Goede vergelijkingquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Sushi is voor Japanners als een bitterbal voor Nederlanders.
Ja toch?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goede vergelijking.
Bitterballen lust ik namelijk wel. Sushi niet.
HA!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, misschien aardappelkoekjes, loempiaatjes en de toetjes dan.
Ik niet, maar ik verzwijg wat ik wel ben.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:39 schreef DaMart het volgende:
[..].
Ik ben wat dat betreft dan een echte Hollander.
Steaks zijn goed voor de lijnquote:
Ik ben wel een echte Hollander. Geboren, getogen en nog steeds woonachtig in Noord-Hollandquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet, maar ik verzwijg wat ik wel ben.
Dat lukt de gemiddelde Amerikaan niet hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Steaks zijn goed voor de lijn.
In Amerika bijna elke dag steak gegeten en nog kwam ik 1,5 kilo lichter thuis.
[..]
Ik ben wel een echte Hollander. Geboren, getogen en nog steeds woonachtig in Noord-Holland.
Daar begint het verschil al. Ik ben wel een Nederlander.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik ben wel een echte Hollander. Geboren, getogen en nog steeds woonachtig in Noord-Holland.
Mijn dieet tijdens 18 dagen Amerika bestond voornamelijk uit:quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat lukt de gemiddelde Amerikaan niet hoor
Ik hou van vlees. Liefst warm.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn dieet tijdens 18 dagen Amerika bestond voornamelijk uit:
Steaks
Cola
Pringles
M&M's
En nog verloor ik 1,5 kilo.
Ook uit Nederland zelf of een overzeese Nederlander?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar begint het verschil al. Ik ben wel een Nederlander.
Ik ben autochtoon, als dat je vraag is, blont en groene ogen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook uit Nederland zelf of een overzeese Nederlander?.
Mensen van de Antillen zijn ook Nederlanders, dus dat was eigenlijk de vraagquote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben autochtoon, als dat je vraag is, blont en groene ogen.
heb je ook een snor en een rooie band om je arm?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben autochtoon, als dat je vraag is, blont en groene ogen.
Heb alleen wat Duits bloed.
Nee, ik heb niet zo een dikke kop.quote:
Nee, heb ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb je ook een snor en een rooie band om je arm?
oh dan ist goed. Ben beetje bang voor Duitsers met een rooie band om hun arm.quote:
Schoenmaatquote:
Juist.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangezien je telkens 1 vinger opsteekt, neem ik aan dat je 1111 bedoelt?.
geboren in Den Haag groot geworden in petten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:32 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat we Mo kwijt zijn geraakt aan een andere SC.
geeft een gevaarlijke dementie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet als je de frituurpan op de grond zet...
Limburger. Cat vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik niet, maar ik verzwijg wat ik wel ben.
Ik probeer dat juist te verzwijgen hier.quote:
Rustig maar, je overleeft het welquote:
Hoe kan dat nou? Hij zegt juist dat hij Nederlander is...quote:
Dat zijn ook Nederlanders hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Hij zegt juist dat hij Nederlander is....
* DaMart duikt weg voor mogelijke voorwerpen die Cat, MPG of Takkie nu naar hem willen gooien.
Honten of kadden?quote:
ja als je dan opstaat ineens voet in het vet want je vergat dat je aan het frituren was.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, dat ben je dan toch zo weer vergeten.
Volgens mij bedoelde je alleen niet 'dementie' maar 'dimensie'quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
ja als je dan opstaat ineens voet in het vet want je vergat dat je aan het frituren was.
Klopt! Daar kunnen er nooit genoeg van zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |