Gelukkigquote:
Dan krijgt hij toch 2 taartenquote:Op maandag 9 maart 2015 11:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
godver, net al 40 euro overgemaakt aan virtueletaarten.nl
Dat kan ik bevestigenquote:
En dan tekeer gaan op pillen tussen de 20 jarigen. Ik vind dat wel een beetje sneu altijd.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:51 schreef remi1986 het volgende:
het is maar wat je er zelf van maakt mensen. Ik ken mensen van 35-40 die nog steeds naar hardcore feestjes gaan
hey het is Aberellaquote:Op maandag 9 maart 2015 11:52 schreef Aberella het volgende:
[..]
En dan tekeer gaan op pillen tussen de 20 jarigen. Ik vind dat wel een beetje sneu altijd.
Daar zou ik nu al niet dood gevonden willen wordenquote:Op maandag 9 maart 2015 11:51 schreef remi1986 het volgende:
het is maar wat je er zelf van maakt mensen. Ik ken mensen van 35-40 die nog steeds naar hardcore feestjes gaan
nee gezin stichten en iedere avond verplicht naar GTST en BZV moeten kijken, DAT is sneuquote:Op maandag 9 maart 2015 11:52 schreef Aberella het volgende:
[..]
En dan tekeer gaan op pillen tussen de 20 jarigen. Ik vind dat wel een beetje sneu altijd.
Aberquote:Op maandag 9 maart 2015 11:52 schreef Aberella het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon lekker doen wat ze zelf willen..quote:Op maandag 9 maart 2015 11:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee gezin stichten en iedere avond verplicht naar GTST en BZV moeten kijken, DAT is sneu
ja maar dat is sneu en triestquote:Op maandag 9 maart 2015 11:51 schreef remi1986 het volgende:
dankje 2NutZquote:Op maandag 9 maart 2015 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Iedereen moet gewoon lekker doen wat ze zelf willen..
Een gezin stichten en daarna de onverantwoordelijke ouder uithangen door gewoon de partylife voort te zetten, win win.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee gezin stichten en iedere avond verplicht naar GTST en BZV moeten kijken, DAT is sneu
Hahaha meloewa die commentaar op wie dan ook heeftquote:Op maandag 9 maart 2015 11:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dankje 2NutZ![]()
gisteren had die achterlijke Meloewa ook al commentaar op mijn leven, zeikwijf
ja alsof dat goed gaat. Ik zie het gezeik en de drama nu al voor me. Nee dankje, ik pasquote:Op maandag 9 maart 2015 11:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een gezin stichten en daarna de onverantwoordelijke ouder uithangen door gewoon de partylife voort te zetten, win win.
Als ik nu dood gevonden zou worden zou het ook best een triest tafereel zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 11:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Daar zou ik nu al niet dood gevonden willen worden
Dit inderdaad.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:56 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Een gezin stichten en daarna de onverantwoordelijke ouder uithangen door gewoon de partylife voort te zetten, win win.
ja en neequote:Op maandag 9 maart 2015 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom? mag je na je 30ste niet meer van muziek houden of uit gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |