Doe eens?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar nu moeten newb 2 ook gaan ondervragen
Wil je zeggen dat jij eraan twijfelt?quote:
Ik weet niet of ik dat kan hoorquote:
Het is meer dat ik het gewoon niet weet. Ik geloof je natuurlijk op je groene ogenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jij eraan twijfelt?
mo?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
Post gemiidelde.
Geslacht.
Als je een stuk fruit zou zijn welk fruit en waarom.
Tuurlijk wel joh!quote:
Misschien ben ik wel veel leuker dan ik op het eerste gezicht lijk, daar twijfel ik zelf nogal aan. Hebben we daar misschien een praatgroepje voor?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is meer dat ik het gewoon niet weet. Ik geloof je natuurlijk op je groene ogen
Ik ook niet meerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh!
Alleen zie ik hem (of haar) niet meer..
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:12 schreef suikertaartje het volgende:
Hele keuken onder de aarde. Die placemat eronder had echt heeeel veel zin![]()
Kunnen we wel regelen hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel veel leuker dan ik op het eerste gezicht lijk, daar twijfel ik zelf nogal aan. Hebben we daar misschien een praatgroepje voor?
Dat komt omdat ze zo onder de indruk van je zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet meer
Zie je welIk ben er zo slecht in dat ze zelfs spontaan verdwijnen
Hoe ik overkom zal me eerlijk gezegd volkomen worst wezen. Of ik het ben daar zijn de meningen nogal over verdeeld.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kunnen we wel regelen hoor.
Twijfel je aan hoe leuk je overkomt, of aan hoe leuk je daadwerkelijk bent?
Zeg! Met je frietenquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:14 schreef Koen66 het volgende:
Frieten te weinig, allemaal door de kids opgegetenzelf maar wat noodles dan
Oh!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze zo onder de indruk van je zijn![]()
Maar jij twijfelt zelf, dus andermans mening is dan niet heel relevant. Behalve als juist die mening je laat twijfelen..quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe ik overkom zal me eerlijk gezegd volkomen worst wezen. Of ik het ben daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Dat moet het zijn hoor!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh!Aan die optie had ik nog niet gedacht
![]()
Van jou zou ik het nog snappen, maar van Koen...quote:
Ik denk het ookquote:
Ach, wat zal ik daarop zeggen. Ik ken mensen die me een behoorlijke lul vinden, maar goed daarom zijn het exen en geen vrienden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar jij twijfelt zelf, dus andermans mening is dan niet heel relevant. Behalve als juist die mening je laat twijfelen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |