Nee man, niks overused!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hij begint nu misschien een beetje overused te worden maar deze miste ik nog wel:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef HaJee het volgende:
Ik probeerde wat leuks te bedenken....
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef HaJee het volgende:
Ik probeerde wat leuks te bedenken....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wil dankzij deze nieuwe strips iets bedenken met de FOK!-knokploeg en/of de FOK!-stok
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:40 schreef Inaithnir het volgende:
Ik wacht op de strips met de aluhoedjes
Mod zijn op BNWquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zo'n beetje de kern van wat ik begrepen heb in de tijd dat ik modje in BNW was.
Oh wacht, ik ben nog wat vergeten!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zo'n beetje de kern van wat ik begrepen heb in de tijd dat ik modje in BNW was.
Nieuwe versie geplaatst.
Dat van dat vloeken en heftige emoties tekenen van die implants zijn, en het christelijke sausje dat goed op je taalgebruik letten en veel bidden die implants afbreken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik mis enkel nog de opmerkingen over emotie.
Wtf? Nee man, emotie is controle en zorgt voor revoluties en blablabla.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat van dat vloeken en heftige emoties tekenen van die implants zijn, en het christelijke sausje dat goed op je taalgebruik letten en veel bidden die implants afbreken?
Ohhh ja dat ook!quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf? Nee man, emotie is controle en zorgt voor revoluties en blablabla.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |