Hopelijk helpen de paracetamols! Wel goed dat je even heb gebeld. Balen dat het zo'n wisselwerking is tussen de bekken en de harde buiken!quote:Op maandag 9 maart 2015 09:59 schreef pessie het volgende:
Ik ga er van uit dat Risu lekker aan haar baby ligt te ruiken(zo lekker, zo'n soort van zacht nivea geurtje, ik heb dat de vorige keren veel te weinig gedaan, die geur snuffelen). Maar ik ben erg benieuwd of het gelukt is om in stuit te bevallen of dat de gyn toch tot een ks besloten heeft.
Ik heb mijn verloskundige maar weer even gebeld. Vandaag elke 6 uur 2 pcm's nemen. Door de pijn verkramp ik helemaal wat juist weer meer pijn geeft. Dus zo min mogelijk doen, veel liggen en even de pcm's hun werk laten doen. Kan goed zijn dat het dan morgen weer een stuk beter gaat. De harde buiken zijn ook weer een reactie op mijn bekken dus het houdt elkaar lekker in stand. Maar goed, ik hoop dat dit werkt! Moet nog 7.4 weken dus ik hoop toch dat dit gaat helpen.
Joyce klinkt goed zeg! Langzamerhand dus steeds meer ruimte voor je babyspullen?
Lekker bezig dus! Wil je graag kijken naar het kniperlichtje? Kan me voorstellen dat die bevestiging wel fijn kan zijnquote:Op maandag 9 maart 2015 10:42 schreef Kuukske het volgende:
Intake ingepland. Hopla. Voelt toch wel weer gek.
We mogen een echo gaan inplannen bij het echocentrum voor rond de 7 weken (ivm eerdere miskraam ter geruststelling). Maar dat is een keuze, misschien wachten we dit keer.
Gisteren hebben we het mijn ouders verteld. Die schrokken een beetje, hadden het niet verwacht en mijn vader maakt zich vooral veel zorgen over de bevalling (die van Billie ging niet zonder slag of stoot). Maar uiteindelijk zijn ze wel blij.
Hij zal toch wel gewoon een verwijzing afgeven? Aangezien hij dat eerder al had aangegeven.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:14 schreef silliegirl het volgende:
Ik moet vanmiddag naar de longarts. Als hij een verwijzing afgeeft moet ik over een week of 2 denk ik naar de gyn voor een eerste echo (dan 8 weken, 1e afspraak is tussen week 7 en 9). Best spannend!
Mijn lieve collega gaf me net een ieniemini rompertje. Super lief! En ik zit nu te smelten i.p.v. dat ik aan het werk ben.
Ik verwacht van wel, maar kennelijk is onzekerheid een symptoom van zwanger zijn, dus ik twijfel.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Hij zal toch wel gewoon een verwijzing afgeven? Aangezien hij dat eerder al had aangegeven.
En wat lief van je collega! Daar past jouw kindje over zo'n 7 maanden gewoon in he
Ik zit ook steeds te kijken of er risu nieuws isal snap ik goed dat ze gewoon bezig is met belangrijkere zaken.
Belangrijker dan Fok? Hoax!quote:Op maandag 9 maart 2015 11:21 schreef pessie het volgende:
[..]
Hij zal toch wel gewoon een verwijzing afgeven? Aangezien hij dat eerder al had aangegeven.
En wat lief van je collega! Daar past jouw kindje over zo'n 7 maanden gewoon in he
Ik zit ook steeds te kijken of er risu nieuws isal snap ik goed dat ze gewoon bezig is met belangrijkere zaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet er nog iemand op gang gerammeld worden? Risu zal al wel klaar zijn toch?
-Nu met foto-
Ja het duurt even, maar dan staat er ook watquote:Op maandag 9 maart 2015 11:32 schreef Limone het volgende:
Ik denk niet dat een rode stippellijn veel zal uithalen, Ingeeoh nu zie ik wel de foto. Cute!!!
Sterkte Ludann. Wat is dat snel omgeslagen, zeg.
Ja, who's next? Chocula? DMJO staat gepland deze week toch als ik me niet vergis?quote:Op maandag 9 maart 2015 11:31 schreef L-E het volgende:
Risu meldt zich vanzelf als zij daar aan toe is, neem ik aan![]()
LuDann, wat naar zeg! Beterschap!
quote:Op maandag 9 maart 2015 11:29 schreef ingee het volgende:
Ok, mijn buikbaby begint nu zo hard te bewegen dat ik denk dat hij deze foto heeft gezien en eruit wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet er nog iemand op gang gerammeld worden? Risu zal al wel klaar zijn toch?
-Nu met foto-
![]()
Oh ja...quote:Op maandag 9 maart 2015 11:48 schreef L-E het volgende:
Vit K en D geef je vanaf de geboorte ja, K hoeft alleen als je bv gaat geven
Heb ik ook niet gehad, al heeft ze wel even gekeken hoe ik het had opgemaakt na de bevalling van de eerste.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:59 schreef L-E het volgende:
Hier heeft de kraam overigens geen een keer het bedje weer compleet afgehaald en opnieuw opgemaakt. Ik lees dat steeds, maar ik ben het nog niet tegen gekomen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:16 schreef Risu het volgende:
Even gauw een update tussendoor.
Ik ben vannacht mama geworden.
Het was een hele zware dag met flinke persweeen bij 7cm op het eind die geen reet deden.
Bij 7 cm gebleven, uiteindelijk rond middernacht voor ks gegaan.
Later wat uitgebreider, ik ben kapot.. Heb nog maar een uur geslapen.
Ja daar zat ik ook net aan te denken. Die willen wij ook kopen, maar nu ik de gebruiksaanwijzing zie voor het opmaken van het bedje dan heb je daar weinig aan...quote:Op maandag 9 maart 2015 12:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vraagje. Wat is jullie mening/ervaring over/met aerosleep?
Wij gaan hem voornamelijk wegens de antiallergene werking kopen. Aangezien man allergisch voor praktisch alles is nemen we geen risico.quote:Op maandag 9 maart 2015 12:18 schreef J0ycie88 het volgende:
Even een vraagje. Wat is jullie mening/ervaring over/met aerosleep?
Aaaw Risu!quote:Op maandag 9 maart 2015 12:16 schreef Risu het volgende:
Even gauw een update tussendoor.
Ik ben vannacht mama geworden.
Het was een hele zware dag met flinke persweeen bij 7cm op het eind die geen reet deden.
Bij 7 cm gebleven, uiteindelijk rond middernacht voor ks gegaan.
Later wat uitgebreider, ik ben kapot.. Heb nog maar een uur geslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |