meut, die kende ik nog niet..quote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ook wel een hoop gedoe elke maand als er weer een halve liter bloed uit mn meut sijpelt
Tomatensap?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelijk mijn glaasje tomatensap weggezet
mietjequote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ben je een 55-plusser?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik volwassen ben geworden consumeer ik alleen nog maar ontzettend gezonde, ranzige dingenquote:
Hoe oud ben je nu dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik volwassen ben geworden consumeer ik alleen nog maar ontzettend gezonde, ranzige dingen
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds ik volwassen ben geworden consumeer ik alleen nog maar ontzettend gezonde, ranzige dingen
onwillekeurig hardquote:Op maandag 9 maart 2015 12:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb een baarmoeder, weenie :$
volwassenheid heeft niks met leeftijd te maken Gridlok, het heeft alles met je levensstijl te maken.quote:
ok, hoe oud ben je nu dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volwassenheid heeft niks met leeftijd te maken Gridlok, het heeft alles met je levensstijl te maken.
zeg t ze herman!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volwassenheid heeft niks met leeftijd te maken Gridlok, het heeft alles met je levensstijl te maken.
ik drink geen alcohol, dat is kinderachtigquote:Op maandag 9 maart 2015 12:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan mag je mentaal al drinken in de USA.
Ik wist wel dat mijn kinderfeestjes niets waren.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik drink geen alcohol, dat is kinderachtig
40 euro gedokt voor een virtuele taart en dan krijgen we dit soort taferelen, erg jammer van je hoor remiquote:
Ja of stel je voor dat het een downie of een homo is :squote:Op maandag 9 maart 2015 12:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zou niet van m'n kinderen houden als ze dom blijken te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |