abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150475205
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tyf op met je naampjes.

Verder snap je er geen ene tyfus van, en heb ik al spijt dat ik überhaupt op je heb gereageerd met je infantiele opmerkingen.
wat jij wil shmmie.

We weten beide dat ik gelijk heb.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_150475348
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

wat jij wil shmmie.

We weten beide dat ik gelijk heb.
Doe normaal of pleur op.
BFF met GGMM
pi_150475681
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:02 schreef Scrummie het volgende:
Interview Guidetti met Rijnmond:

Blijf het een schitterende gozer vinden.
Laat maat maar komen hoor vormcrisisje helpen we hem wel overheen O+
blablablabla
pi_150475745
quote:
12s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:23 schreef Divje het volgende:

[..]

Had je willen waarschuwen maar dit was best vermakelijk :Y
#dommerdanJetro.
pi_150475763
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:31 schreef Elan het volgende:

[..]

Laat maat maar komen hoor vormcrisisje helpen we hem wel overheen O+
Ik zeg 't zelfde!
  maandag 9 maart 2015 @ 21:34:04 #106
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150475872
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

#dommerdanJetro.
:Y
Dacht dat we klaas alleen op wedstrijddagen zouden zien? Of heb ik dat verkeerd begrepen :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150475992
Moet eerlijk zeggen dat ik er wel vrede mee heb dat het BAM-plannetje niet doorgaat.. liever een goed plan dan een plan waar je niet 100% achterstaat en dat jarenlang als een financiële molensteen om je nek hangt
pi_150476295
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik er wel vrede mee heb dat het BAM-plannetje niet doorgaat.. liever een goed plan dan een plan waar je niet 100% achterstaan en dat jarenlang als een financiële molensteen om je nek hangt
Het is gewoon vermoeiend. Wat ik begrijp is dat het stuk is gelopen op een verschil van 15 miljoen.
Dat is nog 10% van de totale kosten. Niet echt een overtuigend argument imo.
Ik ben wel benieuwd naar de exacte toedracht.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150476485
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:41 schreef eight het volgende:

[..]

Het is gewoon vermoeiend. Wat ik begrijp is dat het stuk is gelopen op een verschil van 15 miljoen.
Dat is nog 10% van de totale kosten. Niet echt een overtuigend argument imo.
Ik ben wel benieuwd naar de exacte toedracht.
Denk dat het niet bij 15 miljoen was gebleven.. zoals zo vaak gebeurt zijn de kosten te laag ingeschat om de opdracht binnen te halen, waarna er bij de realisatie steeds meer 'onvoorziene' kosten bij komen..
pi_150479280
Van mij mag RdK nu wel een nieuwe kans krijgen.. hun ontwerp vond ik ook mooier.
pi_150479898
Ik snap het allemaal niet zo goed.

Vroeger was alles beter joh..

Gewoon een stadion maken met alleen staanplaatsen. Kunnen er 100000 mensen in en we besparen minimaal 30 miljoen op de stoeltjes. En de sfeer is veel beter.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_150480068
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Van mij mag RdK nu wel een nieuwe kans krijgen.. hun ontwerp vond ik ook mooier.
Alsof die het dan wel voor elkaar kunnen krijgen als zelfs BAM het niet lukt, waarom zou zo'n bijelkaar geraapt zooitje het dan wel moeten kunnen?
pi_150480287
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 20:29 schreef Muto het volgende:

[..]

Ja, tjonge, zeg het gewoon even in aantal jaar. Nu moet ik gaan rekenen.

17 december 2007 -> 7 jaar, 2 maanden en 3 weken (ongeveer).
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_150480376
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
RdK was al eerder afgevallen.

Jouw eerdere suggestie lijkt mij trouwens zeer aannemelijk. In de onderhandelingen is zeer waarschijnlijk gebleken dat vernieuwbouw veel duurder zou gaan uitvallen als in eerste instantie door BAM voorgesteld.

Persoonlijk denk ik niet dat het dan om 10 tot 20 miljoen overschrijding gaat, maar dat is giswerk.

Edit: lees op nos teletekst dat het BAM plan op 250 miljoen zou uitkomen, een overschrijding van 25% dus en slechts marginaal goedkoper dan een volledig nieuw stadion dat voor 265 miljoen mogelijk moet zijn in de bestaande driehoek.

Ik ga er nu vanuit dat Feyenoord weer gaat voorsorteren op de keuze voor een volledig nieuw stadion.

[ Bericht 11% gewijzigd door Tomatenboer op 09-03-2015 22:47:35 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_150481080
quote:
14s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Alsof die het dan wel voor elkaar kunnen krijgen als zelfs BAM het niet lukt, waarom zou zo'n bijelkaar geraapt zooitje het dan wel moeten kunnen?
Dat is wel zo.. ik las dat ze hun plan inmiddels hebben aangepast maar erg veel vertrouwen krijg je niet van al dat knip- en plakwerk.
  maandag 9 maart 2015 @ 22:53:57 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150481343
Van Ierschot laat de NOS weten dat het BAM-plan mislukte op een bedrag van zo'n 15 miljoen euro op 206-220 miljoen. #Feyenoord #Kuip
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_150481605
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 21:44 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Denk dat het niet bij 15 miljoen was gebleven.. zoals zo vaak gebeurt zijn de kosten te laag ingeschat om de opdracht binnen te halen, waarna er bij de realisatie steeds meer 'onvoorziene' kosten bij komen..
Zo gaat dat normaal gesproken idd. maar ik meen dat feyenoord zich hiervoor wilde indekken/verzekeren. Dat zal natuurlijk ook wel de reden zijn dat het nu beide partijen zijn die de deal niet zien zitten.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150481622
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Edit: lees op nos teletekst dat het BAM plan op 250 miljoen zou uitkomen, een overschrijding van 25% dus en slechts marginaal goedkoper dan een volledig nieuw stadion dat voor 265 miljoen mogelijk moet zijn in de bestaande driehoek.
Oh? Nee hoor.

En RDK doet weer mee, geloof dat 1 van die stadion mensen dat heeft getwittert vanavond. "Alle opties zijn weer open, ook RDK". Ofzoiets.
  maandag 9 maart 2015 @ 23:04:36 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_150481840
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh? Nee hoor.

En RDK doet weer mee, geloof dat 1 van die stadion mensen dat heeft getwittert vanavond. "Alle opties zijn weer open, ook RDK". Ofzoiets.
Ja, wel schattig dat ze dat bij RDK denken. Sowieso dat kansloze media-offensiefje van hun de laatste tijd. Komen over als een klein kind dat wordt overgeslagen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_150481962
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh? Nee hoor.
Jawel, dat betreft dan alleen de kosten voor een nieuw stadion zonder parkeergarage, en zonder dat hierbij de kosten voor gebiedsontwikkeling en een nieuwe trainingsaccomodatie bij in zijn begrepen.

quote:
Het zal mij benieuwen. Maar van RDK heb ik geen hoge verwachtingen, bij elkaar geraapt zooitje vind ik het, en zo zien hun plannen er tot nu toe ook uit.

Maar ik laat me graag verrassen. Ik word tot nu toe iedere keer opnieuw verrast in deze stadion soap. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_150482039
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, wel schattig dat ze dat bij RDK denken. Sowieso dat kansloze media-offensiefje van hun de laatste tijd. Komen over als een klein kind dat wordt overgeslagen.
Die van Ierschot twitterde dat schijnbaar, dus niet van RDK ofzo.
pi_150482265
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jawel, dat betreft dan alleen de kosten voor een nieuw stadion zonder parkeergarage, en zonder dat hierbij de kosten voor gebiedsontwikkeling en een nieuwe trainingsaccomodatie bij in zijn begrepen.

[..]

Het zal mij benieuwen. Maar van RDK heb ik geen hoge verwachtingen, bij elkaar geraapt zooitje vind ik het, en zo zien hun plannen er tot nu toe ook uit.

Maar ik laat me graag verrassen. Ik word tot nu toe iedere keer opnieuw verrast in deze stadion soap. :)
Dit gaat nu gewoon nieuwbouw worden. Waren de totale kosten daarvan niet op 360 miljoen geraamd?
pi_150482356
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:14 schreef eight het volgende:

[..]

Dit gaan nu gewoon nieuwbouw worden. Waren de totale kosten daarvan niet op 360 miljoen geraamd?
Klopt, maar dat was dan op een andere locatie, dus grondaankoop (deels, want ook deels op Varkenoord als ik goed ben geinformeerd), en daar zaten de kosten voor een trainingsaccomodatie, parkeergarage en volledige gebiedsontwikkeling bij inbegrepen.

Een nieuw stadion op de plek van De Kuip kan goedkoper dan die 360 miljoen als je ook die gebiedsontwikkeling achterwege laat (en dan hoeft de gemeente ook minder bij te dragen).

[ Bericht 11% gewijzigd door Tomatenboer op 09-03-2015 23:23:02 ]
pi_150482554
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Klopt, maar dat was dan op een andere locatie, dus grondaankoop (deels, want ook deels op Varkenoord als ik goed ben geinformeerd), en daar zaten de kosten voor een trainingsaccomodatie, parkeergarage en volledige gebiedsontwikkeling bij inbegrepen.
Dus nu is het gewoon 265 voor nieuwbouw? Oh wacht, nu dat de concurrentie weg is gaan ze natuurlijk weer alles opnieuw berekenen ;(
pi_150485784
Als we het WK'18 hadden binnengehengeld had het stadion er over 3 jaar wel gestaan, ben nu heel benieuwd hoe lang het nu weer moet gaan duren. Alles weer de prullenbak in en een verkapte en uitgeklede vorm van HNS dat over een jaar gepresenteerd wordt om vervolgens te kijken of er tegen die tijd geld is...
Ik denk dat we '19-'20 nog wel in de Kuip ballen. En al vind ik dat wel een fijn idee, puur op gevoel, dat we de Kuip nog niet hoeven te verlaten, is het eigenlijk natuurlijk tragisch en dramatisch voor de ontwikkeling van de club ;(
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')