quote:Op maandag 9 maart 2015 11:29 schreef ingee het volgende:
Ok, mijn buikbaby begint nu zo hard te bewegen dat ik denk dat hij deze foto heeft gezien en eruit wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet er nog iemand op gang gerammeld worden? Risu zal al wel klaar zijn toch?
-Nu met foto-
![]()
Oh ja...quote:Op maandag 9 maart 2015 11:48 schreef L-E het volgende:
Vit K en D geef je vanaf de geboorte ja, K hoeft alleen als je bv gaat geven
Heb ik ook niet gehad, al heeft ze wel even gekeken hoe ik het had opgemaakt na de bevalling van de eerste.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:59 schreef L-E het volgende:
Hier heeft de kraam overigens geen een keer het bedje weer compleet afgehaald en opnieuw opgemaakt. Ik lees dat steeds, maar ik ben het nog niet tegen gekomen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:16 schreef Risu het volgende:
Even gauw een update tussendoor.
Ik ben vannacht mama geworden.
Het was een hele zware dag met flinke persweeen bij 7cm op het eind die geen reet deden.
Bij 7 cm gebleven, uiteindelijk rond middernacht voor ks gegaan.
Later wat uitgebreider, ik ben kapot.. Heb nog maar een uur geslapen.
Ja daar zat ik ook net aan te denken. Die willen wij ook kopen, maar nu ik de gebruiksaanwijzing zie voor het opmaken van het bedje dan heb je daar weinig aan...quote:Op maandag 9 maart 2015 12:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vraagje. Wat is jullie mening/ervaring over/met aerosleep?
Wij gaan hem voornamelijk wegens de antiallergene werking kopen. Aangezien man allergisch voor praktisch alles is nemen we geen risico.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vraagje. Wat is jullie mening/ervaring over/met aerosleep?
Aaaw Risu!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:16 schreef Risu het volgende:
Even gauw een update tussendoor.
Ik ben vannacht mama geworden.
Het was een hele zware dag met flinke persweeen bij 7cm op het eind die geen reet deden.
Bij 7 cm gebleven, uiteindelijk rond middernacht voor ks gegaan.
Later wat uitgebreider, ik ben kapot.. Heb nog maar een uur geslapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |