Ivo is sad, Fred is mad.quote:
Kort maar krachtigquote:
Omdat ie zwart is zeker?quote:Op maandag 9 maart 2015 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik zit eigenlijk Humberto te kijken
Maar Zlatan is toch helemaal niet zwart?quote:
Uitzonderingen houd je altijd natuurlijkquote:Op maandag 9 maart 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Zlatan is toch helemaal niet zwart?
Ik hoorde dat hij net de taxi naar Amsterdam had genomen maar dit zal hij niet leuk vinden.
Ik ben ook niet zwart, dus ik kan helaas niet je toyboy wordenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Uitzonderingen houd je altijd natuurlijk
Misschien ben je ook wel een uitzondering, je weet maar nooitquote:Op maandag 9 maart 2015 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zwart, dus ik kan helaas niet je toyboy worden
Als je snel een kamer regelt in Amsterdam, waar Karina toevallig ook woont valt er wellicht wat te combineren.quote:
quote:Op maandag 9 maart 2015 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is toch dat bandje van mmmbop?
Ik ben toevallig later deze week in de hoofdstadquote:Op maandag 9 maart 2015 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien ben je ook wel een uitzondering, je weet maar nooit
Oh dat is nou jammer anders hadden we 'een bakkie' kunnen doenquote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben toevallig later deze week in de hoofdstad
(maar met wat medestudenten dan he)
Ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben toevallig later deze week in de hoofdstad
(maar met wat medestudenten dan he)
Ja inderdaad, of gewoon een vluggertje achter het station.quote:Op maandag 9 maart 2015 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is nou jammer anders hadden we 'een bakkie' kunnen doen
Ook met medestudenten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |