Weenie. Ik denk dat als ik morgen dood wakker word (haha dat kan toch niet gekke tradis) ze me voorlopig niet vinden.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als ik nu dood gevonden zou worden zou het ook best een triest tafereel zijn.
waar ben je danquote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie. Ik denk dat als ik morgen dood wakker word (haha dat kan toch niet gekke tradis) ze me voorlopig niet vinden.
nou, genoeg er nog maar een paar jaar van dan.quote:
mijn kat zou me sws opeten, smiecht dat ze er isquote:Op maandag 9 maart 2015 11:58 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weenie. Ik denk dat als ik morgen dood wakker word (haha dat kan toch niet gekke tradis) ze me voorlopig niet vinden.
* ik kijk geen ik houd van holland. nu niet dan niet nooit nietquote:Op maandag 9 maart 2015 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, genoeg er nog maar een paar jaar van dan.
wacht vanaf je 30 zit je dus elk weekend "ik hou van holland" te kijken met of zonder manlief en 3 kinderen op de bank.
veel plezier
30 is het nieuwe 20.quote:
good luck with thatquote:Op maandag 9 maart 2015 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
* ik kijk geen ik houd van holland. nu niet dan niet nooit niet
* ik ga niet trouwen
* ik wil geen kinderen
wss lig ik op mijn 30e ergens in de goot met naalden in mijn pols
ik vind jouw UI zeer ............................. kannibalistischquote:Op maandag 9 maart 2015 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Neurotische twintiger zijn is sowieso zo passe.
waarom beweer je dan dat het even duurt voor je gevonden wordtquote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als ik dood wakker word in bed denk ik. En die staat thuis.
nou nou nou wat is dit dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
* ik ga niet trouwen
* ik wil geen kinderen
Grappig dat jij dit zegt.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
Iedereen moet gewoon lekker doen wat ze zelf willen..
Het is een kip die kip eet dus ja.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik vind jouw UI zeer ............................. kannibalistisch
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
* ik ga niet trouwen
* ik wil geen kinderen
wow daar schrik ik toch wel erg van, ik dacht altijd dat het een kalkoenpoot wasquote:Op maandag 9 maart 2015 12:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is een kip die kip eet dus ja.
Heb je bromsnor ook weer hoor.quote:
24/7 FOK!meetsquote:Op maandag 9 maart 2015 12:04 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
misschien moeten wij roomie's worden
dankje, heb ik me altijd al afgevraagdquote:Op maandag 9 maart 2015 12:05 schreef -supergirl- het volgende:
een malie, nestel of veterstift is het plastic stukje uiteinde van de veter in je schoen.
Ik vind kinderen gewoon niet leuk en ik zou geen leuke moeder zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef housesoftheholy het volgende:
waarom willen jullie allemaal geen kinderen
ik wil best een Der_Junge ter wereld brengen hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef housesoftheholy het volgende:
o god alsjeblieft nietquote:Op maandag 9 maart 2015 12:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil best een Der_Junge ter wereld brengen hoor
precies dit 100%quote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik vind kinderen gewoon niet leuk en ik zou geen leuke moeder zijn
Goed dat je dat zelf inziet.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook altijd maar nu wil ik 3 kinderenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef Aberella het volgende:
[..]
Omdat ik alleen woon?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom beweer je dan dat het even duurt voor je gevonden wordt
Mijn droom is om in vijf jaar bij 20 verschillende vrouwen kinderen te verwekken tussen 2018 en 2023.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:06 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik neem mijn vorige statement terug, mijn telefoon staat open dus bel gerust.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook altijd maar nu wil ik 3 kinderen
Wil nu ik afweet van je perverse fantasie niets meer met je te maken hebbenquote:Op maandag 9 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik neem mijn vorige statement terug, mijn telefoon staat open dus bel gerust.
ik was gehackt, ik neem afstand van die opmerkingquote:Op maandag 9 maart 2015 12:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wil nu ik afweet van je perverse fantasie niets meer met je te maken hebben.
Nee dus daar word ik niet naast wakker, ja maar die wonen allemaal ergens anders, ja maar die wonen allemaal ergens anders, ja maar daar word ik niet naast wakker, ja maar die wonen allemaal ergens anders, ja maar die wonen allemaal ergens anders etc etcquote:Op maandag 9 maart 2015 12:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb je geen vriendin, familie, vrienden, huisgenoten, klasgenoten, collega's etc etc
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 9 maart 2015 12:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
heb je geen vriendin, familie, vrienden, huisgenoten, klasgenoten, collega's etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |