Ohquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh, dat moet ik onthouden voor de volgende keer
[..]
Etcie mag ook
[..]
Koud
Ik moest vandaag post bezorgen in de Koenraadlaan, dan moet ik altijd aan jou denken, Alleen vandaag niet op nr 66 (die er wel is)quote:
Geloof me dat is echt lekker, gewoon door het geklutst ei heen gooien.quote:Oeh, dat moet ik onthouden voor de volgende keer
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehehe. Ja, mijn haar is zo slap en futloos, dus ik dacht ach. Kijken wat er gebeurt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's ook alweer ff terug
Uit GRDTOJW toch?
Nou ja, technisch gezien heb ik wel koffie met mezelf nu, dus nou ja.quote:
Heb je dat ook weer gehad, kun je nu weer lekker rustig aan doen met nadenkenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
Dat was mijn meest intelligente post van vandaag.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:48 schreef suikertaartje het volgende:
Dat was mijn meest intelligente post van vandaag.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je dat ook weer gehad, kun je nu weer lekker rustig aan doen met nadenken![]()
![]()
Surequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
Misschien kun je de overige vragen even hypothetisch beanwoorden?
Heet water zonder theezakje erin, anders wordt het te sterkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heet water?
Koud water?
Met of zonder theezakje erin?
Welk smaakje?
Met of zonder suiker?
Okequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sure
[..]
Heet water zonder theezakje erin, anders wordt het te sterkik slinger de thee zelf wel op smaak.
Smaakje varieert, meestal groen met citroen en zonder suiker.
Als het gewone thee is dan met een schepje suiker.
En stel nou dat je nieuwe schoenen nodig hebt. Word je dan het snelst afgeleid door sushi, kaas, vlees, mooie auto's, vrouwen, mannen, bier of wijn?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sure
[..]
Heet water zonder theezakje erin, anders wordt het te sterkik slinger de thee zelf wel op smaak.
Smaakje varieert, meestal groen met citroen en zonder suiker.
Als het gewone thee is dan met een schepje suiker.
Dat wil ik bij deze van iedereen hier weten, want anders is het niet eerlijk, ik zei zelf 45 en van jullie weet ik helemaal geen schoenmaten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En stel nou dat je nieuwe schoenen nodig hebt. Word je dan het snelst afgeleid door sushi, kaas, vlees, mooie auto's, vrouwen, mannen, bier of wijn?
Als je dan toch nog in de schoenenwinkel aankomt, welk cijfer staat er dan boven het rek?
Boeken. Als het wel uit het rijtje moet komen: mooie auto's. Daarna mooie mannenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En stel nou dat je nieuwe schoenen nodig hebt. Word je dan het snelst afgeleid door sushi, kaas, vlees, mooie auto's, vrouwen, mannen, bier of wijn?
41quote:Als je dan toch nog in de schoenenwinkel aankomt, welk cijfer staat er dan boven het rek?
Die van mij zijn een heul stuk kleiner dan die van jou.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wil ik bij deze van iedereen hier weten, want anders is het niet eerlijk, ik zei zelf 45 en van jullie weet ik helemaal geen schoenmaten.
Daar kom je nog wel achter.......quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Boeken. Als het wel uit het rijtje moet komen: mooie auto's. Daarna mooie mannen
[..]
41
Jullie zijn leuk![]()
![]()
40quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wil ik bij deze van iedereen hier weten, want anders is het niet eerlijk, ik zei zelf 45 en van jullie weet ik helemaal geen schoenmaten.
Maat 41quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Boeken. Als het wel uit het rijtje moet komen: mooie auto's. Daarna mooie mannen
[..]
41
Jullie zijn leuk![]()
![]()
Ook al zo grootquote:
Ik vind dat een heel interessant prioriteitenlijstjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
41
Jullie zijn leuk![]()
![]()
Soms 40. Varieert per paar schoenen..quote:
Voor een vrouw hebben jullie behoorlijke surfplanken.quote:
Ja nou! Het was 39. Maar toen kreeg ik kinderen. En ja, dat is echt een verbandquote:
Ik maat 35, heeeeuuuuul soms als ze klein vallen, en eigenlijk alleen bij laarsjes, maat 36quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Soms 40. Varieert per paar schoenen..
Dus als ik kinderen krijg dan kan ik straks wel normaal schoenen kopen hier in Nederland?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou! Het was 39. Maar toen kreeg ik kinderen. En ja, dat is echt een verband
Holy fuck wat een minimaatjequote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik maat 35, heeeeuuuuul soms als ze klein vallen, en eigenlijk alleen bij laarsjes, maat 36
Ik vertel je nog eens watquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor een vrouw hebben jullie behoorlijke surfplanken.
Nooit geweten dat je voeten er van gaan groeien. en wat als je meerdere kinderen hebtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou! Het was 39. Maar toen kreeg ik kinderen. En ja, dat is echt een verband
Mogelijkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als ik kinderen krijg dan kan ik straks wel normaal schoenen kopen hier in Nederland?
1.64quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Holy fuck wat een minimaatje
Hoe lang ben jeik ben 178 ofzo
Eerst 39, na kind 1 39/40 en na kind 2 40quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je voeten er van gaan groeien. en wat als je meerdere kinderen hebtVragen, vragen, vragen.
quote:
Maar zo veel langer ben ik niet...quote:
Erfelijkheid heeft er ook wel iets mee te maken, misschien had zij wel eerst 35quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Vreemd wel dat ik mijn moeder daar nooit over heb gehoord. Die heeft maat 36, en dat is ook al geen makkelijke maat
Volgende vraag hoe klein/groot ben je met je maatje 40 in de schoenen?quote:
Nee, maar ik heb dan ook gewoon belachelijk kleine handen en voetenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar zo veel langer ben ik niet...
Met schoenen aan? Hangt af van de hoogte van de hakquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgende vraag hoe klein/groot ben je met je maatje 40 in de schoenen?
Maar dan zou ze dat toch wel eens gezegd hebben?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Erfelijkheid heeft er ook wel iets mee te maken, misschien had zij wel eerst 35
Op blote voeten joh.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met schoenen aan? Hangt af van de hoogte van de hak
Je kan alles teruglezen hè?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben notities aan maken, dus niet zo snel.
Maar het hoeft ook niet per se...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan zou ze dat toch wel eens gezegd hebben?![]()
Aangezien we het best wel vaak over schoenen en de onmogelijkheid om ze hier te kopen
Jij zegt met je voeten in de schoenen hèquote:
Seasick Stevequote:
Zekerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar het hoeft ook niet per se...
Al was het voor haar wel handig geweest dan
Bijdehandje ook nog.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij zegt met je voeten in de schoenen hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |