SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de frames, misschien wel handig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de stripjes zonder tekst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door 44rdbei op 04-01-2015 12:29:04 ]![]()
Geweldig
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote![]()
tvpStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.![]()
Dit wordt een blijvertjeFirst of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote![]()
Eindelijk weer een kwaliteitstopic!
Potentieel TTT.R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019![]()
Dit dus.quote:
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.![]()
Fuck je bent me voorquote:
![]()
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
![]()
![]()
Op vrijdag 28 november 2014 18:03 schreef BarendWubboJagermanJansen het volgende:
Als ik hier over 40 jaar nog zit, open ik tegen die tijd wel een topic gewijd aan de grote tong80.![]()
![]()
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door 44rdbei op 03-01-2015 18:53:04 ]![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:44 schreef 44rdbei het volgende:
[ afbeelding ]LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool!
Daar valt genoeg mee te doen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
LOLCool!
Daar valt genoeg mee te doen!Dankje en succes.
![]()
quote:
Er lopen nu aardig wat painttopicjes tegelijkertijd!
Ik hoop wel dat er in deze ook meer gepost gaat worden, want dit kan een heel leuk reeksje worden!![]()
![]()
Ik hoop het, Ik heb nog wel een paar ideeën alleen nog geen tijd gehad om ze uit te werken.
vakantie is net voorbij.![]()
![]()
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit.
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.![]()
Hij begint nu misschien een beetje overused te worden maar deze miste ik nog wel:
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hij begint nu misschien een beetje overused te worden maar deze miste ik nog wel:
[ afbeelding ]![]()
Nee hoor, je mag hem zo vaak gebruiken als je wil.![]()
Nee man, niks overused!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[ afbeelding ]Dat maakt het alleen maar leuker!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef HaJee het volgende:
Ik probeerde wat leuks te bedenken....
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef HaJee het volgende:
Ik probeerde wat leuks te bedenken....
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Nieuwe cover gemaakt
En gelijk een nieuwe strip. Hij is een beetje lang geworden![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door 44rdbei op 07-01-2015 19:56:16 ]![]()
![]()
Ik wil dankzij deze nieuwe strips iets bedenken met de FOK!-knokploeg en/of de FOK!-stok
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wil dankzij deze nieuwe strips iets bedenken met de FOK!-knokploeg en/of de FOK!-stok
🐱![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:40 schreef Inaithnir het volgende:
Ik wacht op de strips met de aluhoedjes
Dit is zo'n beetje de kern van wat ik begrepen heb in de tijd dat ik modje in BNW was.
Nieuwe versie geplaatst.
[ Bericht 8% gewijzigd door ToT op 08-01-2015 17:48:53 ]![]()
Mod zijn op BNWquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zo'n beetje de kern van wat ik begrepen heb in de tijd dat ik modje in BNW was.
Oh wacht, ik ben nog wat vergeten!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwe versie geplaatst.Ik mis enkel nog de opmerkingen over emotie.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Dat van dat vloeken en heftige emoties tekenen van die implants zijn, en het christelijke sausje dat goed op je taalgebruik letten en veel bidden die implants afbreken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik mis enkel nog de opmerkingen over emotie.
![]()
![]()
Wtf? Nee man, emotie is controle en zorgt voor revoluties en blablabla.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat van dat vloeken en heftige emoties tekenen van die implants zijn, en het christelijke sausje dat goed op je taalgebruik letten en veel bidden die implants afbreken?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ohhh ja dat ook!quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf? Nee man, emotie is controle en zorgt voor revoluties en blablabla.![]()
![]()
waarom was jij daar modquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwe versie geplaatst.![]()
Ik wilde het liefst modje van TRU of van ONZ worden, en dit LEEK me relatief dicht genoeg tegen TRU aanzitten, plus dat er echt een hoop onzin gepost wordt!quote:
Ja met bepaalde zaken hebben ze serieus echt wel goede punten te pakken, maar vaak wordt er gigantisch doorgeschoten, waardoor men alle geloofwaardigheid in 1 klap meteen weer verliest.![]()
verschil tru en bw?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde het liefst modje van TRU of van ONZ worden, en dit LEEK me relatief dicht genoeg tegen TRU aanzitten, plus dat er echt een hoop onzin gepost wordt!
Ja met bepaalde zaken hebben ze serieus echt wel goede punten te pakken, maar vaak wordt er gigantisch doorgeschoten, waardoor men alle geloofwaardigheid in 1 klap meteen weer verliest.![]()
lijkt me allebij wel leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
TRU = spoken en magie
BNW = de gevestigde orde wil ons uitroeien en onderdrukken.
beetje onderdrukking van spoken die ons uitroeien met magie![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
lijkt me allebij wel leuk.
beetje onderdrukking van spoken die ons uitroeien met magie![]()
Ja het was eerst ook 1 geheel, maar er waren te grote verschillen om het 1 geheel te laten.
BNW beschouwt zich nu als het afvoerputje van FOK, omdat ze hun ideeën nergens anders mogen posten, en buiten hen bijna niemand in dat subforum komt.
Maar goed: dit is een painttopic he!![]()
![]()
doe er een van radio 49 ;pquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja het was eerst ook 1 geheel, maar er waren te grote verschillen om het 1 geheel te laten.
BNW beschouwt zich nu als het afvoerputje van FOK, omdat ze hun ideeën nergens anders mogen posten, en buiten hen bijna niemand in dat subforum komt.
Maar goed: dit is een painttopic he!![]()
Ik draaf nog weleens door maar jij kan der ook wat van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwe versie geplaatst.
![]()
![]()
Whehehe nogal!quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik draaf nog weleens door maar jij kan der ook wat van.
Maar deze shizzle is dus NIET wat IKZELF geloof hoor!![]()
![]()
dat had ik wel begrepen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe nogal!
Maar deze shizzle is dus NIET wat IKZELF geloof hoor!![]()
![]()
quote:
Dan moet je wel een nieuwe strip toevoegen, anders heeft het geen zin.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kutkick! Gewoon omdat het topic te leuk is![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]WTF!
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
dankjewel. wat moet jij een werk hebben gehad om dat allemaal in elkaar te draaien. erg fraai gemaakt en een heel leuk topic.quote:L2B's Mixcloud![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
dankjewel. wat moet jij een werk hebben gehad om dat allemaal in elkaar te draaien. erg fraai gemaakt en een heel leuk topic.![]()
Was inderdaad een hoop werk.
Begint met een ideetje en voor je het weet ben je een paar uur verder.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: