quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:22 schreef Symphonic het volgende:
Deze moet ik ook eens opnieuw aanschaffen hoor ik
Ik zal maandag ff in mijn werkmail zoeken. Heb ergens een linkje naar onderzoek naar tig onderzoeken over hartziektes en hoge bloeddruk. Blijkt dat slechts in 10% van de hoge bloeddruk patiënten teveel zout als oorzaak aantoonbaar is.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:21 schreef ToT het volgende:
Was alleen kut dat ik daar een doos van had gekocht vlak voor ik te horen had gekregen dat mijn bloeddruk skyhigh is!
En ZOUT dat dat spul is!
Nee, ik ken het alleen van naam. Dat hoef ik dus ook niet te proberen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ooit wel eens Amerikaanse Beef Jerkey gegeten?
Gedroogde stukjes gekruid rundvlees, zo taai als de neten
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zal maandag ff in mijn werkmail zoeken. Heb ergens een linkje naar onderzoek naar tig onderzoeken over hartziektes en hoge bloeddruk. Blijkt dat slechts in 10% van de hoge bloeddruk patiënten teveel zout als oorzaak aantoonbaar is.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Toch komt spezza veel aardiger over met deze UI
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
Toch komt spezza veel aardiger over met deze UI
Mij te link na al die ervaringen hier.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel weer erg lekker!
Yep, zal maandag ff opzoeken. Alle behandelingen t.a.v. hartkwalen en hoge bloeddruk zijn nog gebasseerd op onderzoeken uit de jaren '60 en '70. Veel van die mensen zijn blijvend gevolgd maar die onderzoeksresultaten zijn in de academische wereld blijven hangenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:26 schreef Symphonic het volgende:
Volgende nummer:
en voor Lucky: Ja, dat ben ik, en ja, dat is mijn eigen paard
Dat was wel bijzonder jaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]The Verve - Bitter Sweet Symphonie
Was trouwens wél opvallend dat dat nummer net op 3FM gedraaid werd toen we ergens bij een openluchttheater uit de auto stapte
En ik verzuchtte, wat een stilte
Ik ben echt zo'n type ik oordeel pas na het zelf geprobeerd te hebben. Heb zelfs russische 'black cheese' (gefermenteerde kaas) gegeten, snap de delicatesse niet helemaal, ik kreeg het weg in combinatie met vijgen en honingquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mij te link na al die ervaringen hier.
Zelfde verhaal als met de cholesterol verhalen van vroeger die ze hardnekkig vol blijven houden. Het schijnt juist te beschermen tegen hartkwalen toch? En maar omstreden bètablokkers voor blijven schrijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, zal maandag ff opzoeken. Alle behandelingen t.a.v. hartkwalen en hoge bloeddruk zijn nog gebasseerd op onderzoeken uit de jaren '60 en '70. Veel van die mensen zijn blijvend gevolgd maar die onderzoeksresultaten zijn in de academische wereld blijven hangen
Je hebt "goed" en je hebt "slecht" cholesterol.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als met de cholesterol verhalen van vroeger die ze hardnekkig vol blijven houden. Het schijnt juist te beschermen tegen hartkwalen toch? En maar omstreden bètablokkers voor blijven schrijven.
Klopt, goede vetten (dierlijke vetten) beschermen ook. Je kan beter genieten van een goed vet varkenslapje dan van een boterham besmeert met margarine (transvetten).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als met de cholesterol verhalen van vroeger die ze hardnekkig vol blijven houden. Het schijnt juist te beschermen tegen hartkwalen toch? En maar omstreden bètablokkers voor blijven schrijven.
Het viel mij op een gegeven moment op dat ik wel erg verzot was op dingen die toch redelijk in de buurt komen van zaken waar je normaal gesproken best wel van moet kotsen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben echt zo'n type ik oordeel pas na het zelf geprobeerd te hebben. Heb zelfs russische 'black cheese' (gefermenteerde kaas) gegeten, snap de delicatesse niet helemaal, ik kreeg het weg in combinatie met vijgen en honing
En ook daar is inmiddels een nuancering in aangebracht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt "goed" en je hebt "slecht" cholesterol.
mijn paard heet ook zo en daar is mijn username ook vanaf geleidquote:
Oh dat wil ik best geloven!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ook daar is inmiddels een nuancering in aangebracht.
Aah, dat is leuk gevonden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn paard heet ook zo en daar is mijn username ook vanaf geleid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |