abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2015 @ 09:09:46 #201
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150451202
Risu, je houdt het spannend! Ik hoop dat je geniet op dit moment O+

Ludann, beterschap! Nierbekkenontsteking is niet niks :{ ook niet als je het vaker hebt.

Hier is de griep een beetje op zijn retour geloof ik, en ook de misselijlheid wordt nu minder. In plaats daarvan gruwelijke honger naar brood :')
Ik geef er nu even aan toe, kan wel even een energiebOost gebruiken geloof ik :) De moe overheerst nog wel
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 9 maart 2015 @ 09:16:36 #202
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150451296
LuDan dat is echt stom! Beterschap :* en je ouders wilden het echt wel weten, dus goed dat je ze ingelicht hebt.

Faptist, goed dat je nu aan jezelf gaat denken!

Pinq, lekker aan toegeven inderdaad!

Kris, alle hormonen er voor nu uitgehuild ;) en nu weer even lekker je goed voelen!

Cho dat is inderdaad handig van zwanger zijn, we hebben een paar weken geleden een klein feestje gevierd voor mijn man's verjaardag, eindtijd 22.00 uur. Om 22.10 was mijn huis leeg :P . En nu lekker rustig aan! Heb je nu ook het gevoel "los" te mogen qua bevalling?

Ik werd vanmorgen wakker met pijn -O- gelukkig middelste op de peuterspeelzaal dus ik lig in alle rust op de bank. Ben toch wel benieuwd hoe lang die harde buiken nog aan blijven houden.
  maandag 9 maart 2015 @ 09:26:21 #203
105850 Fuente
mamamuts
pi_150451442
Ludann beterschap! Klinkt echt niet fijn :(

Pessie, rustig aan doen hoor, zoveel harde buiken lijkt me toch ook niet goed?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_150451653
LuDann, beterschap. Gelukkig houden ze je goed in de gaten! Hopelijk kun je snel weer naar huis :)

Nog geen nieuws van Risu? Spannend!

Hier niet gebeld om te werken dus een dagje vrij. Ben er toch om half 9 maar uit gegaan. En ben nu langzaam de nieuwe kast aan het inruimen. Want een ruimte hebben we er op eens bij zeg! Helemaal blij mee! Hopelijk houden de katten het meubel netjes ;) hier voor hadden we daar een lager meubel staan en daar gierde ze snachts nog wel eens overheen. Hallo krassen.... Nu komen ze er niet op, dat scheelt!

Eens zien hoeveel energie ik heb vandaag en wat ik gedaan krijg!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150451744
Poe LuDann, wat heftig! Beterschap, hoe lang moet je normaal gesproken voor zoiets blijven (snel gelezen, sorry als dat al ergens stond)?

Hoop dat Risu al lekker ligt te babyknuffelen! O+
pi_150451750
Dat klinkt niet goed Pessie. Ik hoop dat je harde buiken zo wegtrekken.

Klinkt fijn je nieuwe kast Joyce!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 9 maart 2015 @ 09:59:01 #207
259886 pessie
pi_150451925
Ik ga er van uit dat Risu lekker aan haar baby ligt te ruiken O+ (zo lekker, zo'n soort van zacht nivea geurtje, ik heb dat de vorige keren veel te weinig gedaan, die geur snuffelen). Maar ik ben erg benieuwd of het gelukt is om in stuit te bevallen of dat de gyn toch tot een ks besloten heeft.

Ik heb mijn verloskundige maar weer even gebeld. Vandaag elke 6 uur 2 pcm's nemen. Door de pijn verkramp ik helemaal wat juist weer meer pijn geeft. Dus zo min mogelijk doen, veel liggen en even de pcm's hun werk laten doen. Kan goed zijn dat het dan morgen weer een stuk beter gaat. De harde buiken zijn ook weer een reactie op mijn bekken dus het houdt elkaar lekker in stand :') . Maar goed, ik hoop dat dit werkt! Moet nog 7.4 weken dus ik hoop toch dat dit gaat helpen.

Joyce klinkt goed zeg! Langzamerhand dus steeds meer ruimte voor je babyspullen?
pi_150451952
@Mignonne: Ik heb het plaatje 3 keer moeten bekijken, maar nu snap ik de uitleg voor het bedje :X Ik vind dat er wel leuker uitzien dan kort opmaken, maar ik zal afwachten wat de kraam hier zegt.

@Stippelrientje: aardig van jullie dat de kinderen van je zus mogen komen. Als ze vroeg komen, kunnen jullie ze altijd laten helpen met uitruimen ;) Extra arbeidskrachten enzo... Altijd handig en vast om te kopen voor een ijsje na het eten ofzo...

@faptist: goed van je dat je die twee vriendinnen hebt afgezegd. Het is niet leuk, maar wel nodig. Ik spreek tegenwoordig alles af onder voorbehoud en iedereen weet dat ook. Als ze er niet tegen kunnen, dan hebben ze pech. Dan zie ik ze na de geboorte wel weer... En jouw man/vriend mag best wat beter voor je zorgen hoor. Al is het maar een ontbijtje op bed ;)

@Chocula: slim dat je iedereen 's middags uit had genodigd. Ook leuk dat het hoogzwangere nog met iedereen kunt delen zo :)

@LuDann: goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan, maar wel vervelend dat je moest blijven. En inderdaad vreemd denk ik om op de verlosafdeling te liggen... Kan je wel vast wennen ;) Ik hoop dat je snel naar huis mag! Ik denk dat ik mijn ouders niet zou inlichten eerlijk gezegd... Oh ik zie dat je het al hebt gedaan. Nja, mijn moeder zou meteen in de stress schieten en over 2 uur aan m'n bed staan (die zou zelf het vliegtuig besturen zeg maar...). Gelukkig zijn jouw ouders niet zo :')

@DMJO: lekker, spetterpoep... Arme jongen. En arme jij :*

@Risu: Hoe is het nou???

Ik had gister weer een hormoon-momentje (en ik was heel moe dus dat versterkte... :') ): Ik houd sinds het weekend vocht vast in mijn voeten/benen en kan bijna geen schoenen meer aan. Gister voelde ik me even een olifant/walvis/ander groot dier en ik was moe en ging om 20.00u naar bed. Lag in bed echt te janken met vrouw voor me en die hield me vast. Dat was alles wat ze kon doen en het hielp :) Daarna viel ik in slaap (tot 23.00u, toen weer 2 uur wakker }:| ) en was de dag voorbij ^O^ Vandaag gaat het beter.
  maandag 9 maart 2015 @ 10:04:37 #209
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150451994
Ludann,
Beterschap! Voel je daar eigenlijk pijn van? Men zegt dat je een blaasontsteking niet voelt tijdens een zwangerschap. Vandaar dat ik het vraag.
Klote blijft het sowieso. Hoop dat je snel opknapt en weer lekker naar huis mag.

Djmo,
Mmm. Heerlijk om je kinderen op die manier terug te krijgen. Misschien een verkeerd softijsje of iets gegeten. Hoop dat hij er snel weer vanaf is.
Gaat het met jou allemaal goed?
Spannende dagen natuurlijk.

Net als bij risu! Je houdt ons wel allemaal flink in spanning. Hoop dat je van dit prachtige lenteweekend heb kunnen genieten terwijl je heerlijk aan het knuffelen was met je pasgeboren baby'tje.

Hier gaat alles goed. Morgen alweer 37 weken. Time flies!
pi_150452336
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 09:59 schreef pessie het volgende:
Ik ga er van uit dat Risu lekker aan haar baby ligt te ruiken O+ (zo lekker, zo'n soort van zacht nivea geurtje, ik heb dat de vorige keren veel te weinig gedaan, die geur snuffelen). Maar ik ben erg benieuwd of het gelukt is om in stuit te bevallen of dat de gyn toch tot een ks besloten heeft.

Ik heb mijn verloskundige maar weer even gebeld. Vandaag elke 6 uur 2 pcm's nemen. Door de pijn verkramp ik helemaal wat juist weer meer pijn geeft. Dus zo min mogelijk doen, veel liggen en even de pcm's hun werk laten doen. Kan goed zijn dat het dan morgen weer een stuk beter gaat. De harde buiken zijn ook weer een reactie op mijn bekken dus het houdt elkaar lekker in stand :') . Maar goed, ik hoop dat dit werkt! Moet nog 7.4 weken dus ik hoop toch dat dit gaat helpen.

Joyce klinkt goed zeg! Langzamerhand dus steeds meer ruimte voor je babyspullen?
Hopelijk helpen de paracetamols! Wel goed dat je even heb gebeld. Balen dat het zo'n wisselwerking is tussen de bekken en de harde buiken!

Hier inderdaad hopelijk straks wat meer ruimte voor de babyspullen. Zo her en der hebben we nu wat lege lades/manden en kastjes! Het ziet er straks in ieder geval een stuk opgeruimder uit omdat er niet zoveel meer "los" ligt.

Heb nu behoorlijk wat manden leeg in de vakkenkast in de gang dus daar zou (denk ik) voorraad luiers, doekjes e.d. in kunnen. Ook al duurt het nog lang, vind het fijn om te weten dat de ruimte er is omdat we zo klein wonen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_150452850
Intake ingepland. Hopla. Voelt toch wel weer gek.
We mogen een echo gaan inplannen bij het echocentrum voor rond de 7 weken (ivm eerdere miskraam ter geruststelling). Maar dat is een keuze, misschien wachten we dit keer.

Gisteren hebben we het mijn ouders verteld. Die schrokken een beetje, hadden het niet verwacht en mijn vader maakt zich vooral veel zorgen over de bevalling (die van Billie ging niet zonder slag of stoot). Maar uiteindelijk zijn ze wel blij O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  maandag 9 maart 2015 @ 10:46:48 #212
259886 pessie
pi_150452940
quote:
6s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Intake ingepland. Hopla. Voelt toch wel weer gek.
We mogen een echo gaan inplannen bij het echocentrum voor rond de 7 weken (ivm eerdere miskraam ter geruststelling). Maar dat is een keuze, misschien wachten we dit keer.

Gisteren hebben we het mijn ouders verteld. Die schrokken een beetje, hadden het niet verwacht en mijn vader maakt zich vooral veel zorgen over de bevalling (die van Billie ging niet zonder slag of stoot). Maar uiteindelijk zijn ze wel blij O+.
Lekker bezig dus! Wil je graag kijken naar het kniperlichtje? Kan me voorstellen dat die bevestiging wel fijn kan zijn :* . En een brusje O+
Fijn dat je ouders nu blij zijn.
pi_150453709
Ik moet vanmiddag naar de longarts. Als hij een verwijzing afgeeft moet ik over een week of 2 denk ik naar de gyn voor een eerste echo (dan 8 weken, 1e afspraak is tussen week 7 en 9). Best spannend!

Mijn lieve collega gaf me net een ieniemini rompertje O+ . Super lief! En ik zit nu te smelten i.p.v. dat ik aan het werk ben.
  maandag 9 maart 2015 @ 11:15:54 #214
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150453726
LuDann, wat naar dat je in het ziekenhuis ligt! Beterschap! :*

Ik ben heel benieuwd naar Risu :)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 9 maart 2015 @ 11:21:21 #215
259886 pessie
pi_150453878
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:14 schreef silliegirl het volgende:
Ik moet vanmiddag naar de longarts. Als hij een verwijzing afgeeft moet ik over een week of 2 denk ik naar de gyn voor een eerste echo (dan 8 weken, 1e afspraak is tussen week 7 en 9). Best spannend!

Mijn lieve collega gaf me net een ieniemini rompertje O+ . Super lief! En ik zit nu te smelten i.p.v. dat ik aan het werk ben.
Hij zal toch wel gewoon een verwijzing afgeven? Aangezien hij dat eerder al had aangegeven.
En wat lief van je collega! Daar past jouw kindje over zo'n 7 maanden gewoon in he ;)

Ik zit ook steeds te kijken of er risu nieuws is :@ al snap ik goed dat ze gewoon bezig is met belangrijkere zaken.
pi_150454025
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:21 schreef pessie het volgende:

[..]

Hij zal toch wel gewoon een verwijzing afgeven? Aangezien hij dat eerder al had aangegeven.
En wat lief van je collega! Daar past jouw kindje over zo'n 7 maanden gewoon in he ;)

Ik zit ook steeds te kijken of er risu nieuws is :@ al snap ik goed dat ze gewoon bezig is met belangrijkere zaken.
Ik verwacht van wel, maar kennelijk is onzekerheid een symptoom van zwanger zijn, dus ik twijfel. ;) Ik zal het wel horen.

Ik kan me niet voorstellen dat er een kindje is over 7 maanden! We zaten gisteren op familiefeest ( dat kom zo'n 3 keer per jaar voor) en iemand wilde al een kerstdiner plannen voor de hele familie (lekker vroeg) en ik dacht even "met kerst hebben we een baby als het allemaal goed gaat!".

Maar die angst. Uch. Het idee dat je voor een eerste echo kan gaan en dat 't dan niet goed is. Ik weet dat de kans klein is en niet zo moet denken, maar toch is die angst er :(.
pi_150454031
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:21 schreef pessie het volgende:

[..]

Belangrijker dan Fok? Hoax!

Maar ik hoop dat Risu nu gewoon te druk is met babyknuffelen (en niet nog bezig is, maar de gyn zou haar vast niet zo lang zelf laten proberen denk ik?)

Sillie, begrijpelijk hoor, die onzekerheid! Wij hadden zo'n momentje vlak voor onze eerste echo. Stel dat voor ons aan de beurt was, had slecht nieuws gekregen en volgens mij kwam de miskraam daar ook al op gang ;( . Assistentes in de weer met wc-papier en 1000 excuses omdat ze 3 kwartier uitliepen. En dan moet je daarna nog zelf... Maar wel een prettig idee dat er zo de tijd werd genomen voor die mensen. Ik vond het echt heel sneu (en was extra blij dat onze echo wel goed was, zeker omdat ik ook bloedverlies had gehad).

[ Bericht 13% gewijzigd door Phaidra op 09-03-2015 11:32:57 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150454090
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet er nog iemand op gang gerammeld worden? Risu zal al wel klaar zijn toch?

-Nu met foto :)-
pi_150454147
Risu meldt zich vanzelf als zij daar aan toe is, neem ik aan :)

LuDann, wat naar zeg! Beterschap!
pi_150454208
Ik denk niet dat een rode stippellijn veel zal uithalen, Ingee ;) oh nu zie ik wel de foto. Cute!!!

Sterkte Ludann. Wat is dat snel omgeslagen, zeg.
  maandag 9 maart 2015 @ 11:33:56 #221
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150454235
Aaaww Ingee, wat schattig O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150454237
LuDann, Beterschap! Laat je maar even lekker verzorgen, en hopelijk mag je snel weer naar huis :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_150454240
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:32 schreef Limone het volgende:
Ik denk niet dat een rode stippellijn veel zal uithalen, Ingee ;) oh nu zie ik wel de foto. Cute!!!

Sterkte Ludann. Wat is dat snel omgeslagen, zeg.
Ja het duurt even, maar dan staat er ook wat :)
pi_150454279
Omg ingee wat cute O+ Dat verfrommelde, ik kan me er nu al helemaal niets meer bij voorstellen!
pi_150454305
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef L-E het volgende:
Risu meldt zich vanzelf als zij daar aan toe is, neem ik aan :)

LuDann, wat naar zeg! Beterschap!
Ja, who's next? Chocula? DMJO staat gepland deze week toch als ik me niet vergis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')