Ik heb hier nu 2 blokken Wapenaer belegen. Ben ik niet bepaald blij mee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het écht 1000 dagen zou zijn wel, maar dat is het niet. Ik heb een tijdje in een kaaspakhuis gewerkt en dan weet je echt niet wat je proeft als je daar je slag slaat.Maar inderdaad is het een stuk beter van smaak dan die rubbertroep van een paar euro.
Krijg je niet weg. PUNTquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Of zo'n blok jonge Aldi kaas. Dat krijg je niet weg zonder een pond mosterd.
Droge worst ken ik alleen de versie van met veel kruidnagel erin verwerkt en dat vind ik écht niet te eten.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben best een kaas liefhebster (en goede ambachtelijke (droge) worsten).
Ken je de Kaas aflevering van de Keuringsdienst van Waarde ?
En dan krijg je pissig te horen! "Heb ik speciaal voor jou in huis gehaald! Jij was toch zo'n kaasliefhebber?!?"quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Droge worst ken ik alleen de versie van met veel kruidnagel erin verwerkt en dat vind ik écht niet te eten.Nee, die aflevering ken ik niet, even opslaan, thanks!
Wat is er mis mee, ToT?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier nu 2 blokken Wapenaer belegen. Ben ik niet bepaald blij mee.
Hoe vaak denk je dat ik op een verjaardag te horen heb gekregen "ik heb speciaal voor jou 'oude' kaas in huis gehaald"quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan krijg je pissig te horen! "Heb ik speciaal voor jou in huis gehaald! Jij was toch zo'n kaasliefhebber?!?"
Daar zijn de friezen gek opquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Droge worst ken ik alleen de versie van met veel kruidnagel erin verwerkt en dat vind ik écht niet te eten.Nee, die aflevering ken ik niet, even opslaan, thanks!
Kwak het door hun voorruit!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Kweenie, de smaak bevalt me gewoon niet echt.
Pissenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Peukie tijdens het Poepen en Plassen?
Ow ja, het is vrijdagquote:
Ik kreeg een stukje 'cowboy'-vlees op een verjaardag aangeboden. Nou klaag ik niet snel met eten, maar DAT! Was gewoon droge worst met 47 kilo kruidnagel erin en die cowboy was ook al een jaar dood denk ik. En smúllen die lui hier.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar zijn de friezen gek op
http://www.brandtenlevie.nl/ is een goede worstenmakerij. Niet goedkoop, maar
Ooit wel eens Amerikaanse Beef Jerkey gegeten?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kreeg een stukje 'cowboy'-vlees op een verjaardag aangeboden. Nou klaag ik niet snel met eten, maar DAT! Was gewoon droge worst met 47 kilo kruidnagel erin en die cowboy was ook al een jaar dood denk ik. En smúllen die lui hier.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik kreeg een stukje 'cowboy'-vlees op een verjaardag aangeboden. Nou klaag ik niet snel met eten, maar DAT! Was gewoon droge worst met 47 kilo kruidnagel erin en die cowboy was ook al een jaar dood denk ik. En smúllen die lui hier.
Dat is niet weg te krijgenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ooit wel eens Amerikaanse Beef Jerkey gegeten?
Gedroogde stukjes gekruid rundvlees, zo taai als de neten
Ah!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ooit wel eens Amerikaanse Beef Jerkey gegeten?
Gedroogde stukjes gekruid rundvlees, zo taai als de neten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |