Ik maat 35, heeeeuuuuul soms als ze klein vallen, en eigenlijk alleen bij laarsjes, maat 36quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soms 40. Varieert per paar schoenen..
Dus als ik kinderen krijg dan kan ik straks wel normaal schoenen kopen hier in Nederland?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou! Het was 39. Maar toen kreeg ik kinderen. En ja, dat is echt een verband
Holy fuck wat een minimaatjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik maat 35, heeeeuuuuul soms als ze klein vallen, en eigenlijk alleen bij laarsjes, maat 36
Ik vertel je nog eens watquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor een vrouw hebben jullie behoorlijke surfplanken.
Nooit geweten dat je voeten er van gaan groeien. en wat als je meerdere kinderen hebtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou! Het was 39. Maar toen kreeg ik kinderen. En ja, dat is echt een verband
Mogelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als ik kinderen krijg dan kan ik straks wel normaal schoenen kopen hier in Nederland?
1.64quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Holy fuck wat een minimaatje
Hoe lang ben jeik ben 178 ofzo
Eerst 39, na kind 1 39/40 en na kind 2 40quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je voeten er van gaan groeien. en wat als je meerdere kinderen hebtVragen, vragen, vragen.
quote:
Maar zo veel langer ben ik niet...quote:
Erfelijkheid heeft er ook wel iets mee te maken, misschien had zij wel eerst 35quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Vreemd wel dat ik mijn moeder daar nooit over heb gehoord. Die heeft maat 36, en dat is ook al geen makkelijke maat
Volgende vraag hoe klein/groot ben je met je maatje 40 in de schoenen?quote:
Nee, maar ik heb dan ook gewoon belachelijk kleine handen en voetenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar zo veel langer ben ik niet...
Met schoenen aan? Hangt af van de hoogte van de hakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgende vraag hoe klein/groot ben je met je maatje 40 in de schoenen?
Maar dan zou ze dat toch wel eens gezegd hebben?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Erfelijkheid heeft er ook wel iets mee te maken, misschien had zij wel eerst 35
Op blote voeten joh.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met schoenen aan? Hangt af van de hoogte van de hak
Je kan alles teruglezen hè?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben notities aan maken, dus niet zo snel.
Maar het hoeft ook niet per se...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan zou ze dat toch wel eens gezegd hebben?![]()
Aangezien we het best wel vaak over schoenen en de onmogelijkheid om ze hier te kopen
Jij zegt met je voeten in de schoenen hèquote:
Seasick Stevequote:
Zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar het hoeft ook niet per se...
Al was het voor haar wel handig geweest dan
Bijdehandje ook nog.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zegt met je voeten in de schoenen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |