Ah, je hebt toch forumdebielen nodig. Als je zelfs in het neuzenvreugdtopic uitgekotst wordt moet je toch wat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:42 schreef Lastpost het volgende:
Haha wat een figuren weer in dit topic.
Feyenoords prestatie in Europa is inmiddels ook weer 13 jaar geleden. Ga je ook in 2050 ook nog roepen, wanneer ze nog altijd geen landskampioen zijn geworden, dat Feyenoord wel deze eeuw de UEFA cup heeft gewonnen?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:25 schreef eight het volgende:
[..]
Apart. Deze eeuw nog niets gepresteerd in Europa maar wel met deze diarree komen..
Het blijft een feit.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:44 schreef Shreyas het volgende:
dat Feyenoord wel deze eeuw de UEFA cup heeft gewonnen?
Dat kun jij als PSV supporter inderdaad wel zeggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tenminste één Feyenoorder die realistisch is
Het is een Europese prestatie na het Bosman-arrest wat het des te knapper maakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoords prestatie in Europa is inmiddels ook weer 13 jaar geleden. Ga je ook in 2050 ook nog roepen, wanneer ze nog altijd geen landskampioen zijn geworden, dat Feyenoord wel deze eeuw de UEFA cup heeft gewonnen?
fc twente is ook meer een nederlandse topclub dan feyenoord want fc twente is recenter kampioen gewordenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoords prestatie in Europa is inmiddels ook weer 13 jaar geleden. Ga je ook in 2050 ook nog roepen, wanneer ze nog altijd geen landskampioen zijn geworden, dat Feyenoord wel deze eeuw de UEFA cup heeft gewonnen?
quote:
Dat ontken ik ook niet en ik vind het prima als Feyenoord niet meer de ambitie heeft om meer prijzen te pakken in de toekomst. Maar kijk dan niet raar op als meer en meer mensen Feyenoord niet meer zien als topclub en dat mensen het begrijpelijk vinden als Feyenoord in de toekomst geen nieuw stadion meer krijgt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 11:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Het is een Europese prestatie na het Bosman-arrest wat het des te knapper maakt.
Je bedoelt waar zondag de 3-0 uit viel? Dat is exact wat ie daar deed namelijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 10:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat vind ik nog heel vies tegenvallen. Kazim beweegt nog wat, maar Te Vrede staat gewoon een beetje te staan in de hoop dat de bal bij hem komt. Zal nooit een gat trekken voor een ploeggenoot. Dát is ook goed lopen.
Het is nog te vroeg om Te Vrede te verdedigen...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bedoelt waar zondag de 3-0 uit viel? Dat is exact wat ie daar deed namelijk.
Ik moet altijd lachen om Te Vredequote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef Muto het volgende:
Ik moest best lachen toen Te Vrede de bal met de rug probeerde aan te nemen.
De bal een keer kwijt zijn kan gebeuren. Bij Te Vrede is dit echter chronisch.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef Muto het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef Muto het volgende:
Niet zo zwart wit hequote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaan we nu serieus discussiëren over Te Vrede?Hij mag de veters van Beukering nog niet strikken. En die veters kun je nog strikken terwijl van Beukering een sprint trekt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bedoelt waar zondag de 3-0 uit viel? Dat is exact wat ie daar deed namelijk.
Niettemin een schande voor onze spits positie, die Te Vrede.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaan we nu serieus discussiëren over Te Vrede?Hij mag de veters van Beukering nog niet strikken. En die veters kun je nog strikken terwijl van Beukering een sprint trekt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De bal een keer kwijt zijn kan gebeuren. Bij Te Vrede is dit echter chronisch.
Laat ik vooropstellen dat ik ook geen fan van deze man ben. Maar om alles in perspectief te stellen ;quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:05 schreef Muto het volgende:
Eens hoor. Maar als hij niet scoort heb je ook helemaal niks aan hem.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik ook geen fan van deze man ben. Maar om alles in perspectief te stellen ;
7 keer een basis plaats. 4 keer gescoord. 2x was ie de gouden wissel met een beslissende goal.
Die statistieken zijn beter dan "onze held" Kazim Kazim.
Niet beter dan Kazim met aantal assists erbij, toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Laat ik vooropstellen dat ik ook geen fan van deze man ben. Maar om alles in perspectief te stellen ;
7 keer een basis plaats. 4 keer gescoord. 2x was ie de gouden wissel met een beslissende goal.
Leuk die statistieken, maar tijdens de wedstrijd heb je 10x meer aan Kazim dan aan zoutzak te Vredequote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar dat is 't toch ook gewoon.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo zwart wit he.
Als ik 1 positief ding benoem, wat hij een (klein) beetje kan, betekent dat niet dat ik een discussie wil starten ofzo. Hij kan gewoon 1 ding wel een heel klein beetje en dat is positie kiezen. Verder kan ie er he-le-maal geen ene tyfus van en heeft ie de uitstraling van een verrotte wortel.
Ach ja, als je niet scoort win je 'm ook niet hé. Ik ga liever uit van harde cijfers. Daar heb je meer aan. Dat is in een wedstrijd ook zo, je kan meer aan iemand hebben maar als het na 90 min 0-0 staat heb je daar ook niks aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk die statistieken, maar tijdens de wedstrijd heb je 10x meer aan Kazim dan aan zoutzak te Vrede
Maar dat kon iedereen tegen NAC, het was toeval dat Clasie hem aflegde en dat te Vrede er stond om binnen te koppen. Kazim had die bal ook echt wel binnen gekoptquote:Op dinsdag 10 maart 2015 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja, als je niet scoort win je 'm ook niet hé. Ik ga liever uit van harde cijfers. Daar heb je meer aan. Dat is in een wedstrijd ook zo, je kan meer aan iemand hebben maar als het na 90 min 0-0 staat heb je daar ook niks aan.
Dan liever een spits waar je geen tyfus aan hebt, maar die wel de 0-1 weet te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |