daarom ben ik nu bezig met een drankje waar je onsterfelijk van wordt, ik wil je wel verkopen voor 25 miljard euro als ik klaar benquote:Op maandag 9 maart 2015 12:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik wil wel kinderen om mijn genialiteit voort te zetten op deze wereld.
zou niet van m'n kinderen houden als ze dom blijken te zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 12:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik wil wel kinderen om mijn genialiteit voort te zetten op deze wereld.
Dat ook nog... het is wat met die knulquote:
Oppassen met aannames Nootjes.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms ben je mad.
Soms ben je sneu.
Soms zit het echt heel diep.
Wie ben jij?quote:
wil ik echt welquote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef housesoftheholy het volgende:
waarom willen jullie allemaal geen kinderen
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
Jawhehehehe en jij weer verloren hoink... haha
Ik kan er bijna niet meer bij zo diep.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Soms ben je mad.
Soms ben je sneu.
Soms zit het echt heel diep.
Aannames zijn gevaarlijk Nootjes.quote:
Dat heb je met kinderachtige en onvolwassen mensen hoinkquote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:38 schreef 2NutZ het volgende:
Dat heb je met kinderachtige en onvolwassen mensen hoinkhad je kunnen weten als wijze bromsnor
quote:
Je heb lange armen toch?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kan er bijna niet meer bij zo diep.
handig, als je ooit kinderen zou willenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb een baarmoeder, weenie :$
ik wil wel een jongen en een meisjequote:Op maandag 9 maart 2015 12:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb een baarmoeder, weenie :$
ook wel een hoop gedoe elke maand als er weer een halve liter bloed uit mn meut sijpeltquote:Op maandag 9 maart 2015 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
handig, als je ooit kinderen zou willen
Charmant.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ook wel een hoop gedoe elke maand als er weer een halve liter bloed uit mn meut sijpelt
moest lachen om meutquote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ook wel een hoop gedoe elke maand als er weer een halve liter bloed uit mn meut sijpelt
gelijk mijn glaasje tomatensap weggezetquote:Op maandag 9 maart 2015 12:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |