Zou niks om geven, zou gewoon van houden.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja of stel je voor dat het een downie of een homo is :s
zou nog steeds houden vanquote:Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
alsof jij 40 euro betaald hebt. Dan weet ik zeker dat je niet spoortquote:Op maandag 9 maart 2015 12:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
40 euro gedokt voor een virtuele taart en dan krijgen we dit soort taferelen, erg jammer van je hoor remi
sowieso ironisch dat net eend dat zegtquote:Op maandag 9 maart 2015 12:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou niks om geven, zou gewoon van houden.
OF EEN DOWNIEHOMO KOMTIE OOK NOG EENS MET EEN ANDERE DOWNIEHOMO THUIS VAN DE DOWNIEHOMOCLUB JE ZOU JE TOGH KAPOT SCHAMENquote:Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
wow ik maakte maar een grapje ;squote:Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
- ik vraag netjes aan remi of hij een virtuele taart wilt voor zijn verjaardig.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
alsof jij 40 euro betaald hebt. Dan weet ik zeker dat je niet spoort
elke willekeurige post van mij zou volstaanquote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
Ik zoek nog een tering goede quote voor in mijn sig.
Jij spoort niet.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
- ik vraag netjes aan remi of hij een virtuele taart wilt voor zijn verjaardig.
- remi zegt ja.
- ik koop een virtuele taart voor remi.
- remi zegt dat ik niet spoor.
remi, dames en heren
Dat was eenmalig.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar ik heb je wel verslagen in een Taylor gif battle
flatteredquote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nee weet niet wat tardis bedoelt hoor
ik heb net de virtuele taartenwinkel gebeld en het bezorgadres naar mij toe gewijzigd, dat je het even weet. ik ga morgen heerlijk genieten van die taart terwijl jij zielig en honger alleen zit.quote:
Doe mijn downiehomo quote, eght goeie sigs.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
geniet ervanquote:Op maandag 9 maart 2015 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb net de virtuele taartenwinkel gebeld en het bezorgadres naar mij toe gewijzigd, dat je het even weet. ik ga morgen heerlijk genieten van die taart terwijl jij zielig en honger alleen zit.
ik ken 0 van die programma'squote:Op maandag 9 maart 2015 12:56 schreef SideEffect het volgende:
http://www.upcoming.nl/m/(...)-op-villa-achterwerk
ik ken alleen theo&thea en buurman en buurmanquote:Op maandag 9 maart 2015 12:56 schreef SideEffect het volgende:
http://www.upcoming.nl/m/(...)-op-villa-achterwerk
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
quote:
doe ff normaal man kakkerquote:Op maandag 9 maart 2015 12:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe mijn downiehomo quote, eght goeie sigs.
Hoink is.de beste user ooit, dit forum zou niks zijn zonder hemquote:Op maandag 9 maart 2015 12:52 schreef hoink581 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |