Weenie. Ik denk dat als ik morgen dood wakker word (haha dat kan toch niet gekke tradis) ze me voorlopig niet vinden.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als ik nu dood gevonden zou worden zou het ook best een triest tafereel zijn.
waar ben je danquote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie. Ik denk dat als ik morgen dood wakker word (haha dat kan toch niet gekke tradis) ze me voorlopig niet vinden.
nou, genoeg er nog maar een paar jaar van dan.quote:
mijn kat zou me sws opeten, smiecht dat ze er isquote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie. Ik denk dat als ik morgen dood wakker word (haha dat kan toch niet gekke tradis) ze me voorlopig niet vinden.
* ik kijk geen ik houd van holland. nu niet dan niet nooit nietquote:Op maandag 9 maart 2015 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, genoeg er nog maar een paar jaar van dan.
wacht vanaf je 30 zit je dus elk weekend "ik hou van holland" te kijken met of zonder manlief en 3 kinderen op de bank.
veel plezier
30 is het nieuwe 20.quote:
good luck with thatquote:Op maandag 9 maart 2015 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
* ik kijk geen ik houd van holland. nu niet dan niet nooit niet
* ik ga niet trouwen
* ik wil geen kinderen
wss lig ik op mijn 30e ergens in de goot met naalden in mijn pols
ik vind jouw UI zeer ............................. kannibalistischquote:Op maandag 9 maart 2015 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Neurotische twintiger zijn is sowieso zo passe.
waarom beweer je dan dat het even duurt voor je gevonden wordtquote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als ik dood wakker word in bed denk ik. En die staat thuis.
nou nou nou wat is dit dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
* ik ga niet trouwen
* ik wil geen kinderen
Grappig dat jij dit zegt.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Iedereen moet gewoon lekker doen wat ze zelf willen..
Het is een kip die kip eet dus ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik vind jouw UI zeer ............................. kannibalistisch
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
* ik ga niet trouwen
* ik wil geen kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |