quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
Hey, had Koos Alberts dit nummer niet gecovered?
Hahaha!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:13 schreef Spezza19 het volgende:
Hey, had Koos Alberts dit nummer niet gecovered?
Is niet standaard meer met de versie waarmee Symph en ik werken. Start op met de DJ mode waarmee je afsluitquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:15 schreef ToT het volgende:
Ja dat auto dj als standaard instelling bij SAM is gewoon echt ruk!
Ahh okee!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is niet standaard meer met de versie waarmee Symph en ik werken. Start op met de DJ mode waarmee je afsluit
Nou, ik ben benieuwd. Vooralsnog kwijl ik niet, maar dat zou nog kunnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
You ain't heard nothing yet!Als hij zingt!
Als dat wel gebeurt dan is dit wel een slabbetjes avond voor jequote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd. Vooralsnog kwijl ik niet, maar dat zou nog kunnen natuurlijk.
Adem in, adem uitquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als dat wel gebeurt dan is dit wel een slabbetjes avond voor je
Want?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent mooi klaar als je paard dat doe
Luchtzuigen is een hele en zeer schadelijke afwijkingquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want?
* Spezza19 heeft geen verstand van paarden
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
Ow wacht, Symph had al voor 6 uur muziek, die zit niet te wachten op bokkende luisteraars
* Spezza19 leest zich even in op bokt.nlquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Luchtzuigen is een hele en zeer schadelijke afwijking
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 leest zich even in op bokt.nl
Die kan ik nergens vinden ook niet op YTquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb een verzoekje
In een kille koude paardestal uit Ja Zuster, Nee Zuster
Was zo'n leuk kort stukje tussendoor geweestquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die kan ik nergens vinden ook niet op YT
Nu nog een peukjequote:
Ik wilde ff snel wat voorluisteren en er gebeurde niks..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja joh, dat is waardeloos als de software niet doet wat jij zou willen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 leest zich even in op bokt.nl
Ik heb sinds mijn upgrade naar 8.1 op het werk ook constant problemen, en daar kom ik dan thuis achter en kan ze niet eerder fixen dan dat ik weer aan het bedrijfsnetwerk hangquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wilde ff snel wat voorluisteren en er gebeurde niks..
Gewoon een programma van 200 euro gesloopt door Windsows...
Bedankt Bill
ff TVP gedaanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
ONZ / [Paint] De avonturen van Emo.gif
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
ONZ / [Paint] De avonturen van Emo.gif
Hou op over Windows, pfffff. Maar toch zit ik nu weer tijdelijk met Win 7 omdat je straks gratis kan overstappen naar Win 10 en de testversie is helemaal oké en snel joh!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wilde ff snel wat voorluisteren en er gebeurde niks..
Gewoon een programma van 200 euro gesloopt door Windsows...
Bedankt Bill
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
Niemand?
Andre van Duin - Paard in de gang
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Whehe, ja, dat was een mooie paint, ToT.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klassieker mag natuurlijk ook niet ontbreken!
Waar komt dat bokken eigenlijk vandaan? Ik bedoel vanwaar dat gedrag?quote:
Ik dacht even dat het tailfox wasquote:
3 - Uitgelatenheidquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar komt dat bokken eigenlijk vandaan? Ik bedoel vanwaar dat gedrag?
Omdat het slecht is bedoel je?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Never ever in my life gave a horse one of those
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
3 - Uitgelatenheid
2 - Onder moeilijke dingen uitkomen
1 - Pijn door het zadel
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
In het geval van het veulen dus waarschijnlijk 3
Nu vroeg je er zelf omquote:
ze kunnen wel wat hebben hoor, zeker jonge paardenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jezus, het beest zou al zijn benen breken zeg.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu vroeg je er zelf om![]()
Luv - Trojan Horse
Ik vind ze echt tofquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
Postmodern Jukebox is leuk
Ik heb alleen nog niet de kans gezien om ze hier bij een show van mij te introduceren
Ik ook, heb de cd's al een tijdje en geript en wel, maar echt nog niet een keer een show gehad waar ik ze kon draaien. Komt misschien ook wel door de shows die ik dit jaar draaiquote:
Denk eerder SHOPquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:49 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]WHAT the actual......
SYYYYYMPH?????
hele slechte fotshopquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:49 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]WHAT the actual......
SYYYYYMPH?????
Kan het filmpje niet zo snel vinden, maar ik lag echt dubbel van het lachen toen bij een militaire ceremonie plots het paard ook met zijn ruiter er vandoor ging en in de bosjes terecht kwamquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Héé, verrek! De laptop doet hier helemaal niet moeilijk met al die GIF,s. Naja, daar snap ik echt geen hol van. De rook hoort er aan alle kanten uit te komen.
Ik heb nog last van het Vout virusquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tering, dat was niet zo'n beetje flauw, Symphonic.![]()
![]()
Lol. Hij doet het ook erg leuk allemaal.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:53 schreef ToT het volgende:
[..]Behoorlijk!
Maar Roodkapje is een klassiekertje bij hem hoor!
Zijn grote liefde!
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
De meningen zijn verdeeld over Symph's grapje
[ afbeelding ]
Ik ben maar een simpele ziel hèquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Deze band hoefde ik niet aan te kondigen leek me zo
idd!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Deze band hoefde ik niet aan te kondigen leek me zo
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg best trek. Iemand een plakkie?
[ afbeelding ]
Ow wacht,quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
als ie warm uit de ketel komtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
En als het paardenrookworst is danquote:
Moet je eens in Amerika mee aankomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me waarschijnlijk, als ze dat gezien had!
Ik ben een op en top paardenman, heb er zelf 1 maar paardenworst is gewoon lekkerquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier niet, wij houden allemaal van dooie paarden
Ben hier helemaal op mijn plek.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier niet, wij houden allemaal van dooie paarden
quote:
die is nog steeds in Frankrijk aan het zoekenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ken maar één niet meer hier postende oud luisteraar die zwaar over de paardepis zou gegaan
Yup, duidelijk!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ken maar één niet meer hier postende oud luisteraar die zwaar over de paardepis zou gegaan
Sommige mensen zijn echt tot moord in staat ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is nog steeds in Frankrijk aan het zoeken
Waarom denk je dat ik naar de koelkast liepquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben hier helemaal op mijn plek.Even een bonk oude kaas erbij ritselen en schoffelen maar.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is nog steeds in Frankrijk aan het zoeken
Oooooh!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar de koelkast liep
[ afbeelding ]
Ik heb die wel eens zien liggen. Wel een aanrader dus?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar de koelkast liep
[ afbeelding ]
Ow die van de Aldi ken ik niet, maar wel van ehhh.....goddomme, c1000 of een andere standaard supermarkt, maar die is wel lekker!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kom ik aankakken met mijn 1000 dagen gerijpte Aldi shit.
Absoluutquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die wel eens zien liggen. Wel een aanrader dus?
1000 dagen is behoorlijk oud hoor, en als het echt 1000 dagen zijn al heel veel beter dan gewone voorverpakte 'oude' kaas van een groot merkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kom ik aankakken met mijn 1000 dagen gerijpte Aldi shit.
Jij had géén poster van ze boven je bed hangen dusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Nu zie ik GVD gewoon in gedachten Patty Brard Huppelen![]()
Goede oude kaas is zó lekker. Het liefst stampvol zoutkristallen, dat je hele muil er van gaat trekken en je gehemelte zeer gaat doen. Nee en dan oude kaas met een lekkere rode wijn. MAN!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die van de Aldi ken ik niet, maar wel van ehhh.....goddomme, c1000 of een andere standaard supermarkt, maar die is wel lekker!
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Nu zie ik GVD gewoon in gedachten Patty Brard Huppelen![]()
die paste nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij had géén poster van ze boven je bed hangen dus
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kan ook zo in die andere show van je!
Die wijn mag je van me houden, maar idd @ oude kaas met zoutkristallen!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goede oude kaas is zó lekker. Het liefst stampvol zoutkristallen, dat je hele muil er van gaat trekken en je gehemelte zeer gaat doen. Nee en dan oude kaas met een lekkere rode wijn. MAN!
portquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goede oude kaas is zó lekker. Het liefst stampvol zoutkristallen, dat je hele muil er van gaat trekken en je gehemelte zeer gaat doen. Nee en dan oude kaas met een lekkere rode wijn. MAN!
Als het écht 1000 dagen zou zijn wel, maar dat is het niet. Ik heb een tijdje in een kaaspakhuis gewerkt en dan weet je echt niet wat je proeft als je daar je slag slaat.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1000 dagen is behoorlijk oud hoor, en als het echt 1000 dagen zijn al heel veel beter dan gewone voorverpakte 'oude' kaas van een groot merk
Naar een verjaardag gaan en daar 'getrakteerd' worden op blokjes 'oude' unikaasquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het écht 1000 dagen zou zijn wel, maar dat is het niet. Ik heb een tijdje in een kaaspakhuis gewerkt en dan weet je echt niet wat je proeft als je daar je slag slaat.Maar inderdaad is het een stuk beter van smaak dan die rubbertroep van een paar euro.
Vijgen met geitenkaas!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oude port![]()
vijgen
honing
allemaalcombi's
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Naar een verjaardag gaan en daar 'getrakteerd' worden op blokjes 'oude' unikaas
Ik ben best een kaas liefhebster (en van goede ambachtelijke (droge) worsten).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het écht 1000 dagen zou zijn wel, maar dat is het niet. Ik heb een tijdje in een kaaspakhuis gewerkt en dan weet je echt niet wat je proeft als je daar je slag slaat.Maar inderdaad is het een stuk beter van smaak dan die rubbertroep van een paar euro.
Ik heb hier nu 2 blokken Wapenaer belegen. Ben ik niet bepaald blij mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Krijg je niet weg. PUNTquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Of zo'n blok jonge Aldi kaas. Dat krijg je niet weg zonder een pond mosterd.
Droge worst ken ik alleen de versie van met veel kruidnagel erin verwerkt en dat vind ik écht niet te eten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben best een kaas liefhebster (en goede ambachtelijke (droge) worsten).
Ken je de Kaas aflevering van de Keuringsdienst van Waarde ?
En dan krijg je pissig te horen! "Heb ik speciaal voor jou in huis gehaald! Jij was toch zo'n kaasliefhebber?!?"quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Droge worst ken ik alleen de versie van met veel kruidnagel erin verwerkt en dat vind ik écht niet te eten.Nee, die aflevering ken ik niet, even opslaan, thanks!
Wat is er mis mee, ToT?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier nu 2 blokken Wapenaer belegen. Ben ik niet bepaald blij mee.
Hoe vaak denk je dat ik op een verjaardag te horen heb gekregen "ik heb speciaal voor jou 'oude' kaas in huis gehaald"quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan krijg je pissig te horen! "Heb ik speciaal voor jou in huis gehaald! Jij was toch zo'n kaasliefhebber?!?"
Daar zijn de friezen gek opquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Droge worst ken ik alleen de versie van met veel kruidnagel erin verwerkt en dat vind ik écht niet te eten.Nee, die aflevering ken ik niet, even opslaan, thanks!
Kwak het door hun voorruit!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Kweenie, de smaak bevalt me gewoon niet echt.
Pissenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Peukie tijdens het Poepen en Plassen?
Ow ja, het is vrijdagquote:
Ik kreeg een stukje 'cowboy'-vlees op een verjaardag aangeboden. Nou klaag ik niet snel met eten, maar DAT! Was gewoon droge worst met 47 kilo kruidnagel erin en die cowboy was ook al een jaar dood denk ik. En smúllen die lui hier.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar zijn de friezen gek op
http://www.brandtenlevie.nl/ is een goede worstenmakerij. Niet goedkoop, maar
Ooit wel eens Amerikaanse Beef Jerkey gegeten?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kreeg een stukje 'cowboy'-vlees op een verjaardag aangeboden. Nou klaag ik niet snel met eten, maar DAT! Was gewoon droge worst met 47 kilo kruidnagel erin en die cowboy was ook al een jaar dood denk ik. En smúllen die lui hier.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kreeg een stukje 'cowboy'-vlees op een verjaardag aangeboden. Nou klaag ik niet snel met eten, maar DAT! Was gewoon droge worst met 47 kilo kruidnagel erin en die cowboy was ook al een jaar dood denk ik. En smúllen die lui hier.
Dat is niet weg te krijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ooit wel eens Amerikaanse Beef Jerkey gegeten?
Gedroogde stukjes gekruid rundvlees, zo taai als de neten
Ah!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Deze moet ik ook eens opnieuw aanschaffen hoor ik
Ik zal maandag ff in mijn werkmail zoeken. Heb ergens een linkje naar onderzoek naar tig onderzoeken over hartziektes en hoge bloeddruk. Blijkt dat slechts in 10% van de hoge bloeddruk patiënten teveel zout als oorzaak aantoonbaar is.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:21 schreef ToT het volgende:
Was alleen kut dat ik daar een doos van had gekocht vlak voor ik te horen had gekregen dat mijn bloeddruk skyhigh is!
En ZOUT dat dat spul is!
Nee, ik ken het alleen van naam. Dat hoef ik dus ook niet te proberen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal maandag ff in mijn werkmail zoeken. Heb ergens een linkje naar onderzoek naar tig onderzoeken over hartziektes en hoge bloeddruk. Blijkt dat slechts in 10% van de hoge bloeddruk patiënten teveel zout als oorzaak aantoonbaar is.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Toch komt spezza veel aardiger over met deze UI
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Toch komt spezza veel aardiger over met deze UI
Mij te link na al die ervaringen hier.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel weer erg lekker!
Yep, zal maandag ff opzoeken. Alle behandelingen t.a.v. hartkwalen en hoge bloeddruk zijn nog gebasseerd op onderzoeken uit de jaren '60 en '70. Veel van die mensen zijn blijvend gevolgd maar die onderzoeksresultaten zijn in de academische wereld blijven hangenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Volgende nummer:
en voor Lucky: Ja, dat ben ik, en ja, dat is mijn eigen paard
Dat was wel bijzonder jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]The Verve - Bitter Sweet Symphonie
Was trouwens wél opvallend dat dat nummer net op 3FM gedraaid werd toen we ergens bij een openluchttheater uit de auto stapte
En ik verzuchtte, wat een stilte
Ik ben echt zo'n type ik oordeel pas na het zelf geprobeerd te hebben. Heb zelfs russische 'black cheese' (gefermenteerde kaas) gegeten, snap de delicatesse niet helemaal, ik kreeg het weg in combinatie met vijgen en honingquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mij te link na al die ervaringen hier.
Zelfde verhaal als met de cholesterol verhalen van vroeger die ze hardnekkig vol blijven houden. Het schijnt juist te beschermen tegen hartkwalen toch? En maar omstreden bètablokkers voor blijven schrijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, zal maandag ff opzoeken. Alle behandelingen t.a.v. hartkwalen en hoge bloeddruk zijn nog gebasseerd op onderzoeken uit de jaren '60 en '70. Veel van die mensen zijn blijvend gevolgd maar die onderzoeksresultaten zijn in de academische wereld blijven hangen
Je hebt "goed" en je hebt "slecht" cholesterol.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als met de cholesterol verhalen van vroeger die ze hardnekkig vol blijven houden. Het schijnt juist te beschermen tegen hartkwalen toch? En maar omstreden bètablokkers voor blijven schrijven.
Klopt, goede vetten (dierlijke vetten) beschermen ook. Je kan beter genieten van een goed vet varkenslapje dan van een boterham besmeert met margarine (transvetten).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als met de cholesterol verhalen van vroeger die ze hardnekkig vol blijven houden. Het schijnt juist te beschermen tegen hartkwalen toch? En maar omstreden bètablokkers voor blijven schrijven.
Het viel mij op een gegeven moment op dat ik wel erg verzot was op dingen die toch redelijk in de buurt komen van zaken waar je normaal gesproken best wel van moet kotsen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben echt zo'n type ik oordeel pas na het zelf geprobeerd te hebben. Heb zelfs russische 'black cheese' (gefermenteerde kaas) gegeten, snap de delicatesse niet helemaal, ik kreeg het weg in combinatie met vijgen en honing
En ook daar is inmiddels een nuancering in aangebracht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt "goed" en je hebt "slecht" cholesterol.
mijn paard heet ook zo en daar is mijn username ook vanaf geleidquote:
Oh dat wil ik best geloven!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ook daar is inmiddels een nuancering in aangebracht.
Aah, dat is leuk gevonden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn paard heet ook zo en daar is mijn username ook vanaf geleid
Een limburgs kaasje uit zijn verpakking halen en de muffe sokkenlucht ruikenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het viel mij op een gegeven moment op dat ik wel erg verzot was op dingen die toch redelijk in de buurt komen van zaken waar je normaal gesproken best wel van moet kotsen.![]()
Zoals rode wijn met 'stallucht', Franse kaas waar ik de lucht maar niet van zal omschrijven en goede zure zult, om maar een dwarsstraat te noemen.
* Spezza19 houdt zijn oude sokken onder Muis d'r neusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een limburgs kaasje uit zijn verpakking halen en de muffe sokkenlucht ruiken
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het viel mij op een gegeven moment op dat ik wel erg verzot was op dingen die toch redelijk in de buurt komen van zaken waar je normaal gesproken best wel van moet kotsen.![]()
Zoals rode wijn met 'stallucht', Franse kaas waar ik de lucht maar niet van zal omschrijven en goede zure zult, om maar een dwarsstraat te noemen.
Specialisten noemden eieren enkele jaren geleden nog 'cholesterol bommen'. Over vis blijven ze de meningen ook maar veranderen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, goede vetten (dierlijke vetten) beschermen ook. Je kan beter genieten van een goed vet varkenslapje dan van een boterham besmeert met margarine (transvetten).
En idem met het 'slechte' wat een ei wordt toebeschreven, en vette vis en zo.
Doe 's ff wassen johquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 houdt zijn oude sokken onder Muis d'r neus
Die gaat wel een eind komen daarmeequote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
Geen probleem voor de pony van je dochter toch
Anky van Grunsven 2
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een limburgs kaasje uit zijn verpakking halen en de muffe sokkenlucht ruiken
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 houdt zijn oude sokken onder Muis d'r neus
In de jaren '70 campagnes van het voedingscentrum 'iedere dag een ei'.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Specialisten noemden eieren enkele jaren geleden nog 'cholesterol bommen'. Over vis blijven ze de meningen ook maar veranderen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de jaren '70 campagnes van het voedingscentrum 'iedere dag een ei'.
In de jaren '80 vanwege cholesterol nog maar één ei per week
In de jaren '90 vanwege salmonella nog maar één zwaar doorbakken/doorkookt ei per week
Muis '15 Oei, uitsmijter, met 3 hele dooiers
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Kan iemand mijn slot een kwartiertje opschuiven?
Ben te laat begonnen
Alleen als je alle imitaties doet in plaats van alleen de Groot.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ben te laat begonnen
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kijk, das nou iets wat ik lekker kan vinden
Donequote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:39 schreef Symphonic het volgende:
Ben te laat begonnen
Ow, ga weer aan het werkquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]Toen ik een keer in een luxe restaurant een Caol Ila bestelde, zei de serveerster dat ze die wel hadden, maar dat ik die niet kreeg omdat die bedorven was.
"Bedorven? Dat kan niet eens! Laat me eens ruiken."
*Sniffff*
"Dat is de jodium, dat hoort zo!"
- "EN U VINDT DAT LEKKER?!?"
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alleen als je alle imitaties doet in plaats van alleen de Groot.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:43 schreef Spezza19 het volgende:
-----------------------------------------------> Volume
Uit Marokko en die stonk?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Ow symph, wat was dat nummertje ook al weer uit onze tijd........
Ik heb een tante en.................. ook iets met een farm en zo
Uh ja zoietsquote:
Ik heb een tante in Marokko en die komtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
1962.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh ja zoiets
Jij bent van 'onze' generatie?
Nee, die bedoel ik dus niet, was echt een cowboy song en ook wel een hitje midden '70'squote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb een tante in Marokko en die komt
Ik heb een tante in Marokko en die komt
En ze komt op twee kamelen als ze komt
Dat wil ik zien!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:45 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 moet dit nummer eens draaien tijdens een eigen show en dan de webcam aan… Doe ik het bijbehorende dansje wel
Rocking Billy?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
Ow respectquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik dus niet, was echt een cowboy song en ook wel een hitje midden '70's
Zou best heel goed kunnenquote:
Ff tellen hoor. Ehm, ja, da's best antiek alles bij elkaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow respect
Senior + dus (Koen is jonger)
Symph en ik zijn uit 1969
Ik kom hem wel weer tegen als ik '74 of '75 ga draaienquote:
Daarom zei ik net TYFY toen hij over jouw stem begon!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow respect
Senior + dus (Koen is jonger)
Symph en ik zijn uit 1969
The Connells!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kom hem wel weer tegen als ik '74 of '75 ga draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |