abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150449779
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 02:52 schreef LuDann het volgende:
*Zwaait vanuit ziekenhuis.

Blaasontsteking is uit de hand gelopen, ben net opgenomen met een nierbekkenontsteking. B_N is nu nog even wat spullen halen thuis dus ik lig hier alleen met mijn telefoon.

Heel vreemd om op de afdeling verloskunde te liggen.
:o Jeetje dat is dan ook snel naar je nieren doorgeschoten! Heel veel beterschap!

Ook al lag ik er met dezelfde termijn maar heel even, dat voelt heel raar inderdaad, vond het helemaal niks..
:*
  maandag 9 maart 2015 @ 04:59:36 #177
409579 LuDann
All the way
pi_150449855
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 03:32 schreef Gevalletje het volgende:

[..]

:o Jeetje dat is dan ook snel naar je nieren doorgeschoten! Heel veel beterschap!

Ook al lag ik er met dezelfde termijn maar heel even, dat voelt heel raar inderdaad, vond het helemaal niks..
:*
Ik heb een reputatie op dat vlak. :P

Dank je wel voor de beterschapswens.

Vind het ook niks, hoor een huilende baby zo af en toe... Kan niet slapen ook. Dit valt wel even onder de noemer Zwaar Klote, zeg maar.
pi_150449870
Das klote Ludann, hopelijk kun je toch nog wat slapen daar :*

En faptist, goed dat je die keuze gemaakt hebt! Misschien in het begin even moeilijk, maar het zal je ook een hoop rust geven :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_150449898
LuDann beterschap! En dat je maar als een blok in slaap mag vallen :z
pi_150449919
LuDann beterschap ! Ook niet fijn, zeker niet regelmatig :{
pi_150449928
Beterschap Ludann! Hopelijk heb je inmiddels nog wat kunnen slapen en voel je je wat beter...

Hoe zou 't met Risu zijn?

Ik ben moe en misselijk in 't kwadraat vanochtend. En ik weet dat ik moet eten, maar ik wil niet eten.
pi_150449969
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 06:36 schreef silliegirl het volgende:
Beterschap Ludann! Hopelijk heb je inmiddels nog wat kunnen slapen en voel je je wat beter...

Hoe zou 't met Risu zijn?

Ik ben moe en misselijk in 't kwadraat vanochtend. En ik weet dat ik moet eten, maar ik wil niet eten.
Kleine beetjes eten? Ik las ergens dat vitamine b6 en b12 ook hielpen tegen de misselijkheid
pi_150449975
Beterschap LuDann! Krijg je antibiotica?

Sil, eten meis. Echt!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 maart 2015 @ 07:08:23 #184
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150450020
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 06:36 schreef silliegirl het volgende:
ik kom zojuist tegen deze op mijn tijdlijn: http://www.love2bemama.co(...)schapsmisselijkheid/

Beterschap Ludann!! Dat is wel heel rap gegaan zeg, hopelijk ben je er nu ook net zo rap weer vanaf :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150450056
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 07:08 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik kom zojuist tegen deze op mijn tijdlijn: http://www.love2bemama.co(...)schapsmisselijkheid/

Beterschap Ludann!! Dat is wel heel rap gegaan zeg, hopelijk ben je er nu ook net zo rap weer vanaf :*
Thanks! Daar zitten best nuttige tips tussen.
alleen, gebruik een elektrische deken? Whut? Hoe gaat dat helpen tegen misselijkheid?

Inmiddels 2 droge crackertjes op, gaat gelukkig wat beter nu.
  maandag 9 maart 2015 @ 07:20:55 #186
409579 LuDann
All the way
pi_150450094
Dank jullie wel meiden. Heb toch nog een uurtje geslapen. Zo mijn ouders misschien maar inlichten... Die zijn net een uur terug op het vliegtuig gestapt voor een weekje zon. Twijfel een beetje, wil hun vakantie niet verpesten door zorgen ofzo.
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 06:51 schreef Krisvc het volgende:
Beterschap LuDann! Krijg je antibiotica?

Sil, eten meis. Echt!
Ja, krijg AB iv. Das geloof ik ook de voornaamste reden van de opname. Het ging allemaal vrij plotseling, weet het niet zo goed.
  maandag 9 maart 2015 @ 07:30:54 #187
409579 LuDann
All the way
pi_150450153
Vervelend van de misselijkheid, sillie, hoop dat het snel overgaat. Heb je het al aan huisarts of vk gemeld? Dat kan nooit kwaad.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 maart 2015 @ 07:32:06 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150450164
Hier trouwens 'fijn' wakker geworden ..

Gisteren was er niks aan de hand met de jongens toen ik ze weer thuis had; vanmorgen komt geert uit z'n bed .. en die was dus weer aan de spetterpoeptroep (sorry voor het onsmakelijke verhaal dames), Dus ik ben ook licht misselijk maar dan met een andere oorzaak :') scheelt wel dat ik hem nu kan thuishouden van de psz en dus maar één keer weghoef om Jan weg te brengen en één keer om hem op te halen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 9 maart 2015 @ 07:55:00 #189
327807 Mariposas
יה&#14
pi_150450334
Hè, wat ontzettend vervelend, LuDann! Ik hoop dat de behandeling snel aanslaat en je daarna lekker naar huis mag!

Hoop ook snel wat te horen van Risu!

DJMO er zijn nogal wat poep en pies incidenten bij jou thuis. _O-
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_150450374
Lekker wakker worden DJMO!

Je bent de premie voor je zorgverzekering wel waard LuDann! ;) Heb je nog een beetje kunnen slapen? Beterschap ik hoop dat je rap weer naar huis mag. :*

Ik heb vannacht enorm lang liggen draaien tot ik kon liggen zonder dat ik het gevoel had dat mijn rug en heupen uit elkaar zouden vallen van ellende. Uiteindelijk een heerlijke vijf uur geslapen en nu, zonder wekker, al ruim een halfuur wakker.
pi_150450408
Och jee Ludann!

Ik weet niet of ik je ouders zou inlichten eigenlijk. Lastig.
pi_150450466
LuDann Beterschap!!

Hoe zou het met Risu zijn?
  maandag 9 maart 2015 @ 08:16:36 #193
409579 LuDann
All the way
pi_150450488
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 08:01 schreef Cholula het volgende:

Je bent de premie voor je zorgverzekering wel waard LuDann! ;) Heb je nog een beetje kunnen slapen? Beterschap ik hoop dat je rap weer naar huis mag. :*

Ik heb vannacht enorm lang liggen draaien tot ik kon liggen zonder dat ik het gevoel had dat mijn rug en heupen uit elkaar zouden vallen van ellende. Uiteindelijk een heerlijke vijf uur geslapen en nu, zonder wekker, al ruim een halfuur wakker.
Ja echt he! _O- Ben ook overgestapt naar eentje met een hoge premie met alles erop en eraan voor de baby. Zal er gebruik van maken ook. })

Blegh, vervelend dat draaien zeg. Maar 5 uurtjes slaap, beter dan niks zullen we maar zeggen?
  maandag 9 maart 2015 @ 08:19:54 #194
409579 LuDann
All the way
pi_150450512
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 08:05 schreef gestreeptestoel het volgende:
Och jee Ludann!

Ik weet niet of ik je ouders zou inlichten eigenlijk. Lastig.
Dit leest een beetje alsof jij het zou moeten doen, alsof het jouw taak is mijn ouders in te lichten. :P

Maar snap wel wat je bedoelt. Ik heb het inmiddels toch maar wel gedaan, het zijn niet van die enorme zorgen makers, en dit is niet de eerste keer dus tja. Bovendien wil ik het kamernummer van mijn tante weten die hier ook ligt. Beetje minder eenzaam.

Vraag me ook af hoe het met Risu is!
pi_150450698
Ik denk dat je ouders ondertussen wel wat gewend zijn van je LuDann?

Vijf uurtjes slaap is meer dan genoeg, vooral omdat ik vanmiddag nog een middagdutje kan doen.

Hoe gaat het met Risu inderdaad?
pi_150450797
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 23:19 schreef faptist het volgende:
Ik ben zwanger en het is na ruim 8 maanden tijd dat IK daaraan ga toegeven.
^O^

Het is ook lastig, hoor! Ik heb wel een beetje hetzelfde als jij, maar dan niet per se richting anderen. Maar juist omdat ik me over het algemeen zo goed voel, kan ik me al irriteren aan het feit dat ik buiten adem ben als ik de trap op ren :')
Moet mezelf er dan ook echt bewust aan herinneren dat ik ruim 7 maanden zwanger ben ;)

LuDann, jeetje da's wel even schrikken (ook al ben je inmiddels wat gewend). Hopelijk ben je er snel vanaf! :*

Risu is hopelijk allang aan het babyknuffelen *; ben benieuwd hoe de bevalling nog gelopen is, gezien de stuit. Maar ze heeft nu vast even wat anders aan d'r hoofd ;)
pi_150450871
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 08:19 schreef LuDann het volgende:

[..]

Dit leest een beetje alsof jij het zou moeten doen, alsof het jouw taak is mijn ouders in te lichten. :P

Maar snap wel wat je bedoelt. Ik heb het inmiddels toch maar wel gedaan, het zijn niet van die enorme zorgen makers, en dit is niet de eerste keer dus tja. Bovendien wil ik het kamernummer van mijn tante weten die hier ook ligt. Beetje minder eenzaam.

Vraag me ook af hoe het met Risu is!
Als ik in jouw schoenen zou staan, bedoelde ik inderdaad :+
pi_150450890
Ik kwam ook kijken voor Risu nieuws, maar moet nog even geduld hebben.

Faptist, goed dat je nu voor jezelf op gaat komen, het is ook lastig als van je gewoon goed voelen naar toch meer vermoeid enz, heel snel gaat. En misschien voel je je na een paar dagen rustig aandoen ook wel weer beter.

LuDann, balen dat het toch een nierbekkenontsteking is geworden. Ik hoop dat de AB snel aanslaat en je snel weer lekker naar huis kan!
pi_150450945
Pffff. Ik voel me wel slabbedewatskie zeg.
LuDann, wat vervelend! Knap snel op :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_150450984
Na horror-huildag gister voel ik me vandaag weer prima geloof ik. Werd vannacht alleen zo hard getrapt dat ik er wakker van schrok. Ik vind dat echt zo bijzonder. *;

Kuukske, duidelijk zwanger dus. Goed voor jezelf zorgen. :*

LuDann, fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt. Mijn eigen ervaring met nierbekkenontsteking en iv-ab is dat je je in ieder geval snel beter voelt.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')