quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef HaJee het volgende:
Ik probeerde wat leuks te bedenken....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik wil dankzij deze nieuwe strips iets bedenken met de FOK!-knokploeg en/of de FOK!-stok
quote:Op donderdag 8 januari 2015 16:40 schreef Inaithnir het volgende:
Ik wacht op de strips met de aluhoedjes
Mod zijn op BNWquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zo'n beetje de kern van wat ik begrepen heb in de tijd dat ik modje in BNW was.
Oh wacht, ik ben nog wat vergeten!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is zo'n beetje de kern van wat ik begrepen heb in de tijd dat ik modje in BNW was.
Nieuwe versie geplaatst.
Dat van dat vloeken en heftige emoties tekenen van die implants zijn, en het christelijke sausje dat goed op je taalgebruik letten en veel bidden die implants afbreken?quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:51 schreef Rezania het volgende:
[..]Ik mis enkel nog de opmerkingen over emotie.
Wtf? Nee man, emotie is controle en zorgt voor revoluties en blablabla.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat van dat vloeken en heftige emoties tekenen van die implants zijn, en het christelijke sausje dat goed op je taalgebruik letten en veel bidden die implants afbreken?
Ohhh ja dat ook!quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf? Nee man, emotie is controle en zorgt voor revoluties en blablabla.
waarom was jij daar modquote:Op donderdag 8 januari 2015 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwe versie geplaatst.
Ik wilde het liefst modje van TRU of van ONZ worden, en dit LEEK me relatief dicht genoeg tegen TRU aanzitten, plus dat er echt een hoop onzin gepost wordt!quote:
verschil tru en bw?quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde het liefst modje van TRU of van ONZ worden, en dit LEEK me relatief dicht genoeg tegen TRU aanzitten, plus dat er echt een hoop onzin gepost wordt!
Ja met bepaalde zaken hebben ze serieus echt wel goede punten te pakken, maar vaak wordt er gigantisch doorgeschoten, waardoor men alle geloofwaardigheid in 1 klap meteen weer verliest.
lijkt me allebij wel leuk.quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
TRU = spoken en magie
BNW = de gevestigde orde wil ons uitroeien en onderdrukken.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
lijkt me allebij wel leuk.
beetje onderdrukking van spoken die ons uitroeien met magie
doe er een van radio 49 ;pquote:Op donderdag 8 januari 2015 18:14 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja het was eerst ook 1 geheel, maar er waren te grote verschillen om het 1 geheel te laten.
BNW beschouwt zich nu als het afvoerputje van FOK, omdat ze hun ideeën nergens anders mogen posten, en buiten hen bijna niemand in dat subforum komt.
Maar goed: dit is een painttopic he!
Ik draaf nog weleens door maar jij kan der ook wat van.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwe versie geplaatst.
Whehehe nogal!quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik draaf nog weleens door maar jij kan der ook wat van.
dat had ik wel begrepen hoorquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe nogal!
Maar deze shizzle is dus NIET wat IKZELF geloof hoor!
quote:
Dan moet je wel een nieuwe strip toevoegen, anders heeft het geen zin.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Kutkick! Gewoon omdat het topic te leuk is
quote:Op zondag 25 januari 2015 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 januari 2015 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dankjewel. wat moet jij een werk hebben gehad om dat allemaal in elkaar te draaien. erg fraai gemaakt en een heel leuk topic.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
dankjewel. wat moet jij een werk hebben gehad om dat allemaal in elkaar te draaien. erg fraai gemaakt en een heel leuk topic.
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Was inderdaad een hoop werk.
Begint met een ideetje en voor je het weet ben je een paar uur verder.
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]Irritant is dat he? Hele dag meteen naar de klote, maar het is ook wel weer hartstikke leuk om te doen!
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:34 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Muziek aan en niet meer op de klok kijken.
Het verbaasde me de volgende ochtend wat ik allemaal had liggen aan emoticons en zooi.
Moest toen alleen nog een paar voorbeeld stripjes maken.
Ik ga even een nieuw maken.
Ach het is nu gezellig in het Radio49 topic, dus wil ik ff niet te veel tijd kwijt zijn aan een paintje!quote:Op zondag 25 januari 2015 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kwaliteit valt me een beetje van je tegen
Thx!quote:Op maandag 26 januari 2015 17:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
hahahahaha! prachtig, ToT. spleenheup, lol!
heb ooit paddo's gegeten en qua kleur kwam je laatste plaatje aardig in de buurt, whehehe.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Thx!Ja dat heb ik ook veel in tong80 z'n paintjes verwerkt.
Ik had die tong80 figuurtjes in dat laatste plaatje eigenlijk ook steeds van kleur en vorm willen laten veranderen, maar dat vond ik toch wat te veel werk.
Then again; ik heb 'm nog open staan in Photoshop. Misschien dat ik zo nog wat motivatie kan vinden!
quote:Op maandag 26 januari 2015 17:40 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
ff crossposten met het tong80 topic!
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:49 schreef Individual het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon een tweede leven inblazen, heb er echt van genotenquote:Op maandag 6 juli 2015 23:45 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
In ieder geval voor even, had gewoon zin om deze te maken.
Ik ga voor die 2e, past beter in de stijlquote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:30 schreef ToT het volgende:
Okee okee, die laatste 2 hadden ook met smileys gemoeten natuurlijk, momentje!
[ afbeelding ]
Fixed!
Toch vind ik die met Putin en Obama zelf leuker.
En de leraar zegt dan: echt fantastisch...quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:52 schreef pinman het volgende:
[..]
Dat ga ik echt in de klas roepen. Dan weet iedereen dat ik op FOK! zit![]()
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
En de leraar zegt dan: echt fantastisch...
Hehehe niet iedereen met een standaard UI is een newbie he.quote:Op donderdag 9 juli 2015 15:15 schreef Nattekat het volgende:
Hoezo verandert hij van newbie in normale user?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |