Nou doe jij eens iets niet braafs dan KB'tjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Iedereen is wel braaf in dit topic.
Contradictie gezien dit topic begin.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Iedereen is wel braaf in dit topic.
Ik wil niet van het padje afquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou doe jij eens iets niet braafs dan KB'tje
wel het lekkerstquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:16 schreef essnhills het volgende:
Mijn feestplaatje is ietwat braafjes vergeleken met de rest
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:18 schreef Scrummie het volgende:
We mogen wel even met z'n allen stilstaan en trots zijn op onze koningin en Godin Lavenderr.
Lav: Je bent een eindbazin, Godin, en onze koningin. We luv joe![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh we zijn alweer met her volgende onderwerp bezig
quote:
quote:
hahaha ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh we zijn alweer met her volgende onderwerp bezig
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar dat is toch ook een feestje
quote:
ik heb wel een oude dansende man voor jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
Waar is theguyver? Die had zo'n leuk gifje van een klein mannetje die zo leuk danst. Damn, weet niet meer hoe die heet.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
Deze mag in ons jubileumtopic niet ontbreken
![]()
![]()
![]()
Kan er moeilijk naar kijken maar geniale film en geniaal gespeeld door Dustin Hofman.quote:
De Belgische 1. Letterlijk 'één'quote:
Baasss.quote:
Af en toe zijn er gekke momenten in de film, maar goed in elkaar gezet en geacteerd inderdaad!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan er moeilijk naar kijken maar geniale film en geniaal gespeeld door Dustin Hofman.
Kees Momma ook zo'n held.
Goed he? Jullie op UTO zitten zeker al aan de duizend?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:47 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben de 200 gehaald!! Dat we dit mee mogen maken met zn allen
Bedankt Hans!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:47 schreef Joezi het volgende:
Zonder jullie was het ons niet gelukt! Bedankt allemaal
Klopt laatst dikke 1111th partyquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed he? Jullie op UTO zitten zeker al aan de duizend?
ben ik ookquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook!![]()
Ik dacht dat jij te stappen was?
Hansie maak je nou toch niet zo druhuuk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:49 schreef essnhills het volgende:
Waar komt dat bedankt hans eigenlijk vandaan?
quote:
Uh... en waar is dat van?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Hansie maak je nou toch niet zo druhuuk.
Hee Hansie!
En, vindt je het comfortabel?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je UI komt in mijn comfortzone.
Jammert.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.En het is vind.
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.En het is vind.
[..]
[ afbeelding ]
Ah, had ik het toch goedquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zó is dat![]()
Ik wil zo graag dat gifje van JUICHEN!
Ik ben hier niet meer gewend aan specifieke UI's, dus daar heb ik niet zo'n last vanquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk steeds dat DIV KB is en vice versa. Komt door jullie UI denk ik.
Zijn de eendjes nu ook in een feest-stemmingquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey B! Jij ook feli![]()
En wat de eenden betreft: ik heb nu vlaggetjes+eenden
Ze zijn vastbesloten om hier hun domicilie te kiezenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Zijn de eendjes nu ook in een feest-stemming![]()
Door het roze gedeelte?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
Ik denk steeds dat DIV KB is en vice versa. Komt door jullie UI denk ik.
Nu je vlaggetjes op hebt gehangen zullen ze vast denken dat ze van harte welkom zijn, housewarming partyquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn vastbesloten om hier hun domicilie te kiezen
Oh ja verdorie, heb precies het tegenovergestelde bereiktquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu je vlaggetjes op hebt gehangen zullen ze vast denken dat ze van harte welkom zijn, housewarming party
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu je vlaggetjes op hebt gehangen zullen ze vast denken dat ze van harte welkom zijn, housewarming party
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, misschien is dat het wel Div.
hoe gaat het met eten?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja verdorie, heb precies het tegenovergestelde bereikt
Ja, iets heerlijks: pasta carbonaraquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Goed, soort van. Denk ik. Hele week pastagigantisch lui wat betreft koken, helemaal geen zin in!
Maar er wordt wel gegeten, da's belangrijk![]()
Heb jij nog iets heerlijks gegeten deze week?
[..]
Straks zijn het er nog veel meer, komt de hele familie
Ohh dat is altijd lekker jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, iets heerlijks: pasta carbonara
Met champignons en spekquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, iets heerlijks: pasta carbonara
Ik doe er altijd mijn eigen room doorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! En hamblokjes en ik doe er ook nog kookroom door . Zo lekker
Wow. Mannenpap.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik doe er altijd mijn eigen room door
xd
Veel plezier!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
En nu ga ik naar Koot en Bie kijken op NED 2.
Helden!
Zie er tegenop om weer te kijken. Heeft me nog niet zo te pakken zoals BB dat had..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Grrr ik keek net BCS, zulks een open eind weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hurrdurr
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:20 schreef Divje het volgende:
Whoever invented "knock knock" jokes should get a no bell prize.
Two dyslectics walk into a bra.
What do you call a camel with no humps?Bij hurrdurr moet ik altijd hier aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hurrdurr
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hahaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij hurrdurr moet ik altijd hier aan denken
[ afbeelding ]
quote:
Denk wel eensn 'Hodor!' zomaar plotselingquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Denk wel eensn 'Hodor!' zomaar plotseling
Zou chanant worden als je zoiets op random momenten zegt op drukke plekken
hurrdurr, hodor, same thing. meh
Hahaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik wil wel eens FOK! en 9gag grapjes in het echte leven gebruiken, en dan bedenk ik me meestal net op tijd dat mensen me dan alleen maar heel vreemd aan gaan kijkenOp de enkeling na
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha
Zei ooit eens op zo'n kringverjaardag toen er hapjes op tafel kwamen 'ik ben 12 wat is dit'. Doodse stilte, alleen m'n nichtje van 14 moest keihard lachen
Stom is dat
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:42 schreef essnhills het volgende:
Wel een keer gehad met familie, toen zei iemand iets als 'hehe, eindelijk vrijdag', en toen zei ik 'klopt, www.ishetalvrijdag.nl stond op JA! ' en toen keken alle ooms en tantes en m'n ouders mij raar aan, en alle neven en nichten wisten wat ik bedoelde en moesten lachen![]()
geen ideequote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Wie verzint zulke sites nou toch steeds
Haha ja, internet heeft daar wel flink aan bijgedragenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
geen idee![]()
Maar ik vond het wel grappig hoe niemand van de oudere generatie hem kende, en hoe iedereen van de jongere generatie hem wél kendeHoezo generatiekloof
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha ja, internet heeft daar wel flink aan bijgedragen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:50 schreef Divje het volgende:
Deze jongen gaat de blankeboii-dans richting bed doen
![]()
Welterustenn
Dit meisje ook. Truste schatjesquote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:50 schreef Divje het volgende:
Deze jongen gaat de blankeboii-dans richting bed doen
![]()
Welterustenn
Slaap lekkerquote:
Dit voel ik wel ja, al heb ik wel dat als ik eenmaal kijk dat ik er wel om kan lachen enzo.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 23:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Zie er tegenop om weer te kijken. Heeft me nog niet zo te pakken zoals BB dat had..
Wel langs de lijn Bquote:Op zondag 8 maart 2015 10:42 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.![]()
Wat een weer. Mooi weer om voetbal te kijken.
nr # 33 pas, en liep er al 4 jaar er voor rondquote:Op dinsdag 23 april 2013 10:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik lig gewoon helemaal dubbel om het gedoe om een lied.
btw ik vind het lied zelf ook te beroerd voor woorden en de radio op werk gaat geregeld op stil als lied er op komt
Guyvie, heb jij als je straks terugkomt uit het park dat filmpje van dat kleine dansende mannetje nog voor ons?quote:Op zondag 8 maart 2015 11:18 schreef theguyver het volgende:
ik ga weer even lekker het park in met de dames, fijne middag iedereen
Dit was mijn eerste kennismaking met de BNW SC. Deel 43.quote:Op zondag 8 maart 2015 11:13 schreef theguyver het volgende:
maare de bedoeling was dit op 1 jan te halen...
3 maandjes te laat..
Wanneer zijn jullie begonnen met posten hier?
mijn eerste post in de SC
[..]
nr # 33 pas, en liep er al 4 jaar er voor rondmaar toen zat ik nog in de TRU SC
![]()
Merk dat ook rond die tijd alle VBL gastjes er bij kwamen , van 1 topic per 2 maand ging het ineens erg hard naar 3 in 1 maand of zo![]()
quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:46 schreef Divje het volgende:
Verdamme GGMM, ik dacht dat ik eindelijk het forum had gevonden voor mooie dames.
Ja dat was de befaamde VBL-inval. Was tofquote:Op zondag 8 maart 2015 12:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste kennismaking met de BNW SC. Deel 43.
Toen was er ook een stortvloed aan VBLers
[..]![]()
![]()
Toen werd ajacied4life mod hieroquote:Op zondag 8 maart 2015 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja dat was de befaamde VBL-inval. Was tof
BNW / BNW SC #50 Een koude douche voor theguyver: 7 meiden en een opblaaspopquote:Op zondag 8 maart 2015 13:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en kwamen Tjacka en Inso hier ook posten.
Ja, die was top. De beruchte en beroemde feestjes van theguyverquote:Op zondag 8 maart 2015 13:31 schreef Divje het volgende:
[..]
BNW / BNW SC #50 Een koude douche voor theguyver: 7 meiden en een opblaaspop
Dit was leuk
Gelukkig doen de foto's het nogquote:Op zondag 8 maart 2015 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die was top. De beruchte en beroemde feestjes van theguyver
Nee, dat kan niet natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 13:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Gelukkig doen de foto's het nog
Kan de hele middag wel oude topics gaan zitten lezenmaar dan mis ik voetbal haha
Ohh meen je nietquote:Op zondag 8 maart 2015 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet natuurlijk![]()
Ik heb mijn belastingaangifte gedaan. Keurig ondertekend en verzonden en godverdegodver toen werd de verbinding verbroken.
Kan ik het verdorie weer opnieuw doen
Ik durf voorzichtig te hopen dat ze een ander plekje gevonden hebben. Heb ze nu al 3 uur niet meer gezien.quote:Op zondag 8 maart 2015 13:43 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh meen je nietda's balen!
Hoe staat het met de eendjes?
Ik hoop met je meequote:Op zondag 8 maart 2015 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik durf voorzichtig te hopen dat ze een ander plekje gevonden hebben. Heb ze nu al 3 uur niet meer gezien.
Aan de ene kant vind ik het jammer hoor, vind het zulke leuke beestjes en ze babbelen zo leuk met elkaar maar het is hier niet geschikt voor een nest en dan zou ik geen rust hebben maar me de hele dag zorgen maken over de puliminati.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het jammer hoor, vind het zulke leuke beestjes en ze babbelen zo leuk met elkaar maar het is hier niet geschikt voor een nest en dan zou ik geen rust hebben maar me de hele dag zorgen maken over de puliminati.
Wauw, die visjes zijn welquote:Op zondag 8 maart 2015 14:11 schreef Divje het volgende:
Op Texel ooit eens een pannenkoek gehad met zalm, kabeljauw en sliptong. En saus.
Apart wel
quote:
Ik wil oooook.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Verwachtte toen een hele mooie dikke pannenkoek met de stukjes vis er zeg maar 'in' mee gebakken ofzoiets.
Kreeg een pannekoek, die 3 stukken vis erboven op en een kom vol saus
Wel lekker, in De Cocksdorp ().
Oh oh oh. Dat moet wel een keer hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil oooook.Nog nooit opbTessel geweest.
quote:Op zondag 8 maart 2015 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Guyvie, heb jij als je straks terugkomt uit het park dat filmpje van dat kleine dansende mannetje nog voor ons?
Have fun in the park
quote:Op zondag 8 maart 2015 15:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die hoort eigenlijk in de OP
Het gifje wat nu echt al tig keer gepost is, ik geloof dat blaadjes ooit met deze aan kwam zetten, is het BNW SC gifjequote:
Heerlijk jij ook?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:41 schreef ATuin-hek het volgende:
Jullie vandaag ook van het lekkere weer kunnen genieten?
Jazekerquote:Op zondag 8 maart 2015 18:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heerlijk jij ook?
Zat even wat oude SC's door te spitten, daar zat je toen meer in dan tegenwoordig![]()
Ben even heerlijk met het gepeupel (hondjes vrouwtje kleine doperwt) naar het park geweest!
ja was zo even 18+ graden!quote:Op zondag 8 maart 2015 18:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
JazekerHeerlijk wezen wandelen over de stuwwal bij Nijmegen.
Ik had de camera wel mee, maar uiteindelijk niet veel foto's gemaakt. Was wat op jacht naar vogeltjes, maar alleen wat roofvogels hoog in de lucht en een soort vinkje (denk ik) tussen de struiken. Ja en twee verschillende soorten spechten gezienquote:Op zondag 8 maart 2015 18:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja was zo even 18+ graden!
zal zo even mooie foto uploaden vanuit het park
Ja haha ik had soort gelijk probleem 2 hondjes en een hyperactieve dreumes!quote:Op zondag 8 maart 2015 18:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik had de camera wel mee, maar uiteindelijk niet veel foto's gemaakt. Was wat op jacht naar vogeltjes, maar alleen wat roofvogels hoog in de lucht en een soort vinkje (denk ik) tussen de struiken. Ja en twee verschillende soorten spechten gezien
Zeker niet!quote:Op zondag 8 maart 2015 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet slecht al zeg ik het zelf.
[..]
Waarom dacht ik door bij 18+ graden, wat is er mis met mij![]()
[ afbeelding ]
Zoiets ?quote:Op zondag 8 maart 2015 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Pfoe geen idee, sinds wanneer ik hier precies post. Denk december?
Oh joh, dacht dat dit de resultaten waren VAN de SC maar is dus van heel BNW. Ik heb wel één of twee posts gemaakt in andere topics hoor hier.quote:Op zondag 8 maart 2015 18:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zoiets ?
November december! zoiets?
En dan boven een paar zeer bekende users hier belanden..
Netjes hoor!
Maar ook voor jou geld alleen in de SC
Dat is mooi klote dan Scrumquote:Op zondag 8 maart 2015 19:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik baal. Stroomstoring hier. Moest nog zoveel doen voor werk, moet nog eten, douchen, maar niks kan nu. Stom gedoe.
Mooi eendjequote:Op zondag 8 maart 2015 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
Toch heeft het wel wat, een eend voor je raam![]()
[ afbeelding ]
In gedachten ben ik bij je. Hier hadden we er laatst ook last van.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:01 schreef Scrummie het volgende:
Ik baal. Stroomstoring hier. Moest nog zoveel doen voor werk, moet nog eten, douchen, maar niks kan nu. Stom gedoe.
Dit is heel BNWquote:Op zondag 8 maart 2015 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh joh, dacht dat dit de resultaten waren VAN de SC maar is dus van heel BNW. Ik heb wel één of twee posts gemaakt in andere topics hoor hier.
Haha lef zeg dat beestje!quote:Op zondag 8 maart 2015 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
wat zit er om die fles?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[ afbeelding ]
Een koordje met een kruisje. Gekregen van iemand.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
wat zit er om die fles?
en je moet grasmaaien
http://www.smulweb.nl/recepten/gebraden+eendquote:Op zondag 8 maart 2015 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een koordje met een kruisje. Gekregen van iemand.
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/recepten/gebraden+eend
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid like to beeeee
under the seaaaaaaa
in an octopus's gardennnnnnnn
in the shaaaaade (?)
i never give you my numberrrrrrquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
FOK! is toch wel uniek hoor. Soms kom je topics tegen dat je denkt...uhhh...tja...omg![]()
SEX / lactation / melken
quote:Het lijkt mij erg opwindend om mijn man op deze manier iets te geven van mij zelf.
The...quote:Op zondag 8 maart 2015 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
FOK! is toch wel uniek hoor. Soms kom je topics tegen dat je denkt...uhhh...tja...omg![]()
SEX / lactation / melken
quote:
Haha, nu zit ik al een aantal jaar op fok maar heb hier nooit iets van meegekregen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:09 schreef theguyver het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)de-recordpoging.html
kom op luitjes mee doen!!!
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:09 schreef theguyver het volgende:
http://frontpage.fok.nl/w(...)de-recordpoging.html
kom op luitjes mee doen!!!
FOT / [ABO] Recordpoging.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, nu zit ik al een aantal jaar op fok maar heb hier nooit iets van meegekregen.
Nou ben benieuwd of het ze gaat lukken.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
FOT / [ABO] Recordpoging.
01m 45s
[HALVE FINALE @ 8/7/14 - 22:00] Brazilie v Duitsland #5
02m 16s
Ik meen dat ik paar keer mee gepost heb in wat super snelle topics!
quote:
Ik doe mee als je nu je mening geeft over de kus van Clarke & Lexa.quote:
Ik ga mezelf aanbieden voor het helpen op gang brengen van de productie.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
SEX / lactation / melken
quote:Op zondag 8 maart 2015 20:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ga mezelf aanbieden voor het helpen op gang brengen van de productie.
it was amazingquote:Op zondag 8 maart 2015 20:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik doe mee als je nu je mening geeft over de kus van Clarke & Lexa.
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op zondag 8 maart 2015 20:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ga mezelf aanbieden voor het helpen op gang brengen van de productie.
Voel je niet alleen.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, nu zit ik al een aantal jaar op fok maar heb hier nooit iets van meegekregen.
Mag ik,quote:
raspatatquote:Op zondag 8 maart 2015 21:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Mag ik,
1 Raspatat dubbel curry
2 Zuurkoolkroketten
1 bakje rauwe ui
Verse patatten met schil zijn het lekkkerstquote:Op zondag 8 maart 2015 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
raspatat
wij hebben de beste patat van westfriesland
niet gezienquote:Op zondag 8 maart 2015 21:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ja maar ach, 3 punten joh. vond ons ook niet erg goed.
Heb je lekker veel fooi gekregen?quote:Op zondag 8 maart 2015 21:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
raspatat
wij hebben de beste patat van westfriesland
Hoort het dan ook niet gewoon: mijn SEXleven te zijn ipv daarentegen, aangezien die ook stil ligt.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:38 schreef Scrummie het volgende:
Dat topic op SEX
Sowieso soms de topics op SEX
Daarentegen; mijn SEXleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 maart 2015 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoort het dan ook niet gewoon: mijn SEXleven te zijn ipv daarentegen, aangezien die ook stil ligt.Ik snap je hele zin niet, sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij zíjn 1 lijn, ik ben op het moment alleen wat dommig.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zitten we niet meer op dezelfde lijn?
mag ik dat van je borsten af etenquote:Op zondag 8 maart 2015 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom quote je mij
ik ga geen sandwich maken voor je
kan wel mn chocolade delen met je
okdoei
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb geen borsten
oh en ook geen kont
[..]
vooral kont is zielig hequote:
implantaat ditdatquote:Op zondag 8 maart 2015 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vooral kont is zielig he
mannen van tegenwoordig geilen op konten
en dan sta je daar, zonder kont
lekker dan
Troost je. Ik heb ook geen kontquote:Op zondag 8 maart 2015 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vooral kont is zielig he
mannen van tegenwoordig geilen op konten
en dan sta je daar, zonder kont
lekker dan
soort van kim kardashian kont nemen dan?quote:
alsof mannen een kont MOETEN hebbenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:04 schreef Divje het volgende:
Blow a kiss
Fire a gun
All we need is somebody
to lean on+++
[..]
Troost je. Ik heb ook geen kont
marry mequote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soort van kim kardashian kont nemen dan?
Wat nen onzin.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soort van kim kardashian kont nemen dan?
[..]
alsof mannen een kont MOETEN hebbenvrouwen worden afgewezen omdat ze geen kont hebben en daardoor niet perfect zijn
deze mannenwereld
22:15 nog keer! NU LUKT HET YES WE CANquote:Op zondag 8 maart 2015 22:08 schreef theguyver het volgende:
record poging starte te vroeg dus faalde keihard!
2e plek!
deed tjacka ook eens.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik kan geen foto's van mn kont hier zomaar plaatsen toch
jup!quote:
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:ja srry
ochermquote:Op zondag 8 maart 2015 22:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup!
blijvend trauma en ik heb nu ook een laser correctie aan mijn ogen moeten uitvoeren!
Ik ook niet. Mijn internet verbinding vloog er gewoon uitquote:Op zondag 8 maart 2015 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
die mensjes die allemaal gifjes plaatsten![]()
MIJN LAPTOP KAN DIT NIET HANDELEN JA
Altijd zacht zitten heb ik wel een halve bil voor overquote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef Scrummie het volgende:
zoals KB geen kont heeft, heb ik er 3 ofzo. da's ook niet prettig weet je
dat valt tegen hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 22:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Altijd zacht zitten heb ik wel een halve bil voor over
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:20 schreef Scrummie het volgende:
zoals KB geen kont heeft, heb ik er 3 ofzo. da's ook niet prettig weet je
dat zou ik ook hebben denk ik. ik ga alleen normaal op een stoel zitten. kan je ook doen? of kussentje mee. gewoon altijd.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
Ik zat laatst op de grond voor een uur of twee, dag erna meteen pijn alles![]()
O dat lijkt me juist zo lekker he. Nooit meer zadelpijn, nooit meer een houten kont in de bus/trein/auto, lekker twerken met de meiden, ehh...quote:
was gewoon op mn kamer, dus niet eens stenen ondergroend ofzoquote:Op zondag 8 maart 2015 22:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
dat zou ik ook hebben denk ik. ik ga alleen normaal op een stoel zitten. kan je ook doen? of kussentje mee. gewoon altijd.
quote:Op zondag 8 maart 2015 22:23 schreef Divje het volgende:
[..]
O dat lijkt me juist zo lekker he. Nooit meer zadelpijn, nooit meer een houten kont in de bus/trein/auto, lekker twerken met de meiden, ehh...
Da's mij te engquote:Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef Scrummie het volgende:
maar ik ga zo ghost adventures kijken, wie houd mijn handje vast?
houdtquote:Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef Scrummie het volgende:
Dat wil ik best doen maar ik ben bang van geesten dus ik hou mijn ogen dicht.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:25 schreef Scrummie het volgende:
dat mag, dank je, ik weet dat ik altijd op jou kan rekenen hequote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wil ik best doen maar ik ben bang van geesten dus ik hou mijn ogen dicht.
oh dat is niets voor mijquote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
dank
en dat is serie van groepje gasten dat op geesten 'jaagt'. met dingen enzo, apparatuur.
Jazeker. Scrumgod.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
dat mag, dank je, ik weet dat ik altijd op jou kan rekenen he
Arme jij. Dat word nog wat als we samen enge dingen gaan kijken.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh dat is niets voor mijben een bangerik wat dat betreft. Ik kon een week niet zonder nachtlampje slapen toen ik The Conjuring gezien had.
wordtquote:Op zondag 8 maart 2015 22:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Arme jij. Dat word nog wat als we samen enge dingen gaan kijken.
Komt allemaal goed, ik bescherm je wel.quote:Op zondag 8 maart 2015 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wordt
Sorry dit is echt een slechte eigenschap van mij..
En wat nou, samen enge dingen kijken. Jai bent gek.Mij niet gezien hoor
Nee,quote:Op zondag 8 maart 2015 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Komt allemaal goed, ik bescherm je wel.
Oh oke. Wat jij wilquote:Op zondag 8 maart 2015 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee,wil liever andere dingen doen dan zulke dingen kijken.
maar emotionele waarde en herinneringen en ditdatalleszuszoquote:Op zondag 8 maart 2015 22:47 schreef Scrummie het volgende:
gewoon nieuwe kopen.
maar ik ga dus dat kijken, tot morgen allen
ze liggen op de plek waar je ze het laatst hebt achter gelaten!quote:Op zondag 8 maart 2015 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben mijn grijze en lichtblauwe allstars gewoon kwijtgeraakt. GEEN idee waar ze zijn. Ik mis ze, help.
Enjoy Scrum en tot morgenquote:Op zondag 8 maart 2015 22:47 schreef Scrummie het volgende:
gewoon nieuwe kopen.
maar ik ga dus dat kijken, tot morgen allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |