Wat onverantwoordelijkquote:Op maandag 9 maart 2015 10:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Vandaag ook gewoon de enige 2 uur college geskipt hoor.
quote:
De hoeveelheid colleges die ik tijdens m'n bachelor heb geskipt is belachelijk groot. Kom ik nu niet meer mee wegquote:Op maandag 9 maart 2015 10:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Schuldgevoel is groot bij mij, dus hou aub op.
Ik heb het momenteel ook erg zwaar.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:16 schreef housesoftheholy het volgende:
geen zin om aan deze dag te beginnen
Hee hoink. Hier ga je spijt van krijgen man. Het lijkt nu nog alsof je wegkomt met dit onverantwoordelijke gedrag maar op een dag kijk je terug en denk je 'had ik maar'. Dit wil ik graag voorkomen.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet te vergeten zijn familie en partner die hij nu allemaal teleur stelt.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hee hoink. Hier ga je spijt van krijgen man. Het lijkt nu nog alsof je wegkomt met dit onverantwoordelijke gedrag maar op een dag kijk je terug en denk je 'had ik maar'. Dit wil ik graag voorkomen.
Dus: stap nooit dronken in de auto, en ga gewoon naar school.
Ja precies, zijn vriendin zei vanochtend wel: 'Je moet doen wat je zelf fijn vindt. Dan blijf je toch lekker thuis, lieverd?' Maar hoink zag niet dat ze hoofdschuddend de deur achter zich sloot.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
Niet te vergeten zijn familie en partner die hij nu allemaal teleur stelt.
Mensen die daar een schuldgevoel over krijgenquote:Op maandag 9 maart 2015 10:28 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jeetje, het is maandag joh ;squote:Op maandag 9 maart 2015 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja precies, zijn vriendin zei vanochtend wel: 'Je moet doen wat je zelf fijn vindt. Dan blijf je toch lekker thuis, lieverd?' Maar hoink zag niet dat ze hoofdschuddend de deur achter zich sloot.
Nu zit mevrouw hoink uit het raam te staren op haar drukke werk en denkt: 'Ach, mijn Hoinkie. Het is zo'n dromer. Wat moet er toch van die jongen terecht komen? Ik wil alleen maar een ring om mijn vinger, is dat teveel gevraagd?'
En dan zijn ouders, voor dag en dauw opgestaan om voor die jongen zijn toekomst te vechten. Wat ze allemaal wel niet op hebben moeten geven voor Hoink. Nu wat minder zicht op hem maar staan nog steeds 24 uur per dag voor hem klaar. En dan gooit Hoink er gewoon met de pet naar. Ik heb er verder geen woorden voor.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja precies, zijn vriendin zei vanochtend wel: 'Je moet doen wat je zelf fijn vindt. Dan blijf je toch lekker thuis, lieverd?' Maar hoink zag niet dat ze hoofdschuddend de deur achter zich sloot.
Nu zit mevrouw hoink uit het raam te staren op haar drukke werk en denkt: 'Ach, mijn Hoinkie. Het is zo'n dromer. Wat moet er toch van die jongen terecht komen? Ik wil alleen maar een ring om mijn vinger, is dat teveel gevraagd?'
Weet je, ik ken hoinks ouders niet persoonlijk, maar ik vind het gewoon zielig. Jarenlang gevochten, gestreden, ingeleverd en minder gegeten om de best mogelijke toekomst voor hun jongen te creëren, en teleurstelling is hun deel.quote:Op maandag 9 maart 2015 10:44 schreef eend112 het volgende:
[..]
En dan zijn ouders, voor dag en dauw opgestaan om voor die jongen zijn toekomst te vechten. Wat ze allemaal wel niet op hebben moeten geven voor Hoink. Nu wat minder zicht op hem maar staan nog steeds 24 uur per dag voor hem klaar. En dan gooit Hoink er gewoon met de pet naar. Ik heb er verder geen woorden voor.
* TARDIS. interesseert dit geen reetquote:Op maandag 9 maart 2015 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
* BlauweTijger moet poepen maar heeft geen zin om op te staan.
Serieus, ga bouten....quote:Op maandag 9 maart 2015 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Maak je niet zo drukquote:Op maandag 9 maart 2015 10:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
* TARDIS. interesseert dit geen reet
haha reet want poepen
Ruggengraat verlengen.quote:
Gewoon lekker in je broek poepen. Lekker bruine drab langs je benenquote:Op maandag 9 maart 2015 10:52 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
KLB / Hee gappies, gaan we nog helemaal gek vanavond ofwat?
uitnodiging voor jullie allemaal
Baasquote:Op maandag 9 maart 2015 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
zwaar weekend?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:13 schreef -supergirl- het volgende:
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff kan me niet focussen op school
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:59 schreef TARDIS. het volgende:
en vandaag belangrijke lessen oid?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
gewoon precies hoe ik het zeg. geen concentratie
de jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 9 maart 2015 11:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ehm ja, maar die skip ik... was van plan de hele dag thuis te werken maar ja
toch maar een rijke vent zoeken danquote:Op maandag 9 maart 2015 11:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben het hedenen een ramp voor de toekomst
Hallo meneer!quote:
Ga je me dan aankondigen als ik binnenstap?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:35 schreef TARDIS. het volgende:
Wajow.
Kom op m'n feestje, maken we het goed. Je staat al op de VIP lijst.
Denk dat dat wel snor zit jaquote:Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je me dan aankondigen als ik binnenstap?
Ga je niet helpen met de slingers dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga je me dan aankondigen als ik binnenstap?
Hou jong wordt je dan?quote:
Ik wens nu iemand al onderhand 3 jaar een fijne 29ste verjaardag.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou daar is niks jongs aan. Laatste jaar als twintiger
ja doe maarquote:Op maandag 9 maart 2015 11:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal ik een virtuele taart voor je kopen?
die 1986 staat er niet zomaarquote:
Oh shit manquote:Op maandag 9 maart 2015 11:41 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou daar is niks jongs aan. Laatste jaar als twintiger
Die hoef je niet te kopen, ik kan er wel eentje painten vanavondquote:Op maandag 9 maart 2015 11:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zal ik een virtuele taart voor je kopen?
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
remi1986 en jij vraagt hoe oud die wordt.
Had ook een willekeurige cijferreeks kunnen zijn en het is maandag enzoquote:
Het is je vergeven.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:43 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
[..]
Had ook een willekeurige cijferreeks kunnen zijn en het is maandag enzo
godver, net al 40 euro overgemaakt aan virtueletaarten.nlquote:Op maandag 9 maart 2015 11:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die hoef je niet te kopen, ik kan er wel eentje painten vanavond
Gelukkigquote:
Dan krijgt hij toch 2 taartenquote:Op maandag 9 maart 2015 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godver, net al 40 euro overgemaakt aan virtueletaarten.nl
Dat kan ik bevestigenquote:
En dan tekeer gaan op pillen tussen de 20 jarigen. Ik vind dat wel een beetje sneu altijd.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:51 schreef remi1986 het volgende:
het is maar wat je er zelf van maakt mensen. Ik ken mensen van 35-40 die nog steeds naar hardcore feestjes gaan
hey het is Aberellaquote:Op maandag 9 maart 2015 11:52 schreef Aberella het volgende:
[..]
En dan tekeer gaan op pillen tussen de 20 jarigen. Ik vind dat wel een beetje sneu altijd.
Daar zou ik nu al niet dood gevonden willen wordenquote:Op maandag 9 maart 2015 11:51 schreef remi1986 het volgende:
het is maar wat je er zelf van maakt mensen. Ik ken mensen van 35-40 die nog steeds naar hardcore feestjes gaan
nee gezin stichten en iedere avond verplicht naar GTST en BZV moeten kijken, DAT is sneuquote:Op maandag 9 maart 2015 11:52 schreef Aberella het volgende:
[..]
En dan tekeer gaan op pillen tussen de 20 jarigen. Ik vind dat wel een beetje sneu altijd.
Aberquote:Op maandag 9 maart 2015 11:52 schreef Aberella het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon lekker doen wat ze zelf willen..quote:Op maandag 9 maart 2015 11:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee gezin stichten en iedere avond verplicht naar GTST en BZV moeten kijken, DAT is sneu
ja maar dat is sneu en triestquote:Op maandag 9 maart 2015 11:51 schreef remi1986 het volgende:
dankje 2NutZquote:Op maandag 9 maart 2015 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon lekker doen wat ze zelf willen..
Een gezin stichten en daarna de onverantwoordelijke ouder uithangen door gewoon de partylife voort te zetten, win win.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee gezin stichten en iedere avond verplicht naar GTST en BZV moeten kijken, DAT is sneu
Hahaha meloewa die commentaar op wie dan ook heeftquote:Op maandag 9 maart 2015 11:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dankje 2NutZ![]()
gisteren had die achterlijke Meloewa ook al commentaar op mijn leven, zeikwijf
ja alsof dat goed gaat. Ik zie het gezeik en de drama nu al voor me. Nee dankje, ik pasquote:Op maandag 9 maart 2015 11:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een gezin stichten en daarna de onverantwoordelijke ouder uithangen door gewoon de partylife voort te zetten, win win.
Als ik nu dood gevonden zou worden zou het ook best een triest tafereel zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar zou ik nu al niet dood gevonden willen worden
Dit inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een gezin stichten en daarna de onverantwoordelijke ouder uithangen door gewoon de partylife voort te zetten, win win.
ja en neequote:Op maandag 9 maart 2015 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom? mag je na je 30ste niet meer van muziek houden of uit gaan?
Weenie. Ik denk dat als ik morgen dood wakker word (haha dat kan toch niet gekke tradis) ze me voorlopig niet vinden.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als ik nu dood gevonden zou worden zou het ook best een triest tafereel zijn.
waar ben je danquote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie. Ik denk dat als ik morgen dood wakker word (haha dat kan toch niet gekke tradis) ze me voorlopig niet vinden.
nou, genoeg er nog maar een paar jaar van dan.quote:
mijn kat zou me sws opeten, smiecht dat ze er isquote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie. Ik denk dat als ik morgen dood wakker word (haha dat kan toch niet gekke tradis) ze me voorlopig niet vinden.
* ik kijk geen ik houd van holland. nu niet dan niet nooit nietquote:Op maandag 9 maart 2015 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, genoeg er nog maar een paar jaar van dan.
wacht vanaf je 30 zit je dus elk weekend "ik hou van holland" te kijken met of zonder manlief en 3 kinderen op de bank.
veel plezier
30 is het nieuwe 20.quote:
good luck with thatquote:Op maandag 9 maart 2015 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
* ik kijk geen ik houd van holland. nu niet dan niet nooit niet
* ik ga niet trouwen
* ik wil geen kinderen
wss lig ik op mijn 30e ergens in de goot met naalden in mijn pols
ik vind jouw UI zeer ............................. kannibalistischquote:Op maandag 9 maart 2015 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Neurotische twintiger zijn is sowieso zo passe.
waarom beweer je dan dat het even duurt voor je gevonden wordtquote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als ik dood wakker word in bed denk ik. En die staat thuis.
nou nou nou wat is dit dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
* ik ga niet trouwen
* ik wil geen kinderen
Grappig dat jij dit zegt.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Iedereen moet gewoon lekker doen wat ze zelf willen..
Het is een kip die kip eet dus ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik vind jouw UI zeer ............................. kannibalistisch
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
* ik ga niet trouwen
* ik wil geen kinderen
wow daar schrik ik toch wel erg van, ik dacht altijd dat het een kalkoenpoot wasquote:Op maandag 9 maart 2015 12:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is een kip die kip eet dus ja.
Heb je bromsnor ook weer hoor.quote:
24/7 FOK!meetsquote:Op maandag 9 maart 2015 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
misschien moeten wij roomie's worden
dankje, heb ik me altijd al afgevraagdquote:Op maandag 9 maart 2015 12:05 schreef -supergirl- het volgende:
een malie, nestel of veterstift is het plastic stukje uiteinde van de veter in je schoen.
Ik vind kinderen gewoon niet leuk en ik zou geen leuke moeder zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef housesoftheholy het volgende:
waarom willen jullie allemaal geen kinderen
ik wil best een Der_Junge ter wereld brengen hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef housesoftheholy het volgende:
o god alsjeblieft nietquote:Op maandag 9 maart 2015 12:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil best een Der_Junge ter wereld brengen hoor
precies dit 100%quote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik vind kinderen gewoon niet leuk en ik zou geen leuke moeder zijn
Goed dat je dat zelf inziet.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook altijd maar nu wil ik 3 kinderenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Omdat ik alleen woon?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom beweer je dan dat het even duurt voor je gevonden wordt
Mijn droom is om in vijf jaar bij 20 verschillende vrouwen kinderen te verwekken tussen 2018 en 2023.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik neem mijn vorige statement terug, mijn telefoon staat open dus bel gerust.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook altijd maar nu wil ik 3 kinderen
Wil nu ik afweet van je perverse fantasie niets meer met je te maken hebbenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik neem mijn vorige statement terug, mijn telefoon staat open dus bel gerust.
ik was gehackt, ik neem afstand van die opmerkingquote:Op maandag 9 maart 2015 12:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil nu ik afweet van je perverse fantasie niets meer met je te maken hebben.
Nee dus daar word ik niet naast wakker, ja maar die wonen allemaal ergens anders, ja maar die wonen allemaal ergens anders, ja maar daar word ik niet naast wakker, ja maar die wonen allemaal ergens anders, ja maar die wonen allemaal ergens anders etc etcquote:Op maandag 9 maart 2015 12:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb je geen vriendin, familie, vrienden, huisgenoten, klasgenoten, collega's etc etc
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 9 maart 2015 12:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb je geen vriendin, familie, vrienden, huisgenoten, klasgenoten, collega's etc etc
maak dit je nieuwe ondertitel: Time And Relative Dimension In Spacequote:Op maandag 9 maart 2015 12:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee dus daar word ik niet naast wakker, ja maar die wonen allemaal ergens anders, ja maar die wonen allemaal ergens anders, ja maar daar word ik niet naast wakker, ja maar die wonen allemaal ergens anders, ja maar die wonen allemaal ergens anders etc etc
Waar is dat van dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maak dit je nieuwe ondertitel: Time And Relative Dimension In Space
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:14 schreef -supergirl- het volgende:
of dit:
Trolling Agressive Raging Dude Insecure Slut
pls.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
slet zijn terwijl je alleen seks hebt met hoth?
het is je vergevenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
okok 2 g's
mijn Engels is niet briljant
Tel even de momenten bij elkaar dat jij in deze SC mensen ridiculiseert vanwege hun keuzes of gewoontes.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
Heb je bromsnor ook weer hoor.
Maar leg uit....
Ik wil er 3.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Nooit van gehoord.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dat is de letterlijke vertaling van een tardis
Awww jochie toch wat een boze meneer benik he dat ik iedereen ridiculiseer hierquote:Op maandag 9 maart 2015 12:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Tel even de momenten bij elkaar dat jij in deze SC mensen ridiculiseert vanwege hun keuzes of gewoontes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
Awww jochie toch wat een boze meneer benik he dat ik iedereen ridiculiseer hierso so stout en onvolwassen.
Och, en nu gaan schelden omdat je niet zo volwassen en verstandig bent zoals je zelf denkt dat je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kneus. Echt, de opperkneus van deze SC: 2Nutz.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2015 12:32:19 ]
Soms ben je mad.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Och, en nu gaan schelden omdat je niet zo volwassen en verstandig bent zoals je zelf denkt dat je bent.
Kneus. Echt, de opperkneus van deze SC: 2Nutz.
Het feit dat je nu al aanneemt dat dit diep zit is een goede indicatie van wat een sneukneus je eigenlijk bent 2Nutz. Handenwrijvend zit jij je nu te verkneukelen met het idee dat je iets "gewonnen" hebt.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
Soms ben je mad.
Soms ben je sneu.
Soms zit het echt heel diep.
Ik wil wel kinderen om mijn genialiteit voort te zetten op deze wereld.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Jaquote:Op maandag 9 maart 2015 12:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het feit dat je nu al aanneemt dat dit diep zit is een goede indicatie van wat een sneukneus je eigenlijk bent 2Nutz. Handenwrijvend zit jij je nu te verkneukelen met het idee dat je iets "gewonnen" hebt.
jelly tochquote:Op maandag 9 maart 2015 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms ben je mad.
Soms ben je sneu.
daarom ben ik nu bezig met een drankje waar je onsterfelijk van wordt, ik wil je wel verkopen voor 25 miljard euro als ik klaar benquote:Op maandag 9 maart 2015 12:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik wil wel kinderen om mijn genialiteit voort te zetten op deze wereld.
zou niet van m'n kinderen houden als ze dom blijken te zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 12:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik wil wel kinderen om mijn genialiteit voort te zetten op deze wereld.
Dat ook nog... het is wat met die knulquote:
Oppassen met aannames Nootjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms ben je mad.
Soms ben je sneu.
Wie ben jij?quote:
wil ik echt welquote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
Jawhehehehe en jij weer verloren hoink... haha
Ik kan er bijna niet meer bij zo diep.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms ben je mad.
Soms ben je sneu.
Aannames zijn gevaarlijk Nootjes.quote:
Dat heb je met kinderachtige en onvolwassen mensen hoinkquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
Dat heb je met kinderachtige en onvolwassen mensen hoinkhad je kunnen weten als wijze bromsnor
quote:
Je heb lange armen toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan er bijna niet meer bij zo diep.
handig, als je ooit kinderen zou willenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb een baarmoeder, weenie :$
ik wil wel een jongen en een meisjequote:Op maandag 9 maart 2015 12:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ook wel een hoop gedoe elke maand als er weer een halve liter bloed uit mn meut sijpeltquote:Op maandag 9 maart 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig, als je ooit kinderen zou willen
Charmant.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ook wel een hoop gedoe elke maand als er weer een halve liter bloed uit mn meut sijpelt
moest lachen om meutquote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ook wel een hoop gedoe elke maand als er weer een halve liter bloed uit mn meut sijpelt
gelijk mijn glaasje tomatensap weggezetquote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
meut, die kende ik nog niet..quote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Tomatensap?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelijk mijn glaasje tomatensap weggezet
mietjequote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ben je een 55-plusser?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik volwassen ben geworden consumeer ik alleen nog maar ontzettend gezonde, ranzige dingenquote:
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik volwassen ben geworden consumeer ik alleen nog maar ontzettend gezonde, ranzige dingen
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik volwassen ben geworden consumeer ik alleen nog maar ontzettend gezonde, ranzige dingen
onwillekeurig hardquote:Op maandag 9 maart 2015 12:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
volwassenheid heeft niks met leeftijd te maken Gridlok, het heeft alles met je levensstijl te maken.quote:
ok, hoe oud ben je nu dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volwassenheid heeft niks met leeftijd te maken Gridlok, het heeft alles met je levensstijl te maken.
zeg t ze herman!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volwassenheid heeft niks met leeftijd te maken Gridlok, het heeft alles met je levensstijl te maken.
ik drink geen alcohol, dat is kinderachtigquote:Op maandag 9 maart 2015 12:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan mag je mentaal al drinken in de USA.
Ik wist wel dat mijn kinderfeestjes niets waren.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik drink geen alcohol, dat is kinderachtig
40 euro gedokt voor een virtuele taart en dan krijgen we dit soort taferelen, erg jammer van je hoor remiquote:
Ja of stel je voor dat het een downie of een homo is :squote:Op maandag 9 maart 2015 12:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou niet van m'n kinderen houden als ze dom blijken te zijn
Zou niks om geven, zou gewoon van houden.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja of stel je voor dat het een downie of een homo is :s
zou nog steeds houden vanquote:Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
alsof jij 40 euro betaald hebt. Dan weet ik zeker dat je niet spoortquote:Op maandag 9 maart 2015 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
40 euro gedokt voor een virtuele taart en dan krijgen we dit soort taferelen, erg jammer van je hoor remi
sowieso ironisch dat net eend dat zegtquote:Op maandag 9 maart 2015 12:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou niks om geven, zou gewoon van houden.
OF EEN DOWNIEHOMO KOMTIE OOK NOG EENS MET EEN ANDERE DOWNIEHOMO THUIS VAN DE DOWNIEHOMOCLUB JE ZOU JE TOGH KAPOT SCHAMENquote:Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
wow ik maakte maar een grapje ;squote:Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
- ik vraag netjes aan remi of hij een virtuele taart wilt voor zijn verjaardig.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
alsof jij 40 euro betaald hebt. Dan weet ik zeker dat je niet spoort
elke willekeurige post van mij zou volstaanquote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
Ik zoek nog een tering goede quote voor in mijn sig.
Jij spoort niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
- ik vraag netjes aan remi of hij een virtuele taart wilt voor zijn verjaardig.
- remi zegt ja.
- ik koop een virtuele taart voor remi.
- remi zegt dat ik niet spoor.
remi, dames en heren
Dat was eenmalig.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb je wel verslagen in een Taylor gif battle
flatteredquote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee weet niet wat tardis bedoelt hoor
ik heb net de virtuele taartenwinkel gebeld en het bezorgadres naar mij toe gewijzigd, dat je het even weet. ik ga morgen heerlijk genieten van die taart terwijl jij zielig en honger alleen zit.quote:
Doe mijn downiehomo quote, eght goeie sigs.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
geniet ervanquote:Op maandag 9 maart 2015 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb net de virtuele taartenwinkel gebeld en het bezorgadres naar mij toe gewijzigd, dat je het even weet. ik ga morgen heerlijk genieten van die taart terwijl jij zielig en honger alleen zit.
ik ken 0 van die programma'squote:Op maandag 9 maart 2015 12:56 schreef SideEffect het volgende:
http://www.upcoming.nl/m/(...)-op-villa-achterwerk
ik ken alleen theo&thea en buurman en buurmanquote:Op maandag 9 maart 2015 12:56 schreef SideEffect het volgende:
http://www.upcoming.nl/m/(...)-op-villa-achterwerk
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
quote:
doe ff normaal man kakkerquote:Op maandag 9 maart 2015 12:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe mijn downiehomo quote, eght goeie sigs.
Hoink is.de beste user ooit, dit forum zou niks zijn zonder hemquote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
Deze koester ik, maar het zou te ijdel zijn.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hoink is.de beste user ooit, dit forum zou niks zijn zonder hem
wow.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deze koester ik, maar het zou te ijdel zijn.
de vragen stelle is eigenlijks al ijdelquote:Op maandag 9 maart 2015 13:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat heeft met het maaiveld te maken.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
wow.
5 uur deed ik erover om de liefste woorden te verzinnen en het wordt niet eens gebruikt?! Was deze
Ik zou hoink581 nog van mijn dode hond aftrappen.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
Met Hoink zit het altijd wel snor.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Pokemon, Dragonball Z, Ren & Stimpy, Biker Mice from Mars, Rocko's Modern Life, Spongebob, Kenan & Kel, Powerpuff Girls, enzquote:Op maandag 9 maart 2015 13:00 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer Hermann, je hebt echt wat gemist in je jeugd.
Je hebt ook Powerpuff Girls Zquote:Op maandag 9 maart 2015 13:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Pokemon, Dragonball Z, Ren & Stimpy, Biker Mice from Mars, Rocko's Modern Life, Spongebob, Kenan & Kel, Powerpuff Girls, enz
nee hoor, was goede jeugd
ik ga gelijk torrentenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Je hebt ook Powerpuff Girls Z
[ afbeelding ]
Als het porno was zou ik het echt wel kijken.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:04 schreef TARDIS. het volgende:
Je hebt ook Powerpuff Girls Z
[ afbeelding ]
het zijn meisjesquote:Op maandag 9 maart 2015 13:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het porno was zou ik het echt wel kijken.
Het zijn meisjes van ongeveer 8 jaar maar ik oordeel verder nietquote:Op maandag 9 maart 2015 13:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het porno was zou ik het echt wel kijken.
Quotewaardige post dit.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:05 schreef hoink581 het volgende:
Kunnen ze powerpuffen op mijn Element X.
ja, liep voor mn deur langsquote:Op maandag 9 maart 2015 13:04 schreef remi1986 het volgende:
SE, kijk maar uit. De wolf is in Groningen
Gewoon 10 jaar bij optellen en die kleren dezelfde maat laten houden. Goede combo voor legendarische porno.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Het zijn meisjes van ongeveer 8 jaar maar ik oordeel verder niet
helft van je leeftijd + 7 is minimum leeftijd die je mag neukenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gewoon 10 jaar bij optellen en die kleren dezelfde maat laten houden. Goede combo voor legendarische porno.
wel cool beest, maar kom hem liever toch maar niet tegenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, liep voor mn deur langs
18 dusquote:Op maandag 9 maart 2015 13:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
helft van je leeftijd + 7 is minimum leeftijd die je mag neuken
ga hem trainen net zoals in game of thronesquote:Op maandag 9 maart 2015 13:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wel cool beest, maar kom hem liever toch maar niet tegen
[ afbeelding ]
in mijn honden zit wolvenbloed, voor 20 euro ofzo wil ik best naar Drenthe komen om die wolf op te pikken. ik kan er erg goed mee overweg gaan.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:09 schreef remi1986 het volgende:
[..]
wel cool beest, maar kom hem liever toch maar niet tegen
[ afbeelding ]
Groningen is hij nu, opletten Hermannquote:Op maandag 9 maart 2015 13:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in mijn honden zit wolvenbloed, voor 20 euro ofzo wil ik best naar Drenthe komen om die wolf op te pikken. ik kan er erg goed mee overweg gaan.
Jij bent geen echte Fok!ker zo te zien.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
toch te jong om aan seks te beginnen
ze hebben niks te willenquote:Op maandag 9 maart 2015 13:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
toch te jong om aan seks te beginnen
godver die is wel snel dan, ik heb alleen maar een fietsquote:Op maandag 9 maart 2015 13:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Groningen is hij nu, opletten Hermann
/carequote:Op maandag 9 maart 2015 13:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent geen echte Fok!ker zo te zien.
goeie grapquote:Op maandag 9 maart 2015 13:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het leven werkt toch net wat anders dan op netflix he
Zit het zo diep, ja? ;pquote:
Stalkboi69 is mijn kloon ;pquote:
Sleen toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 13:04 schreef remi1986 het volgende:
SE, kijk maar uit. De wolf is in Groningen
las dat die beesten 200km per dag kunnen afleggen.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godver die is wel snel dan, ik heb alleen maar een fiets
daar was die zaterdag, vandaag gespot in Groningenquote:
Wow damnquote:Op maandag 9 maart 2015 13:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
daar was die zaterdag, vandaag gespot in Groningen
http://www.telegraaf.nl/b(...)ampaign=facebookpage
Ik ook hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wow ik maakte maar een grapje ;s
Wil liever wolvenjas..quote:Op maandag 9 maart 2015 13:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je een geweldig tapijtje van maken.
Op z'n minst op de motorkap poepen.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil liever wolvenjas..
Maar echt een stoere wolf is het niet zo te zien... die vrouw m aakt met haar kinderwagen een foto op 5m afstand
Zou dat kind dood bijten sowieso.
geloof je niet directquote:Op maandag 9 maart 2015 13:23 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik ook hoorzou me niet uit maken
Oke misschien beetje kut maar ja niks aan te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |