quote:Op maandag 9 maart 2015 02:52 schreef LuDann het volgende:
*Zwaait vanuit ziekenhuis.
Blaasontsteking is uit de hand gelopen, ben net opgenomen met een nierbekkenontsteking. B_N is nu nog even wat spullen halen thuis dus ik lig hier alleen met mijn telefoon.
Heel vreemd om op de afdeling verloskunde te liggen.
Ik heb een reputatie op dat vlak.quote:Op maandag 9 maart 2015 03:32 schreef Gevalletje het volgende:
[..]Jeetje dat is dan ook snel naar je nieren doorgeschoten! Heel veel beterschap!
Ook al lag ik er met dezelfde termijn maar heel even, dat voelt heel raar inderdaad, vond het helemaal niks..
Kleine beetjes eten? Ik las ergens dat vitamine b6 en b12 ook hielpen tegen de misselijkheidquote:Op maandag 9 maart 2015 06:36 schreef silliegirl het volgende:
Beterschap Ludann! Hopelijk heb je inmiddels nog wat kunnen slapen en voel je je wat beter...
Hoe zou 't met Risu zijn?
Ik ben moe en misselijk in 't kwadraat vanochtend. En ik weet dat ik moet eten, maar ik wil niet eten.
ik kom zojuist tegen deze op mijn tijdlijn: http://www.love2bemama.co(...)schapsmisselijkheid/quote:Op maandag 9 maart 2015 06:36 schreef silliegirl het volgende:
Ik ben moe en misselijk in 't kwadraat vanochtend. En ik weet dat ik moet eten, maar ik wil niet eten.
Thanks! Daar zitten best nuttige tips tussen.quote:Op maandag 9 maart 2015 07:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik kom zojuist tegen deze op mijn tijdlijn: http://www.love2bemama.co(...)schapsmisselijkheid/
Beterschap Ludann!! Dat is wel heel rap gegaan zeg, hopelijk ben je er nu ook net zo rap weer vanaf
Ja, krijg AB iv. Das geloof ik ook de voornaamste reden van de opname. Het ging allemaal vrij plotseling, weet het niet zo goed.quote:Op maandag 9 maart 2015 06:51 schreef Krisvc het volgende:
Beterschap LuDann! Krijg je antibiotica?
Sil, eten meis. Echt!
Ja echt he!quote:Op maandag 9 maart 2015 08:01 schreef Cholula het volgende:
Je bent de premie voor je zorgverzekering wel waard LuDann!Heb je nog een beetje kunnen slapen? Beterschap ik hoop dat je rap weer naar huis mag.
![]()
Ik heb vannacht enorm lang liggen draaien tot ik kon liggen zonder dat ik het gevoel had dat mijn rug en heupen uit elkaar zouden vallen van ellende. Uiteindelijk een heerlijke vijf uur geslapen en nu, zonder wekker, al ruim een halfuur wakker.
Dit leest een beetje alsof jij het zou moeten doen, alsof het jouw taak is mijn ouders in te lichten.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:05 schreef gestreeptestoel het volgende:
Och jee Ludann!
Ik weet niet of ik je ouders zou inlichten eigenlijk. Lastig.
quote:Op zondag 8 maart 2015 23:19 schreef faptist het volgende:
Ik ben zwanger en het is na ruim 8 maanden tijd dat IK daaraan ga toegeven.
Als ik in jouw schoenen zou staan, bedoelde ik inderdaadquote:Op maandag 9 maart 2015 08:19 schreef LuDann het volgende:
[..]
Dit leest een beetje alsof jij het zou moeten doen, alsof het jouw taak is mijn ouders in te lichten.
Maar snap wel wat je bedoelt. Ik heb het inmiddels toch maar wel gedaan, het zijn niet van die enorme zorgen makers, en dit is niet de eerste keer dus tja. Bovendien wil ik het kamernummer van mijn tante weten die hier ook ligt. Beetje minder eenzaam.
Vraag me ook af hoe het met Risu is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |