Mijn vader rookte wel maar heel weinig. Golden Fiction, weet niet of dat nog bestaat. Stom dat ik dat nog weet trouwens.quote:
Toren Corrie is er weer zie ik.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:42 schreef Karina het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ik bedoel je? Dan is het antwoord ja.
Ik keek op google, maar het pakje komt me ook niet bekend voor.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn vader rookte wel maar heel weinig. Golden Fiction, weet niet of dat nog bestaat. Stom dat ik dat nog weet trouwens.
Ah maar je kent het dus wel. Waren zonder filter weet ik nog.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:46 schreef YokiKater het volgende:
Dat is echt 100 miljoen miljard jaar oud.
Nee ik had er ook nooit van gehoord en ging dus ook googlen.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah maar je kent het dus wel. Waren zonder filter weet ik nog.
Zal wel niet meer bestaan dan.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee ik had er ook nooit van gehoord en ging dus ook googlen.
Yup!quote:Op maandag 9 maart 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
NWS / Urgent: persconferentie Opstelten en Teeven (vertrek?)
Juichen.
Ik zag hem voorbijkomen jaquote:Op maandag 9 maart 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie dat Fylax zijn avondbesteding weer gevonden heeft.
Had ik het bijna gemist omdat ik Droomhuis Gezocht zat te kijkenquote:Op maandag 9 maart 2015 21:50 schreef Specularium het volgende:
NWS / Urgent: persconferentie Opstelten en Teeven (vertrek?)
Juichen.
Als hij maar niet mad gaat worden.quote:Op maandag 9 maart 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie dat Fylax zijn avondbesteding weer gevonden heeft.
Dat vergeet ik dus altijd he. Omdat het gelijk is met VI. Ik zag net het laatste stukje, prima zwembadje.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik het bijna gemist omdat ik Droomhuis Gezocht zat te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |