Onze kinderen hebben de slaap genen van mijn manquote:Op zondag 8 maart 2015 21:03 schreef Mariposas het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat de zus van mijn man jonge kinderen heeft die niet doorsliepen, waardoor ouders lange tijd op hun tandvlees liepen, dan kunnen zijn verwachtingen alleen maar meevallen.
Als deze baby de slaapgenen van mijn man erft, dan slaapt de baby gerust met veel plezier 13 uur achter elkaar.met mijn slaapgenen wordt het weer een heel ander verhaal....
Mijn man en ik zijn beide van het zo lang mogelijk blijven liggen, onze kinderen helaas niet. Dus dat zegt niet zoveelquote:Op zondag 8 maart 2015 21:03 schreef Mariposas het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat de zus van mijn man jonge kinderen heeft die niet doorsliepen, waardoor ouders lange tijd op hun tandvlees liepen, dan kunnen zijn verwachtingen alleen maar meevallen.
Als deze baby de slaapgenen van mijn man erft, dan slaapt de baby gerust met veel plezier 13 uur achter elkaar.met mijn slaapgenen wordt het weer een heel ander verhaal....
euhm hoe leg je het uit. Je legt dan het lakentje ondersteboven op bed zoals bij lang opmaken, baby erop en dan laken terugvouwen omhoog, zijkanten onder matras . Baby ligt dan met zn voetjes tegen onderksnt van t laken aan en met zn hoofd bijna tegen bovenkant van t bedje. Het dekentje kan er daarna overheen en kan desgewenst lang opgemaakt.quote:
De heren hier gaan al even zelf naar beneden en als ze iets willen komen ze wel boven om het te vragen.quote:Op zondag 8 maart 2015 21:12 schreef pessie het volgende:
Dat ziet er snoezig uit mignonne!
Onze kinderen spelen in het weekend beneden of op hun kamers terwijl wij nog heerlijk in bed luieren. En af en toe komen ze langs voor een knuffel of om er even bij te liggen.
dank, die ga ik over een week of vier maar even halen (geen ikea in de buurt helaas)quote:Op zondag 8 maart 2015 20:52 schreef mignonne het volgende:
Ik gooi mn tip er nog es in![]()
Dekmatrasje voor ledikanten, echt, gouden greepkan gewoon in de wasmachine en droger, is dik genoeg om plas en poep tegen te houden en kost geen fluit.
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40150295/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief he! Gisteren vierden we de verjaardag van mijnquote:
heel verstandigquote:Op zondag 8 maart 2015 23:19 schreef faptist het volgende:
Dus... Omdat ik wel naar jullie luister heb ik zojuist besloten om al m'n afspraken van deze week af te zeggen en te gaan cocoonen zonder schuldgevoel. Ik ga niksen.
Ik ben zwanger en het is na ruim 8 maanden tijd dat IK daaraan ga toegeven.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:19 schreef faptist het volgende:
Ik ga nog rustig naar een verjaardag op 45 minuten hier vandaan, maar alle afspraken, dichtbij huis of wat verder weg, zijn onder voorbehoud. Ben ik moe, heb ik geen zin of beroerd, dan zeg ik af en niemand die daar problemen mee heeft.quote:Op maandag 9 maart 2015 00:29 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Wat mij verder helpt, als ik het gevoel heb dat ik me nuttig moet maken of er even uit moet, is binnen m'n woonplaats blijven. Zo kan ik nog een stukje fietsen en winkelen, maar ben ik ook zo weer thuis. De paar keer dat ik wat verder weg ben zorg ik dat ik niet zelf hoef te rijden en niet lang weg ben. Vind het heel jammer, maar heb nu ook besloten dat de verjaardag van m'n nichtje te ver weg is en ik het risico niet ga nemen. De dag ervoor is er een etentje van m'n danslerares en leerlingen, in m'n woonplaats, op paar min afstand van m'n huis. Dus nu ga ik daarheen! En onder voorbehoud heb ik al gemeld, voel ik me niet goed, dan blijf ik lekker thuis
quote:Op maandag 9 maart 2015 02:52 schreef LuDann het volgende:
*Zwaait vanuit ziekenhuis.
Blaasontsteking is uit de hand gelopen, ben net opgenomen met een nierbekkenontsteking. B_N is nu nog even wat spullen halen thuis dus ik lig hier alleen met mijn telefoon.
Heel vreemd om op de afdeling verloskunde te liggen.
Ik heb een reputatie op dat vlak.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:32 schreef Gevalletje het volgende:
[..]Jeetje dat is dan ook snel naar je nieren doorgeschoten! Heel veel beterschap!
Ook al lag ik er met dezelfde termijn maar heel even, dat voelt heel raar inderdaad, vond het helemaal niks..
Kleine beetjes eten? Ik las ergens dat vitamine b6 en b12 ook hielpen tegen de misselijkheidquote:Op maandag 9 maart 2015 06:36 schreef silliegirl het volgende:
Beterschap Ludann! Hopelijk heb je inmiddels nog wat kunnen slapen en voel je je wat beter...
Hoe zou 't met Risu zijn?
Ik ben moe en misselijk in 't kwadraat vanochtend. En ik weet dat ik moet eten, maar ik wil niet eten.
ik kom zojuist tegen deze op mijn tijdlijn: http://www.love2bemama.co(...)schapsmisselijkheid/quote:Op maandag 9 maart 2015 06:36 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben moe en misselijk in 't kwadraat vanochtend. En ik weet dat ik moet eten, maar ik wil niet eten.
Thanks! Daar zitten best nuttige tips tussen.quote:Op maandag 9 maart 2015 07:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kom zojuist tegen deze op mijn tijdlijn: http://www.love2bemama.co(...)schapsmisselijkheid/
Beterschap Ludann!! Dat is wel heel rap gegaan zeg, hopelijk ben je er nu ook net zo rap weer vanaf
Ja, krijg AB iv. Das geloof ik ook de voornaamste reden van de opname. Het ging allemaal vrij plotseling, weet het niet zo goed.quote:Op maandag 9 maart 2015 06:51 schreef Krisvc het volgende:
Beterschap LuDann! Krijg je antibiotica?
Sil, eten meis. Echt!
Ja echt he!quote:Op maandag 9 maart 2015 08:01 schreef Cholula het volgende:
Je bent de premie voor je zorgverzekering wel waard LuDann!Heb je nog een beetje kunnen slapen? Beterschap ik hoop dat je rap weer naar huis mag.
![]()
Ik heb vannacht enorm lang liggen draaien tot ik kon liggen zonder dat ik het gevoel had dat mijn rug en heupen uit elkaar zouden vallen van ellende. Uiteindelijk een heerlijke vijf uur geslapen en nu, zonder wekker, al ruim een halfuur wakker.
Dit leest een beetje alsof jij het zou moeten doen, alsof het jouw taak is mijn ouders in te lichten.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:05 schreef gestreeptestoel het volgende:
Och jee Ludann!
Ik weet niet of ik je ouders zou inlichten eigenlijk. Lastig.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:19 schreef faptist het volgende:
Als ik in jouw schoenen zou staan, bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2015 08:19 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dit leest een beetje alsof jij het zou moeten doen, alsof het jouw taak is mijn ouders in te lichten.
Maar snap wel wat je bedoelt. Ik heb het inmiddels toch maar wel gedaan, het zijn niet van die enorme zorgen makers, en dit is niet de eerste keer dus tja. Bovendien wil ik het kamernummer van mijn tante weten die hier ook ligt. Beetje minder eenzaam.
Vraag me ook af hoe het met Risu is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |