Nou doe jij eens iets niet braafs dan KB'tjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Iedereen is wel braaf in dit topic.
Contradictie gezien dit topic begin.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Iedereen is wel braaf in dit topic.
Ik wil niet van het padje afquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou doe jij eens iets niet braafs dan KB'tje
wel het lekkerstquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:16 schreef essnhills het volgende:
Mijn feestplaatje is ietwat braafjes vergeleken met de rest
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
!!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:18 schreef Scrummie het volgende:
We mogen wel even met z'n allen stilstaan en trots zijn op onze koningin en Godin Lavenderr.
Lav: Je bent een eindbazin, Godin, en onze koningin. We luv joe![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh we zijn alweer met her volgende onderwerp bezig
quote:
quote:
hahaha ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh we zijn alweer met her volgende onderwerp bezig
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar dat is toch ook een feestje
quote:
ik heb wel een oude dansende man voor jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:22 schreef Lavenderr het volgende:
Waar is theguyver? Die had zo'n leuk gifje van een klein mannetje die zo leuk danst. Damn, weet niet meer hoe die heet.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
Deze mag in ons jubileumtopic niet ontbreken
![]()
![]()
![]()
Kan er moeilijk naar kijken maar geniale film en geniaal gespeeld door Dustin Hofman.quote:
De Belgische 1. Letterlijk 'één'quote:
Baasss.quote:
Af en toe zijn er gekke momenten in de film, maar goed in elkaar gezet en geacteerd inderdaad!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan er moeilijk naar kijken maar geniale film en geniaal gespeeld door Dustin Hofman.
Kees Momma ook zo'n held.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |