Ow wacht,quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg best trek. Iemand een plakkie?
[ afbeelding ]
als ie warm uit de ketel komtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg best trek. Iemand een plakkie?
[ afbeelding ]
En als het paardenrookworst is danquote:
Moet je eens in Amerika mee aankomen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Een ex-vriendin van me waarschijnlijk, als ze dat gezien had!
Ik ben een op en top paardenman, heb er zelf 1 maar paardenworst is gewoon lekkerquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier niet, wij houden allemaal van dooie paarden
Ben hier helemaal op mijn plek.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier niet, wij houden allemaal van dooie paarden
quote:
die is nog steeds in Frankrijk aan het zoekenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ken maar één niet meer hier postende oud luisteraar die zwaar over de paardepis zou gegaan
Yup, duidelijk!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik ken maar één niet meer hier postende oud luisteraar die zwaar over de paardepis zou gegaan
Sommige mensen zijn echt tot moord in staat ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is nog steeds in Frankrijk aan het zoeken
Waarom denk je dat ik naar de koelkast liepquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben hier helemaal op mijn plek.Even een bonk oude kaas erbij ritselen en schoffelen maar.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is nog steeds in Frankrijk aan het zoeken
Oooooh!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar de koelkast liep
[ afbeelding ]
Ik heb die wel eens zien liggen. Wel een aanrader dus?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar de koelkast liep
[ afbeelding ]
Ow die van de Aldi ken ik niet, maar wel van ehhh.....goddomme, c1000 of een andere standaard supermarkt, maar die is wel lekker!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kom ik aankakken met mijn 1000 dagen gerijpte Aldi shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |