Als men had doorgezet met een renovatievariant dan was dat naar mijn mening nog vele malen dramatischer geweest voor de ontwikkeling van de club. Ja, miljoenen door de plee. Ja, al 7 jaar lang niks opgeschoten. Maar op de lange termijn is de beslissing die vanavond is gevallen een zegen voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:19 schreef ace_eleven het volgende:
Als we het WK'18 hadden binnengehengeld had het stadion er over 3 jaar wel gestaan, ben nu heel benieuwd hoe lang het nu weer moet gaan duren. Alles weer de prullenbak in en een verkapte en uitgeklede vorm van HNS dat over een jaar gepresenteerd wordt om vervolgens te kijken of er tegen die tijd geld is...
Ik denk dat we '19-'20 nog wel in de Kuip ballen. En al vind ik dat wel een fijn idee, puur op gevoel, dat we de Kuip nog niet hoeven te verlaten, is het eigenlijk natuurlijk tragisch en dramatisch voor de ontwikkeling van de club
Dit dus. Al kan je het mooiste stadion neerzetten voor het goedkoopst mogelijke tarief; deze bestuurders zouden er nóg een teringzooi van maken.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 08:00 schreef Happel het volgende:
Laten we eerst maar het hele bestuur eruit kankeren, voordat we weer opnieuw beginnen met die kansloze stadion discussies.
Eens, mits er niet nog eens 10 jaar over heengaan. Stilstand is meestal slechter dan een vernieuwbouw die slechts matig rendeert.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als men had doorgezet met een renovatievariant dan was dat naar mijn mening nog vele malen dramatischer geweest voor de ontwikkeling van de club. Ja, miljoenen door de plee. Ja, al 7 jaar lang niks opgeschoten. Maar op de lange termijn is de beslissing die vanavond is gevallen een zegen voor Feyenoord.
De stroperige aanpak is echt absurd.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 01:19 schreef ace_eleven het volgende:
Als we het WK'18 hadden binnengehengeld had het stadion er over 3 jaar wel gestaan, ben nu heel benieuwd hoe lang het nu weer moet gaan duren. Alles weer de prullenbak in en een verkapte en uitgeklede vorm van HNS dat over een jaar gepresenteerd wordt om vervolgens te kijken of er tegen die tijd geld is...
Ik denk dat we '19-'20 nog wel in de Kuip ballen. En al vind ik dat wel een fijn idee, puur op gevoel, dat we de Kuip nog niet hoeven te verlaten, is het eigenlijk natuurlijk tragisch en dramatisch voor de ontwikkeling van de club
Als geld geen issue is...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:33 schreef eight het volgende:
[..]
De stroperige aanpak is echt absurd.
Qatar is later begonnen met hun stadionplannen en hebben straks 12 (!!!) stadions gerealiseerd terwijl er bij ons nog geen enkel nieuw stadion staat. Het is appels met peren vergelijken maar toch..
Doe dat dan ook niet, je komt namelijk nogal dom over.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:33 schreef eight het volgende:
[..]
De stroperige aanpak is echt absurd.
Qatar is later begonnen met hun stadionplannen en hebben straks 12 (!!!) stadions gerealiseerd terwijl er bij ons nog geen enkel nieuw stadion staat. Het is appels met peren vergelijken maar toch..
Is dit een grap?quote:Johan Derksen is nog altijd niet tevreden over Mitchell te Vrede, maar heeft wel het idee dat de spits meer een neusje voor de goal heeft dan Colin Kazim-Richards. Dat vertelde Derksen maandagavond in het voetbalpraatprogramma Voetbal International.
"Als hij een heel seizoen blijft staan met goede buitenspelers, maakt hij zo 15 tot 20 goals. Het blijft weliswaar een slechte spits, hij is niet van het niveau Feyenoord, maar kiest wel vaak de goede positie. Hij is koeler dan Kazim-Richards voor het doel", zo sprak Derksen zich uit.
Te Vrede kwam dit seizoen aan 730 speelminuten in achttien competitieduels. Daarin scoorde de spits zeven goals. In de Europa League scoorde de 23-jarige speler twee keer in vijf duels.
Ik had gewoon zin om effe de populist uit te hangenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Doe dat dan ook niet, je komt namelijk nogal dom over.
Vergeleken met Kazim klopt het welquote:
Dat vind ik nog heel vies tegenvallen. Kazim beweegt nog wat, maar Te Vrede staat gewoon een beetje te staan in de hoop dat de bal bij hem komt. Zal nooit een gat trekken voor een ploeggenoot. Dát is ook goed lopen.quote:
Dat was tegen Utreg heel goed te zien, kon hij een paar keer een gat voor immers trekken, maar verzuimde dat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat vind ik nog heel vies tegenvallen. Kazim beweegt nog wat, maar Te Vrede staat gewoon een beetje te staan in de hoop dat de bal bij hem komt. Zal nooit een gat trekken voor een ploeggenoot. Dát is ook goed lopen.
Terecht, ik weet dat veel Feyenoorders een nieuw stadion en de clubprestaties volledig los willen zien, want het komt ze goed uit, maar laat Feyenoord eerst maar eens nationaal behoorlijk presteren (CL halen of kampioen worden) voordat ze praten over een nieuw stadionquote:Op dinsdag 10 maart 2015 09:27 schreef satecl het volgende:
Ik zeg het voor de 16e keer hier: Er komt geen nieuw stadion. Er komt geen verbouwing.
Dat gaat helaas nooit meer gebeuren.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Terecht, ik weet dat veel Feyenoorders een nieuw stadion en de clubprestaties volledig los willen zien, want het komt ze goed uit, maar laat Feyenoord eerst maar eens nationaal behoorlijk presteren (CL halen of kampioen worden) voordat ze praten over een nieuw stadion
Waarom? Als het meestal vol zit, en je skyboxen hebben een wachtrij, dan is het toch geen gek idee het daar over te hebben?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Terecht, ik weet dat veel Feyenoorders een nieuw stadion en de clubprestaties volledig los willen zien, want het komt ze goed uit, maar laat Feyenoord eerst maar eens nationaal behoorlijk presteren (CL halen of kampioen worden) voordat ze praten over een nieuw stadion
Ga eens terug je hok in : VBL / AFC AJAX #2471: Op naar Heerenveenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Want? Feyenoord is Europees gezien de 5e club van Nederland.(Na Ajax, PSV, AZ en Twente)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:14 schreef ace_eleven het volgende:
Het joden-troll-uurtje is weer begonnen
Apart. Deze eeuw nog niets gepresteerd in Europa maar wel met deze diarree komen..quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want? Feyenoord is Europees gezien de 5e club van Nederland.(Na Ajax, PSV, AZ en Twente)
Kun je wel steeds denken dat Feyenoord er nog bij hoort maar dat doen ze al jaren niet meer.
Tenminste één Feyenoorder die realistisch isquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want? Feyenoord is Europees gezien de 5e club van Nederland.(Na Ajax, PSV, AZ en Twente)
Kun je wel steeds denken dat Feyenoord er nog bij hoort maar dat doen ze al jaren niet meer.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tenminste één Feyenoorder die realistisch is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |