Dat spul is zo overrated.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
Newbies die niet van sushi houden trouwens
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik hou ook niet van sushi. Denk ik
Wij hebben liever een muffin.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
het is zo lekker, je weet niet wat je mistquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
gezellig dat je er was, doei.quote:
sushi is rauwe vis.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hou ook van taart, we zijn familie van elkaar.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
gezellig dat je er was, doei.
*pleurt newbie de SC uit*
Niet van sushi houden
Hoi Mo, welkom
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
sushi is rauwe vis.
Haring is rauwe vis.
Hollanders houden van haring.
Hollanders zijn Nederlanders
Nederlanders houden van sushi.
Ja, maar vis! *ril*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is zo lekker, je weet niet wat je mist
Wutquote:
Ik ben geen Hollander, dus dat geldt niet voor mij.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
sushi is rauwe vis.
Haring is rauwe vis.
Hollanders houden van haring.
Hollanders zijn Nederlanders
Nederlanders houden van sushi.
Meer voor onsquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is zo lekker, je weet niet wat je mist
Ik ben onderweg naar een sessie!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meer voor ons![]()
Volgende week zondag ga ik weer
Nah, ben wel Nederlander, maar beslist geen Hollander.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nederlanders zijn westerse Japanners
Ik weet zeker dat ik er niet van houdquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:29 schreef suikertaartje het volgende:
PB denkt alleen *dan pas*quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Meer voor ons![]()
Volgende week zondag ga ik weer
Weerrrr zonder mijquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ben onderweg naar een sessie!
Noem eens eentje zonder vis waar ik meteen mjam bij denk dan? Nou?quote:
wat dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben geen Hollander, dus dat geldt niet voor mij.
Al gedaan, doe maar een rondvraag en suikertaartje antwoordt wel, dat is ja het lekkere aagje.quote:
Kouwe kost:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Noem eens eentje zonder vis waar ik meteen mjam bij denk dan? Nou?
autistquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar ik nog niet... en ik zie die vragen niet in dit topic staan.
Jouw standaardreactie bedoel jequote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik postte gewoon de standaardreactie als er nieuwe mensen de KSC bezoeken.
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1440&bih=789quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Noem eens eentje zonder vis waar ik meteen mjam bij denk dan? Nou?
Niet eens... vaak ben ik te laat om die reactie te postenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw standaardreactie bedoel je
Nou, misschien aardappelkoekjes, loempiaatjes en de toetjes dan.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kouwe kost:
Sushi met komkommer
Sushi met omelet
Sushi met surimi (is vis zonder vis te zijn)
Sushi met tonijnsalade (als rauwe vis je tegenstaat)
Warme kost:
Kip terryaki
Beefrolletjes
Beefblokjes
Miesoep
Aardappelkoekjes
Loempiaatjes
Eendenborstfilet
Toet
Ijs, ijs, ijs
Fruitsalade
Spekkoek
Soesjes
Need I say more?
beeeeef!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, misschien aardappelkoekjes, loempiaatjes en de toetjes dan.
Huuuuquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1440&bih=789
Pure foodp0rn!
Goede vergelijkingquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sushi is voor Japanners als een bitterbal voor Nederlanders.
Ja toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede vergelijking.
Bitterballen lust ik namelijk wel. Sushi niet.
HA!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, misschien aardappelkoekjes, loempiaatjes en de toetjes dan.
Ik niet, maar ik verzwijg wat ik wel ben.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik ben wat dat betreft dan een echte Hollander.
Steaks zijn goed voor de lijnquote:
Ik ben wel een echte Hollander. Geboren, getogen en nog steeds woonachtig in Noord-Hollandquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet, maar ik verzwijg wat ik wel ben.
Dat lukt de gemiddelde Amerikaan niet hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Steaks zijn goed voor de lijn.
In Amerika bijna elke dag steak gegeten en nog kwam ik 1,5 kilo lichter thuis.
[..]
Ik ben wel een echte Hollander. Geboren, getogen en nog steeds woonachtig in Noord-Holland.
Daar begint het verschil al. Ik ben wel een Nederlander.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik ben wel een echte Hollander. Geboren, getogen en nog steeds woonachtig in Noord-Holland.
Mijn dieet tijdens 18 dagen Amerika bestond voornamelijk uit:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lukt de gemiddelde Amerikaan niet hoor
Ik hou van vlees. Liefst warm.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn dieet tijdens 18 dagen Amerika bestond voornamelijk uit:
Steaks
Cola
Pringles
M&M's
En nog verloor ik 1,5 kilo.
Ook uit Nederland zelf of een overzeese Nederlander?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar begint het verschil al. Ik ben wel een Nederlander.
Ik ben autochtoon, als dat je vraag is, blont en groene ogen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook uit Nederland zelf of een overzeese Nederlander?.
Mensen van de Antillen zijn ook Nederlanders, dus dat was eigenlijk de vraagquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben autochtoon, als dat je vraag is, blont en groene ogen.
heb je ook een snor en een rooie band om je arm?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben autochtoon, als dat je vraag is, blont en groene ogen.
Heb alleen wat Duits bloed.
Nee, ik heb niet zo een dikke kop.quote:
Nee, heb ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je ook een snor en een rooie band om je arm?
oh dan ist goed. Ben beetje bang voor Duitsers met een rooie band om hun arm.quote:
Schoenmaatquote:
Juist.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangezien je telkens 1 vinger opsteekt, neem ik aan dat je 1111 bedoelt?.
geboren in Den Haag groot geworden in petten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat we Mo kwijt zijn geraakt aan een andere SC.
geeft een gevaarlijke dementie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet als je de frituurpan op de grond zet...
Limburger. Cat vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik niet, maar ik verzwijg wat ik wel ben.
Ik probeer dat juist te verzwijgen hier.quote:
Rustig maar, je overleeft het welquote:
Hoe kan dat nou? Hij zegt juist dat hij Nederlander is...quote:
Dat zijn ook Nederlanders hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Hij zegt juist dat hij Nederlander is....
* DaMart duikt weg voor mogelijke voorwerpen die Cat, MPG of Takkie nu naar hem willen gooien.
Honten of kadden?quote:
ja als je dan opstaat ineens voet in het vet want je vergat dat je aan het frituren was.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, dat ben je dan toch zo weer vergeten.
Volgens mij bedoelde je alleen niet 'dementie' maar 'dimensie'quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja als je dan opstaat ineens voet in het vet want je vergat dat je aan het frituren was.
Klopt! Daar kunnen er nooit genoeg van zijn.quote:
Poezenmens!quote:
Met deels Duits bloedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet als ze in Belgisch Limburg wonen.
Poesjesquote:
2 newbs voor de prijs van 1. Nicequote:
Thnx, de foto's staan ergens bij 40+.quote:
Maar nu moeten newb 2 ook gaan ondervragenquote:
Zit je opgesloten?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:02 schreef essnhills het volgende:
Nog iets meer dan een week en ik krijg de sleutels
Yeschquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar nu moeten newb 2 ook gaan ondervragen
dimensie zou mijn zinnen logisch maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde je alleen niet 'dementie' maar 'dimensie'.
Nee, ik ga verhuizenquote:
quote:
Ik geloof dat er ergens een TT daarvan isquote:
Ik heb hem toch even meegenomen, vanwege de originaliteitquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
dimensie zou mijn zinnen logisch maken.
Niet echt eigenlijkquote:
yes ik sta er in.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb hem toch even meegenomen, vanwege de originaliteit.
TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #79
En nog een muffin ook, wat wil je nog meerquote:
Wel praten? Ah toe?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En nog een muffin ook, wat wil je nog meerik ga niet voor je strippen.
Mijn zachte G is prachtigggg, I know.quote:
Jij wel jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn zachte G is prachtigggg, I know.
Doe eens?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij eraan twijfelt?quote:
Ik weet niet of ik dat kan hoorquote:
Het is meer dat ik het gewoon niet weet. Ik geloof je natuurlijk op je groene ogenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij eraan twijfelt?
mo?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
Post gemiidelde.
Geslacht.
Als je een stuk fruit zou zijn welk fruit en waarom.
Tuurlijk wel joh!quote:
Misschien ben ik wel veel leuker dan ik op het eerste gezicht lijk, daar twijfel ik zelf nogal aan. Hebben we daar misschien een praatgroepje voor?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het gewoon niet weet. Ik geloof je natuurlijk op je groene ogen
Ik ook niet meerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh!
Alleen zie ik hem (of haar) niet meer..
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:12 schreef suikertaartje het volgende:
Hele keuken onder de aarde. Die placemat eronder had echt heeeel veel zin![]()
Kunnen we wel regelen hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel veel leuker dan ik op het eerste gezicht lijk, daar twijfel ik zelf nogal aan. Hebben we daar misschien een praatgroepje voor?
Dat komt omdat ze zo onder de indruk van je zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet meer
Zie je welIk ben er zo slecht in dat ze zelfs spontaan verdwijnen
Hoe ik overkom zal me eerlijk gezegd volkomen worst wezen. Of ik het ben daar zijn de meningen nogal over verdeeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kunnen we wel regelen hoor.
Twijfel je aan hoe leuk je overkomt, of aan hoe leuk je daadwerkelijk bent?
Zeg! Met je frietenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:14 schreef Koen66 het volgende:
Frieten te weinig, allemaal door de kids opgegetenzelf maar wat noodles dan
Oh!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze zo onder de indruk van je zijn![]()
Maar jij twijfelt zelf, dus andermans mening is dan niet heel relevant. Behalve als juist die mening je laat twijfelen..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe ik overkom zal me eerlijk gezegd volkomen worst wezen. Of ik het ben daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Dat moet het zijn hoor!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh!Aan die optie had ik nog niet gedacht
![]()
Van jou zou ik het nog snappen, maar van Koen...quote:
Ik denk het ookquote:
Ach, wat zal ik daarop zeggen. Ik ken mensen die me een behoorlijke lul vinden, maar goed daarom zijn het exen en geen vrienden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar jij twijfelt zelf, dus andermans mening is dan niet heel relevant. Behalve als juist die mening je laat twijfelen..
Ik heb het vermoeden dat jij dat praatgroepje niet echt nodig hebtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, wat zal ik daarop zeggen. Ik ken mensen die me een behoorlijke lul vinden, maar goed daarom zijn het exen en geen vrienden.
Patat is een aardappel, en frites zijn van die lange gefrituurde dingen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van jou zou ik het nog snappen, maar van Koen...
In jouw land wel, ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Patat is een aardappel, en frites zijn van die lange gefrituurde dingen.
Je bent erg scherp. Mijn complimenten. Indd, ik ben bepaald niet op mijn mondje gevallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jij dat praatgroepje niet echt nodig hebt
Aardappels zijn aardappels, en daarvan maak je o.a. aardappelchips, aardappelschijfjes, aardappelpuree.. en gefrituurde aardappelreepjes, genaamd patat!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Patat is een aardappel, en frites zijn van die lange gefrituurde dingen.
Dank u.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent erg scherp. Mijn complimenten. Indd, ik ben bepaald niet op mijn mondje gevallen.
Ach, Hollanders....tsss.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aardappels zijn aardappels, en daarvan maak je o.a. aardappelchips, aardappelschijfjes, aardappelpuree.. en gefrituurde aardappelreepjes, genaamd patat!
Ligt het er zo dik op? Dan moet ik me in gaan houden anders krijg ik Kingstown weer achter me aan.quote:
En prima dat ze dat in Vlaanderen Friet noemen, maar we zijn hier in Nederland en in het Nederlands heet het patatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, Hollanders....tsss.French Fries (omdat de Amerikanen dachten dat ze in Frankrijk zaten, maar ze zaten in België) en frites komen dus uit onze contreien.
Maar jullie eten wel fritessaus en geen patatsaus, rare Hollanders zijn jullie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
En prima dat ze dat in Vlaanderen Friet noemen, maar we zijn hier in Nederland en in het Nederlands heet het patat
Ik eet heul geen fritessausquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar jullie eten wel fritessaus en geen patatsaus, rare Hollanders zijn jullie.
Is dat niet leuk dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt het er zo dik op? Dan moet ik me in gaan houden anders krijg ik Kingstown weer achter me aan.
Maakt ook niet uit zolang de frites maar lekker zijn.quote:
Zolang ze maar lekker zijn iddquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit zolang de frites maar lekker zijn.
Dat zei ik niet. Er zal wel een reden voor zijn.quote:
Altijd jij weer hè?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:31 schreef Koen66 het volgende:
Omfg, ik heb de eeuwige discussie weer aangeslingerd
Dan hoef je je toch ook niet in te houden?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Er zal wel een reden voor zijn.
Ik gebruik het allebeiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn moeder zegt ook frietjes, trouwens. Raar mens.
Mijn vader had het over patatjes of matatjes, afhankelijk van wie ze in de frituurpan gooidequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn moeder zegt ook frietjes, trouwens. Raar mens.
Ik had hier ook gewoon weg moeten blijven, dan was het probleem er niet geweest. Ik ga wel weg, hebben jullie je patat terug.quote:
Jij bent gewoon een beetje in de warquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik gebruik het allebei
Maar ik kom dan ook van tussen de grote rivieren
Newb 2 komt jou aan het einde van het jaar wel weer lastig vallen met vragen over welk LARP-muziekje Noobie ook al weer zo verschrikkelijk vindt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:03 schreef essnhills het volgende:
Ik ga zo ook maar weer eens aan de slag met de studiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:33 schreef DaMart het volgende:
Ik ga even actief doen... op de fiets naar Haarlem om in een boekwinkel rond te neuzen.
Haarlemquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:33 schreef DaMart het volgende:
Ik ga even actief doen... op de fiets naar Haarlem om in een boekwinkel rond te neuzen.
zat friet zeggers hier ook hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had hier ook gewoon weg moeten blijven, dan was het probleem er niet geweest. Ik ga wel weg, hebben jullie je patat terug.
Als je maar niet gaat zeuren dat ik te weinig muziek kenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Newb 2 komt jou aan het einde van het jaar wel weer lastig vallen met vragen over welk LARP-muziekje Noobie ook al weer zo verschrikkelijk vindt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader had het over patatjes of matatjes, afhankelijk van wie ze in de frituurpan gooide
Hij deed dat alleen toen we nog klein waren, gelukkig..quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader had het over patatjes of matatjes, afhankelijk van wie ze in de frituurpan gooide
quote:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je maar niet gaat zeuren dat ik te weinig muziek ken
Stiekem is het best schattig ook. Enorm slechte grap, maar wel schattig.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij deed dat alleen toen we nog klein waren, gelukkig..
geboren en getogen in Dordrecht, onder de oude maas, maar boven het Holland diepquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een beetje in de war
Ik ben bijna door de stapel ongelezen boeken heen en het is boekenweek, dus ik mag van mezelf weer een paar boeken kopenquote:
Nee, ik ken juist heel veel muziek, ik heb alleen geen idee welke titels en bandnamen enzo erbij horenquote:
Jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem is het best schattig ook. Enorm slechte grap, maar wel schattig.
Wat vind jij een paar?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bijna door de stapel ongelezen boeken heen en het is boekenweek, dus ik mag van mezelf weer een paar boeken kopen![]()
.
Ooh, valt mee. Expres op de fiets ook, zodat 50 geen optie is?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb mijn maximum op 3 gezet, zodat ik er met niet meer dan 5 thuis kom.
Ach, ik ben gewoon gek op muziek en weetjes, misschien ben ik wel net zo een aagje als ST.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik ken juist heel veel muziek, ik heb alleen geen idee welke titels en bandnamen enzo erbij horen
Dus als er uurlijstjes worden gepost met welke liedjes er gaan komen zegt da tme niet bijster veel
Jij kent mij te goedquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooh, valt mee. Expres op de fiets ook, zodat 50 geen optie is?
quote:
Komt omdat familie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon gek op muziek en weetjes, misschien ben ik wel net zo een aagje als ST.
Misschien welquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon gek op muziek en weetjes, misschien ben ik wel net zo een aagje als ST.
Ja hoho zo werkt dat niet hierquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:38 schreef Etcetera het volgende:
Verkeerde topic. Vergeet maar dat ik hier ooit was
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:38 schreef Etcetera het volgende:
Verkeerde topic. Vergeet maar dat ik hier ooit was
Jammerquote:
Ook hoiquote:
Ik lust ook geen koffiequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ook hoi
Ik lust echt geen koffie en moest het 1337 topic hebben
Je bent niet de enige hier, hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jammer
[..]
Ook hoi
Ik lust echt geen koffie en moest het 1337 topic hebben
Boeksequote:
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik er niet van houd.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lust ook geen koffieThee mag ook. Of zuip
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook niet, en toch post ik hier al jaren mee.
Dan is de titel misleidendquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hier, hoor.
We staan open voor alle soorten drank
Uhhhquote:
Ohquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik lees iets en mijn kop heeft er een liedje bij.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan is de titel misleidendwel een warm welkom, thanks
Nu je er toch bent..kopje thee? Glaasje fris?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dan is de titel misleidendwel een warm welkom, thanks
Muffin/taart/koek?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nu je er toch bent..kopje thee? Glaasje fris?
Koekje?
Of sushi?
Of patat/frites?
Ofzo?
Ik meen me vaag te herinneren dat jij wel vaker nieuwe mensen hierheen lokte.quote:
Het is meteorologisch gezien lente, dan duikt er ineens vanalles opquote:
jaquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik meen me vaag te herinneren dat jij wel vaker nieuwe mensen hierheen lokte.
Ik doe er dan altijd nog van die gedroogde gebakken uitjes doorheen. Jammie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net gelunched met gebakken ei en spek op een broodje, ik hou het wel bij water
Gooit water naar Etceteraquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb net gelunched met gebakken ei en spek op een broodje, ik hou het wel bij water
Heet water?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:44 schreef Etcetera het volgende:
12 graden hier volgens de weer appquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is meteorologisch gezien lente, dan duikt er ineens vanalles op
Ik ben niet gelokt.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik meen me vaag te herinneren dat jij wel vaker nieuwe mensen hierheen lokte.
Bosjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:45 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Weekend.
Mijn achterband zei pfffffffff tijdens het werk![]()
Nou, mij niet gezien hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:44 schreef Koen66 het volgende:
Als m'n ma zometeen hier is dan is het tijd voor koffie en een taartje
Ik las *Gooit water naar Elektra*quote:
Ik welquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bosje
Noes![]()
gelukkig is het mooi weer
Kijk ons ninja-uithoren danquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heet water?
Koud water?
Met of zonder theezakje erin?
Welk smaakje?
Met of zonder suiker?
Oeh nicequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En aangezien het de fiets van het werk is, hoef ik hem ook niet zelf te plakken![]()
Oeh, dat moet ik onthouden voor de volgende keerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik doe er dan altijd nog van die gedroogde gebakken uitjes doorheen. Jammie.
Etcie mag ookquote:
Koudquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heet water?
Koud water?
Welk smaakje?
Met of zonder suiker?
Als het niet officieel uithoren is lukt het wel.quote:
Whehehe. Ja, mijn haar is zo slap en futloos, dus ik dacht ach. Kijken wat er gebeurt.quote:
Ohquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh, dat moet ik onthouden voor de volgende keer
[..]
Etcie mag ook
[..]
Koud
Ik moest vandaag post bezorgen in de Koenraadlaan, dan moet ik altijd aan jou denken, Alleen vandaag niet op nr 66 (die er wel is)quote:
Geloof me dat is echt lekker, gewoon door het geklutst ei heen gooien.quote:Oeh, dat moet ik onthouden voor de volgende keer
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehe. Ja, mijn haar is zo slap en futloos, dus ik dacht ach. Kijken wat er gebeurt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's ook alweer ff terug
Uit GRDTOJW toch?
Nou ja, technisch gezien heb ik wel koffie met mezelf nu, dus nou ja.quote:
Heb je dat ook weer gehad, kun je nu weer lekker rustig aan doen met nadenkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
Dat was mijn meest intelligente post van vandaag.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
Dat was mijn meest intelligente post van vandaag.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je dat ook weer gehad, kun je nu weer lekker rustig aan doen met nadenken![]()
![]()
Surequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Misschien kun je de overige vragen even hypothetisch beanwoorden?
Heet water zonder theezakje erin, anders wordt het te sterkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heet water?
Koud water?
Welk smaakje?
Met of zonder suiker?
Okequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sure
[..]
Heet water zonder theezakje erin, anders wordt het te sterkik slinger de thee zelf wel op smaak.
Smaakje varieert, meestal groen met citroen en zonder suiker.
Als het gewone thee is dan met een schepje suiker.
En stel nou dat je nieuwe schoenen nodig hebt. Word je dan het snelst afgeleid door sushi, kaas, vlees, mooie auto's, vrouwen, mannen, bier of wijn?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sure
[..]
Heet water zonder theezakje erin, anders wordt het te sterkik slinger de thee zelf wel op smaak.
Smaakje varieert, meestal groen met citroen en zonder suiker.
Als het gewone thee is dan met een schepje suiker.
Dat wil ik bij deze van iedereen hier weten, want anders is het niet eerlijk, ik zei zelf 45 en van jullie weet ik helemaal geen schoenmaten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En stel nou dat je nieuwe schoenen nodig hebt. Word je dan het snelst afgeleid door sushi, kaas, vlees, mooie auto's, vrouwen, mannen, bier of wijn?
Als je dan toch nog in de schoenenwinkel aankomt, welk cijfer staat er dan boven het rek?
Boeken. Als het wel uit het rijtje moet komen: mooie auto's. Daarna mooie mannenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En stel nou dat je nieuwe schoenen nodig hebt. Word je dan het snelst afgeleid door sushi, kaas, vlees, mooie auto's, vrouwen, mannen, bier of wijn?
41quote:Als je dan toch nog in de schoenenwinkel aankomt, welk cijfer staat er dan boven het rek?
Die van mij zijn een heul stuk kleiner dan die van jou.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wil ik bij deze van iedereen hier weten, want anders is het niet eerlijk, ik zei zelf 45 en van jullie weet ik helemaal geen schoenmaten.
Daar kom je nog wel achter.......quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Boeken. Als het wel uit het rijtje moet komen: mooie auto's. Daarna mooie mannen
[..]
41
Jullie zijn leuk![]()
![]()
40quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wil ik bij deze van iedereen hier weten, want anders is het niet eerlijk, ik zei zelf 45 en van jullie weet ik helemaal geen schoenmaten.
Maat 41quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Boeken. Als het wel uit het rijtje moet komen: mooie auto's. Daarna mooie mannen
[..]
41
Jullie zijn leuk![]()
![]()
Ook al zo grootquote:
Ik vind dat een heel interessant prioriteitenlijstjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
41
Jullie zijn leuk![]()
![]()
Soms 40. Varieert per paar schoenen..quote:
Voor een vrouw hebben jullie behoorlijke surfplanken.quote:
Ja nou! Het was 39. Maar toen kreeg ik kinderen. En ja, dat is echt een verbandquote:
Ik maat 35, heeeeuuuuul soms als ze klein vallen, en eigenlijk alleen bij laarsjes, maat 36quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soms 40. Varieert per paar schoenen..
Dus als ik kinderen krijg dan kan ik straks wel normaal schoenen kopen hier in Nederland?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou! Het was 39. Maar toen kreeg ik kinderen. En ja, dat is echt een verband
Holy fuck wat een minimaatjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik maat 35, heeeeuuuuul soms als ze klein vallen, en eigenlijk alleen bij laarsjes, maat 36
Ik vertel je nog eens watquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor een vrouw hebben jullie behoorlijke surfplanken.
Nooit geweten dat je voeten er van gaan groeien. en wat als je meerdere kinderen hebtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou! Het was 39. Maar toen kreeg ik kinderen. En ja, dat is echt een verband
Mogelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als ik kinderen krijg dan kan ik straks wel normaal schoenen kopen hier in Nederland?
1.64quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Holy fuck wat een minimaatje
Hoe lang ben jeik ben 178 ofzo
Eerst 39, na kind 1 39/40 en na kind 2 40quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je voeten er van gaan groeien. en wat als je meerdere kinderen hebtVragen, vragen, vragen.
quote:
Maar zo veel langer ben ik niet...quote:
Erfelijkheid heeft er ook wel iets mee te maken, misschien had zij wel eerst 35quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Vreemd wel dat ik mijn moeder daar nooit over heb gehoord. Die heeft maat 36, en dat is ook al geen makkelijke maat
Volgende vraag hoe klein/groot ben je met je maatje 40 in de schoenen?quote:
Nee, maar ik heb dan ook gewoon belachelijk kleine handen en voetenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar zo veel langer ben ik niet...
Met schoenen aan? Hangt af van de hoogte van de hakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgende vraag hoe klein/groot ben je met je maatje 40 in de schoenen?
Maar dan zou ze dat toch wel eens gezegd hebben?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Erfelijkheid heeft er ook wel iets mee te maken, misschien had zij wel eerst 35
Op blote voeten joh.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met schoenen aan? Hangt af van de hoogte van de hak
Je kan alles teruglezen hè?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben notities aan maken, dus niet zo snel.
Maar het hoeft ook niet per se...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan zou ze dat toch wel eens gezegd hebben?![]()
Aangezien we het best wel vaak over schoenen en de onmogelijkheid om ze hier te kopen
Jij zegt met je voeten in de schoenen hèquote:
Seasick Stevequote:
Zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar het hoeft ook niet per se...
Al was het voor haar wel handig geweest dan
Bijdehandje ook nog.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zegt met je voeten in de schoenen hè
Ik kan wel met mijn voeten in schoenen in schoenen?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zegt met je voeten in de schoenen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |