Ik heb het vermoeden dat jij dat praatgroepje niet echt nodig hebtquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, wat zal ik daarop zeggen. Ik ken mensen die me een behoorlijke lul vinden, maar goed daarom zijn het exen en geen vrienden.
Patat is een aardappel, en frites zijn van die lange gefrituurde dingen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van jou zou ik het nog snappen, maar van Koen...
In jouw land wel, ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Patat is een aardappel, en frites zijn van die lange gefrituurde dingen.
Je bent erg scherp. Mijn complimenten. Indd, ik ben bepaald niet op mijn mondje gevallen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat jij dat praatgroepje niet echt nodig hebt
Aardappels zijn aardappels, en daarvan maak je o.a. aardappelchips, aardappelschijfjes, aardappelpuree.. en gefrituurde aardappelreepjes, genaamd patat!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Patat is een aardappel, en frites zijn van die lange gefrituurde dingen.
Dank u.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent erg scherp. Mijn complimenten. Indd, ik ben bepaald niet op mijn mondje gevallen.
Ach, Hollanders....tsss.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aardappels zijn aardappels, en daarvan maak je o.a. aardappelchips, aardappelschijfjes, aardappelpuree.. en gefrituurde aardappelreepjes, genaamd patat!
Ligt het er zo dik op? Dan moet ik me in gaan houden anders krijg ik Kingstown weer achter me aan.quote:
En prima dat ze dat in Vlaanderen Friet noemen, maar we zijn hier in Nederland en in het Nederlands heet het patatquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, Hollanders....tsss.French Fries (omdat de Amerikanen dachten dat ze in Frankrijk zaten, maar ze zaten in België) en frites komen dus uit onze contreien.
Maar jullie eten wel fritessaus en geen patatsaus, rare Hollanders zijn jullie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
En prima dat ze dat in Vlaanderen Friet noemen, maar we zijn hier in Nederland en in het Nederlands heet het patat
Ik eet heul geen fritessausquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar jullie eten wel fritessaus en geen patatsaus, rare Hollanders zijn jullie.
Is dat niet leuk dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ligt het er zo dik op? Dan moet ik me in gaan houden anders krijg ik Kingstown weer achter me aan.
Maakt ook niet uit zolang de frites maar lekker zijn.quote:
Zolang ze maar lekker zijn iddquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit zolang de frites maar lekker zijn.
Dat zei ik niet. Er zal wel een reden voor zijn.quote:
Altijd jij weer hè?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:31 schreef Koen66 het volgende:
Omfg, ik heb de eeuwige discussie weer aangeslingerd
Dan hoef je je toch ook niet in te houden?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Er zal wel een reden voor zijn.
Ik gebruik het allebeiquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn moeder zegt ook frietjes, trouwens. Raar mens.
Mijn vader had het over patatjes of matatjes, afhankelijk van wie ze in de frituurpan gooidequote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:31 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn moeder zegt ook frietjes, trouwens. Raar mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |