
[..]
Het is gewoon vermoeiend. Wat ik begrijp is dat het stuk is gelopen op een verschil van 15 miljoen.
Dat is nog 10% van de totale kosten. Niet echt een overtuigend argument imo.
Ik ben wel benieuwd naar de exacte toedracht.
Alsof die het dan wel voor elkaar kunnen krijgen als zelfs BAM het niet lukt, waarom zou zo'n bijelkaar geraapt zooitje het dan wel moeten kunnen?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Van mij mag RdK nu wel een nieuwe kans krijgen.. hun ontwerp vond ik ook mooier.
17 december 2007 -> 7 jaar, 2 maanden en 3 weken (ongeveer).quote:Op maandag 9 maart 2015 20:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, tjonge, zeg het gewoon even in aantal jaar. Nu moet ik gaan rekenen.
RdK was al eerder afgevallen.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Van mij mag RdK nu wel een nieuwe kans krijgen.. hun ontwerp vond ik ook mooier.
Dat is wel zo.. ik las dat ze hun plan inmiddels hebben aangepast maar erg veel vertrouwen krijg je niet van al dat knip- en plakwerk.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof die het dan wel voor elkaar kunnen krijgen als zelfs BAM het niet lukt, waarom zou zo'n bijelkaar geraapt zooitje het dan wel moeten kunnen?
Zo gaat dat normaal gesproken idd. maar ik meen dat feyenoord zich hiervoor wilde indekken/verzekeren. Dat zal natuurlijk ook wel de reden zijn dat het nu beide partijen zijn die de deal niet zien zitten.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk dat het niet bij 15 miljoen was gebleven.. zoals zo vaak gebeurt zijn de kosten te laag ingeschat om de opdracht binnen te halen, waarna er bij de realisatie steeds meer 'onvoorziene' kosten bij komen..
Oh? Nee hoor.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Edit: lees op nos teletekst dat het BAM plan op 250 miljoen zou uitkomen, een overschrijding van 25% dus en slechts marginaal goedkoper dan een volledig nieuw stadion dat voor 265 miljoen mogelijk moet zijn in de bestaande driehoek.
Ja, wel schattig dat ze dat bij RDK denken. Sowieso dat kansloze media-offensiefje van hun de laatste tijd. Komen over als een klein kind dat wordt overgeslagen.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh? Nee hoor.
En RDK doet weer mee, geloof dat 1 van die stadion mensen dat heeft getwittert vanavond. "Alle opties zijn weer open, ook RDK". Ofzoiets.
Jawel, dat betreft dan alleen de kosten voor een nieuw stadion zonder parkeergarage, en zonder dat hierbij de kosten voor gebiedsontwikkeling en een nieuwe trainingsaccomodatie bij in zijn begrepen.quote:
Het zal mij benieuwen. Maar van RDK heb ik geen hoge verwachtingen, bij elkaar geraapt zooitje vind ik het, en zo zien hun plannen er tot nu toe ook uit.quote:En RDK doet weer mee, geloof dat 1 van die stadion mensen dat heeft getwittert vanavond. "Alle opties zijn weer open, ook RDK". Ofzoiets.
Die van Ierschot twitterde dat schijnbaar, dus niet van RDK ofzo.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wel schattig dat ze dat bij RDK denken. Sowieso dat kansloze media-offensiefje van hun de laatste tijd. Komen over als een klein kind dat wordt overgeslagen.
Dit gaat nu gewoon nieuwbouw worden. Waren de totale kosten daarvan niet op 360 miljoen geraamd?quote:Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel, dat betreft dan alleen de kosten voor een nieuw stadion zonder parkeergarage, en zonder dat hierbij de kosten voor gebiedsontwikkeling en een nieuwe trainingsaccomodatie bij in zijn begrepen.
[..]
Het zal mij benieuwen. Maar van RDK heb ik geen hoge verwachtingen, bij elkaar geraapt zooitje vind ik het, en zo zien hun plannen er tot nu toe ook uit.
Maar ik laat me graag verrassen. Ik word tot nu toe iedere keer opnieuw verrast in deze stadion soap.
Klopt, maar dat was dan op een andere locatie, dus grondaankoop (deels, want ook deels op Varkenoord als ik goed ben geinformeerd), en daar zaten de kosten voor een trainingsaccomodatie, parkeergarage en volledige gebiedsontwikkeling bij inbegrepen.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:14 schreef eight het volgende:
[..]
Dit gaan nu gewoon nieuwbouw worden. Waren de totale kosten daarvan niet op 360 miljoen geraamd?
Dus nu is het gewoon 265 voor nieuwbouw? Oh wacht, nu dat de concurrentie weg is gaan ze natuurlijk weer alles opnieuw berekenenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was dan op een andere locatie, dus grondaankoop (deels, want ook deels op Varkenoord als ik goed ben geinformeerd), en daar zaten de kosten voor een trainingsaccomodatie, parkeergarage en volledige gebiedsontwikkeling bij inbegrepen.
Als men had doorgezet met een renovatievariant dan was dat naar mijn mening nog vele malen dramatischer geweest voor de ontwikkeling van de club. Ja, miljoenen door de plee. Ja, al 7 jaar lang niks opgeschoten. Maar op de lange termijn is de beslissing die vanavond is gevallen een zegen voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:19 schreef ace_eleven het volgende:
Als we het WK'18 hadden binnengehengeld had het stadion er over 3 jaar wel gestaan, ben nu heel benieuwd hoe lang het nu weer moet gaan duren. Alles weer de prullenbak in en een verkapte en uitgeklede vorm van HNS dat over een jaar gepresenteerd wordt om vervolgens te kijken of er tegen die tijd geld is...
Ik denk dat we '19-'20 nog wel in de Kuip ballen. En al vind ik dat wel een fijn idee, puur op gevoel, dat we de Kuip nog niet hoeven te verlaten, is het eigenlijk natuurlijk tragisch en dramatisch voor de ontwikkeling van de club
Dit dus. Al kan je het mooiste stadion neerzetten voor het goedkoopst mogelijke tarief; deze bestuurders zouden er nóg een teringzooi van maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:00 schreef Happel het volgende:
Laten we eerst maar het hele bestuur eruit kankeren, voordat we weer opnieuw beginnen met die kansloze stadion discussies.
Eens, mits er niet nog eens 10 jaar over heengaan. Stilstand is meestal slechter dan een vernieuwbouw die slechts matig rendeert.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als men had doorgezet met een renovatievariant dan was dat naar mijn mening nog vele malen dramatischer geweest voor de ontwikkeling van de club. Ja, miljoenen door de plee. Ja, al 7 jaar lang niks opgeschoten. Maar op de lange termijn is de beslissing die vanavond is gevallen een zegen voor Feyenoord.
De stroperige aanpak is echt absurd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:19 schreef ace_eleven het volgende:
Als we het WK'18 hadden binnengehengeld had het stadion er over 3 jaar wel gestaan, ben nu heel benieuwd hoe lang het nu weer moet gaan duren. Alles weer de prullenbak in en een verkapte en uitgeklede vorm van HNS dat over een jaar gepresenteerd wordt om vervolgens te kijken of er tegen die tijd geld is...
Ik denk dat we '19-'20 nog wel in de Kuip ballen. En al vind ik dat wel een fijn idee, puur op gevoel, dat we de Kuip nog niet hoeven te verlaten, is het eigenlijk natuurlijk tragisch en dramatisch voor de ontwikkeling van de club
Als geld geen issue is...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:33 schreef eight het volgende:
[..]
De stroperige aanpak is echt absurd.
Qatar is later begonnen met hun stadionplannen en hebben straks 12 (!!!) stadions gerealiseerd terwijl er bij ons nog geen enkel nieuw stadion staat. Het is appels met peren vergelijken maar toch..
Doe dat dan ook niet, je komt namelijk nogal dom over.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:33 schreef eight het volgende:
[..]
De stroperige aanpak is echt absurd.
Qatar is later begonnen met hun stadionplannen en hebben straks 12 (!!!) stadions gerealiseerd terwijl er bij ons nog geen enkel nieuw stadion staat. Het is appels met peren vergelijken maar toch..
Is dit een grap?quote:Johan Derksen is nog altijd niet tevreden over Mitchell te Vrede, maar heeft wel het idee dat de spits meer een neusje voor de goal heeft dan Colin Kazim-Richards. Dat vertelde Derksen maandagavond in het voetbalpraatprogramma Voetbal International.
"Als hij een heel seizoen blijft staan met goede buitenspelers, maakt hij zo 15 tot 20 goals. Het blijft weliswaar een slechte spits, hij is niet van het niveau Feyenoord, maar kiest wel vaak de goede positie. Hij is koeler dan Kazim-Richards voor het doel", zo sprak Derksen zich uit.
Te Vrede kwam dit seizoen aan 730 speelminuten in achttien competitieduels. Daarin scoorde de spits zeven goals. In de Europa League scoorde de 23-jarige speler twee keer in vijf duels.
Ik had gewoon zin om effe de populist uit te hangenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet, je komt namelijk nogal dom over.
Vergeleken met Kazim klopt het welquote:
Dat vind ik nog heel vies tegenvallen. Kazim beweegt nog wat, maar Te Vrede staat gewoon een beetje te staan in de hoop dat de bal bij hem komt. Zal nooit een gat trekken voor een ploeggenoot. Dát is ook goed lopen.quote:
Dat was tegen Utreg heel goed te zien, kon hij een paar keer een gat voor immers trekken, maar verzuimde dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat vind ik nog heel vies tegenvallen. Kazim beweegt nog wat, maar Te Vrede staat gewoon een beetje te staan in de hoop dat de bal bij hem komt. Zal nooit een gat trekken voor een ploeggenoot. Dát is ook goed lopen.
Terecht, ik weet dat veel Feyenoorders een nieuw stadion en de clubprestaties volledig los willen zien, want het komt ze goed uit, maar laat Feyenoord eerst maar eens nationaal behoorlijk presteren (CL halen of kampioen worden) voordat ze praten over een nieuw stadionquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:27 schreef satecl het volgende:
Ik zeg het voor de 16e keer hier: Er komt geen nieuw stadion. Er komt geen verbouwing.
Dat gaat helaas nooit meer gebeuren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Terecht, ik weet dat veel Feyenoorders een nieuw stadion en de clubprestaties volledig los willen zien, want het komt ze goed uit, maar laat Feyenoord eerst maar eens nationaal behoorlijk presteren (CL halen of kampioen worden) voordat ze praten over een nieuw stadion
Waarom? Als het meestal vol zit, en je skyboxen hebben een wachtrij, dan is het toch geen gek idee het daar over te hebben?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Terecht, ik weet dat veel Feyenoorders een nieuw stadion en de clubprestaties volledig los willen zien, want het komt ze goed uit, maar laat Feyenoord eerst maar eens nationaal behoorlijk presteren (CL halen of kampioen worden) voordat ze praten over een nieuw stadion
Ga eens terug je hok in : VBL / AFC AJAX #2471: Op naar Heerenveenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want? Feyenoord is Europees gezien de 5e club van Nederland.(Na Ajax, PSV, AZ en Twente)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:14 schreef ace_eleven het volgende:
Het joden-troll-uurtje is weer begonnen
Apart. Deze eeuw nog niets gepresteerd in Europa maar wel met deze diarree komen..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want? Feyenoord is Europees gezien de 5e club van Nederland.(Na Ajax, PSV, AZ en Twente)
Kun je wel steeds denken dat Feyenoord er nog bij hoort maar dat doen ze al jaren niet meer.
Tenminste één Feyenoorder die realistisch isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want? Feyenoord is Europees gezien de 5e club van Nederland.(Na Ajax, PSV, AZ en Twente)
Kun je wel steeds denken dat Feyenoord er nog bij hoort maar dat doen ze al jaren niet meer.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tenminste één Feyenoorder die realistisch is
Ah, je hebt toch forumdebielen nodig. Als je zelfs in het neuzenvreugdtopic uitgekotst wordt moet je toch wat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:42 schreef Lastpost het volgende:
Haha wat een figuren weer in dit topic.
Feyenoords prestatie in Europa is inmiddels ook weer 13 jaar geleden. Ga je ook in 2050 ook nog roepen, wanneer ze nog altijd geen landskampioen zijn geworden, dat Feyenoord wel deze eeuw de UEFA cup heeft gewonnen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:25 schreef eight het volgende:
[..]
Apart. Deze eeuw nog niets gepresteerd in Europa maar wel met deze diarree komen..
Het blijft een feit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:44 schreef Shreyas het volgende:
dat Feyenoord wel deze eeuw de UEFA cup heeft gewonnen?
Dat kun jij als PSV supporter inderdaad wel zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tenminste één Feyenoorder die realistisch is
Het is een Europese prestatie na het Bosman-arrest wat het des te knapper maakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoords prestatie in Europa is inmiddels ook weer 13 jaar geleden. Ga je ook in 2050 ook nog roepen, wanneer ze nog altijd geen landskampioen zijn geworden, dat Feyenoord wel deze eeuw de UEFA cup heeft gewonnen?
fc twente is ook meer een nederlandse topclub dan feyenoord want fc twente is recenter kampioen gewordenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoords prestatie in Europa is inmiddels ook weer 13 jaar geleden. Ga je ook in 2050 ook nog roepen, wanneer ze nog altijd geen landskampioen zijn geworden, dat Feyenoord wel deze eeuw de UEFA cup heeft gewonnen?
quote:
Dat ontken ik ook niet en ik vind het prima als Feyenoord niet meer de ambitie heeft om meer prijzen te pakken in de toekomst. Maar kijk dan niet raar op als meer en meer mensen Feyenoord niet meer zien als topclub en dat mensen het begrijpelijk vinden als Feyenoord in de toekomst geen nieuw stadion meer krijgt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is een Europese prestatie na het Bosman-arrest wat het des te knapper maakt.
Je bedoelt waar zondag de 3-0 uit viel? Dat is exact wat ie daar deed namelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat vind ik nog heel vies tegenvallen. Kazim beweegt nog wat, maar Te Vrede staat gewoon een beetje te staan in de hoop dat de bal bij hem komt. Zal nooit een gat trekken voor een ploeggenoot. Dát is ook goed lopen.
Het is nog te vroeg om Te Vrede te verdedigen...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bedoelt waar zondag de 3-0 uit viel? Dat is exact wat ie daar deed namelijk.
Ik moet altijd lachen om Te Vredequote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef Muto het volgende:
Ik moest best lachen toen Te Vrede de bal met de rug probeerde aan te nemen.
De bal een keer kwijt zijn kan gebeuren. Bij Te Vrede is dit echter chronisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef Muto het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef Muto het volgende:
Niet zo zwart wit hequote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaan we nu serieus discussiëren over Te Vrede?Hij mag de veters van Beukering nog niet strikken. En die veters kun je nog strikken terwijl van Beukering een sprint trekt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bedoelt waar zondag de 3-0 uit viel? Dat is exact wat ie daar deed namelijk.
Niettemin een schande voor onze spits positie, die Te Vrede.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaan we nu serieus discussiëren over Te Vrede?Hij mag de veters van Beukering nog niet strikken. En die veters kun je nog strikken terwijl van Beukering een sprint trekt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De bal een keer kwijt zijn kan gebeuren. Bij Te Vrede is dit echter chronisch.
Laat ik vooropstellen dat ik ook geen fan van deze man ben. Maar om alles in perspectief te stellen ;quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef Muto het volgende:
Eens hoor. Maar als hij niet scoort heb je ook helemaal niks aan hem.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik ook geen fan van deze man ben. Maar om alles in perspectief te stellen ;
7 keer een basis plaats. 4 keer gescoord. 2x was ie de gouden wissel met een beslissende goal.
Die statistieken zijn beter dan "onze held" Kazim Kazim.
Niet beter dan Kazim met aantal assists erbij, toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik ook geen fan van deze man ben. Maar om alles in perspectief te stellen ;
7 keer een basis plaats. 4 keer gescoord. 2x was ie de gouden wissel met een beslissende goal.
Leuk die statistieken, maar tijdens de wedstrijd heb je 10x meer aan Kazim dan aan zoutzak te Vredequote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar dat is 't toch ook gewoon.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo zwart wit he.
Als ik 1 positief ding benoem, wat hij een (klein) beetje kan, betekent dat niet dat ik een discussie wil starten ofzo. Hij kan gewoon 1 ding wel een heel klein beetje en dat is positie kiezen. Verder kan ie er he-le-maal geen ene tyfus van en heeft ie de uitstraling van een verrotte wortel.
Ach ja, als je niet scoort win je 'm ook niet hé. Ik ga liever uit van harde cijfers. Daar heb je meer aan. Dat is in een wedstrijd ook zo, je kan meer aan iemand hebben maar als het na 90 min 0-0 staat heb je daar ook niks aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk die statistieken, maar tijdens de wedstrijd heb je 10x meer aan Kazim dan aan zoutzak te Vrede
Maar dat kon iedereen tegen NAC, het was toeval dat Clasie hem aflegde en dat te Vrede er stond om binnen te koppen. Kazim had die bal ook echt wel binnen gekoptquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, als je niet scoort win je 'm ook niet hé. Ik ga liever uit van harde cijfers. Daar heb je meer aan. Dat is in een wedstrijd ook zo, je kan meer aan iemand hebben maar als het na 90 min 0-0 staat heb je daar ook niks aan.
Dan liever een spits waar je geen tyfus aan hebt, maar die wel de 0-1 weet te maken.
Dat had ik met Toornstra.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:22 schreef Caland het volgende:
Statistieken zeggen echt geen fuck in het geval van Te Vrede. Ik kwam er zondag na een minuut of 30 pas achter dat hij meedeed, toen kopte hij een keer een balletje door.
Die zien we over 3 jaar bij De Graafschap voetballen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat klopt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat kon iedereen tegen NAC, het was toeval dat Clasie hem aflegde en dat te Vrede er stond om binnen te koppen. Kazim had die bal ook echt wel binnen gekopthet is gewoon beide veel te zwak maar dan heb ik nog liever iemand met inzet. Kazim heeft er ook gewoon 10 inliggen?
Dat maakt niet veel uit. Kazim loopt 1 op 2. meer dan te Vredequote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
Kazim 20 /10
Te Vrede 18 / 7
Met als kanttekening dat Te Vrede véél minder minuten heeft gespeeld in 18 wedstrijden t.o.v. Kazim.
Onlo, ik kan met veel meegaan. Maar Te Vrede is gewoon geen voetballer.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
Kazim 20 /10
Te Vrede 18 / 7
Met als kanttekening dat Te Vrede véél minder minuten heeft gespeeld in 18 wedstrijden t.o.v. Kazim.
Ik zeg ook nergens dat het een goeie voetballer isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Onlo, ik kan met veel meegaan. Maar Te Vrede is gewoon geen voetballer.
Ik laat zelfs het woord goeie weg.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het een goeie voetballer is
Die discussie hier wordt weer heerlijkquote:Feyenoord moet na het debacle met bouwer BAM nu vol gaan voor nieuwbouw. Dat zegt architect Roberto Meyer, die destijds de SuperKuip van VolkerWessels () ontwierp. ,,Verbouwen is niet haalbaar, dat is nu wel bewezen,'' zegt hij.
Volgens hem zitten de leden van het consortium rond VolkerWessels binnenkort weer om de tafel om een mogelijke come-back in Rotterdam-Zuid te bespreken. De SuperKuip - nieuwbouw op de plek van het huidige stadion - viel een jaar geleden af als optie. Feyenoord koos voor BAM en daarmee voor het moderniseren van het bestaande monument.
Meyer: ,,We hebben destijds de mogelijkheid van renoveren uitgebreid onderzocht. Is dat een haalbare kaart? Wordt het een gebouw dat kan functioneren, logistiek in orde is, en - heel belangrijk - onder de streep voor Feyenoord geld oplevert? Nee dus. Ik hoop nu dat de emotie terzijde wordt geschoven, en de ratio overwint.''
Ofschoon het projectteam na het verliezen van de strijd vorig jaar niet is doorgegaan, wil de architect graag weer met Feyenoord in gesprek. ,,We hopen weer in beeld te komen en de opdracht te krijgen. Om samen met alle betrokken een topstadion te maken dat Feyenoord verdient.''
Eerlijke kans
Ook Red de Kuip hoopt - nu BAM is gesneuveld - een nieuwe kans te krijgen. De initiatiefgroep heeft zijn plan (70.000 stoeltjes, schuifdak, maximaal 200 miljoen euro kosten) afgelopen maandag gepresenteerd. ,,We hopen dat Feyenoord nu een stap in onze richting maakt. Ze hoeven helemaal niet 2 tot 5 jaar te wachten. We hopen op een eerlijke kans en horen dat ook om ons heen: maak het waar,'' zegt woordvoerder Erwin Eekelaar.
Eerlijke kans
Ook Red de Kuip hoopt - nu BAM is gesneuveld - een nieuwe kans te krijgen. De initiatiefgroep heeft zijn plan (70.000 stoeltjes, schuifdak, maximaal 200 miljoen euro kosten) afgelopen maandag gepresenteerd. ,,We hopen dat Feyenoord nu een stap in onze richting maakt. Ze hoeven helemaal niet 2 tot 5 jaar te wachten. We hopen op een eerlijke kans en horen dat ook om ons heen: maak het waar,'' zegt woordvoerder Erwin Eekelaar.
De Rotterdamse architect Erick van Egeraat, destijds ook in de running met een plan, hoopt eveneens te mogen aanschuiven bij een team dat zich gaat buigen over de toekomst van Zuid 'en de Kuip in het bijzonder'. Zijn mening is dat de gemeente Rotterdam eerst een gebiedsontwikkeling op papier moet zetten, waarvan het stadion dan onderdeel uitmaakt.
,,Dit gebied kan een enorme impuls krijgen, onder meer door er retail in onder te brengen, parkeervoorzieningen, kantoren en woongebouwen. Hoe mooi zou het zijn om hier te wonen? Al die ontwikkelingen moeten elkaar versterken. Daar heb je goede mensen voor nodig om daar over na te denken, en ik zou daar graag bij zitten. Laat het nu eindelijk eens een serieus, professioneel dossier worden in Rotterdam.''
Huntelaar is er rijk mee geworden.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:29 schreef Caland het volgende:
Niet voor niets kwam Te Vrede al direct op de bank te zitten toen Kazim voor 70% fit was. Te Vrede kan écht helemaal niks behalve af en toe een keer met zijn hoofd tegen een bal aanlopen, en zelfs dat vertikt hij regelmatig.
Het valt niet in perspectief te zien. Ik zag nog liever van Beukering in de spits staan, het is gewoon verschrikkelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:30 schreef onlogisch het volgende:
Ik probeer dat gebash op hem alleen wat in perspectief te zetten. Want hij scoort wel. En was 2 keer gewoon beslissend. Net als zijn onvermogen tot voetballen zijn dat ook feiten die genoemd mogen worden.
Oké man.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het valt niet in perspectief te zien. Ik zag nog liever van Beukering in de spits staan, het is gewoon verschrikkelijk
Die vind ik wel leuk. Huntelaar was echt wel een klasse of drie/vier beter. Nog steeds wel beperkt qua mogelijkheden maar Te Vrede is dus zeg maar een mislukte kopie van een beperkte spits.quote:
Er zal vast ook wel ergens een unie van grootgeneusden zijn, die nu ook tot in hun ziel geraakt zijn door deze barbaarse manier van kwetsen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:11 schreef Caland het volgende:
Tijd voor het CIDI om weer eens een huilverhaal op te hangen.
Ja, dat zeg ik. Het CIDI.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er zal vast ook wel ergens een unie van grootgeneusden zijn
Dus so far, mensen die ons haten:quote:
Tijd voor de aloude spreukquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus so far, mensen die ons haten:
- Neusachtigen
- Islamieten
- Italianen
- Hippies
- Fransozen
- Duitsers
- UEFA
- Mensen met een enorm groot voorhoofd en geen voorliefde voor bananen
- ...
KNVBquote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:22 schreef DonRaja het volgende: