Heb ik ook niet gehad, al heeft ze wel even gekeken hoe ik het had opgemaakt na de bevalling van de eerste.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:59 schreef L-E het volgende:
Hier heeft de kraam overigens geen een keer het bedje weer compleet afgehaald en opnieuw opgemaakt. Ik lees dat steeds, maar ik ben het nog niet tegen gekomen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:16 schreef Risu het volgende:
Even gauw een update tussendoor.
Ik ben vannacht mama geworden.
Het was een hele zware dag met flinke persweeen bij 7cm op het eind die geen reet deden.
Bij 7 cm gebleven, uiteindelijk rond middernacht voor ks gegaan.
Later wat uitgebreider, ik ben kapot.. Heb nog maar een uur geslapen.
Ja daar zat ik ook net aan te denken. Die willen wij ook kopen, maar nu ik de gebruiksaanwijzing zie voor het opmaken van het bedje dan heb je daar weinig aan...quote:Op maandag 9 maart 2015 12:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vraagje. Wat is jullie mening/ervaring over/met aerosleep?
Wij gaan hem voornamelijk wegens de antiallergene werking kopen. Aangezien man allergisch voor praktisch alles is nemen we geen risico.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Aaaw Risu!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:16 schreef Risu het volgende:
Het was een hele zware dag met flinke persweeen bij 7cm op het eind die geen reet deden.
Yay babynieuws!!! Gefeliciteerd!! Rust lekker uit, we lezen je verhaal later graagquote:Op maandag 9 maart 2015 12:16 schreef Risu het volgende:
Ja maar als je een hydrofiele doek onder het hoofdje moet leggen dan is het effect van de Aerosleep toch ook weg?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:24 schreef -ik86- het volgende:
Wij zijn wel voor de aerosleep gegaan, maar denk dat je dan gewoon opmaakt met alleen aerosleep hoeslaken?
De meeste kraamzorg bureaus raden 'm af.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:18 schreef J0ycie88 het volgende:
nou ja, dan heb je iig je kraam nog. Daarna kan het soberso tien jaar niet meerquote:Op maandag 9 maart 2015 12:53 schreef Burdie het volgende:
Typisch wel dat alle mama's zeggen: rust lekker uit. Als er iets is wat ik in de kraamweek niet kon...
Zestien.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, dan heb je iig je kraam nog. Daarna kan het soberso tien jaar niet meer
Afraden als in niet nodig (en daarom zonde van het extra geld) of geven ze dan ook echte nadelen?quote:Op maandag 9 maart 2015 12:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
De meeste kraamzorg bureaus raden 'm af.
Nouja, mij kraam zei dat ze de aerosleep helemaal niet mochten gebruiken, bij de intake waren ze daar ook streng op.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:07 schreef twist02 het volgende:
[..]
Afraden als in niet nodig (en daarom zonde van het extra geld) of geven ze dan ook echte nadelen?
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:52 schreef LuDann het volgende:
*Zwaait vanuit ziekenhuis.
Blaasontsteking is uit de hand gelopen, ben net opgenomen met een nierbekkenontsteking. B_N is nu nog even wat spullen halen thuis dus ik lig hier alleen met mijn telefoon.
Heel vreemd om op de afdeling verloskunde te liggen.
quote:Op maandag 9 maart 2015 12:16 schreef Risu het volgende:
Dat klopt, maar de relatie tussen rebreathing en wiegedood is nooit duidelijk aangetoond.quote:Op maandag 9 maart 2015 13:26 schreef twist02 het volgende:
Verder las ik dat er wel een positief effect gevonden is m.b.t. rebreathing, maar dat was alleen bij volwassenen en mag derhalve niet gegeneraliseerd worden naar baby's.
Mijn conclusie (doe er mee wat je wilt): geen bewezen positief of negatief effect bij baby's, mits je oplet bij het gebruik van kruiken (maar dat lijkt me sowieso verstandig
).
Tot de laatste het huis uit gaat. En daarna zit je te paniekeren dat je kind zo ver isquote:Op maandag 9 maart 2015 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, dan heb je iig je kraam nog. Daarna kan het soberso tien jaar niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |