Absoluutquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb die wel eens zien liggen. Wel een aanrader dus?
1000 dagen is behoorlijk oud hoor, en als het echt 1000 dagen zijn al heel veel beter dan gewone voorverpakte 'oude' kaas van een groot merkquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kom ik aankakken met mijn 1000 dagen gerijpte Aldi shit.
Jij had géén poster van ze boven je bed hangen dusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Nu zie ik GVD gewoon in gedachten Patty Brard Huppelen![]()
Goede oude kaas is zó lekker. Het liefst stampvol zoutkristallen, dat je hele muil er van gaat trekken en je gehemelte zeer gaat doen. Nee en dan oude kaas met een lekkere rode wijn. MAN!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow die van de Aldi ken ik niet, maar wel van ehhh.....goddomme, c1000 of een andere standaard supermarkt, maar die is wel lekker!
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:04 schreef Symphonic het volgende:
Nu zie ik GVD gewoon in gedachten Patty Brard Huppelen![]()
die paste nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij had géén poster van ze boven je bed hangen dus
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kan ook zo in die andere show van je!
Die wijn mag je van me houden, maar idd @ oude kaas met zoutkristallen!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goede oude kaas is zó lekker. Het liefst stampvol zoutkristallen, dat je hele muil er van gaat trekken en je gehemelte zeer gaat doen. Nee en dan oude kaas met een lekkere rode wijn. MAN!
portquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goede oude kaas is zó lekker. Het liefst stampvol zoutkristallen, dat je hele muil er van gaat trekken en je gehemelte zeer gaat doen. Nee en dan oude kaas met een lekkere rode wijn. MAN!
Als het écht 1000 dagen zou zijn wel, maar dat is het niet. Ik heb een tijdje in een kaaspakhuis gewerkt en dan weet je echt niet wat je proeft als je daar je slag slaat.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1000 dagen is behoorlijk oud hoor, en als het echt 1000 dagen zijn al heel veel beter dan gewone voorverpakte 'oude' kaas van een groot merk
Naar een verjaardag gaan en daar 'getrakteerd' worden op blokjes 'oude' unikaasquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het écht 1000 dagen zou zijn wel, maar dat is het niet. Ik heb een tijdje in een kaaspakhuis gewerkt en dan weet je echt niet wat je proeft als je daar je slag slaat.Maar inderdaad is het een stuk beter van smaak dan die rubbertroep van een paar euro.
Vijgen met geitenkaas!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oude port![]()
vijgen
honing
allemaalcombi's
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Naar een verjaardag gaan en daar 'getrakteerd' worden op blokjes 'oude' unikaas
Ik ben best een kaas liefhebster (en van goede ambachtelijke (droge) worsten).quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het écht 1000 dagen zou zijn wel, maar dat is het niet. Ik heb een tijdje in een kaaspakhuis gewerkt en dan weet je echt niet wat je proeft als je daar je slag slaat.Maar inderdaad is het een stuk beter van smaak dan die rubbertroep van een paar euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |